quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef bioloogje het volgende:
De eerste keer is speciaal genoeg om met een speciaal iemand te willen delen. Aan de andere kant moet je er in je hoofd niet teveel van maken.
In jouw geval zou ik aanraden om te wachten. (Wachten tot het huwelijk is een ding, maar een slet zo gebruiken om er maar vanaf te zijn, is weer het andere uiterste...)
Dit. Een eerste keer is overrated.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:32 schreef Ciatach het volgende:
Voordeel om je eerste keer in een relatie of iets dergelijks te doen is dat je wat meer ervaring dan een enkele wip opdoet zodat je er daarna ook niet echt meer onzeker over hoeft te zijn, is mijn idee.
Gewoon doen, in jouw situatie geldt waarschijnlijk dat als je de eerste keer eenmaal gehad hebt je een gigantisch nieuw zelfvertrouwen krijgt. Je weet wat komen gaat en kunt meepraten over seks. Dat zal je zeker helpen om wel een leuk meisje te krijgen voor een echte relatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef tomaatjes het volgende:
okey, als man al een kwart eeuw op deze wereld zitten zwerven maar nog nooit een relatie gehad en ook nooit een dame aangeraakt. Zelfvertrouwen begint pas langzaam te komen en daarbij ook de vrouwen.
Laatst iemand ontmoet die erg met mij zat te flirten, erg leuk enzo maar toch was er iets raars met haar wat ik niet kon plaatsen. Iemand gevraagd om advies en best veel mensen blijken dat meisje te kennen. Er gaan verhalen rond: Ze heeft iemand blut gemaakt, ze is met iemand gegaan die een al relatie had, ze heeft veel mannen gehad, ze heeft openlijk seks gehad in een club... een paar mensen die iets met haar te maken hebben kende de diegene persoonlijk dus zal wel iets van waarheid inzitten.
nu de dilemma: haar gewoon gebruiken als "oefenmateriaal" en misschien nog kijken wie ze nou echt is? al zijn er aanwijzingen dat ze met meerdere mannen aan het spelen is. of niet aanzitten en wachten tot echt een speciaal iemand.
Laat me raden ze zong "Is dit alles" en blijf bij het refrein hangen!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef Nico987 het volgende:
(een chick die doe maar liedjes zingt tijdens het neuken is niet geil...)
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:52 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Laat me raden ze zong "Is dit alles" en blijf bij het refrein hangen!
Haha ja ik ook, ik was destijds meer onder de indruk van de blowjob die ik ook kreeg dan van de sex zelf..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:50 schreef 2cv het volgende:
Bij mijn eerste keer had ik echt zoiets van 'is dit alles?'.
Er zijn natuurlijk wel heel veel voordelen aan een relatie, zo kan het ook erg goed zijn voor je sexleven. Ten eerste duurt het een tijdje voor je allebei weet wat de ander lekker vindt, ten tweede is het fijn om niet te hoeven zoeken naar chicks, ten derde is het leuk om ook overdag en op allerlei plaatsen sex te hebben, dat is toch wat makkelijker in een relatie. En ten slotte kan het natuurlijk dat je een chick tegenkomt die je zo leuk vindt dat je haar niet wilt delen met anderen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het lijkt me iig geen relatie-materiaal die hou je niet voor jezelf. Verder kan je dr toch gewoon gebruiken. Hell had ik dat maar.. Ehct niet dat ik zo moeilijk had gedaan hoor. Waarom zoekt iedereen nou perse een relatie is dta neit aangepraat door media en films enzo
Mijn 'eerste' keer was echt waardeloos doordat het niet paste rofl, na de 13de keer lukte het.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:54 schreef Finitio het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik was destijds meer onder de indruk van de blowjob die ik ook kreeg dan van de sex zelf..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |