Is echt een heel klein deel dat Athlon bij henzelf in de verkoop gooit. Voor de rest gaat alles naar andere handelaren waaronder in het Oostblok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef Panthera. het volgende:
Tegenwoordig rijden er bij ons ook elke 2 jaar nieuwe busmaatschappijen met telkens weer nieuwe bussen. Over milieuvervuiling gesproken...
Maar ook veel oude leasauto's gaan gewoon in de tweedehandse verkoop, zie bijvoorbeeld Almere.
Hahahahahh wat een drama dag zeg, hier zat echt alles op en aan:pquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef enpe het volgende:
Jezus wat een dag, dacht vandaag 9 uur te maken maar het werden er bijna 12. Begon vanochtend al goed doordat de lijnbus er in the middle of nowhere mee ophield, vervangend vervoer zou nog later zijn dan de volgende bus die een uur later kwamdus daar had ik mijn eerste uur al te pakken. Vervolgens aangekomen op het 1ste ophaaladres, deed de auto het niet. Een medewerker zou er even naar kijken en ik mocht een bak koffie gaan pakken, een half uur later kon ik vertrekken.
Aangekomen bij mijn 2e rit: was de accu leeg waardoor ik een uur heb zitten wachten op iemand met een accubooster. Die accubooster bleek niet sterk genoeg dus moest er zwaarder geschut gehaald worden...weer een kwartier erbij. En om het helemaal af te maken stond m'n trein naar huis ook nog een half uurtje stil vanwege een stroomstoring.
Maar goed, we krijgen per uur betaald.
Hehe, lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef enpe het volgende:
Jezus wat een dag, dacht vandaag 9 uur te maken maar het werden er bijna 12. Begon vanochtend al goed doordat de lijnbus er in the middle of nowhere mee ophield, vervangend vervoer zou nog later zijn dan de volgende bus die een uur later kwamdus daar had ik mijn eerste uur al te pakken. Vervolgens aangekomen op het 1ste ophaaladres, deed de auto het niet. Een medewerker zou er even naar kijken en ik mocht een bak koffie gaan pakken, een half uur later kon ik vertrekken.
Aangekomen bij mijn 2e rit: was de accu leeg waardoor ik een uur heb zitten wachten op iemand met een accubooster. Die accubooster bleek niet sterk genoeg dus moest er zwaarder geschut gehaald worden...weer een kwartier erbij. En om het helemaal af te maken stond m'n trein naar huis ook nog een half uurtje stil vanwege een stroomstoring.
Maar goed, we krijgen per uur betaald.
Als ik op zulk soort dagen maar vaak genoeg aan die laatste zin denk verschijnt er vanzelf weer een glimlach op m'n gezichtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef enpe het volgende:
Jezus wat een dag, dacht vandaag 9 uur te maken maar het werden er bijna 12. Begon vanochtend al goed doordat de lijnbus er in the middle of nowhere mee ophield, vervangend vervoer zou nog later zijn dan de volgende bus die een uur later kwamdus daar had ik mijn eerste uur al te pakken. Vervolgens aangekomen op het 1ste ophaaladres, deed de auto het niet. Een medewerker zou er even naar kijken en ik mocht een bak koffie gaan pakken, een half uur later kon ik vertrekken.
Aangekomen bij mijn 2e rit: was de accu leeg waardoor ik een uur heb zitten wachten op iemand met een accubooster. Die accubooster bleek niet sterk genoeg dus moest er zwaarder geschut gehaald worden...weer een kwartier erbij. En om het helemaal af te maken stond m'n trein naar huis ook nog een half uurtje stil vanwege een stroomstoring.
Maar goed, we krijgen per uur betaald.
Oh ja dat is zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef enpe het volgende:
Hehe inderdaad vind het ook niet erg voor een keer, kreeg overal koffie aangeboden en met de krant erbij hoor je me verder niet klagen. Kwam ook nog een collega tegen op 't 1ste adres dus die kon meteen achter me aanrijden. En tja pech met de bus heeft ook wel wat als alle passagiers dan spontaan met elkaar beginnen te praten...heb me verder wel vermaakt.
Haarlem!quote:
Ik controleer altijd of ik het volgende bij me heb: map met de juiste papieren, navigatiesysteem, portemonnee en telefoon. Dat zijn de belangrijkste dingen. Eerste rit is altijd spannend! Ik had gelijk een Golf V met 150 pk mee, je kan slechter beginnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:38 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Haarlem!
Heb eindelijk mn beschikbaarheid kunnen doorgeven. Hopelijk deze of volgende week de eerste rit. Ik vind het toch best wel spannend die eerste rit. Ik weet eigenlijk nu al zeker dat ik iets ga vergeten.
Inderdaad, 1 juli is precies de eerste dag dat ik weer kan werkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Chapelle het volgende:
Ik heb ook zin om te werken... Maar tentamens he. Gelukkig net voor de maandwissel klaar
Haha dat heb ik dus ook best wel eens! Alsof je tijdens een lange vakantierit eventjes iets te eten gaat halenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef Panthera. het volgende:
En elke keer als ik, terwijl de zon schijnt, naar de shop van de benzinewinkel loop krijg ik een heerlijk vakantiegevoel
Meestal is OV alleen tussen 16 juli en 16 augustus niet geldig. Zal dit jaar ook weer zoiets zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef Panthera. het volgende:
Klopt, normaalgesproken doe ik dat alleen in de vakantie
Tot welke datum is OV eigenlijk geldig?
Die oude kaarten wel ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Meestal is OV alleen tussen 16 juli en 16 augustus niet geldig. Zal dit jaar ook weer zoiets zijn.
Geen sunk costs, je krijgt het toch terug. Of reken je nou de rentewaarde mee? Als je bedoelt dat het voor EW sunk costs zijn is het idd wel waar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's bij de chipkaart niet anders hoor, 16 juli tot 16 augustus is ie ongeldig. Ach ja, ik ga in augustus op vakantie, krijg ik extra geld op 15 augustusZijn toch sunk costs die OV-voorschotten (verkapt-zie-mij-pimpen-met-m'n-economie-kennis-post).
Als je puur naar de kosten kijkt en niet naar het terugkijken wel.. Je hebt de kosten al gemaakt en daar verander je niks meer aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Geen sunk costs, je krijgt het toch terug. Of reken je nou de rentewaarde mee? Als je bedoelt dat het voor EW sunk costs zijn is het idd wel waar.
(verkapt-zie-mij-ook-pimpen-met-economie-kennis).
Was dat toevallig een bedrijf in Den Haag? Ik heb ook wel eens een Focus wagon van een groot liftonderhoudsbedrijf van Den Haag naar Barneveld gereden. Toen stonden daar nog tientallen andere Focussen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef BAC92 het volgende:
Morgen Gouda - Meerkerk in een c30 en Veldhoven - Gouda in een crafter. Die ford station die ik vandaag had was wel echt een drama trouwens, wat was dat ding vies van binnen zeg. Was van een monteur geweest van een bepaald liftonderhoud bedrijf, maar hij zag dr werkelijk waar niet uit.
Nee kreeg een mailtje. Voor EW dus...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Aangehouden? Privé? Of eentje die je vandaag op je loonstrook tegenkwam?![]()
Toch wordt het van je loon ingehouden. En waarschijnlijk halen ze het er pas na de belastingen af, dan levert het belastingtechnisch geen probleem op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
Volgens mij is het zo, dat EW boete's niet mag inhouden van het loon. Dit is een belastingtechnisch iets, je moet het altijd zelf overmaken.
Plus op die manier ontnemen ze je de kans om te WOB'ben en daarmee onder de boete uit te komen. In dit land is betalen echter negen van de tien keer schuld bekennen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef joppie_saus het volgende:
Vraag me dan trouwens wel af hoe ze je de gelegenheid willen geven om te WOB'ben. Drie op de tien vaste flitspalen en één op de twaalf mobiele flitsers heeft namelijk geen geldig ijkingsrapport meer waardoor alle boete's per definitie ongeldig zijn. Heb ik mij laten vertellen door iemand met kennis van zaken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef joppie_saus het volgende:
@Fireblast Mooie dingen zijn dat. Ergens in Brabant heb je een flitspaal die van voren flitst. Jongen die ik ken heeft er alles aan gedaan om daar met na correctie 1 km/h te hard langs te rijden omdat hij een foto wilde van zichzelf achter het stuur van zijn sportauto
Om hier nog even op terug te komenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
EW rijdt ook verschrikkelijk veel voor Athlon. Nijmegen kwam ik af en toe, maar Almere was echt wekelijks raak. Vaak meerdere keren per week.
12 kilometer te hard in Amsterdam zuidoost op de muntbergweg, gaat me hele dag werkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef joppie_saus het volgende:
31 telt ook mee inderdaad.
Boete voor EW? Hoeveel te hard en waar?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef joppie_saus het volgende:
@Viezze Klopt, dat is het probleem ook niet. Maar straks krijg je een T en dan?
@Fireblast Mooie dingen zijn dat. Ergens in Brabant heb je een flitspaal die van voren flitst. Jongen die ik ken heeft er alles aan gedaan om daar met na correctie 1 km/h te hard langs te rijden omdat hij een foto wilde van zichzelf achter het stuur van zijn sportauto
Als je op locatie moet werken ergens krijg je de reistijd niet vergoed maar krijg je een kilometervergoeding (ja daar kwam ik ook pas achter toen ik het zelf navroegquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Windrush het volgende:
73 euro boete, oeps![]()
Ik kom ook een paar uur tekort, als de periode van 1 tot 31 loopt, dan telt 31 mei ook gewoon mee toch en wat wordt bedoelt met kilometervergoeding ? I am confused
Oh oeps, ik doe altijd me reistijd gewoon in de start en eindtijd doorberekenen.quote:Als je op locatie moet werken ergens krijg je de reistijd niet vergoed maar krijg je een kilometervergoeding (ja daar kwam ik ook pas achter toen ik het zelf navroeg). Ook al is de verbinding onwijs rot dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |