Volgens mij is die al 10x voorbij gekomen in voorgangers van dit topic..quote:
Wat is dat voor spel?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Volgens mij is die al 10x voorbij gekomen in voorgangers van dit topic..
Grim Fandango overigens
Een uber bazen spel, tegenwoordig heel makkelijk te spelen via residual (net als andere oude adventures via scummvm)quote:
Wizard of wor , wat een bazenspel is / was dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:26 schreef Gehenna het volgende:
dat Desert Bus nog niet is genoemd![]()
maar serieus, ik ben niet echt een gamer (vroeger nog wel een beetje) deze vond ik wel erg tof:
ik vond Myst III: exile wel heel erg gaaf
Grim Fandango
Discworld 2
supermario world
Settlers 2
en ik weet nog goed dat ik uren Wizard of Wor speelde tegen mijn broertje op de C64 speelde![]()
[ afbeelding ]
Pirates, Defender of the Crown, Wings of Fury, Walker, Chaos Engine, James Pond, Monkey Island(s) en natuurlijk Warzone!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zie hier eigenlijk veel te weinig Amiga spellen, terwijl die toch echt enorm veel goeie spellen had:
En dan zijn er ook nog spellen als Great Giana Sisters, Another World, Shadow of the Beast, Dune II, Supercars en nog een heleboel waar ik nu even niet op kan komen.
Dat zijn ook allemaal toppers jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Pirates, Defender of the Crown, Wings of Fury, Walker, Chaos Engine, James Pond, Monkey Island(s) en natuurlijk Warzone!
Damn, veel uurtjes aan gezeten ja!
och ja builderdash (2) op de C64 hoe kon ik die nou vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:00 schreef Verbal het volgende:
Heel veel.
Boulderdash(C64 en ZX Spectrum)
Stunt Island
De LucasArts point & clickers (Monkey Island, Indiana Jones, Full Throttle, Tentacle)
Doom!!!!
Quake!!!! (eerste keer mp over een lan in een computerwinkel... de MAGIE!!!)
Laser Squad
Flashback
Dune
...ad infinitum
V.
Ooooh Moon Stone. "A hard day's knight". Heb ik mooie herinneringen eraan. Nooit uit kunnen spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zie hier eigenlijk veel te weinig Amiga spellen, terwijl die toch echt enorm veel goeie spellen had:
Speedball 2:
Superfrog:
Moon Stone (wat een gruwelijk spel was dat!):
Cannon Fodder:
Sensible Soccer:
En dan zijn er ook nog spellen als Great Giana Sisters, Another World, Shadow of the Beast, Dune II, Supercars en nog een heleboel waar ik nu even niet op kan komen.
Dat spel liep op den duur vast (de versie die ik had dan) en dan kon je weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ooooh Moon Stone. "A hard day's knight". Heb ik mooie herinneringen eraan. Nooit uit kunnen spelen.
Die is goed ja, Pinball Dreams had ook wel goeie kasten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef fratsman het volgende:
Pinball Fantasies en dan met name deze kast.
Ok. Ga ik doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De Amiga zou van mij wel een eigen topic mogen krijgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |