Fijne auto's die 1-series. Daar kan ik tenminste fatsoenlijk in rijden. Lekker wendbaar en ik hoef niet, zoals bij een 5-serie, te kloten als ik hem moet inparkeren doordat ik de grootte niet precies kan inschatten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:51 schreef RTS91 het volgende:
Twee ritjes voor morgen, 1-serie en een Caddy.
Heb een 118d mee, prima dus met 143 pk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Fijne auto's die 1-series. Daar kan ik tenminste fatsoenlijk in rijden. Lekker wendbaar en ik hoef niet, zoals bij een 5-serie, te kloten als ik hem moet inparkeren doordat ik de grootte niet precies kan inschatten.
116i is wel wel erg traag overigens.. Die moet je niet hebben.. Welke heb je?
Ik ben morgen + donderdag ook beschikbaar. Ben benieuwd. Wil graag nog even wat uren maken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als ik daar kom, is het altijd met afgeragde busjes van een bekend telecombedrijf.
Is echt een heel klein deel dat Athlon bij henzelf in de verkoop gooit. Voor de rest gaat alles naar andere handelaren waaronder in het Oostblok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef Panthera. het volgende:
Tegenwoordig rijden er bij ons ook elke 2 jaar nieuwe busmaatschappijen met telkens weer nieuwe bussen. Over milieuvervuiling gesproken...
Maar ook veel oude leasauto's gaan gewoon in de tweedehandse verkoop, zie bijvoorbeeld Almere.
Hahahahahh wat een drama dag zeg, hier zat echt alles op en aan:pquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef enpe het volgende:
Jezus wat een dag, dacht vandaag 9 uur te maken maar het werden er bijna 12. Begon vanochtend al goed doordat de lijnbus er in the middle of nowhere mee ophield, vervangend vervoer zou nog later zijn dan de volgende bus die een uur later kwamdus daar had ik mijn eerste uur al te pakken. Vervolgens aangekomen op het 1ste ophaaladres, deed de auto het niet. Een medewerker zou er even naar kijken en ik mocht een bak koffie gaan pakken, een half uur later kon ik vertrekken.
Aangekomen bij mijn 2e rit: was de accu leeg waardoor ik een uur heb zitten wachten op iemand met een accubooster. Die accubooster bleek niet sterk genoeg dus moest er zwaarder geschut gehaald worden...weer een kwartier erbij. En om het helemaal af te maken stond m'n trein naar huis ook nog een half uurtje stil vanwege een stroomstoring.
Maar goed, we krijgen per uur betaald.
Hehe, lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef enpe het volgende:
Jezus wat een dag, dacht vandaag 9 uur te maken maar het werden er bijna 12. Begon vanochtend al goed doordat de lijnbus er in the middle of nowhere mee ophield, vervangend vervoer zou nog later zijn dan de volgende bus die een uur later kwamdus daar had ik mijn eerste uur al te pakken. Vervolgens aangekomen op het 1ste ophaaladres, deed de auto het niet. Een medewerker zou er even naar kijken en ik mocht een bak koffie gaan pakken, een half uur later kon ik vertrekken.
Aangekomen bij mijn 2e rit: was de accu leeg waardoor ik een uur heb zitten wachten op iemand met een accubooster. Die accubooster bleek niet sterk genoeg dus moest er zwaarder geschut gehaald worden...weer een kwartier erbij. En om het helemaal af te maken stond m'n trein naar huis ook nog een half uurtje stil vanwege een stroomstoring.
Maar goed, we krijgen per uur betaald.
Als ik op zulk soort dagen maar vaak genoeg aan die laatste zin denk verschijnt er vanzelf weer een glimlach op m'n gezichtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef enpe het volgende:
Jezus wat een dag, dacht vandaag 9 uur te maken maar het werden er bijna 12. Begon vanochtend al goed doordat de lijnbus er in the middle of nowhere mee ophield, vervangend vervoer zou nog later zijn dan de volgende bus die een uur later kwamdus daar had ik mijn eerste uur al te pakken. Vervolgens aangekomen op het 1ste ophaaladres, deed de auto het niet. Een medewerker zou er even naar kijken en ik mocht een bak koffie gaan pakken, een half uur later kon ik vertrekken.
Aangekomen bij mijn 2e rit: was de accu leeg waardoor ik een uur heb zitten wachten op iemand met een accubooster. Die accubooster bleek niet sterk genoeg dus moest er zwaarder geschut gehaald worden...weer een kwartier erbij. En om het helemaal af te maken stond m'n trein naar huis ook nog een half uurtje stil vanwege een stroomstoring.
Maar goed, we krijgen per uur betaald.
Oh ja dat is zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef enpe het volgende:
Hehe inderdaad vind het ook niet erg voor een keer, kreeg overal koffie aangeboden en met de krant erbij hoor je me verder niet klagen. Kwam ook nog een collega tegen op 't 1ste adres dus die kon meteen achter me aanrijden. En tja pech met de bus heeft ook wel wat als alle passagiers dan spontaan met elkaar beginnen te praten...heb me verder wel vermaakt.
Haarlem!quote:
Ik controleer altijd of ik het volgende bij me heb: map met de juiste papieren, navigatiesysteem, portemonnee en telefoon. Dat zijn de belangrijkste dingen. Eerste rit is altijd spannend! Ik had gelijk een Golf V met 150 pk mee, je kan slechter beginnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:38 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Haarlem!
Heb eindelijk mn beschikbaarheid kunnen doorgeven. Hopelijk deze of volgende week de eerste rit. Ik vind het toch best wel spannend die eerste rit. Ik weet eigenlijk nu al zeker dat ik iets ga vergeten.
Inderdaad, 1 juli is precies de eerste dag dat ik weer kan werkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Chapelle het volgende:
Ik heb ook zin om te werken... Maar tentamens he. Gelukkig net voor de maandwissel klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |