Als dat zo is, dan is dat heel ernstig. Beter nu gelijk cashen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef PiRANiA het volgende:
Random:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)ned_on_mtgox/c20mw27
Bitcoinadres pas bij uitbetaling...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef mike-amersfoort het volgende:
alle transacties en hoeveelheden BC zijn toch bekend? Dan moet er ergens wel iemand zijn die kan zien wat waar naartoe is gegaan... ben benieuwd !
Moet haast wel een hack zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn 261 383 bitcoins verkocht voor $0.01.
Of degene met gestolen bitcoins hebben het slim gespeeld, laagste verkoop op 0,01 zetten en je verkoopt aan alle uitstaande kooporders die in vele gevallen stuk hoger staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook.
Ik had er geen cash op staan gelukkig.
Hahaha same here ! Heb het echter net overgemaakt. Nu 3 jaar wachten. Snap niet dat dat zolang moet duren (binnen Europa).quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef Blinker het volgende:
De grap is dat ik vanmiddag wilde cashen, maar ik kon m'n IBAN niet vinden, dus dacht: "Ik doe het vanavond wel"
Ik wacht op een verklaring van ze. Deze drop is perfect verklaarbaar door marktwerking en/of gehackte accounts. Dat hoeft niet de schuld te zijn van MtGox.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Blinker het volgende:
Het lijkt me wel dat MtGox nu gaat leeglopen. Niet echt te vertrouwen meer. Misschien maar over naar TradeHill oid.
Een grote gestolen wallet op minimale prijs van 0,01 zetten en je krijgt dit effect.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wacht op een verklaring van ze. Deze drop is perfect verklaarbaar door marktwerking en/of gehackte accounts. Dat hoeft niet de schuld te zijn van MtGox.
ALS het een hacker was denk ik dat het zo gegaan is:quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef ESLiRi het volgende:
Je kan toch maar $1000 per dag uitcashen via MtGox? Dus wat is dan het doel van die hacker om 500k bitcoins op de markt te dumpen?
Maar dat is niet de schuld van MtGox.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een grote gestolen wallet op minimale prijs van 0,01 zetten en je krijgt dit effect.
Dat ze offline zijn vind ik niet gek.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maar dat is niet de schuld van MtGox.
De website lijkt nu trouwens offline te zijn
Best wel slim.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ALS het een hacker was denk ik dat het zo gegaan is:
1- Zet een order op inkopen op $.01
2- Verkoop ALLES op de gahackte accounts
3- De kooporder treedt in werking
4- Bitcoins meteen wegsturen naar wallet
quote:[20:57:31] <ducki2p> ok, MT denkt alle trades vanaf het moment dat het stolen account gaat traden, terug te draaien
Maar als de gekochte bitcoins al van MtGox af zijn gehaald voordat ze offline gingen kunnen ze het niet meer terug draaien toch?quote:
Hoe willen ze dat gaan doen als je de bitcoins die tegen $0.01 zijn gekocht al in je wallet hebt zittenquote:
Goed punt. Lijkt mij onmogelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef ESLiRi het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan doen als je de bitcoins die tegen $0.01 zijn gekocht al in je wallet hebt zitten.
Dan zal het niet gaan, maar het ging redelijk snel offline/stuk na die transactie dus zou het iemand gelukt zijn om ze te versturen?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef ESLiRi het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat gaan doen als je de bitcoins die tegen $0.01 zijn gekocht al in je wallet hebt zitten.
Dan moest je wel snel zijn... MtGox lag sowieso plat dus je kon niet veel meer doen...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef ESLiRi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |