Het zit je wel diep he.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
gos, wat een loser ben jij zeg![]()
trouwens...
ik zal hier wel geen antwoord meer krijgen heh... ?
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
toch wel jammer, maar jij bent in ieder geval reuze trots op jezelf zie ik
dat is ook iets waardheh... knul
quote:
welke verwensing dat je een kutkneus bent?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:48 schreef Cerbie het volgende:
JoaC bedoelde trouwens dat hij een post van jou met wat verwensingen in het FB topic heeft weggehaald, niet in je gesloten topic.
quote:
Vind ik ook, maar zelfs grote wetenschappers als Galileo en Darwin waren de underdog als ze bij het vaticaanse tribunaal verschenen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat je je jezelf topdog vond![]()
ja heb ik wat aan...quote:
Geef maar een schop onder haar hol, wat een gezeik om een kuttopic.quote:
Met een heer die goed leidt en een kwartiertje uitleg kom je al een heel eind.quote:
jij begon toch met zeiken mafketel sneaky dat ben je...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geef maar een schop onder haar hol, wat een gezeik om een kuttopic.
Jou mag ik wel somsquote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geef maar een schop onder haar hol, wat een gezeik om een kuttopic.
Oke.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij begon toch met zeiken mafketel sneaky dat ben je...
maar hier ben je bij je vriendjes en da's stoer.
DEALquote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met een heer die goed leidt en een kwartiertje uitleg kom je al een heel eind.
Op politiek gebied zijn we het niet eens, maar dat heb ik ook met koos.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jou mag ik wel soms![]()
![]()
![]()
Maar Fann mag ik ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |