abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98410957
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef Mallet het volgende:
De discussie privé chauffeur vs hiker kan je volgens mij oneindig voeren. Alleen als je hier gelijk komt om indruk te maken met de auto's die je als privé chauffeur rijdt t.o.v. Hikers dan heb je echt het verkeerde publiek. Zoveel indruk maakt het niet, anders waren we allemaal wel privé chauffeur geworden.
Hier heb ik niks aan toe te voegen ;)

Overigens HET nieuws van de dag voor ons. ING gaat zijn Car Lease onderdeel verkopen :o
  maandag 20 juni 2011 @ 14:30:03 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98411361
Ach, dan rijden wij straks dezelfde auto's maar dan met een andere naam op het papiertje. Locaties zullen wel hetzelfde blijven, maar op de gevel komt een re-badge. Zoveel veranderd er dus niet.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 20 juni 2011 @ 14:30:49 #53
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98411393
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die nooit in een afgeragde Caddy hoeven te rijden :')
Dat houdt het spannend jeweets :7
Nouja je leert wel wat luxe en vermogen inhoudt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_98411410
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Baldiran het volgende:

[..]

Ja soms zet ik een klant af en moet ik hem/haar pas over over 5 å 6 uurtjes later ophalen. Geloof mij dat ik dan ook heerlijk geniet van een (niet plastic/nieuw ruikende) luxe auto.
@joppie_saus : ik doe zeker stoer idd, en sorry als ik in je (enige) vriendenkring ben gekomen.!
@Mallet : thnx voor de reactie
Niet zo hoog van de toren blazen joh. Ik heb 't werk lang genoeg gedaan om te weten dat het meestal gewoon de saaie auto's zijn, vaak volvo's, A4tjes of A6jes. Leuke auto's, daar niet van...maar niks bijzonders om mee te patsen.

Ik heb ook auto's gereden die jij van je leven niet eens zult mogen ruiken, 'knul'. Je maakt jezelf niet populair door zo binnen te komen. Het pubergehalte is weer hoog.

Om toch maar enigszins ontopic te gaan: ik heb beide wel gedaan, zij het dat ik veel veel langer hiker ben geweest. Ik vond het hiken een stuk leuker, maar ieder zijn voorkeur.

Conclusie: troll.

Ontopic2:

Ik las het vandaag idd in de FD over ING. Ik moest meteen aan jullie denken :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Maharbal op 20-06-2011 14:37:45 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 14:41:26 #55
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_98411918
Hehe, gaat lekker dan. Maar ze zullen toch niet zo snel van koeriers wisselen.

Is er al iemand gebeld voor morgen, voorlopig de laatste keer in een paar weken dat ik kan werken.
pi_98412131
Ben nog niet gebeld voor morgen, kreeg vanochtend nog wel een smsje of ik vandaag een transport wilde doen. Maar niet gedaan...ben veel te lam :').
pi_98412146
Ik kan volgende week vrijdag pas weer :'(
  maandag 20 juni 2011 @ 14:53:43 #58
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_98412503
haha wat een kneusje die Baldiran
pi_98413336
het was een s8 oen
Niet haten op m'n stijl..!!
  maandag 20 juni 2011 @ 15:16:33 #60
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_98413468
Ach, heb liever een a8 w12 als we dan toch stoer lopen te doen :'(
  maandag 20 juni 2011 @ 15:23:27 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98413818
Ik heb weinig mensen gezien die het zich met hun eerste post al gelijk onmogelijk maakten voor het vervolg. Maar Baldiran krijgt bij deze de mongool van het jaar award, aangezien ik me sterk afvraag of zijn prestatie te overtreffen is.
#26 || Luciano da Silva
pi_98414502
Nou baldiran op mij heb je wel echt indruk gemaakt hoor, ik vind je echt vet cool dat je een s8 gereden heb en ik kijk nu ook echt tegen je op :@ Zullen we vriendjes worden?
pi_98415187
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, dan rijden wij straks dezelfde auto's maar dan met een andere naam op het papiertje. Locaties zullen wel hetzelfde blijven, maar op de gevel komt een re-badge. Zoveel veranderd er dus niet.
Niet als bedrijven als Athlon de hut overnemen, met een eigen chauffeurs pool ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:05:20 #64
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_98415752
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Niet als bedrijven als *** de hut overnemen, met een eigen chauffeurs pool ;)
Zeker nog nooit bij deze mooie tent in Almere geweest. Rij er toch met enige regelmaat naar toe. En waarom heb ik nog nooit iets gelezen over deze zaak zijn eigen pool zooi?
pi_98416031
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Niet als bedrijven als Athlon de hut overnemen, met een eigen chauffeurs pool ;)
EW rijdt ook verschrikkelijk veel voor Athlon. Nijmegen kwam ik af en toe, maar Almere was echt wekelijks raak. Vaak meerdere keren per week.
pi_98416049
Maar Athlon heeft zelf ook heel veel chauffeurs in dienst volgens mij :)
pi_98416342
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef Viezze het volgende:
Maar Athlon heeft zelf ook heel veel chauffeurs in dienst volgens mij :)
Klopt wel, maar die doen vooral de echt korte ritten. Auto's die dichtbij staan.
pi_98417182
Zo, lekker dagje weer vandaag. Moest zowel eerste als tweede rit de auto om 9 uur ophalen :P omdat de eerste rit eindigde waar rit 2 begon dacht ik dat het wel prima was. Nee dus, werd opgebeld waar ik toch bleef. Moest ook weer tanken trouwens, deze keer bij rijbereik 5km gedaan.

Toen kwam ik bij het afleveradres van de tweede rit, was niemand thuis en CP niet bereikbaar. Mocht ik sleutel in de brievenbus gooien. Toch maar een foto gemaakt voor de zekerheid :)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:45:28 #69
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_98417714
Hmm, kennenlijk is het rustig met ritten nu. Nog geen werk, net gebeld.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:48:46 #70
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98417888
Ik wacht tot zes uur, als ik niet gebeld wordt dan bel ik zelf.
pi_98418056
Hier wel gebeld, een transit en een 3 serie. Ik eindig in Barneveld vanwaar het 2,5u duurt voordat ik thuis ben.
pi_98420953
Rustig idd, was nog wel een enkeltje Meerkerk maar dat is 3,5 uur terug OV'en. Dan ga ik liever leren morgen.
pi_98421662
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef RTS91 het volgende:
Rustig idd, was nog wel een enkeltje Meerkerk maar dat is 3,5 uur terug OV'en. Dan ga ik liever leren morgen.
Leer in het OV, 2 vliegen in 1 klap :P
pi_98421884
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Leer in het OV, 2 vliegen in 1 klap :P
Dat vind ik al helemaal een drama :P
pi_98421958
Hmm morgen 3ritten :)

Vandaag bijna 10uur gewerkt, maar daarvan ruim 6,5uur in het OV :')
pi_98422064
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:14 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dat vind ik al helemaal een drama :P
Klopt, ik neem vaak wel een boek mee, maar in iets anders dan een trein is dat sowieso kut. Trein wil nog wel eens lukken bij mij, maar da's dan weer niet zo lang. Uit Almere wel een uur of 2, maar daar zitten 3 overstappen bij :P
pi_98422227
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:38 schreef BAC92 het volgende:
Nou baldiran op mij heb je wel echt indruk gemaakt hoor, ik vind je echt vet cool dat je een s8 gereden heb en ik kijk nu ook echt tegen je op :@ Zullen we vriendjes worden?
Je bent niet goed joh.!
pi_98422367
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb weinig mensen gezien die het zich met hun eerste post al gelijk onmogelijk maakten voor het vervolg. Maar Baldiran krijgt bij deze de mongool van het jaar award, aangezien ik me sterk afvraag of zijn prestatie te overtreffen is.
Jij bent wel de bikkel op deze forum hoor, schelden en stoer doen. Ben serieus bang van je. Durf gvd niet meer naar buiten joh. Ik denk dat ik ontslag ga nemen. Stel je voor dat je me via easyway traceert.!
pi_98422387
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Baldiran het volgende:

[..]

Jij bent wel de bikkel op deze forum hoor, schelden en stoer doen. Ben serieus bang van je. Durf gvd niet meer naar buiten joh. Ik denk dat ik ontslag ga nemen. Stel je voor dat je me via easyway traceert.!
:')
pi_98422644
quote:

[..]

Ja man, op 'deze' forum zijn we gewoon vet stoer! Doei.
pi_98422706
Ben onderweg naar huis. Had een spoedje geaccepteerd. Was wel 3uur met het ov heen, maar terug maar 1,5 ofzo dus prima.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:51:27 #82
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_98423434
quote:

[..]

Ga je huilie even bij je mamma doen ;(
pi_98424585
Dag Allen!

Ik ben er weer, maar wel onder een andere naam!
Ben onlangs doorgestroomd van hiker -> PC dus de vaste gasten weten dan wel om wie het gaat ;) Heb vanwege de functie toch maar even een andere naam aangenomen en de oude verwijderd.

De hiker/PC discussie vind ik zelf een beetje zinloos, het is net een ieders voorkeur.
Ik heb het beide gedaan maar ik miste in het hiken het klantcontact wat ik nu als PC wel heb.
Mis als PC de vrijheid wat je als hiker wel hebt.. zo heeft alles zijn voor- en nadelen. Ben desondanks blij met de overstap. Ookal mag je niet hard rijden, het is tijdens lange ritten een een mooie auto wel genieten!
Wat betreft het 'patsen' met auto's.. ach iedereen meldt hier wel eens een leuke auto gereden te hebben en dat zal ik ook heus nog wel eens doen. Maar de toon waarop maakt een hoop verschil en laten we niet het type auto hier de maatschappelijke ordening laten bepalen; daarvoor is het hier te gezellig :)

Anyways, ik kreeg dus pas een cijfer terug waar ik van schrok, moet herkansen dus heb de komende twee weken alle EW uit moeten plannen helaas.. In de vakantie denk ik 1-2 dagen in de week beschikbaar, verder ook ander werk dus ik zit wel goed

Trouwens: ik zie wel weer wat bedrijfsnamen voorbijkomen.. ??
  maandag 20 juni 2011 @ 22:46:47 #84
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98438461
quote:
Wat betreft het 'patsen' met auto's.. ach iedereen meldt hier wel eens een leuke auto gereden te hebben en dat zal ik ook heus nog wel eens doen. Maar de toon waarop maakt een hoop verschil en laten we niet het type auto hier de maatschappelijke ordening laten bepalen; daarvoor is het hier te gezellig
Precies. Jij reed als eerste auto toch ook een A8? De manier waarop je het bracht was in ieder geval stukken beter dan oppersjomp Baldiran.

Iedereen laat hier wel een fotootje zien van mooie auto's, ik ook toen ik een E-klasse station mee had naar Amsterdam. Maar doe het even normaal zeg :')
#26 || Luciano da Silva
pi_98439665
Heren, Heren. Twee dingen:

Baldiran: ban, laat hem maar ergens anders een eigen forumpje beginnen. Internetheld op sokken.
Namen noemen: we lijken te vervallen in oude gewoonten met het noemen van klantnamen op de vorige pagina.

Verder: Ik zit er ook heel erg over te denken om de overstap naar PC te maken. Welke nadelen zijn er nog meer behalve het verliezen van je 'eigen vrije wil?' Heb je ook meer tijd om te studeren dan als hiker?
pi_98442629
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Thrasyllus het volgende:

Baldiran: ban, laat hem maar ergens anders een eigen forumpje beginnen. Internetheld op sokken.
Namen noemen: we lijken te vervallen in oude gewoonten met het noemen van klantnamen op de vorige pagina.

Verder: Ik zit er ook heel erg over te denken om de overstap naar PC te maken. Welke nadelen zijn er nog meer behalve het verliezen van je 'eigen vrije wil?' Heb je ook meer tijd om te studeren dan als hiker?
Een aspect waar je rekening mee moet houden is dat het programma van je klant op ieder moment kan wijzigen, waardoor je bijvoorbeeld gerekend had op een lange dag, maar je na 3 uurtjes al weer klaar bent of juist andersom. Dit zie ik zelf als het grootste nadeel (tegenwoordig probeer ik de klanten te vermijden waarvan ik van tevoren al weet dat er weer vanalles gaat veranderen, maar ik weet niet of jullie bij EW van tevoren weten wie de klant is).
Verder weet ik niet of jij als hiker lang kan studeren, maar als chauffeur heb ik meestal erg veel tijd (lees 4+uur) om te studeren per dag. Ik gebruik het alleen maar om te lezen, maar met het voorbereiden van tentamens merk ik dat het erg veel scheelt.
Dat je netjes moet rijden wanneer er iemand achterin zit is overigens niet alleen een nadeel. Zelf merk ik dat ik er beter van leer rijden doordat je erg ver vooruit gaat kijken en nog meer probeert te anticiperen op het verkeer.

Maar luister vooral niet alleen naar mij, want volgens mij ben ik partijdig omdat ik van mening ben dat het werken als pc veel leuker is.
pi_98455883
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Thrasyllus het volgende:

Nadeel kan soms ook de wachttijd zijn. Ik moest pas in Almere-Poort zijn en de klant zou bellen als hij klaar was, maar hij wist dus niet wanneer. Heb dus 3 uur in een Vinexwijk moeten wachten. Maar je kan natuurlijk gewoon dingen te lezen meenemen of stoel naar achteren doen en gaan slapen.
Als je weet hoelaat je terug moet zijn bij klant en je mag de auto meenemen kan wachttijd juist weer geen enkel probleem zijn.
Ik vind het papierwerk ook een voordeel: 1 formulier waarop je maar een paar dingen moet invullen en 2x per maand moet opsturen. Geen gedoe meer met innameformulieren en ritbonnen met 2/3/4 ritten erop verwerken.
Je moet echter altijd rekening houden met de klant. Het is zijn auto en al helemaal als hij erin zit is het belangrijk dat je niks verkeerds doet en rijdt zoals de rijschool je dat geleerd heeft. De meesten zullen achterin werken maar ze zien precies als jij met 1 hand aan het stuur zit, je telefoon checkt, niet goed spiegelt.. dit vind ik zelf niet direct een nadeel maar kan het me wel voorstellen.
pi_98456213
Maak je over het algemeen minder of meer uren als pc? En word je vaker ingezet of juist niet?
pi_98457540
Kan ik niet veel over zeggen aangezien ik nog maar net PC ben. Maar het is op de PC-afdeling ook rustig net als op de transportafdeling. Als hiker heb je dan nog wel eens 1 ritje maar bij de PC's zijn de klanten na een tijdje op en dan heb je dus geen werk.
Ik denk dat ik pas na de vakantie kan bekijken hoe het met de hoeveelheid werk gaat..
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:01:45 #90
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98458275
Net gebeld voor een spoedje Zwolle - Groningen maar daar heb ik helaas geen tijd voor ;(
pi_98460304
Twee ritjes voor morgen, 1-serie en een Caddy.
pi_98461084
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:51 schreef RTS91 het volgende:
Twee ritjes voor morgen, 1-serie en een Caddy.
Fijne auto's die 1-series. Daar kan ik tenminste fatsoenlijk in rijden. Lekker wendbaar en ik hoef niet, zoals bij een 5-serie, te kloten als ik hem moet inparkeren doordat ik de grootte niet precies kan inschatten.

116i is wel wel erg traag overigens.. Die moet je niet hebben.. Welke heb je?

Ik ben morgen + donderdag ook beschikbaar. Ben benieuwd. Wil graag nog even wat uren maken.
pi_98461223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Mallet het volgende:

[..]

Fijne auto's die 1-series. Daar kan ik tenminste fatsoenlijk in rijden. Lekker wendbaar en ik hoef niet, zoals bij een 5-serie, te kloten als ik hem moet inparkeren doordat ik de grootte niet precies kan inschatten.

116i is wel wel erg traag overigens.. Die moet je niet hebben.. Welke heb je?

Ik ben morgen + donderdag ook beschikbaar. Ben benieuwd. Wil graag nog even wat uren maken.
Heb een 118d mee, prima dus met 143 pk.
pi_98464504
118's zijn leuk! Keertje van Amsterdam naar Born mee mogen rijden. Niks mis mee :)
pi_98465635
Heb een keer in een 130i met performance uitlaat mogen rijden buiten easyway om, wat een ding en wat een geluid...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:37:11 #96
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98468374
Stond gisteren een mooi stuk in Dagblad van het Noorden over BCA Barneveld. Auto's jonger dan drie jaar die verkocht worden aan het buitenland, daar krijg je BPM op terug. Auto's van één jaar oud ruim 70%, twee jaar oud nog 55%.

Stond een voorbeeld bij van een twee jaar oude Audi A8. Werd door de Nederlandse handel ¤47.500 op geboden. Rest-BPM op die auto was nog ¤17.000, waardoor je 'winst' op die auto uitkwam op ¤30.500.

Duitse handel bood ¤35.000 op die auto, maar omdat ze nog die ¤17.000 rest-BPM terug kregen van de overheid, leverde die Audi nog ¤52.000 op.

Zo zie je maar weer dat niet alleen import van auto's interessant is, maar de export bij jonge tweedehandjes wellicht nog interessanter.

Weten we ook weer waar 'onze' auto's heen gaan, of juist niet ;)
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:41:13 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98468572
dubbel
#26 || Luciano da Silva
pi_98468995
Als ik daar kom, is het altijd met afgeragde busjes van een bekend telecombedrijf. :')
pi_98469764
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als ik daar kom, is het altijd met afgeragde busjes van een bekend telecombedrijf. :')
Inderdaad _O- _O-
En ook nog een keer met een Zafira van 7 jaar oud zonder airco en zonder elektrische ramen _O_
pi_98469897
Inderdaad altijd gare auto's. Wat ik er ooit heb afgeleverd was een afgetrapte bedrijfs Megane, gare A3 met kapot dashboardkastje etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')