Klopt, ik neem vaak wel een boek mee, maar in iets anders dan een trein is dat sowieso kut. Trein wil nog wel eens lukken bij mij, maar da's dan weer niet zo lang. Uit Almere wel een uur of 2, maar daar zitten 3 overstappen bijquote:
Je bent niet goed joh.!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:38 schreef BAC92 het volgende:
Nou baldiran op mij heb je wel echt indruk gemaakt hoor, ik vind je echt vet cool dat je een s8 gereden heb en ik kijk nu ook echt tegen je opZullen we vriendjes worden?
Jij bent wel de bikkel op deze forum hoor, schelden en stoer doen. Ben serieus bang van je. Durf gvd niet meer naar buiten joh. Ik denk dat ik ontslag ga nemen. Stel je voor dat je me via easyway traceert.!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb weinig mensen gezien die het zich met hun eerste post al gelijk onmogelijk maakten voor het vervolg. Maar Baldiran krijgt bij deze de mongool van het jaar award, aangezien ik me sterk afvraag of zijn prestatie te overtreffen is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Baldiran het volgende:
[..]
Jij bent wel de bikkel op deze forum hoor, schelden en stoer doen. Ben serieus bang van je. Durf gvd niet meer naar buiten joh. Ik denk dat ik ontslag ga nemen. Stel je voor dat je me via easyway traceert.!
Ja man, op 'deze' forum zijn we gewoon vet stoer! Doei.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Baldiran het volgende:
[..]
Jij bent wel de bikkel op deze forum hoor, schelden en stoer doen. Ben serieus bang van je. Durf gvd niet meer naar buiten joh. Ik denk dat ik ontslag ga nemen. Stel je voor dat je me via easyway traceert.!
Ga je huilie even bij je mamma doenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Baldiran het volgende:
[..]
Precies. Jij reed als eerste auto toch ook een A8? De manier waarop je het bracht was in ieder geval stukken beter dan oppersjomp Baldiran.quote:Wat betreft het 'patsen' met auto's.. ach iedereen meldt hier wel eens een leuke auto gereden te hebben en dat zal ik ook heus nog wel eens doen. Maar de toon waarop maakt een hoop verschil en laten we niet het type auto hier de maatschappelijke ordening laten bepalen; daarvoor is het hier te gezellig
Een aspect waar je rekening mee moet houden is dat het programma van je klant op ieder moment kan wijzigen, waardoor je bijvoorbeeld gerekend had op een lange dag, maar je na 3 uurtjes al weer klaar bent of juist andersom. Dit zie ik zelf als het grootste nadeel (tegenwoordig probeer ik de klanten te vermijden waarvan ik van tevoren al weet dat er weer vanalles gaat veranderen, maar ik weet niet of jullie bij EW van tevoren weten wie de klant is).quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Thrasyllus het volgende:
Heren, Heren. Twee dingen:
Baldiran: ban, laat hem maar ergens anders een eigen forumpje beginnen. Internetheld op sokken.
Namen noemen: we lijken te vervallen in oude gewoonten met het noemen van klantnamen op de vorige pagina.
Verder: Ik zit er ook heel erg over te denken om de overstap naar PC te maken. Welke nadelen zijn er nog meer behalve het verliezen van je 'eigen vrije wil?' Heb je ook meer tijd om te studeren dan als hiker?
Nadeel kan soms ook de wachttijd zijn. Ik moest pas in Almere-Poort zijn en de klant zou bellen als hij klaar was, maar hij wist dus niet wanneer. Heb dus 3 uur in een Vinexwijk moeten wachten. Maar je kan natuurlijk gewoon dingen te lezen meenemen of stoel naar achteren doen en gaan slapen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Thrasyllus het volgende:
Heren, Heren. Twee dingen:
Baldiran: ban, laat hem maar ergens anders een eigen forumpje beginnen. Internetheld op sokken.
Namen noemen: we lijken te vervallen in oude gewoonten met het noemen van klantnamen op de vorige pagina.
Verder: Ik zit er ook heel erg over te denken om de overstap naar PC te maken. Welke nadelen zijn er nog meer behalve het verliezen van je 'eigen vrije wil?' Heb je ook meer tijd om te studeren dan als hiker?
Fijne auto's die 1-series. Daar kan ik tenminste fatsoenlijk in rijden. Lekker wendbaar en ik hoef niet, zoals bij een 5-serie, te kloten als ik hem moet inparkeren doordat ik de grootte niet precies kan inschatten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:51 schreef RTS91 het volgende:
Twee ritjes voor morgen, 1-serie en een Caddy.
Heb een 118d mee, prima dus met 143 pk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Fijne auto's die 1-series. Daar kan ik tenminste fatsoenlijk in rijden. Lekker wendbaar en ik hoef niet, zoals bij een 5-serie, te kloten als ik hem moet inparkeren doordat ik de grootte niet precies kan inschatten.
116i is wel wel erg traag overigens.. Die moet je niet hebben.. Welke heb je?
Ik ben morgen + donderdag ook beschikbaar. Ben benieuwd. Wil graag nog even wat uren maken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als ik daar kom, is het altijd met afgeragde busjes van een bekend telecombedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |