Zoals hij vorig jaar in Ahoy deed toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Prima. Ook maar even boetes instellen voor spelers die er met de pet naar gooien terwijl ze wel startgeld vangen?
Murrayquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zeur is Murray toch. Hij wil dus "aanzienlijk meer prijzengeld" als de US Open 15 dagen gaat duren in plaats van 14.Ik ben nu wel klaar met Murra0. Hij is alleen maar aan het klagen, zowel op als buiten de baan. Ik hoop dat hij nooit een GS wint.
Voor zo'n extra dag ook. Sowieso is het maar een paar uur en bovendien geldt het alleen maar voor de finalisten van de herenenkel en daar zit hij meestal toch niet bij.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Murraydat je klaagt over het drukke schema kan ik inkomen, maar je verdient miljoenen dus ga niet zeiken over het salaris.
En een dikke oddmove..toevalligquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef wimderon het volgende:
Starace geeft in de single op tegen Riba, staat een uur later weer te dubbelen en wint met 6-2 6-2
Ik spreek zijn naam altijd net zo uit als het woord garage maar dan begin ik met 'st'.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef wimderon het volgende:
Starace geeft in de single op tegen Riba, staat een uur later weer te dubbelen en wint met 6-2 6-2
Het is beter dan star-ace op zijn Amerikaans.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik spreek zijn naam altijd net zo uit als het woord garage maar dan begin ik met 'st'.
Ja, kwam doordat ik een keer bij een kledingwinkel op Kijkduin was waar de verkoper het had over een overhemd van Versace en dat aan het eind uitsprak als garage.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is beter dan star-ace op zijn Amerikaans.
Niks alweerquote:Op donderdag 22 september 2011 10:17 schreef TheGeneral het volgende:
En Muster stopt er al weer mee..
http://www.cbssports.com/(...)tire-again-at-age-44
Jammer dat er geen livestream is.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef TheArt het volgende:
Jaja, Igor wint de eerste set met 6-4 van Kohli
Op basis waarvan? Had 2 weken geleden deze uitslagen voorspelt en je zat nu onder de medicatie in het Pieter Baan Centrum.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ljubicic hierna. Haalbaar.
Veel belangrijker is echter voor het eerst een kwartfinale ATP, en dat aan het begin van het indoorseizoen wat hem wel ligt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef Szura het volgende:
13 punten winst ten opzichte van dit toernooi vorig jaar.
Levert hem echter maar 5 plekken winst op ofzo.
1. Ljubicic heeft sinds de eerste ronde Umag alleen de US Open gespeeld en is dus roestig.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Had 2 weken geleden deze uitslagen voorspelt en je zat nu onder de medicatie in het Pieter Baan Centrum.
Gelijk roepen dat Ljubicic ''haalbaar'' is lijkt me enigszins overdreven. Geniet gewoon van vandaag, en morgen is pas morgen.
Kohlschreiber bakt er toch vrij weinig van de laatste tijd?quote:
Vorige week finale challenger, US Open daarvoor was niks, daarvoor 3e ronde Masters Cincy met winst op oa Roddick en Lopez.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Kohlschreiber bakt er toch vrij weinig van de laatste tijd?
Gewoon op gevoel hoor, heb de stats niet bij de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |