Als dat zo is, dan is dat heel ernstig. Beter nu gelijk cashen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef PiRANiA het volgende:
Random:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)ned_on_mtgox/c20mw27
Bitcoinadres pas bij uitbetaling...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef mike-amersfoort het volgende:
alle transacties en hoeveelheden BC zijn toch bekend? Dan moet er ergens wel iemand zijn die kan zien wat waar naartoe is gegaan... ben benieuwd !
Moet haast wel een hack zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn 261 383 bitcoins verkocht voor $0.01.
Of degene met gestolen bitcoins hebben het slim gespeeld, laagste verkoop op 0,01 zetten en je verkoopt aan alle uitstaande kooporders die in vele gevallen stuk hoger staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook.
Ik had er geen cash op staan gelukkig.
Hahaha same here ! Heb het echter net overgemaakt. Nu 3 jaar wachten. Snap niet dat dat zolang moet duren (binnen Europa).quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef Blinker het volgende:
De grap is dat ik vanmiddag wilde cashen, maar ik kon m'n IBAN niet vinden, dus dacht: "Ik doe het vanavond wel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |