Hier heb ik niks aan toe te voegenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef Mallet het volgende:
De discussie privé chauffeur vs hiker kan je volgens mij oneindig voeren. Alleen als je hier gelijk komt om indruk te maken met de auto's die je als privé chauffeur rijdt t.o.v. Hikers dan heb je echt het verkeerde publiek. Zoveel indruk maakt het niet, anders waren we allemaal wel privé chauffeur geworden.
Nouja je leert wel wat luxe en vermogen inhoudt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die nooit in een afgeragde Caddy hoeven te rijden
Dat houdt het spannend jeweets
Niet zo hoog van de toren blazen joh. Ik heb 't werk lang genoeg gedaan om te weten dat het meestal gewoon de saaie auto's zijn, vaak volvo's, A4tjes of A6jes. Leuke auto's, daar niet van...maar niks bijzonders om mee te patsen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Baldiran het volgende:
[..]
Ja soms zet ik een klant af en moet ik hem/haar pas over over 5 å 6 uurtjes later ophalen. Geloof mij dat ik dan ook heerlijk geniet van een (niet plastic/nieuw ruikende) luxe auto.
@joppie_saus : ik doe zeker stoer idd, en sorry als ik in je (enige) vriendenkring ben gekomen.!
@Mallet : thnx voor de reactie
Niet als bedrijven als Athlon de hut overnemen, met een eigen chauffeurs poolquote:Op maandag 20 juni 2011 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, dan rijden wij straks dezelfde auto's maar dan met een andere naam op het papiertje. Locaties zullen wel hetzelfde blijven, maar op de gevel komt een re-badge. Zoveel veranderd er dus niet.
Zeker nog nooit bij deze mooie tent in Almere geweest. Rij er toch met enige regelmaat naar toe. En waarom heb ik nog nooit iets gelezen over deze zaak zijn eigen pool zooi?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Niet als bedrijven als *** de hut overnemen, met een eigen chauffeurs pool
EW rijdt ook verschrikkelijk veel voor Athlon. Nijmegen kwam ik af en toe, maar Almere was echt wekelijks raak. Vaak meerdere keren per week.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Niet als bedrijven als Athlon de hut overnemen, met een eigen chauffeurs pool
Klopt wel, maar die doen vooral de echt korte ritten. Auto's die dichtbij staan.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef Viezze het volgende:
Maar Athlon heeft zelf ook heel veel chauffeurs in dienst volgens mij
Leer in het OV, 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef RTS91 het volgende:
Rustig idd, was nog wel een enkeltje Meerkerk maar dat is 3,5 uur terug OV'en. Dan ga ik liever leren morgen.
Dat vind ik al helemaal een dramaquote:Op maandag 20 juni 2011 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leer in het OV, 2 vliegen in 1 klap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |