Ook dat nog, 800 euro dus.quote:
[insert een plaatje over iets met een vuist en kapot dat niet meer mag wegens nieuwe regels]quote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Softie zou ik niet zeggen, ik sla alles kapot, helemaal kapot. BAM JOMGEM! En ik knuffel iedereen.
Wijze woorden van een wijze dame.quote:
Weetje wat ik me altijd al afvraag. Of eigenlijk pas net. Waarom heeft apple een logo met een hapje eruit? Een hele appel blijft veel langer goed, dan eentje met een hapje eruit. Dan rot het. Is niet gezond. Dus eigenlijk geen goed logo. Wat is de filosifie derachter?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar geef toe, een toffe peer is nooit een rotte appel.. .
Ah bij jou was het dus plotseling. ja dan is het helemaal moeilijk te accepteren. Bij mijn vader was het een lange lijdensweg en iedereen zag dat het gewoon echt niet meer anders kon, dus dan kun je het nog redelijk accepteren.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Klopt en mis hem nog vaak weet je....je weet niet beter dan dat hij er altijd ius en plots is het weg en je kan dat nooit meer terug krijgen...definitief enzo...
bijna 17quote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geloof me, ik val op heel veel dingen waarvan het beter zou zijn als het niet zo was, maar 16 jarige meisjes zijn daar geen onderdeel van ;-)
De herkenbaarheid.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje wat ik me altijd al afvraag. Of eigenlijk pas net. Waarom heeft apple een logo met een hapje eruit? Een hele appel blijft veel langer goed, dan eentje met een hapje eruit. Dan rot het. Is niet gezond. Dus eigenlijk geen goed logo. Wat is de filosifie derachter?
Te lekker om te laten staan? De perfectie in het niet perfecte?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje wat ik me altijd al afvraag. Of eigenlijk pas net. Waarom heeft apple een logo met een hapje eruit? Een hele appel blijft veel langer goed, dan eentje met een hapje eruit. Dan rot het. Is niet gezond. Dus eigenlijk geen goed logo. Wat is de filosifie derachter?
Bijna is niet helemaal.quote:
Haha nee!!! Als het uitkomt is bijna 17 zoveel ouder dan 16!quote:
Ow klote. Wat houdt dat precies in?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
Maar aan de andere kant ben ik ook niet zo gezegend, ben hartpatient met een aangeboren hartafwijking. Heb afgelopen Maart te horen gekregen dat ik symptonen heb van cardiomyopathie.
Complottheorieën aan: Een paar mensen uit mijn kerk denken dat dat refereert naar de appel van het paradijs, van de boom waar niet gegeten van mocht worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
idd!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha nee!!! Als het uitkomt is bijna 17 zoveel ouder dan 16!
Definitief is soms wel lekker dan het constante gevoel van afstand, weten dat hij er is, maar zo weinig om je geeft dat hij niet eens de moeite neemt te bellen of een kaartje te sturen. 1 keer afscheid nemen dan elke keer na elk klein teken van leven weer instorten omdat je eraan herinnert word dat je niet kan krijgen wat je zou willen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Klopt en mis hem nog vaak weet je....je weet niet beter dan dat hij er altijd ius en plots is het weg en je kan dat nooit meer terug krijgen...definitief enzo...
Aangeboren hartafwijking:quote:
Damn.....quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aangeboren hartafwijking:
http://www.hartstichting.(...)boren_hartafwijking/
Cardiomyopathie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cardiomyopathie
Als het 2e waar is dan word ik niet ouder dan jaartje of 40 misschien 50.
Oh, heftigquote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aangeboren hartafwijking:
http://www.hartstichting.(...)boren_hartafwijking/
Cardiomyopathie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cardiomyopathie
Als het 2e waar is dan word ik niet ouder dan jaartje of 40 misschien 50.
Toch denk ik dat je wel een schatje bent..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben dronken. Verder ben ik een kutwijf. Grote bek, klein hartje. Haat ik iemand of houd ik van iemand. Zwart/wit. Vol/leeg. Appel/appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |