Dat is ook superbekendquote:
Na MI beste adventure ooit. Gevolgd door Indiana Jones and the fate of Atlantisquote:
Die tweequote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Na MI beste adventure ooit. Gevolgd door Indiana Jones and the fate of Atlantis
quote:
veel wel maar speel tegenwoordig veel black ops multiplayer .. heb daar nu al meer tijd in gestoken dan in counterstrike....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Even in dit topic kijken. Aangezien de spellen van tegenwoordig pure kanker zijn en geen enkele vorm van innovatie hebben en geretardeerd zijn.
Daar is mijn topic voor. Ga terug naar de nostalgische point-en-clicksquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Even in dit topic kijken. Aangezien de spellen van tegenwoordig pure kanker zijn en geen enkele vorm van innovatie hebben en geretardeerd zijn.
Precies, games van tegenwoordig zijn poep vergeleken met vroeger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Thanks, ga ik doen. Al heb al heel veel oudjes hier. En ik heb niet veel op mijn harde schijf over, dus dan gooi ik het maar op mijn externe, maar hoeveel GB is dat eigenlijk?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Precies, games van tegenwoordig zijn poep vergeleken met vroeger.
Ik raak in een uur uitgekeken op nieuwe games (behalve enkele top games voor de pc, 360, ps3 etc.)
Mensen, geīnteresseerden moeten dit maar eens binnenhalen.. google maar eens op:
Mega History PC Games Pack 1979-2001
In dat pakketje van 130 gb zitten ALLE legendarische pc games.....
Een pakket van 130GB is minstens 130GBquote:Op zondag 17 juli 2011 10:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Thanks, ga ik doen. Al heb al heel veel oudjes hier. En ik heb niet veel op mijn harde schijf over, dus dan gooi ik het maar op mijn externe, maar hoeveel GB is dat eigenlijk?
Inderdaad tof. Net als Chrono Trigger en de DQ serie.quote:
Ik heb er overheen gelezenquote:Op zondag 17 juli 2011 12:41 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Een pakket van 130GB is minstens 130GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |