SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 18-06-2011 22:44:10 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Als hij het bij kan houden wel ja....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef Kuukske het volgende:
Begreep ik nou dat Mday hier regulier komt posten ja? Gezellig!
Dat krijgt 'ie vanzelf wel in de vingers.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als hij het bij kan houden wel ja....
Als het een doorzetter is wel ja. 14.gifquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat krijgt 'ie vanzelf wel in de vingers.
Prachtig cadeau tochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:55 schreef Fallen het volgende:
Mja, het voortbestaan van Fok! is zelfs in gevaar....
En dat op mijn 10e Fok! verjaardag!![]()
* Fallen paast een mok warme chocomelk.quote:
Mwah... weet niet. Misschien wel. PS3 stuk, Fok! uit de lucht, iMac op sterven... fijn, dan moet ik zeker (alweer) een boek gaan lezen.quote:
Liev!quote:
Ik kan moeilijk een boek meenemen naar het werkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah... weet niet. Misschien wel. PS3 stuk, Fok! uit de lucht, iMac op sterven... fijn, dan moet ik zeker (alweer) een boek gaan lezen.![]()
Staat op Wikipedia... duh.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Hoe weet jij dat dat door de AA gebruikt wordt?.
Boeken lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah... weet niet. Misschien wel. PS3 stuk, Fok! uit de lucht, iMac op sterven... fijn, dan moet ik zeker (alweer) een boek gaan lezen.![]()
quote:
En op vakantie en in de winter als het regent en stormt buiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Kuukske het volgende:
Ja, da's leuk. In bed. Voor je gaat slapen.
Twee lepels in de prullenbakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja, prima hoor. Heb je nog van die risotto over?
Hmm.. De kok z'n risotto is Hemels!! Met hoofdletter H ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Twee lepels in de prullenbak
Je kan beter de risotto van vriendlief jatten, die maakt het wel iets lekkerder nog
Ik heb Pringles, M&M's en pils!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in popcorn. En natuurlijk is nu alles dicht.
Jaloers!!quote:
Popcorn!quote:
Ik heb wel popcorn voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in popcorn. En natuurlijk is nu alles dicht.
Niet alleen zijn risottoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. De kok z'n risotto is Hemels!! Met hoofdletter H ja!
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb wel popcorn voor je
En ook nog nootjes, chocolaatjes en chippies
Oh húúú. Ik hoop van harte dat dat uitblijft vanavond.quote:
Blijf gezellig hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:06 schreef Fallen het volgende:
Het enige jammere van dit weer is dat ik eigenlijk nog een paar rondjes wilde rennen.
Pics!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:05 schreef GameBabe het volgende:
Hier is de lucht ongeveer indigo, heel bizar...
okay!quote:
Darkroast! Geen suiker, geen melk.quote:
Agosh... wat heb je gedaan?quote:
Voila.quote:
Merci bien.quote:
En welk boek?quote:
Stuk, in de doos met een ingevuld reparatieverzoek en klaar om maandag verstuurd te worden. Dus afwachten dan wat hun bevindingen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef Kuukske het volgende:
Hé, maar hoe is het nu met je PS3 gesteld Fall?
"Vergeef me" van Wally Lamb.quote:
Het is nu donkerder, en ik ben al te lui om op te staan om te plassen... en ik moet heel nodigquote:
Me too, wat heeft u gedaan?quote:
Tsja, je kunt het laten lopen. Maar dat geeft vooral rommel en dan moet je meer doen als je daarna opstaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:27 schreef GameBabe het volgende:
Het is nu donkerder, en ik ben al te lui om op te staan om te plassen... en ik moet heel nodig
Mja, heb ook nog een rammelende Xbox360. Dus geheel game-loos ben ik niet. Maar toch, voor dat ding heb ik maar 3 spelletjes ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef Kuukske het volgende:
Balen man. Ik weet niet wat ik moest zonder dat ding. Nouja, lezen waarschijnlijk.
Pfff... zo.. da's wel heel erg. Maar ook herkenbaar...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is nu donkerder, en ik ben al te lui om op te staan om te plassen... en ik moet heel nodig
[..]
pff ga toch maar eens opstaan denk... anders gaat het nog meer pijn doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Pfff... zo.. da's wel heel erg. Maar ook herkenbaar...
