bespaar je?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook wel.
Nu bespaar ik jaarlijks 20 euro, dat is ook wat waard.
Thx man.quote:
Thx. Tja het soms is het gewoon zo onwerkelijk he?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Sterkte man de mijne nu bijna 14 jr geleden en hij heb mn jochie nooit gezien...blijft een gemis...
ze is nu dronkenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef _Fanta het volgende:
Myraela ik dacht eerst altijd beetje dat je nogal botte mod was en het je allemaal niet zoveel kon boeien. Maar volgens mij ben je stiekem toch bestwel tof
Misschien is het de drank?!?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef _Fanta het volgende:
Myraela ik dacht eerst altijd beetje dat je nogal botte mod was en het je allemaal niet zoveel kon boeien. Maar volgens mij ben je stiekem toch bestwel tof
Ik ben dronken. Verder ben ik een kutwijf. Grote bek, klein hartje. Haat ik iemand of houd ik van iemand. Zwart/wit. Vol/leeg. Appel/appel.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef _Fanta het volgende:
Aan een cadeau met vaderdag.quote:
En met zijn verjaardag dan!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Aan een cadeau met vaderdag.
Dat is ongeveer 400 euro in twintig jaar.
Ow dat is wel goed klote van die oom. Valt het nog wel te behandelen? Alvleesklier is erg tricky meestal...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef RingBewoner het volgende:
Ik val beetje met de deur in huis... Maar met het overlijden van mijn oma vorig jaar 29 dagen na mijn verjaardag ben ik erg gezegend. Verder nog geen ouders, vrienden of andere famillie. Wel heeft mijn oom onlangs te horen gekregen dat hij kanker heeft bij lever, darmen en alvleesklier, dat word nog spannend.
Maar geef toe, een toffe peer is nooit een rotte appel.. .quote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben dronken. Verder ben ik een kutwijf. Grote bek, klein hartje. Haat ik iemand of houd ik van iemand. Zwart/wit. Vol/leeg. Appel/appel.
zullen wij dan ook maar de strijdbijl begravenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben dronken. Verder ben ik een kutwijf. Grote bek, klein hartje. Haat ik iemand of houd ik van iemand. Zwart/wit. Vol/leeg. Appel/appel.
Erg zen! Daar moet op gemediteerd worden!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar geef toe, een toffe peer is nooit een rotte appel.. .
een toffe peer kan een rotte peer wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar geef toe, een toffe peer is nooit een rotte appel.. .
Is nog maar erg de vraag, operatie is eigenlijk niet mogelijk. Kans is groot dat hij daar niet of slechter uitkomt dan het nu gaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat is wel goed klote van die oom. Valt het nog wel te behandelen? Alvleesklier is erg tricky meestal...
Softie zou ik niet zeggen, ik sla alles kapot, helemaal kapot. BAM JOMGEM! En ik knuffel iedereen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien? Ze heeft zelf net verklaard dat ze een softie is met drank op
Is jouw kloon het daar ook mee eens?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zullen wij dan ook maar de strijdbijl begraven
Moet toch maar langer aan het topic vast blijven plakken. Dan leer je nog eens wat!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien? Ze heeft zelf net verklaard dat ze een softie is met drank op
Klopt en mis hem nog vaak weet je....je weet niet beter dan dat hij er altijd ius en plots is het weg en je kan dat nooit meer terug krijgen...definitief enzo...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man.
[..]
Thx. Tja het soms is het gewoon zo onwerkelijk he?
Geloof me, ik val op heel veel dingen waarvan het beter zou zijn als het niet zo was, maar 16 jarige meisjes zijn daar geen onderdeel van ;-)quote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat hij nog steeds met een probleempje zit en hij hoopt door de stoere dj uit te hangen te scoren, maar zijn eerst beoogde slachtoffer is al bezet...
Okee dan. Hoe oud is hij?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is nog maar erg de vraag, operatie is eigenlijk niet mogelijk. Kans is groot dat hij daar niet of slechter uitkomt dan het nu gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |