abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98347901
okey, als man al een kwart eeuw op deze wereld zitten zwerven maar nog nooit een relatie gehad en ook nooit een dame aangeraakt. Zelfvertrouwen begint pas langzaam te komen en daarbij ook de vrouwen.

Laatst iemand ontmoet die erg met mij zat te flirten, erg leuk enzo maar toch was er iets raars met haar wat ik niet kon plaatsen. Iemand gevraagd om advies en best veel mensen blijken dat meisje te kennen. Er gaan verhalen rond: Ze heeft iemand blut gemaakt, ze is met iemand gegaan die een al relatie had, ze heeft veel mannen gehad, ze heeft openlijk seks gehad in een club... een paar mensen die iets met haar te maken hebben kende de diegene persoonlijk dus zal wel iets van waarheid inzitten.

nu de dilemma: haar gewoon gebruiken als "oefenmateriaal" en misschien nog kijken wie ze nou echt is? al zijn er aanwijzingen dat ze met meerdere mannen aan het spelen is. of niet aanzitten en wachten tot echt een speciaal iemand.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:41:02 #2
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98348510
De eerste keer is speciaal genoeg om met een speciaal iemand te willen delen. Aan de andere kant moet je er in je hoofd niet teveel van maken.

In jouw geval zou ik aanraden om te wachten. (Wachten tot het huwelijk is een ding, maar een slet zo gebruiken om er maar vanaf te zijn, is weer het andere uiterste...)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:56:47 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_98349172
Mijn eerste keer was vrij ruk, met een dronken grietje enzo.. Je bent tenminste wel van die stress af voor de eerste keer.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:58:47 #4
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98349268
Als man maakt het voor de meesten niet veel uit. Ik was al lang blij dat ik er van af was.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_98349480
de eerste keer stelt meestal zeer weinig voor, dus ik zou zeggen, ga ervoor ;)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:17:50 #6
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_98350049
Wel veilig doen natuurlijk, vooral met zo'n type meisje.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:20:11 #7
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_98352743
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef bioloogje het volgende:
De eerste keer is speciaal genoeg om met een speciaal iemand te willen delen. Aan de andere kant moet je er in je hoofd niet teveel van maken.

In jouw geval zou ik aanraden om te wachten. (Wachten tot het huwelijk is een ding, maar een slet zo gebruiken om er maar vanaf te zijn, is weer het andere uiterste...)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:32:14 #8
308729 Ciatach
Heeft geen gevatte ondertitel.
pi_98353240
Voordeel om je eerste keer in een relatie of iets dergelijks te doen is dat je wat meer ervaring dan een enkele wip opdoet zodat je er daarna ook niet echt meer onzeker over hoeft te zijn, is mijn idee.
pi_98358909
Mijn eerste keer was niet zo speciaal maar ik was ook nog een kind.. was pas 13.. was verliefd op een meisje, en we mochten bij elkaar slapen. (ze had een beetje naieve ouders) Na wat zoenen en voelen, dacht nou ga zo maar slapen totdat mijn vriendin vroeg, wil je met me naar bed of zo..

(wel een gek idee dat ik nu langer wel seks heb dan geen seks)

Dat draaide op een fiasco uit, na van alles gedaan te hebben, haar nog over haar venus heuvel gewreven te hebben had ik haar wel geil genoeg gevingerd.. Condoom erom, slap, na 3 condooms uiteindelijk mijn piemel er in gewurmd.. Neuken als een dolle.. maar uiteindelijk slap gevallen en gaan slapen.. Ik had er toch iets meer van verwacht..

Later vaak genoeg van die sletjes geneukt zoals jij ze beschrijft.. iedereen in het kleine stadje waar ik woonde kende haar wel van binnen en van buiten, lekker om na het stappen niet weer te hoeven rukken. Soort van grote fleshlight, en je leert er weer wat van, (een chick die doe maar liedjes zingt tijdens het neuken is niet geil...)

Jongen ik weet niet wie je bent, hoe je bent, of hoe je er uit ziet, maar iedereen is goed genoeg voor een leuk meisje.. Ga gewoon op jacht voor een echt leuk meisje, die slet kan je over een jaar ook nog wel een keer te grazen nemen. Gewoon er achter komen wel club dat is...

Vergis je niet in je vrienden.. ik heb eens een meisje gehad dat te boek stond als slet die alles deed wat god verboden had, ze zou ze hebben geneukt in het steegje, gepijpt op de dansvloer.. Ondanks dat ze veel jongen had gezoend, vertelde ze huilend dat ze nog maagd was.... dat ze nog nooit een blote piemel had gevoeld..
pi_98359545
De eerste keer boeit geen kut. Is meer kut en falend.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:52:14 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98359610
Oefening baart kunst. En zo'n sletje is goeie oefening.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98360149
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:32 schreef Ciatach het volgende:
Voordeel om je eerste keer in een relatie of iets dergelijks te doen is dat je wat meer ervaring dan een enkele wip opdoet zodat je er daarna ook niet echt meer onzeker over hoeft te zijn, is mijn idee.
Dit. Een eerste keer is overrated.
pi_98360372
Mijn eerste keer was heel fijn. Zou het niet met zomaar iemand gedaan willen hebben.
pi_98361001
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef tomaatjes het volgende:
okey, als man al een kwart eeuw op deze wereld zitten zwerven maar nog nooit een relatie gehad en ook nooit een dame aangeraakt. Zelfvertrouwen begint pas langzaam te komen en daarbij ook de vrouwen.

Laatst iemand ontmoet die erg met mij zat te flirten, erg leuk enzo maar toch was er iets raars met haar wat ik niet kon plaatsen. Iemand gevraagd om advies en best veel mensen blijken dat meisje te kennen. Er gaan verhalen rond: Ze heeft iemand blut gemaakt, ze is met iemand gegaan die een al relatie had, ze heeft veel mannen gehad, ze heeft openlijk seks gehad in een club... een paar mensen die iets met haar te maken hebben kende de diegene persoonlijk dus zal wel iets van waarheid inzitten.

nu de dilemma: haar gewoon gebruiken als "oefenmateriaal" en misschien nog kijken wie ze nou echt is? al zijn er aanwijzingen dat ze met meerdere mannen aan het spelen is. of niet aanzitten en wachten tot echt een speciaal iemand.
Gewoon doen, in jouw situatie geldt waarschijnlijk dat als je de eerste keer eenmaal gehad hebt je een gigantisch nieuw zelfvertrouwen krijgt. Je weet wat komen gaat en kunt meepraten over seks. Dat zal je zeker helpen om wel een leuk meisje te krijgen voor een echte relatie.
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 02:50:34 #15
25682 2cv
Niet subtiel
pi_98361074
Bij mijn eerste keer had ik echt zoiets van 'is dit alles?'.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_98361118
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef Nico987 het volgende:
(een chick die doe maar liedjes zingt tijdens het neuken is niet geil...)

Laat me raden ze zong "Is dit alles" en blijf bij het refrein hangen!
pi_98361130
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:52 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Laat me raden ze zong "Is dit alles" en blijf bij het refrein hangen!
_O-
pi_98361164
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:50 schreef 2cv het volgende:
Bij mijn eerste keer had ik echt zoiets van 'is dit alles?'.
Haha ja ik ook, ik was destijds meer onder de indruk van de blowjob die ik ook kreeg dan van de sex zelf..
  zondag 19 juni 2011 @ 02:56:28 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_98361191
Het lijkt me iig geen relatie-materiaal die hou je niet voor jezelf. Verder kan je dr toch gewoon gebruiken. Hell had ik dat maar.. Ehct niet dat ik zo moeilijk had gedaan hoor. Waarom zoekt iedereen nou perse een relatie is dta neit aangepraat door media en films enzo :?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_98361212
Totaal overrated imo. Nog nooit zó dronken seks met een meisje gehad als de eerste keer. Zo er op terug kijkende ging het werkelijk nergens over _O-
pi_98361345
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het lijkt me iig geen relatie-materiaal die hou je niet voor jezelf. Verder kan je dr toch gewoon gebruiken. Hell had ik dat maar.. Ehct niet dat ik zo moeilijk had gedaan hoor. Waarom zoekt iedereen nou perse een relatie is dta neit aangepraat door media en films enzo :?
Er zijn natuurlijk wel heel veel voordelen aan een relatie, zo kan het ook erg goed zijn voor je sexleven. Ten eerste duurt het een tijdje voor je allebei weet wat de ander lekker vindt, ten tweede is het fijn om niet te hoeven zoeken naar chicks, ten derde is het leuk om ook overdag en op allerlei plaatsen sex te hebben, dat is toch wat makkelijker in een relatie. En ten slotte kan het natuurlijk dat je een chick tegenkomt die je zo leuk vindt dat je haar niet wilt delen met anderen.
  zondag 19 juni 2011 @ 03:31:32 #22
348296 Magneet51
Alles is grappig
pi_98361615
Mwuah.. vind de ervaring voor de éérste keer op zich speciaal, iets om te onthouden, maar voor mij niet iets om rekening mee te houden als je het wilt doen of zo.
  zondag 19 juni 2011 @ 09:11:13 #23
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98362634
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:54 schreef Finitio het volgende:

[..]

Haha ja ik ook, ik was destijds meer onder de indruk van de blowjob die ik ook kreeg dan van de sex zelf..
Mijn 'eerste' keer was echt waardeloos doordat het niet paste rofl, na de 13de keer lukte het.
Dus nee, absoluut niet speciaal.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98363277
Overrated. Maargoed voor jou doet het natuurlijk niet pijn, dus dat maakt het weer wat leuker.
Het is wel leuk als je iemand hebt om dat moment mee te delen, maar speciaal ermee wachten zou ik persoonlijk niet doen als ik jou was. Straks ben je ineens 5 jaar verder en denk je; fuck dit had ik veel eerder moeten doen, want zo bijzonder was 'de eerste keer' niet. Dan baal je..
pi_98363401
Mijn eerste keer was erg speciaal. Ze sprak een beetje gebroken Engels en spaarde volgens mij voor een kunstgebit. Het was zondagochtend half 8 en er zat meer knoflooksaus in mijn mondhoek dan cash in m'n pocket.

Dat maakte Abeba niets uit, maar ik moest wel een rubbertje om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')