Niets bijzonders. te weinig geslapen afgelopen week, kruip zo lekker m'n bedje in..quote:
Mja, vooral omdat ik het niet zulke boeiende spellen vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Mja, daar ben je dan ook vrij snel op uitgekeken denk?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
pff ga toch maar eens opstaan denk... anders gaat het nog meer pijn doen
Goede plannen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Niets bijzonders. te weinig geslapen afgelopen week, kruip zo lekker m'n bedje in..
ik moest lachen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef Mday het volgende:
als mensen nu godverdomme minder posten dan kan ik met mijn cursor eindelijk in het tiepvenster focussen
dat ding loopt telkens voor me weg nondeju
Haha, mis!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef Mday het volgende:
als mensen nu godverdomme minder posten dan kan ik met mijn cursor eindelijk in het tiepvenster focussen
dat ding loopt telkens voor me weg nondeju
alweerquote:
die kerel moet wel een toffe gast zijn dan als dat een fipo verdiendt*quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef Kuukske het volgende:
Begreep ik nou dat Mday hier regulier komt posten ja? Gezellig!
Je hebt vooral een leuk snoetje. En een T. Want tegenwoordige tijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Mday het volgende:
die kerel moet wel een toffe gast zijn dan als dat een fipo verdient*
*
Is ie nu al stuk?quote:
Waarom dan nietquote:
Het gaat hier over games. Duh.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef Mday het volgende:
zeauuu, vrijgezelle dames hierr?
of is dit niet het type slowchat
Meestal gaat dat zo:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef Mday het volgende:
Oh mja,.. en voor je gaat slapen is ook geen optie? In plaats van het welbekende boek.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh ben steeds met huis bezig en nu moet ik uitnodiging maken voor mamma's bruiloft ..
Ach, tis sund!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Mday het volgende:
[..]
de vorige keer dat ik over games praatte werd ik meteen afgebrand
Kuuksk, het gaat hier alles behalve over games....quote:
Ik probeer Mday om de tuin te leiden. SSst.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:40 schreef Fallen het volgende:
Kuuksk, het gaat hier alles behalve over games....
Je gaat toch niet in bed een uitnodiging in elkaar zetten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mja,.. en voor je gaat slapen is ook geen optie? In plaats van het welbekende boek.
En de vrouwen die hier komen zijn zo nerdy dat ze niet eens weten wat ze met een vrijgezelle man aanmoetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef Mday het volgende:
Neejuh, Zelda spelen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in bed een uitnodiging in elkaar zetten?
pff... te veel moeite...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:40 schreef Mday het volgende:
[..]
jap, die gaat de boeken in. misschien 'Leuke schoenen -' ervoor
Geheime leden hoeven geen contributie te betalen maar als voorzitter heb ik bepaalde machten...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik probeer Mday om de tuin te leiden. SSst.
Ohja??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:41 schreef Mday het volgende:
[..]
Geheime leden hoeven geen contributie te betalen maar als voorzitter heb ik bepaalde machten...
Jep! Done.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef Fallen het volgende:
Kuuksk, kan je de OP nog editten?
Heb nog deze voor in de OP:
[ afbeelding ]
Interessant. Ik ben benieuwd waar je mee komt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef Mday het volgende:
[..]
ik dacht gewoon 'geld' maar je zet me aan het denken
Awesome!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep! Done.
[..]
Interessant. Ik ben benieuwd waar je mee komt.
Zo ben ikquote:
quote:
Hihiquote:
Nee, maar vertel...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Mday het volgende:
is trouwens mijn LA-escapade met de Nebo ook in SC verschenen
Volgens mij wel ja. Iets met een serveerster toch??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Mday het volgende:
is trouwens mijn LA-escapade met de Nebo ook in SC verschenen
Ja, trouwens... over boefjes gesproken. Waar heb je lani nou weer gelaten?quote:
quote:
ssstt... dat weten we allemaal niet....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Iets met een serveerster toch??
Oh! Dan heb ik dat in een andere SC gelezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
ssstt... dat weten we allemaal niet....
Misschien is ze nieuw drinken fixen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef Fallen het volgende:
Random question tussendoor:
GameBabe in slaap gevallen op het toilet ofzo?
Jah! Laniboef... ik mis d'r ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, trouwens... over boefjes gesproken. Waar heb je lani nou weer gelaten?
Ik had na het plassen nog een postquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef Fallen het volgende:
Random question tussendoor:
GameBabe in slaap gevallen op het toilet ofzo?
O vertel vertelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Iets met een serveerster toch??
Jaaaa misschien dat ik hem dan nog even oppakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mja,.. en voor je gaat slapen is ook geen optie? In plaats van het welbekende boek.
Hier zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa misschien dat ik hem dan nog even oppak
Kuuks nog plannen voor de avond?
wat is de ehh... line up...?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik kwam vandaag ook nog tot een schokkende ontdekking. Kennelijk hebben we hier een festival dat Pussy Lounge heet. Echt, serieus. Why.
Geen snurkende honden denk ik...quote:
Mental Theo. Paul Elstak. En meer van dat.quote:
Jij beterschap he? En weltrusten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar opzoeken, anders ga ik van mijn stokje.
Trusten Beebquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef GameBabe het volgende:
Slaap lekker jongens, ik wacht de wasmachine nog even af en ga dan ook even een paar uur plat totdat de man hier is...
tschussquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef GameBabe het volgende:
Slaap lekker jongens, ik wacht de wasmachine nog even af en ga dan ook even een paar uur plat totdat de man hier is...
Zo'n boefje ben ik nu ook weer niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef Mday het volgende:
Mogelijke relschoppers opgepakt in Breda
oooh nu snap ik 'm!
fijn dat je wel kan fokken in de cel
PS3quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, vooral omdat ik het niet zulke boeiende spellen vind.
Just Cause 2 is wel leuk, maar ook redelijk repetitief.
Red Dead Redemption kan me totaal niet boeien.
Mass Effect 2 heb ik al uitgespeeld en niet boeiend genoeg om nog een keer te spelen.
Xbox360
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef Mday het volgende:
he, yeah, net doen alsof Pussy Lounge niks aan is maar ondertussen keihard staan rausen daar
Trusten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef GameBabe het volgende:
Mag ook al niet Fallen! Tss gaat niet goed zo, dadelijk ook nog een ban op je fok verjaardagquote:
Mja, ach... op een of andere manier kan ik mijn aandacht niet bij die game houden. Er gebeurt te weinig voor een spannend verhaal ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
PS3![]()
.
RDR is juist wel tof. En jullie gaan hard, nu al pagina 3
Nouja zeg.... ik weet niet eens of ik überhaupt notes heb. En dan straks dit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag ook al niet Fallen! Tss gaat niet goed zo, dadelijk ook nog een ban op je fok verjaardag
True! In het begin is dat wel ff klote, maar achteraf is het wel een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ach... op een of andere manier kan ik mijn aandacht niet bij die game houden. Er gebeurt te weinig voor een spannend verhaal ofzo.
Ik heb 1x een ban gehad, voor trollen in V&Aquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja zeg.... ik weet niet eens of ik überhaupt notes heb. En dan straks dit!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef Mday het volgende:
[..]
yeah right
je staat zelfs op de poster
[ afbeelding ]
wat scheelt het?quote:
Nou, wel een paar kilo'tjes met haar hoor.quote:
Dat vond ik ookquote:
Ja maar Final Fantasy verhalen zijn niet te begrijpen, ook met een portie LSD niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True! In het begin is dat wel ff klote, maar achteraf is het wel een mooi verhaal.
Gister overnieuw begonnen met FF13 en ik weet nu nog steeds niet wat er allemaal aan de hand is.
Kom op Sony, als je echt geld wilt verdienen maak dan gvd een remake van FF7 ( FF 9 mag ook)
Kilo's haar?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, wel een paar kilo'tjes met haar hoor.
eensch, ze maken die serie alleen om te kijken wat er van een sessie LSD overblijftquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja maar Final Fantasy verhalen zijn niet te begrijpen, ook met een portie LSD niet.
Ja, het scheelt een paar kilotjes met haar hoor. OF vergeleken met haar. Wat je wil.quote:
FF 7 verhaal was vrij duidelijk, 8 ook maar dat was echt een matige game, en 9 was ook tofquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja maar Final Fantasy verhalen zijn niet te begrijpen, ook met een portie LSD niet.
Sorry, wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het scheelt een paar kilotjes met haar hoor. OF vergeleken met haar. Wat je wil.
Ben je al klaar met die uitnodigingen?quote:
Dat word ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je boos werd
Oh dat dacht ik vanwege het grapjequote:
Trusten voorzitter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef Mday het volgende:
genoeg gelurkt hier, morgen weer een dag
cheers folks
Trusten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef Mday het volgende:
genoeg gelurkt hier, morgen weer een dag
cheers folks
mja... braaf he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:21 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg naar bed trouwens.
Nogal!quote:
Lampje aan doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik haat een donkere kamer binnen lopen!!!
Dat las is dus ookquote:
Jaaa gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook! Oh de kaart was aangekomen hè! Ze vond hem tof!
Nee nog niet maar ze zijn lastig, dan willen ze het weer zo en dan toch maar weer andes en en en ... dus ben nu al voor de derde keer bezig en heb gezegd dat ik niet verder ga voordat ze zeker weten wat ze willenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben je al klaar met die uitnodigingen?
Dat gaat dus niet, want daar gaat er hier 1tje tekeerquote:
ga allemaal maar wegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken hoe de binnenkant van m'n oogleden er ook alweer uitzien.
Ja nu zeurt ze niet meer, want nu heeft hem wel doorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa gelukkig maaris ze nu gestopt met zeuren waarom ze onze whatsapp niet mee mag lezen?
[..]
Nee nog niet maar ze zijn lastig, dan willen ze het weer zo en dan toch maar weer andes en en en ... dus ben nu al voor de derde keer bezig en heb gezegd dat ik niet verder ga voordat ze zeker weten wat ze willen
Nu nogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga allemaal maar weg
ik ben nog bezig een pak koekjes naar binnen aan t werken ..
yayquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu zeurt ze niet meer, want nu heeft hem wel door
Nja, ik heb net nog aan een zak chips gezetenquote:
wat voor chips? ook zin in maar heb hier nietsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, ik heb net nog aan een zak chips gezeten!
"nickkkkkkkkkk, ik ben aan het slapen"
lawl hier staat ook 24 op :pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Paprika ribbelchips met dipsaus! Gwennie was ondertussen 24 aan het kijken, dus was goed te doen
Is dat nu op tvquote:
ik heb geen series meer dus ik ben maar aan seizoen 1 begonnenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat nu op tv? Heb alles wel gezien, maar wil wel alles weer zien
.
Lost voorlopig nog niet, einde van de serie was echt KUT!
Anders begin ik maandag aan NCIS LA
Zelfde probleem hier! Denk dat ik ze morgen maar weer eens allemaal downloadquote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb geen series meer dus ik ben maar aan seizoen 1 begonnen
wat een gezeverquote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mijn broertje rookt, maar hij ontkent het steeds
ik kijk ze voor de eerste keerquote:Op zondag 19 juni 2011 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier! Denk dat ik ze morgen maar weer eens allemaal download
Oh dan! Gaat nog zeker leuker wordenquote:
Nja, blijft wel een erg vette seriequote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef Cliffy het volgende:
Jack Bauer Power Hour![]()
Jammer dat na seizoen 4 ofzo het allemaal wel heel erg op elkaar ging lijken
Hahaquote:Op zondag 19 juni 2011 00:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en we moesten nog wel ala de minuut de game binnen hebben
JA PRECIES!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha! En dan gewoon niet aanraken
. Ach ik moet daar niks over zeggen met mijn 95 360 games
HET DONDERT EN HET BLIKSEMT EN HET REGENT METERS BIERquote:Op zondag 19 juni 2011 00:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm de wind staat een beetje fout, ik kan hier letterlijk het concert van Guus Meeuwis dat nu bezig is in het psv-stadion mee luisteren. (en ik woon dik 10-15 min van het psv-stadion af!)
En laat ik nou net 1 van de weinige brabanders zijn die niet zo fan is van Guus Meeuwis.
oke ik zal eerlijk zijn, ik heb een spuughekel aan zijn muziek
Even rustig aan hè mevrouw, ik heb Zelda zelfs 2x uit de seal gehaaldquote:Op zondag 19 juni 2011 00:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA PRECIES!jij mag helemaal niets zeggen
Ik heb zelda iig wel al uit de seal gehaald
Night Nightquote:
Fijn maar ik wil liever gewoon slapenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
HET DONDERT EN HET BLIKSEMT EN HET REGENT METERS BIER
Er was een nacht...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fijn maar ik wil liever gewoon slapen
Ik ga ook een poging doen, hopelijk is Guus snel uitgezongenquote:
quote:
Vertel? Wat ga jed oen?quote:
Oh gezellie!quote:Op zondag 19 juni 2011 09:58 schreef Fallen het volgende:
Ik ga naar de World Press Photo-tentoonstelling, schoenen kopen, koffie drinken met mijn mams, eten bij vrienden en hopelijk mijn stille liefde weer eens zien...![]()
What's up? Kater?quote:
Stille liefde? Vertel!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 09:58 schreef Fallen het volgende:
Ik ga naar de World Press Photo-tentoonstelling, schoenen kopen, koffie drinken met mijn mams, eten bij vrienden en hopelijk mijn stille liefde weer eens zien...![]()
Nee veel te vroeg wakkerquote:
De PS3quote:
quote:
Nee, verhaal is te lang en ik moet nu weg. Ander keertje dus.quote:
Dat is niet tof hè! Wie a zegt moet ook b zeggenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, verhaal is te lang en ik moet nu weg. Ander keertje dus.![]()
En natuurlijk is het niet de PS3, dat is geen 'stille liefde'... hoewel nu wel stil ja.
PICS!quote:Op zondag 19 juni 2011 10:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
Een goedenmorgen![]()
God wat heb ik zin in vandaag, alhoewel het weer niet echt mee doet. Ik ben zelfs vroeg opgestaan zodat ik er nog netter uit ga zien dan normaal
Ik heb ook geen a gezegd. Maar goed, die b komt nog wel een keer.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is niet tof hè! Wie a zegt moet ook b zeggen
Als het klaar is misschien, maar dan wordt het waarschijnlijk zo'n gigantisch foute fotoquote:
Hiii ik wacht met spanning afquote:Op zondag 19 juni 2011 10:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, verhaal is te lang en ik moet nu weg. Ander keertje dus.![]()
En natuurlijk is het niet de PS3, dat is geen 'stille liefde'... hoewel nu wel stil ja.
Geeft niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als het klaar is misschien, maar dan wordt het waarschijnlijk zo'n gigantisch foute foto
wtf ! Dat is wel nice danquote:Op zondag 19 juni 2011 11:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb ook geen a gezegd. Maar goed, die b komt nog wel een keer.
Overigens net goed bericht gehoord, de scooter van mijn mams is weer boven water. Wordt nu al weer teruggegeven. Top! 14.gif
gefeliciteerdquote:Op zondag 19 juni 2011 11:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn hond is vandaag 9 jaar geworden!
Gefeliquote:Op zondag 19 juni 2011 11:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn hond is vandaag 9 jaar geworden!
Perfect! Want die van mij is een zwarte laber!!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:11 schreef Mday het volgende:
mijn hond Dash is het al aan het vieren
[ afbeelding ]
*Smelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef Mday het volgende:
hier, toen nog een paar maanden (zo niet weken) was
[ afbeelding ]
Deze is 15 en heeft nog dagen dat hij net zo fit is als dat hij 5 was.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Een Jack Russell.. Zoeen heb ik ook 12 jaar gehad.
awesomemuts is awesomequote:Op zondag 19 juni 2011 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat een snoesje!!
Dan moet ik ook even patsen (heb alleen deze 2 foto's op mijn laptop en eentje met hem waar ik zelf op sta)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh wat gaaf. Ik kan gerust zeggen dat ik ontzettend jaloers ben op al jullie hondenhebbers.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:38 schreef Solique het volgende:
Deze is 15 en heeft nog dagen dat hij net zo fit is als dat hij 5 was.
Dat koppiequote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef Mday het volgende:
hier, toen nog een paar maanden (zo niet weken) was
[ afbeelding ]
Dat leek me een leuk idee voor een kerstkaart, maar ben echt uren bezig geweest haha.quote:
ja even wat minder romantisch: ik wilde helemaal geen hond. mijn zusje en mijn moeder waren de doorslag. en wat blijkt: ik heb dat beest 80% van de tijd opgevoed vanwege -idd- 40urige werkweek en school van ouders/zusje.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh wat gaaf. Ik kan gerust zeggen dat ik ontzettend jaloers ben op al jullie hondenhebbers.
Maar wij kunnen het gewoon niet combineren met beiden 40 uur per week werken.
Vind je het goed als ik dit even negeerquote:Op zondag 19 juni 2011 12:42 schreef Mday het volgende:
[..]
ja even wat minder romantisch: ik wilde helemaal geen hond. mijn zusje en mijn moeder waren de doorslag. en wat blijkt: ik heb dat beest 80% van de tijd opgevoed vanwege -idd- 40urige werkweek en school van ouders/zusje.
niet dat hij naar mij beter luistert
maar die kop ook! alsof ie zegt: Hat of the Canine. +3 stamina -12 cold reduction. Epic gear.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat leek me een leuk idee voor een kerstkaart, maar ben echt uren bezig geweest haha.
Beest had echt geen zin, en toen had ik eigenlijk een foto hing zijn tong voor zijn halve kop.
Bij de foto zie je m ook echt kijken: nou voorruit dan maar dan kunnen we daarna tenminste in de modder rollen.
yeah sure ik ben hondenliefhebber en dit is mijn schatje en zeau en zulcksquote:Vind je het goed als ik dit even negeer
Mja, ik heb m'n hond destijds ook niet opgevoed. Dus wat dat betreft heb ik wel een geromantiseerd beeld.. Denk. Maar goed. Ik kreeg d'r toen ik 4 was. Dusja.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:42 schreef Mday het volgende:
ja even wat minder romantisch: ik wilde helemaal geen hond. mijn zusje en mijn moeder waren de doorslag. en wat blijkt: ik heb dat beest 80% van de tijd opgevoed vanwege -idd- 40urige werkweek en school van ouders/zusje.
niet dat hij naar mij beter luistert
Ik was 15 toen we onze hond kregen en beestje was zo opgevoed dus het hoeft geen drama te zijn. Als je maar duidelijk bent, alleen is hij gewoon heel erg lomp en enthousiast.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik heb m'n hond destijds ook niet opgevoed. Dus wat dat betreft heb ik wel een geromantiseerd beeld.. Denk. Maar goed. Ik kreeg d'r toen ik 4 was. Dusja.
Hier werkt ook iedereen en nooit problemen gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh wat gaaf. Ik kan gerust zeggen dat ik ontzettend jaloers ben op al jullie hondenhebbers.
Maar wij kunnen het gewoon niet combineren met beiden 40 uur per week werken.
Prima idee op zo'n gare zondag.. Heb gister Sucker Punch gekeken... what. the. fuck.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:48 schreef Solique het volgende:
Ik ben Game of Thrones verder aan het kijken
[..]
Hier werkt ook iedereen en nooit problemen gehad.
Maar je hebt wel gelijk je moet het wel kunnen combineren.
Moet ik ook nog zien!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Prima idee op zo'n gare zondag.. Heb gister Sucker Punch gekeken... what. the. fuck.
Ja leuke eye candy maar scripts schrijven kan Snyder beter aan anderen overlaten haha..quote:
Meer een film voor mannenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien!
Maar eerst maar eens verder leren!
Oh ja want ik kijk verder altijd alleen maar vrouwenfilms.quote:
Oh No, he didn't!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:05 schreef Kuukske het volgende:
Probeer je nou te zeggen dat wij vrouwen geen mannenfilms kunnen kijken, Cliffy?
problem solvedquote:Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik denk dat ik voor die slaapkop ga, die past het beste bij mijn karakter
Als ik jou was zou ik het in DIG vragen en niet in het roddeltopic van GAMquote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef Precizionist het volgende:
Ik wil een nieuw beeldscherm kopen, speciaal voor gaming, Call of Duty Black Ops.
Heeft iemand suggesties? Budget maakt niet uit.
Zo weinig mogelijk vertraging in ms natuurlijk is het beste met een mooi kwaliteitje.
Vroeg me af of er hier iemand bij een beeldscherm zweert?
Dit:quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef Precizionist het volgende:
Ik wil een nieuw beeldscherm kopen, speciaal voor gaming, Call of Duty Black Ops.
Zo weinig mogelijk vertraging in ms natuurlijk is het beste met een mooi kwaliteitje.
Sowieso kijk zelf eens rond, kijk op hardware sites: tweakers, hardware.info, etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het in DIG vragen en niet in het roddeltopic van GAM
Degene die boven op die andere probeert te kruipen past ook wel bij je karakterquote:Op zondag 19 juni 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, leuk en aardig al die honden, maar hebben jullie mijn toekomstige katje al gezien?ik win
Ik moet alleen nog één van de vier kiezen, lastig!
Ik heb nog een 24" Samsung te koop!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:34 schreef Precizionist het volgende:
katten. bwaah.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, leuk en aardig al die honden, maar hebben jullie mijn toekomstige katje al gezien?ik win
Ik moet alleen nog één van de vier kiezen, lastig!
Het is een forum hè? Vragen kan bestquote:Op zondag 19 juni 2011 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Sowieso kijk zelf eens rond, kijk op hardware sites: tweakers, hardware.info, etc.
Ga het niet vragen op fok.
ok, maar op fokquote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is een forum hè? Vragen kan best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |