Maar je hebt ook geen contact meer met je vader? of dat nog wel?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen het daar 12 uur later. Of eerder. Ik weet het niet. /care. Wat mij part gooien ze er een bom op.
omdat hij nog steeds met een probleempje zit en hij hoopt door de stoere dj uit te hangen te scoren, maar zijn eerst beoogde slachtoffer is al bezet...quote:
Gezelligheid alom!quote:
In eerste instantie wilden we naar de zomerfeesten in Hengevelde gaan, maar door het pokkeweer zit het fietsen er niet in. Misschien stamkroeg, anders ga ik wel naar mijn stamclubquote:
Nee. Ik denk liever dat hij dood is. Ik heb eenmaal afscheid genomen, dat is minder pijnlijk dan telkens overnieuw.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen contact meer met je vader? of dat nog wel?
Wie?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat hij nog steeds met een probleempje zit en hij hoopt door de stoere dj uit te hangen te scoren, maar zijn eerst beoogde slachtoffer is al bezet...
Het blijft immers toch je vader niewaar.. Maar hoe kwam hij er dan bij om aan de andere kant van de wereld te gaan wonen?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik denk liever dat hij dood is. Ik heb eenmaal afscheid genomen, dat is minder pijnlijk dan telkens overnieuw.
Dat lieg ik, want het blijft toch steken. Maar /care
Ik herkende me in dit verhaal.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat hij nog steeds met een probleempje zit en hij hoopt door de stoere dj uit te hangen te scoren, maar zijn eerst beoogde slachtoffer is al bezet...
Teringhoer van een stiefmoeder.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het blijft immers toch je vader niewaar.. Maar hoe kwam hij er dan bij om aan de andere kant van de wereld te gaan wonen?
snap je dan niet dat ze geen zin heeft om het hele verhaal op tafel te gooien en vooral niet nu en hier? Ze heeft al 2 keer /care gedaan...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het blijft immers toch je vader niewaar.. Maar hoe kwam hij er dan bij om aan de andere kant van de wereld te gaan wonen?
Blijven.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:57 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, al deze SC gaat een beetje aan mij voorbij.....
Noooo! Ik had er overheen gelezen maar nu ben ik alsnog gepaktquote:Op zondag 19 juni 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik las iets over snoep, dus ben ik ook aan het kanen!
ik ervaar geen problemenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
Ik hoor soms herhalingen van muziek, en moet dan opnieuw inloggen op x-raydio, maar de chat blijft goed?mijn vraag is dan: Hoeeeee kan dat?
Wel kut voor je zeg ...toch heb je maar 1 vader enzo...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik denk liever dat hij dood is. Ik heb eenmaal afscheid genomen, dat is minder pijnlijk dan telkens overnieuw.
Dat lieg ik, want het blijft toch steken. Maar /care
Dat doe ik ook wel, maar ben ondertussen ook druk met MSN en muziek klaarzetten.quote:
Da's meer dan ik kan zeggen!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Wel kut voor je zeg ...toch heb je maar 1 vader enzo...
msn uit, fok aanquote:Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar ben ondertussen ook druk met MSN en muziek klaarzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |