Ik zou het doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef lipjes het volgende:
ik kan nu 1 btc verkopen voor 15dollar, doen ?
Me too, hopelijk komt er weer zoiets aanquote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef Blinker het volgende:
Ik heb mn coins toch nog kunnen verkopen godzijdank
Wel een goed idee om te doen trouwens. Mocht dit ooit weer gebeuren, dan kun je mooi mazzel hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
Je zal voor de grap een aankooporder op $0.01 hebben gezet.
Zou ik het iets hoger zetten, op 0,20 ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wel een goed idee om te doen trouwens. Mocht dit ooit weer gebeuren, dan kun je mooi mazzel hebben.
Heb hem op 50 cent gezetquote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ik het iets hoger zetten, op 0,20 ofzo.
Had je ze maar verkocht.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb nog steeds een aantal bitcoins die ik voor 25 dollar/btc heb gekocht, vlak voordat de koersen opeens naar een dieptepunt zakten. Ik zit te twijfelen wat ik hiermee ga doen:
- Of nog langer wachten tot de koers misschien ooit weer boven de 25 uitkomt
- De coins nu verkopen met dus een koersverlies. Vervolgens proberen het verlies weer terug te krijgen d.m.v kleine winsten. Met dat geschommel van de laatste tijd zal je best wat kleine koerswinsten moeten kunnen behalen.
Zouden die gestolen bitcoins gecashed zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn als ik het goed zie 270 000 bitcoins verhandeld de laatste minuten.
Die kans zit er dik in.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zouden die gestolen bitcoins gecashed zijn?
Kortom 1 grote verkoop transactie en de koers stort in elkaar, belooft weinig goeds voor de toekomst.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in.
Of het was er één van de 'Rich List'.
Dit was juist enorm voorspelbaar...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kortom 1 grote verkoop transactie en de koers stort in elkaar, belooft weinig goeds voor de toekomst.
Nice.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef broodmonkeh het volgende:
Leuk traden nu, 50$ winst in 5 minuten
Dat vroeg ik me ook af he, ziet de belastingdienst dit als een kansspel of als belegging?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Tering, hoe ga je $1mil uitleggen als dat opeens op je rekening staat?
Ik zou het wel weten. Op naar Mexicoquote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af he, ziet de belastingdienst dit als een kansspel of als belegging?
Inderdaad. Het frustrerende was dat ik het zag gebeuren, maar geen cash had door die klote order.quote:
Denk ook niet dat het je gelukt was om ze voor 0.01 te kopen, het ging zo snel. Heb net ook nog een paar orders gedaan en dat ging verrekte traag, mtgox ligt er nu ook uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Inderdaad. Het frustrerende was dat ik het zag gebeuren, maar geen cash had door die klote order.
http://www.reddit.com/r/B(...)ned_on_mtgox/c20mw27quote:No, not a massive sale. It appears that every buy order in the books was simultaneously filled.
This does not mean that someone sold hundreds of thousands of btc, or that anyone managed to buy btc at <$1 prices.
It probably means that some database error occurred, or someone hacked mtgox to mark all orders as filled.
None of these orders likely happened. New orders are continuing at 15-16$.
Dikke kans inderdaad. Maar stel het was je wel geluktquote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het je gelukt was om ze voor 0.01 te kopen, het ging zo snel. Heb net ook nog een paar orders gedaan en dat ging verrekte traag, mtgox ligt er nu ook uit.
Je mag uitleggen waar het bedrag ineens vandaan komt.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af he, ziet de belastingdienst dit als een kansspel of als belegging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |