abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98341551
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98341587
DP is gemeen :6
pi_98341649
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef MalaCocinera het volgende:
DP is gemeen :6
Dp schaamt zich. oO<
pi_98341668
DP weet niet waar fokje op doelt *insert willekeurige smiley*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98341694
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
DP weet niet waar fokje op doelt *insert willekeurige smiley*
Je mist een 1 ergens in je schaalverdeling :+
pi_98341777
:?
pi_98341802
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
:?
0 - 30
100 - 130

O+
pi_98341827
Euhm ja. Ok.
pi_98341873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ja. Ok.
Weet ik ut :X
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:08:39 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98342432
Tink is volledig de draad kwijt...

:p
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_98342504
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:08 schreef Tink89 het volgende:

Nee dat ligt aan mij. Te snel gereageerd waardoor mijn aannames waarover het ging verkeerd waren.

:@

Mannen :(

zaterdag 18 juni 2011 @ 19:17:41 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98342758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:08 schreef Tink89 het volgende:

Ik dacht dat het over mij had :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:18:37 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98342794
Ait :D

Change of subject dan maar...

Morgen komen schoonpapa en -mama en dus is er iets lekkers in huis. Appeltaart, om precies te zijn. 's Avonds wordt er chinees gegeten, want "dat is zo gezellig en makkelijk"...

Met andere woorden: ik zie er enorm tegenop.

Nog iemand tips... de appeltaart kan ik "gewoon" overslaan, of een heel klein stukje nemen, maar die chinees, daar kom ik niet onderuit. Zijn er ook dingen bij de chinees die ik wel zou kunnen nemen? Tjaptjoy bijvoorbeeld?

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:19:02 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98342810
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik dacht dat het over mij had :')
En ik bedoelde mezelf, ik was de draad kwijt, haha..
pi_98342882
Tinkerbell was dus niet zomaar blond.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:32:57 #16
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98343337
Net een dik halfuur gefietst, en 270 kcal verbrand. Was na m'n bewegings avontuur zo loom in m'n benen dat ik bij het afstappen van m'n fiets viel alá Bridget Jones :')

Gisteren en vanmiddag een beetje lopen snaaien tussendoor. Snoepje hier, crackertje daar. Even weer oppassen :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:38:47 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98343541
Ga zo eens even vriendjelief zo ver krijgen dat we nog wat actiefs gaan doen...

Heeft er iemand ervaring met een hometrainer? Vind een sportschoolabo maar niks, dat is erg duur en als ik dan ook nog de deur uit moet enzo, is het het waarschijnlijk niet waard :(

Xx
pi_98344001
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:

Regenachtige koude zaterdagavond, hoe moeilijk kan het zijn om een man zo ver te krijgen :9
pi_98344159
En bovenop he! Verbrand je veel meer!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:32:23 #20
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98345703
ik had een dik pakket van de h&m binnen, besteld en toen weken op moeten wachten. Anticipatie alom.

Niets past :( alles is te groot..en niet omdat ik opeens geslonken ben maar omdat hun maten opeens een andere verdeling hebben ofzo..
pi_98345795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef Tink89 het volgende:
Ait :D

Change of subject dan maar...

Morgen komen schoonpapa en -mama en dus is er iets lekkers in huis. Appeltaart, om precies te zijn. 's Avonds wordt er chinees gegeten, want "dat is zo gezellig en makkelijk"...

Met andere woorden: ik zie er enorm tegenop.

Nog iemand tips... de appeltaart kan ik "gewoon" overslaan, of een heel klein stukje nemen, maar die chinees, daar kom ik niet onderuit. Zijn er ook dingen bij de chinees die ik wel zou kunnen nemen? Tjaptjoy bijvoorbeeld?

Xx
Ontspan...je laat je toch niet gek maken omdat je een keertje Chinees eet. ;) Neem inderdaad zoiets als Tjaptjoy of een ander gerecht met veel groentes en één keer gewoon van Chinees eten genieten is helemaal niet erg hoor :* de dag daarop ga je gewoon verder waar je gebleven was. *O*

Ik ben overigens weer terug....voor wie het nog niet was opgevallen :+ ..veel getier en gevloek hier toen na het alles aansluiten de muis en de telefoon het niet deden, alles was volgens de gebruiksaanwijzing goed aangesloten :{ :( ...muis maar op een andere aansluiting aangesloten en bij de telefoon was ik toch een draadje vergeten :@ ...krijg je als je ingewikkelde constructies gaat maken met antwoordapparaten ertussen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:35:40 #22
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98345835
Jullie gaan te sneeeeheeeel!

Vrouwen }:|
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:36:04 #23
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98345851
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:

Heeft er iemand ervaring met een hometrainer? Vind een sportschoolabo maar niks, dat is erg duur en als ik dan ook nog de deur uit moet enzo, is het het waarschijnlijk niet waard :(

Xx
Ik heb een hometrainer :) Moet mezelf wel dwingen er elke dag op te gaan nu. Ik gebruik 'm bij vlagen fanatiek, terwijl hij ook maanden achter elkaar staat te verstoffen soms. Ik persoonlijk vind hrt prettiger dan een sportschool, omdat ik nog niet zelfverzekerd genoeg ben om publiekelijk te sporten ;)
pi_98345930
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Blistering het volgende:

Mannen die constant over vrouwen zeuren :') :6

Ik heb vandaag 2 miles en 3 miles gedaan.. Yay me! *O*
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:38:56 #25
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98345973
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mannen die constant over vrouwen zeuren :') :6

Ik heb m'n redenen! :6

En heel goed van je!

En Purdey, als je ziet wat er soms rondloopt op de sportschool dan hoef je je echt niet druk te maken hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98346228
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb m'n redenen! :6

Je moet ongesteld worden })
pi_98346457
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Blistering het volgende:

Het is algemeen bekend dat mannen vrouwen niet kunnen bijhouden. :+
Optimist tot in de kist
pi_98346466
Oooooooooooooh wat een schaamteloze luie dag!!

Eetlijst:

O : 2 boterhammen en kwark met mandarijntjes
L: Bagel met pindakaas
D: Bagel met 1/2 tzatziki, 1/2 met pindakaas. Homemade broccolisoep
T: 3 (letterlijk) chipjes

Hoop water, 2 koffie.

1 uur 20 minuten laffe cardio.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:51:24 #29
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98346503
Als dat schaamteloos lui is dan ik ben ik een varken die net uit z'n winterslaap is gekomen vandaag :'(

Jaja, varkens houden een winterslaap! :6
pi_98346517
Nou ja ik lag in bed, ik ging naar de sportschool, ik kroop weer in bed. Zoiets.
pi_98346884
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

Yay you!
Spoilers!
pi_98346998
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yay you!
Wat zij zegt!
pi_98348471
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Als dat schaamteloos lui is dan ik ben ik een varken die net uit z'n winterslaap is gekomen vandaag :'(

Jaja, varkens houden een winterslaap! :6
1 uur en 20 minuten cardio....daar doe ik 2,5 dag over om dat te halen. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:43:25 #34
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98348598
wijntje, sjjt, niet doorvertellen. Het was wijntje of een sessie callanetics, maar het waait en het is koud dus wijntje mag :P
pi_98349132
Ha wijnliefhebbers, hebben jullie de iBood van vandaag al bekeken? Het is een wijnvoordeelbon van 40 euro die 10 euro kost. Ik heb hem voor mijn ouders gekocht ivm mijn moeders verjaardag morgen en vaderdag. Ze zijn op vakantie dus ik heb hem ruim op tijd.
Oh ja, die vakantie. Ze zijn in Portugal, Spanje en Frankrijk voor 6 weken dus ze zullen wel een berg wijn mee terugnemen. Nou ja, ze doen het er maar mee hoor oO<
Spoilers!
pi_98349550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef trovey het volgende:

[..]

1 uur en 20 minuten cardio....daar doe ik 2,5 dag over om dat te halen. :')
Ja dus? Ik ook ooit hoor!
Maar op een gegeven moment heb ik wel gekozen om te werken en dus te groeien. Ik heb altijd gewoon maar gedaan wat lukte en dat was echt niet in 1 keer anderhalf uur cardio.

Ik zit ook in een haal andere positie dan de meeste in dit topic he. Bij mij gaat het echt om de laatste kilootjes. Ik ben anderhalf jaar bezig met afvallen, waarvan het eerste halfjaar actief als in weinig eten, een half jaar sluimerend en nu weer een maand of 2 actief dmv veel sporten omdat weinig eten alleen niet meer helpt. Dus ik ben meer gaan eten en meer gaan sporten :)

En om sporten effect te laten hebben moet even het gas er op.

Ik weet het ook niet hoor. Hoe dit gaat uitpakken en waar het schip gaat stranden en wat dan? Stel dat ik mijn streefgewicht bereik, moet ik dan altijd 4 keer per week blijven sporten? Dunno. Als dat het geval is denk ik dat ik wel kan zeggen dat ik niet lang op mijn streefgewicht zal blijven :D

Maar voor nu voel ik me er echt goed bij. Bij mijn lijf, hoe het aan het worden is, maar ook bij het sporten zelf.

En ik heb dus geen enkel last van lichamelijke ongemakken (anders dan overgewicht :')) dus dat is gewoon mazzel en maakt het makkelijker!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:38:01 #37
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98353497
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha wijnliefhebbers, hebben jullie de iBood van vandaag al bekeken? Het is een wijnvoordeelbon van 40 euro die 10 euro kost. Ik heb hem voor mijn ouders gekocht ivm mijn moeders verjaardag morgen en vaderdag. Ze zijn op vakantie dus ik heb hem ruim op tijd.
Oh ja, die vakantie. Ze zijn in Portugal, Spanje en Frankrijk voor 6 weken dus ze zullen wel een berg wijn mee terugnemen. Nou ja, ze doen het er maar mee hoor oO<
besteld :D
pi_98353844
Ik verveel me mensen. Wie vertelt me een leuk verhaal?
Spoilers!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:55:44 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98354325
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar op een gegeven moment heb ik wel gekozen om te werken en dus te groeien. Ik heb altijd gewoon maar gedaan wat lukte en dat was echt niet in 1 keer anderhalf uur cardio.

Ik zit ook in een haal andere positie dan de meeste in dit topic he. Bij mij gaat het echt om de laatste kilootjes. Ik ben anderhalf jaar bezig met afvallen, waarvan het eerste halfjaar actief als in weinig eten, een half jaar sluimerend en nu weer een maand of 2 actief dmv veel sporten omdat weinig eten alleen niet meer helpt. Dus ik ben meer gaan eten en meer gaan sporten :)

Ik weet het ook niet hoor. Hoe dit gaat uitpakken en waar het schip gaat stranden en wat dan? Stel dat ik mijn streefgewicht bereik, moet ik dan altijd 4 keer per week blijven sporten? Dunno. Als dat het geval is denk ik dat ik wel kan zeggen dat ik niet lang op mijn streefgewicht zal blijven :D

Maar voor nu voel ik me er echt goed bij. Bij mijn lijf, hoe het aan het worden is, maar ook bij het sporten zelf.

En ik heb dus geen enkel last van lichamelijke ongemakken (anders dan overgewicht :')) dus dat is gewoon mazzel en maakt het makkelijker!
Daar kijk ik ook een beetje tegenop ja _O- Ik doe nu drie keer sportschool en dan thuis nog miles en nu ook maar dat andere. Maar als ik straks mijn streefgewicht heb ga ik echt niet meer drie keer naar de sportschool, doag :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 19 juni 2011 @ 02:23:12 #40
244933 trovey
Nachtoele
pi_98360501
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helaas zal het bij mij 2,5 dag blijven om 1 uur en 20 minuten te halen. ;)
Optimist tot in de kist
  zondag 19 juni 2011 @ 02:24:14 #41
244933 trovey
Nachtoele
pi_98360528
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verveel me mensen. Wie vertelt me een leuk verhaal?
Ik ben weer thuis *O* ...dat was het, ik hou niet van lange verhalen. :+
Optimist tot in de kist
pi_98362452
Oh ik had een nachtmerrie vannacht _O- ik werd gedwongen om een mega vette pizza te eten, die mag nu natuurlijk niet en ik kan zo wie zo niet tegen vet, dus ik was blij dat ik wakker werd _O-

Zo ff ontbijten met een lekkere chocopudding..lijkt mij beter plan :Y
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_98362895
Kippies ik heb mijn 2 miles erop zitten, nu 3 vietnamese loempia's met hot sriracha souce *O*
pi_98362965
Way to go Mala!!

Ik zit lekker aan een donkere triangle met een uitsmijtertje! Omnomnomnom! En zo naar de sportschool :r
pi_98363152
Bah. Sommige kledingproducenten zouden echt moeten worden aangeklaagd voor misdaden tegen de vrouwelijkheid.

Ik heb dus tegenwoordig mt. 42. Sta ik me in een XL jurkje van Mint & Berry te worstelen, gewoon veeeeeuuul te klein. Ik wens jullie EHEC Mint & Berry! EHEC!!!
pi_98363237
Mghihihihihi en nu heb ik een jurkje aan waar ik ongetwijfeld een hoop centjes mee kan verdienen op een slecht verlichte straathoek :')
  zondag 19 juni 2011 @ 10:30:11 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98363269
Pica's? Even het jurkje beoordelen, uiteraard.

Gisteravond weer chips gegeten, maar het waren ribbelchips :9~ En nu weer even serieus.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98363276
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihihihihi en nu heb ik een jurkje aan waar ik ongetwijfeld een hoop centjes mee kan verdienen op een slecht verlichte straathoek :')
Welke straathoek :9~
pi_98363367
Heb ik nou zo'n uitzonderlijk lang bovenlijf of is het tegenwoordig helemaal bonton om jurkjes te dragen die nauwelijks de bipz bedekken?
  zondag 19 juni 2011 @ 10:38:40 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98363378
4 ons boven m'n gewicht van gisteren. Dadelijk bij de koffie een stukje chocoladetaart, vanavond risotto. En morgen weer op een houtje bijten en ter zelfkastijding uren fietsen ;)

@DP: Jurkjes hangen meestal bij mij ook nét over m'n kont. Zijn meer tunieken tegenwoordig. Heb er dus standaard een legging onder aan.
pi_98363412
Mghighigihg o echt deze pasronde doet me denken aan een aflevering van Moesha, waarbij iemand van haar vriendje een onduidelijke lapje stof krijgt en ze zich dan bezoedeld voelt omdat hij haar zo'n obsceen rokje durft te geven en hij dan later vraagt "ik zie je nooit met die haarband die ik je voor je verjaardag gaf!"

:')

Jammer Purdey.
pi_98363766
Purdey geniet van het lekkere eten vandaag, morgen weer een dag hoor!
  zondag 19 juni 2011 @ 12:32:30 #53
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98366107
Woei, weer lekker op tijd wakker *O*

Zo maar 'ns aan de boeken, leren }:| . Hoef ik me ook niet bezig te houden met eten.
pi_98366736
Zo. Dat was weer een uur cardio en 3 apparaten kracht. Saaaaaahaaaaaaai!
  zondag 19 juni 2011 @ 13:01:47 #55
244933 trovey
Nachtoele
pi_98367035
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah. Sommige kledingproducenten zouden echt moeten worden aangeklaagd voor misdaden tegen de vrouwelijkheid.

Ik heb dus tegenwoordig mt. 42. Sta ik me in een XL jurkje van Mint & Berry te worstelen, gewoon veeeeeuuul te klein. Ik wens jullie EHEC Mint & Berry! EHEC!!!
Die maten slaan echt nergens op, 4 kledingstukken van dezelfde maat, eentje past perfect, een tweede en derde blijft halverwege steken en de derde is te groot.....daarom koop ik dus nooit via internet. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 19 juni 2011 @ 13:12:24 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98367410
Ik kwam afgelopen woensdag in V&D Rotterdam het merk Monsoon tegen. Die hebben hele leuke kleding tot maat 50, dat vond ik eigenlijk wel bijzonder voor een gewone winkel. Uiteindelijk heb ik er niets van gekocht omdat mijn maat er natuurlijk net weer niet was, maar het merk an sich is echt een aanrader. Volgens mij hebben ze het niet in kleinere V&D's waar niet van die merkenshopjes in zijn.
Spoilers!
pi_98367648
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Die maten slaan echt nergens op, 4 kledingstukken van dezelfde maat, eentje past perfect, een tweede en derde blijft halverwege steken en de derde is te groot.....daarom koop ik dus nooit via internet. :P
Ach, zolang verzenden en terugsturen niets kost vind ik het altijd nog makkelijker dan irlshoppen :)
pi_98368691
Bij mijn vriendje in Engeland geweest dit weekend. Het begon goed, heb het netjes gehouden met het eten, maar s'avonds hebben we samen koekjes gegeten, ooooooh wat voelde ik me toch slecht, maar wat was het lekker! Morgen weer hardcore shaken in ieder geval!
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zondag 19 juni 2011 @ 19:56:48 #59
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98382256
Taart, risotto en eton mess toe. I'm about to explode.. Heerlijk, even zo'n 'eet maar raak' dag O+
pi_98382546
Lekker Purdey!

Ik heb vandaag als een alcholistje net 5 minuten voor sluitingstijd een mini flesje wijn gekocht (was echt het enig wat ik had bij de appie :@ ). Nog twee uurtjes en dan mag ik *O*
pi_98383036
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Lekker Purdey!

Ik heb vandaag als een alcholistje net 5 minuten voor sluitingstijd een mini flesje wijn gekocht (was echt het enig wat ik had bij de appie :@ ). Nog twee uurtjes en dan mag ik *O*
You give me great pride, young one _O_
  zondag 19 juni 2011 @ 20:19:57 #62
244933 trovey
Nachtoele
pi_98383347
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ach, zolang verzenden en terugsturen niets kost vind ik het altijd nog makkelijker dan irlshoppen :)
Ik niet, ik vind het vooral onhandig...pakketje in ontvangst nemen (of bij de buren ophalen) en dan tig keer heen en weer naar het postkantoor. Ik stap liever even op de fiets en fiets de stad in...ben ik in één keer klaar en zie ik meteen wat ik koop. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 19 juni 2011 @ 20:20:37 #63
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98383383
Wow, ik voel me ondanks de chinees toch wel best goed over mezelf...

Check:

Ontbijt: 3 boterhammen (volkoren) met kalkoenfilet, aardbeien of 20+-smeerkaas
Tussendoor: Appeltaart, best een groot stuk, maar wel maar één.
Lunch: 3 witte puntjes (die hadden we gesmeerd voor onderweg) met kalkoenfilet, smeerkaas (20+) en cervelaatworst.
Tussendoor: helemaal niks :D alleen een kopje muntthee.
's Avonds: één bord chinees, met wat gebakken ananas, geen toetje.

De appeltaart die over was, heb ik resoluut meegegeven aan de schoonfamilie, ik heb niks van fris, sap of aanlenglimonade gedronken, alleen water en zit nu zo vol dat ik zeker weet dat ik niks meer eet vanavond.

Verder heb ik net de racefiets van vriendjelief eens uitgeprobeerd. Alles moet versteld worden (ik ben dik 5 cm langer), maar volgend weekend gaan we hem serieus uitproberen. Als ik dat leuk vind, kunnen we samen sporten :D ben benieuwd..

Xx!

ps. En morgen is er weer een dag hoor... je schuldig voelen helpt niet, daar hebben jullie wel gelijk in :)
  zondag 19 juni 2011 @ 20:24:35 #64
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98383594
pfft, mijn oude laptop uit de kast gehaald en kwam een foto tegen van 5 jaar geleden. Toen vond ik mezelf al dik, en toen was ik stiekem gewoon echt mager ;(
pi_98383682
Helemaal niet zo slecht Tink! :Y

Hier echt een dramaweekend qua eten. Gelukkig echt een hoop gesport, maar wel zonde.

Vandaag:

O Triangel met uitsmijter
T: 2 blokjes witte chocola (was nog over) 1/3e zak chips (same same) :@
L: yoghurt met appel
T: kwarktaart
D: wraps met roomkaas en zalm en (los erbij) olijven
T: fuck knows, maar ik voel dat het veel gaat zijn :') Somebody stop me!
  zondag 19 juni 2011 @ 20:44:13 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98384754
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Helemaal niet zo slecht Tink! :Y

Hier echt een dramaweekend qua eten. Gelukkig echt een hoop gesport, maar wel zonde.

Vandaag:

O Triangel met uitsmijter
T: 2 blokjes witte chocola (was nog over) 1/3e zak chips (same same) :@
L: yoghurt met appel
T: kwarktaart
D: wraps met roomkaas en zalm en (los erbij) olijven
T: fuck knows, maar ik voel dat het veel gaat zijn :') Somebody stop me!
Les 1: dingen die over zijn, gooi je gewoon weg, geef je aan iemand mee of laat je beschimmelen totdat je ze echt niet meer wilt eten. Heb net de appeltaart meegegeven aan m'n schoonouders, het boeit me niet wat ze ermee doen, maar ik weiger hem op te eten en kom zo niet in de verleiding :)

2: Wat is een triangel?

3: En die yoghurt is goed :) en je hebt je fruit binnen door die appel... *is being supportive*

Owjah: 4: STOP!

:D
  zondag 19 juni 2011 @ 20:46:28 #67
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98384861
En ik ga Wii Fitten, toedeloe!
pi_98384933
Fuckt it, ik ga nu aan de wijn :{w
pi_98384975
Triangel is zo'n hard broodje, zo'n driehoekkie.
pi_98385586
Eetlijstje:

Ontbijt: appel
Verlaat ontbijt: 2 afbakcroissantjes met kaas
Avondeten: half stokbroodje met smeerseltjes.

Weer te weinig gedronken. En van dat weinig 1 heel groot glas bessen-jus. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:32:34 #71
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98387596
Toch nog maar een mile gedaan, kon de tijd er gelukkig voor vrijmaken ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 21:33:23 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98387646
Cinna! Ik zit nu naar de 10hr challenge van Callanetics te kijken, maar shit hey, wat is die vrouw lenig! :o
Kan jij dat ook, je benen zo kaarsrecht in de lucht enzo? :o

Jaja, ik lurk. :+ :Y) De miles worden ehm... bezorgd, as we speak. :P
  Licht Ontvlambaar zondag 19 juni 2011 @ 21:34:48 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98387720
Callanetics, dat heb ik ooit nog ooit gedaan :o
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 19 juni 2011 @ 21:38:33 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98387924
Ik heb naar dat linkje eerder in dit topic gekeken en die voor- en na-foto's zijn echt briljant!
Ik moet het gewoon proberen. Mocht ik er na 10 uur niet goddelijk uit zien heb ik niks verloren en heb ik toch 10 uur gesport zeg maar.

(Ik zoek nog iets om te doen thuis op de avonden dat F. weg is en ik niet weg kan om te gaan hardlopen ofzo. En zoiets zou ik zelfs nog kunnen doen terwijl die 2 kleine mannen om me heen stuiteren. ;) )
pi_98390101
Zo, mijn eerste uurtje miles! :D Best geinig.
  zondag 19 juni 2011 @ 22:31:18 #76
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98390762
dat was ook mijn idee, BrightEyes,die foto's zijn gewoon te geweldig :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2011 @ 23:09:26 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98392785

-46.5KG in 37 weken. Mijn doel was om Diabetes type II dusdanig onder controle te krijgen zodat ik medicijn vrij zou zijn. Na 8 weken geen metformine gebruikt te hebben is mijn glucose en hb1ac nog steeds goed.

Kortom, vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven en is op gewicht blijven mijn nieuwe doel.

[ Bericht 16% gewijzigd door Swetsenegger op 19-06-2011 23:16:27 ]
pi_98393040
OMG SWETSENEGGER!!!

* DP fluit als een bouwvakker*

Fuck die diabetes. You look HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWT!!!! *O*
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2011 @ 23:17:54 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98393232
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG SWETSENEGGER!!!

* DP fluit als een bouwvakker*

Fuck die diabetes. You look HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWT!!!! *O*

Thanks!
pi_98393357
Kom je hier vaak? :7
  zondag 19 juni 2011 @ 23:20:29 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98393359
Dikke, dikke hulde Swets! _O_ Srsly! :Y
  zondag 19 juni 2011 @ 23:54:43 #82
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98394965
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

-46.5KG in 37 weken. Mijn doel was om Diabetes type II dusdanig onder controle te krijgen zodat ik medicijn vrij zou zijn. Na 8 weken geen metformine gebruikt te hebben is mijn glucose en hb1ac nog steeds goed.

Kortom, vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven en is op gewicht blijven mijn nieuwe doel.
He schatje, ken ik jou niet ergens van? *)
Spoilers!
pi_98400486
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Man, man, man, wat een verschil! Je kan zo een reclame in.. 'Gebruik dit apparaat en na 3 weken zie jij er ook zo uit.. het is echt gewéldig!'.
Volgens mij had jij wel vaker veel gewicht verloren toch? Ik hoop dat het je dit keer lukt om op gewicht te blijven ^O^
pi_98400493
_O_ _O_ SWETS _O_ _O_

Heel veel succes met het op gewicht blijven !! Je kunt het, ik weet het zeker !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_98400629
Swets what's nice looking fella like you doing in place like this huh :7

Respect Swets, respect _O_

Kippies, vanochtend geen miles, wel straks mijn snackje van 4 vietnamese loempia's met sriracha })

Ooh, ik weeg nu 72 kilo, ben dus sinds vorig jaar juni 11 kilo afgevallen *O*
pi_98400652
W0000000000000000000000t Mala *O* *O* *O*!!
  maandag 20 juni 2011 @ 08:25:32 #87
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98401008
@Swets: Misschien heb ik het gemist, maar HOE THE FUCK heb je dat gedaan????????? Diep respect. Ik ben al een jaar bezig en er is net 5,5 kg af (en dat is sinds januari) en hou me overal netjes aan (Volgens de diëtiste)
Live life to the Ender :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juni 2011 @ 08:33:00 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98401084
Bedankt allemaal

@ender, nou ja door te crashen. Maar dat is eerlijk gezegd ook de enige manier voor mij om behoorlijk af te vallen. Ik zit nu gemiddeld tussen de 1000 en 1500Kcal per dag en fiets gemiddeld elke dag van de week 20KM in een straf tempo (22KMH). Dan val ik ergens tussen de halve kilo en anderhalve kilo per week af.

Maar afgelopen week heb ik me wat meer veroorlooft en zat ik een dag of 3 tussen de 1500 en 2000 kcal per dag (waarbij je als man volgens alle staatjes boven de 1700 MOET zitten om gezond te blijven) en ben gewoon een kilo aangekomen :')

Ik ben er dus nog niet. Ik moet nog een paar kilootjes en daarna zal ik dat hele dunne lijntje bij mezelf moeten vinden tussen afvallen en aankomen.
  maandag 20 juni 2011 @ 08:35:02 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98401108
Die ene kilo kan ook vocht zijn he. Wat meer eten is vaak ook wat meer zout in nemen waardoor je vochtbalans enorm gaat schommelen.

Vlgs mij schreef iemand hier laatst dat je een week lang minstens 1000Kcal boven je verbruik moet zitten om 1kg vet aan te komen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juni 2011 @ 08:42:08 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98401199
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die ene kilo kan ook vocht zijn he. Wat meer eten is vaak ook wat meer zout in nemen waardoor je vochtbalans enorm gaat schommelen.

Vlgs mij schreef iemand hier laatst dat je een week lang minstens 1000Kcal boven je verbruik moet zitten om 1kg vet aan te komen.
Dat klopt wel, maar feit is dat ik in de afgelopen 3 weken nu niets ben afgevallen, eerder wat aangekomen. Over een periode van 3 weken is het niet alleen vocht... helaas.
  maandag 20 juni 2011 @ 08:54:01 #91
1762 YPPY
Yppiaans
pi_98401345
Dat heb ik ook hoor, dat die kcal die je nodig zou hebben, te hoog liggen. Na die 30 kilo heb ik een paar jaar tussen de 1500 en 1800 kcal gegeten om op gewicht te blijven. Naast drie keer per werk hardlopen. Dat wat je nodig zou hebben als volwassenen kan zo anders zijn per persoon.

Helaas pindakaas voor sommigen. ;-)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_98401714
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

holy crap on a cracker _O_ Wat ontzettend goed ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 09:28:00 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98401896
Wow Swets, wat zie je er geweldig uit. Mijn complimenten ^O^
En nu vasthouden, wat inderdaad het moeilijkste is.
In ieder geval heeeeel langzaam weer een beetje opbouwen met eten en meteen bijsturen als je aankomt. Dan moet het goedkomen.

Maar nogmaals: geweldig gedaan.

;) Kennen je kinderen je eigenlijk nog terug? Het is zo snel gegaan.
  maandag 20 juni 2011 @ 10:10:33 #94
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98402582
wow :O wat goed man! Echt waar :D ik hou van dat soort inspiratie-foto's, weten we allemaal waar we voor streven :D
pi_98402769
Ik merk dat ik weer wat strenger moet gaan zijn :X de weegschaal staat stil...
  maandag 20 juni 2011 @ 10:45:14 #96
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98403348
Ik heb de weegschaal vandaag links laten staan, ik merk dat onze band een stuk minder is een 'eet maar raak' dag :P
  maandag 20 juni 2011 @ 11:11:16 #97
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_98403981
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ben jaloers!!!!! Kom ik aan met mijn lullige 9,1 kilo :')
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 20 juni 2011 @ 11:22:28 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98404342
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:11 schreef m@x het volgende:

[..]

Niks lullig! Echt goed ook! :Y _O_
En na je update vrijdag ben ik gelijk weer in het gareel gesprongen. :D :o
  maandag 20 juni 2011 @ 11:25:50 #99
3142 m@x
pi_98404431
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niks lullig! Echt goed ook! :Y _O_
En na je update vrijdag ben ik gelijk weer in het gareel gesprongen. :D :o
*O*

Wie had ooit gedacht dat ik nog eens het goede voorbeeld zou geven :D
  maandag 20 juni 2011 @ 11:32:27 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98404642
:D *;
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juni 2011 @ 11:50:10 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98405269
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:11 schreef m@x het volgende:

[..]

Nou... komt ook gewoon omdat ik NIKS met mate kan :') Nu ook een 'beetje' sporten en dan zit ik opeens 40 tot 50 KM op de fiets en ga bijvoorbeeld bij de start van de vakantie naar de camping fietsen. Gisteren begonnen met een rondje hardlopen en ik heb me nu al voorgenomen om eind augustus minimaal mee te doen aan een 5KM loop, maar wil eigenlijk zelfs 10KM, etc.

Misschien zou ik eens moeten oefenen in matigen :P
  maandag 20 juni 2011 @ 11:51:19 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98405311
Hmmz, broodjes met kipkerriesalade zijn vast niet heel goed voor je, toch?

Vanmorgen de weegschaal mooi links laten liggen, dat komt morgen wel weer...

Straks een ijskoffie :) omdat ik de hele dag moet werken vandaag.

En idd diep respect voor de -heel veel van Schwets, waar haal je de discipline vandaan?... ik ben jaloers, jij bent zoveel afgevallen als ik totaal af zou willen vallen, maar tijd (en doorzettingsvermogen) om elke dag een uur te fietsen heb ik niet. Doe je dat op een hometrainer? Op een racefiets? Op een gewone fiets?

Als ik (vanaf het begin) 45 zou afvallen, zou ik net op een bmi van 25 uitkomen en dat valt nu even rauw op m'n dag, dat ik er nog lang niet ben... *just one of those days*

Wel gisteravond de racefiets van m'n vriend geprobeerd, wellicht ga ik investeren en gaan we dan elk weekend samen sporten, maar daar moet ik nog even over nadenken, ben ik zo 500,- euro verder :{ en dat geld kan ik niet zomaar ergens vandaan toveren...

Njah, gisteravond iig in plaats van Wii Fitten een uur flink doorgelopen met vriendjelief, het was eindelijk mooi weer.

Niet dat ik me nu ga volvreten, maar het is oke als ik tot mijn laatste tentamen (de 29e) gewoon even rustig aan doe, zonder op alles te letten en elke calorie in mijn schuldgevoel op te slaan... Ik ga wel deze week gewoon weer zwemmen en ik probeer wat meer te wii fitten enzo :) een beweegdoel dus, in plaats van een eetdoel. Misschien helpt het :)

Blijf volhouden allemaal! Het helpt enorm om hier inspiratie op te doen...

Xx!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juni 2011 @ 11:56:36 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98405498
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:51 schreef Tink89 het volgende:

En idd diep respect voor de -heel veel van Schwets, waar haal je de discipline vandaan?
Nou ja, chronisch ziek worden op je 40ste wat direct gerelateerd is aan overgewicht is wel een aardige motivator

quote:
... ik ben jaloers, jij bent zoveel afgevallen als ik totaal af zou willen vallen, maar tijd (en doorzettingsvermogen) om elke dag een uur te fietsen heb ik niet. Doe je dat op een hometrainer? Op een racefiets? Op een gewone fiets?
Op een 'hybride' fiets noemen ze dat tegenwoordig. Das een normale fiets maar wel met 7 versnellingen. En ik fiets naar m'n werk. Das 12,5KM dus zo kom je aan 25KM aan een dag. Ondertussen doe ik het op de fiets bijna net zo snel als met de auto, door de files die altijd op de ring van Rotterdam staan.

Alleen op regenachtige dagen dus niet op de fiets naar het werk, maar ik ben nu al zo 'verslaafd' aan bewegen dat ik dan 's avonds even een kilometertje of 15 pak.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:01:28 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98405648
Nice...

Ik fietste vroeger ook naar m'n werk (1 keer in de week een half uur heen en een half uur terug, 2 x een km of 8), maar sinds ik om 7:45 moet beginnen en tot 17:30 moet blijven, krijg ik dat niet voor elkaar, dat half uur eerder opstaan.

Tijd dus voor een baan waar ik elke dag heen moet en waarbij het (bijna) net zo snel is om op de fiets te gaan... jammer dat ik nog een jaartje moet studeren :p

Misschien een vreemde vraag, maar ik ben vooral te zwaar door buik-, rug- en armvet en vraag me af of ik niet alleen m'n benen train op de fiets... hoe ervaar jij dat? Zien je armen er net zo goed uit als je benen?

Xx!
  maandag 20 juni 2011 @ 12:20:03 #105
217702 Lonaa
Honger!
pi_98406277
Goedemorgen.

Even hier mijn verhaal ook postten:
Vorig jaar januari ben ik gevallen. Onderuit gegaan op een afstapje van de stoep.
Mijn been klapte dubbel onder me, en mijn voet draaide nog 180 graden verder, zeg maar.

Helse pijn, niet meer kunnen lopen. Naar de huisarts geweest en die zei eigenlijk niks. T was niet gebroken (wel dik, blauw). Toen heb ik nog gevraagd of er een steunverband omheen mocht. Dat moest ik zelf maar doen, zei ze.
Waarschijnlijk hadden mijn enkelbanden een opdonder gehad.
Niet de beste service in de wereld dus.

Ik heb krukken van iemand geleend en een steunverband aangelegd. Helaas (en natuurlijk) gebeurde dit tijdens het verbouwen van het huis. Ik heb, zo goed en zo kwaad als het ging, het huis afgeschilderd, op 1 been boven op de trap.

Nou goed, weken op krukken gelopen (week of 8? Misschien 12?) Op 2 krukken, met 1 kruk, zonder krukken, maar dan zoveel pijn dat ik toch maar weer die krukken erbij pakte.
Ze hebben mijn enkel nog een paar keer ingetaped, toen ik uit pijn mijn nieuwe huisarts maar eens gebeld heb. Die was met vakantie, vervangende huisarts, en die heeft dat een paar keer gedaan.
Echter, ik ben allergisch voor pleister, ik ging dood van de jeuk, tape eraf gehaald, heel m'n huid mee. Nou goed, ook niet zo'n lekker verhaal dus.

Laatste keer bij mijn nieuwe eigen huisarts dit aangegeven, en die zei dat ze er destijds veel beter naar hadden moeten kijken en misschien wel hadden moeten opereren.

Ja, heel leuk en aardig allemaal, maar inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en ik heb iedere dag pijn aan m'n enkel. 's Ochtends als ik mijn bed uit kom kan ik bijna niet lopen. Ik kan nooit comfortabel m'n voeten neerzetten of leggen, ik kan geen hakken meer dragen, ik kan niet meer rennen, ik kan geen lange stukken lopen met de hond, ik kan helemaal niks, zonder pijn.

Daarnaast heeft het me afgepakt waar ik van hield, het motorrijden, mijn werk als postbode, en mij figuur.

Iemand enig idee wat te doen? Iemand hier bekent mee?
pi_98406503
Wat een heftig verhaal en wat een kolere arts. Ik zit hier gewoon boos te zijn!

Is er een revalidatie centre bij je in de buurt? Eens een praatje maken met de sport arts en sport fysio daar. Wie weet wat er naar boven komt, dat soort mensen zijn ook vaak een stuk meelevender (worden ze op getraind) :Y
  maandag 20 juni 2011 @ 12:28:15 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98406533
Gatver Lonaa, dat klinkt pijnlijk! Sommige huisartsen zijn ook gewoon stom, die van mij zei dat ik niet moest zeuren met mijn whiplash. Doorgaan op zo'n moment kan er inderdaad voor zorgen dat je er jaren later nog zoet mee bent.

Anyway, het enige dat ik kan bedenken is zwemmen eigenlijk. En dat zou ook nog wel pijn kunnen doen. Sterkte!
Spoilers!
  maandag 20 juni 2011 @ 12:30:32 #108
217702 Lonaa
Honger!
pi_98406601
Ja, ik zit hier ook te janken op t moment. Heb echt zo'n kutdag vandaag.

Ik denk dat ik inderdaad maar eens een fysio of ostheopaat ga bellen.

Het lullige is gewoon dat je eigenlijk niks kan. Als iemand zou zeggen, opereren die hap, dan ben je er voor altijd van af. Das leuk hoor, maar ik woon 3 hoog op een flat zonder lift, met 2 honden en een kerel die altijd onderweg is.
Hoe de fuck moet dat dan?
  maandag 20 juni 2011 @ 12:32:31 #109
244933 trovey
Nachtoele
pi_98406654
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.

Even hier mijn verhaal ook postten:
Vorig jaar januari ben ik gevallen. Onderuit gegaan op een afstapje van de stoep.
Mijn been klapte dubbel onder me, en mijn voet draaide nog 180 graden verder, zeg maar.

Helse pijn, niet meer kunnen lopen. Naar de huisarts geweest en die zei eigenlijk niks. T was niet gebroken (wel dik, blauw). Toen heb ik nog gevraagd of er een steunverband omheen mocht. Dat moest ik zelf maar doen, zei ze.
Waarschijnlijk hadden mijn enkelbanden een opdonder gehad.
Niet de beste service in de wereld dus.

Ik heb krukken van iemand geleend en een steunverband aangelegd. Helaas (en natuurlijk) gebeurde dit tijdens het verbouwen van het huis. Ik heb, zo goed en zo kwaad als het ging, het huis afgeschilderd, op 1 been boven op de trap.

Nou goed, weken op krukken gelopen (week of 8? Misschien 12?) Op 2 krukken, met 1 kruk, zonder krukken, maar dan zoveel pijn dat ik toch maar weer die krukken erbij pakte.
Ze hebben mijn enkel nog een paar keer ingetaped, toen ik uit pijn mijn nieuwe huisarts maar eens gebeld heb. Die was met vakantie, vervangende huisarts, en die heeft dat een paar keer gedaan.
Echter, ik ben allergisch voor pleister, ik ging dood van de jeuk, tape eraf gehaald, heel m'n huid mee. Nou goed, ook niet zo'n lekker verhaal dus.

Laatste keer bij mijn nieuwe eigen huisarts dit aangegeven, en die zei dat ze er destijds veel beter naar hadden moeten kijken en misschien wel hadden moeten opereren.

Ja, heel leuk en aardig allemaal, maar inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en ik heb iedere dag pijn aan m'n enkel. 's Ochtends als ik mijn bed uit kom kan ik bijna niet lopen. Ik kan nooit comfortabel m'n voeten neerzetten of leggen, ik kan geen hakken meer dragen, ik kan niet meer rennen, ik kan geen lange stukken lopen met de hond, ik kan helemaal niks, zonder pijn.

Daarnaast heeft het me afgepakt waar ik van hield, het motorrijden, mijn werk als postbode, en mij figuur.

Iemand enig idee wat te doen? Iemand hier bekent mee?
Wat te doen als in...die huisarts aanpakken of manieren vinden om te leven met de situatie?

Hier trouwens gisteren veel water gedronken maar ik merk nog niet echt dat de duiretica werken dus vanmorgen bij het op de weegschaal staan merkte ik meteen waar al dat wtaer was gebleven.......het zit nog in me. :') Trouwens ook barstende hoofdpijn en ik ben bang dat dat komt omdat mijn bloeddruk op dt moment skyhigh is, wellicht toch maar niet teveel water drinken en gewoon 1,5 liter per dag aanhouden.
Optimist tot in de kist
pi_98406736
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:30 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik zit hier ook te janken op t moment. Heb echt zo'n kutdag vandaag.

Ik denk dat ik inderdaad maar eens een fysio of ostheopaat ga bellen.

Het lullige is gewoon dat je eigenlijk niks kan. Als iemand zou zeggen, opereren die hap, dan ben je er voor altijd van af. Das leuk hoor, maar ik woon 3 hoog op een flat zonder lift, met 2 honden en een kerel die altijd onderweg is.
Hoe de fuck moet dat dan?
Ik ben nu druk aan het leren voor een examen voor vanavond. Maar je hebt recht op voorzieningen. Ik kan hier donderdag op terugkomen :P (morgen en wo ook examen :'( ) Het is wel in zijn algemeen, het kan zijn dat je het al weet :P
  maandag 20 juni 2011 @ 12:35:31 #111
217702 Lonaa
Honger!
pi_98406747
Bij die huisarts kom ik niet meer Trovey,
trouwens, mijn huidige huisarts zuigt ook. Die liet mij doorlopen met een blaasontsteking, tot 3 keer toe. Terwijl ik een nierafwijking heb. :{

Nee, het gaat me vooral om het hoe nu op te lossen. Vallen mijn banden nog te fiksen? Zijn het uberhaupt mijn banden?

Nog heel even zeiken: Ik heb al ZO veel op moeten geven in mijn leven, en vorig jaar dus alles wat goed was, zo gezegd en er zijn dagen dat ik daar ontzettend van baal.

Zaterdag vierde we vaderdag, toch maar laarsjes aangetrokken (met kleine hak), het regende en ik trok een sprintje naar de auto, oh man, wat een pijn.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:36:29 #112
217702 Lonaa
Honger!
pi_98406773
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben nu druk aan het leren voor een examen voor vanavond. Maar je hebt recht op voorzieningen. Ik kan hier donderdag op terugkomen :P (morgen en wo ook examen :'( ) Het is wel in zijn algemeen, het kan zijn dat je het al weet :P
Dat geeft niet. ;) Ik wacht rustig af. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 12:44:11 #113
244933 trovey
Nachtoele
pi_98407039
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:35 schreef Lonaa het volgende:
trouwens, mijn huidige huisarts zuigt ook. Die liet mij doorlopen met een blaasontsteking, tot 3 keer toe. Terwijl ik een nierafwijking heb. :{

Nee, het gaat me vooral om het hoe nu op te lossen. Vallen mijn banden nog te fiksen? Zijn het uberhaupt mijn banden?

Nog heel even zeiken: Ik heb al ZO veel op moeten geven in mijn leven, en vorig jaar dus alles wat goed was, zo gezegd en er zijn dagen dat ik daar ontzettend van baal.

Zaterdag vierde we vaderdag, toch maar laarsjes aangetrokken (met kleine hak), het regende en ik trok een sprintje naar de auto, oh man, wat een pijn.
Je zou een klacht kunnen indienen tegen je oude huisarts. Al je het probleem leefbaar wil maken zou ik eens een verwijzing vragen naar een specialist en contact opnemen met een fysiotherapeut die gespecialiseerd is of in ieder veel ervaring heeft met dit soort dingen. Zelf heb ik jaren geleden mijn enkel gebroken en daar is bij de tweede operatie (om de boel te verwijderen) wat mis gegaan en is er een ontsteking van de wond ontstaan met alle gevolgen vandien. Ik herken wel wat in je verhaal over problemen met het lopen (en hakken dragen etc.) al heb ik het gelukkig niet zo erg als jou. Het kan bij mij ook voorkomen dat ik ineens geen poot meer kan verzetten omdat ik ineens heftige pijnsteken in de enkel heb...erg lastig als je b.v. dan op een trap staat en je kunt niet meer naar boven of naar beneden. Ook het traplopen moet ik altijd doen als een oud wijfie namelijk altijd maar dan ook altijd de leuning vasthouden anders kom ik in onbalans en ben ik razendsnel beneden..erg lastig als je spullen in je handen hebt en je moet tig keer heen en weer omdat je altijd een hand vrij moet hebben om je vast te houden. Ik zou echt wat verder gaan zoeken, helemaal beter worden zal het niet meer maar welicht kan men je je een stuk verder brengen om de situatie te verbeteren zodat het probleem "leefbaar" is. :*
Optimist tot in de kist
  maandag 20 juni 2011 @ 12:47:16 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_98407142
Dankjewel, Trovey.
Dat traplopen herken ik ook wel, zeker trap af, dan verlies ik echt m'n evenwicht. Trap op struikel ik ook nog wel eens.

Tijdens het lopen in het bos is het ook een ramp, met steentjes, takjes, dingetjes. Als ik daarop ga staan klap ik bijna weer om.

Ik voel me eigenlijk sowieso oud. :X
  maandag 20 juni 2011 @ 12:56:02 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98407427
Klinkt als distrofie... Fijne weet ik daar niet van hoor.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98407469
Loona, in *graaf in geheugen* 1984 heb ik een vergelijkbaar letsel opgelopen. Toendertijd afgedaan met gips en tape. Opereren deden ze toen niet als je geen topsporter was.
Uiteindelijk ben ik bij een goede fysio terrecht gekomen en die heeft zo goed en zo kwaad als het kon mijn enkel opgelapt. Stevige schoenen zijn een noodzaak bij het lopen op oneffen terrein, zo in huis en op straat kan ik wel op slippers. Maar ook niet nog steeds een voet die dwars wil (als in: ik loop op mijn buitenenkel)
Er is bandenplastiek mogelijk maar zolang het gaat zoals het nu gaat, heb ik zo iets van liever niet.
Ik raad je aan om je door te laten sturen naar een goede! orthopeed in een ziekenhuis. Laat een MRI maken zodat duidelijk is welke schade er is.
En een klacht tegen je oude huisarts lijkt mij zeer op zijn plek.

Sterkte meid..
  maandag 20 juni 2011 @ 13:00:18 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98407569
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:35 schreef Lonaa het volgende:

Dan zul je toch eerst naar een arts moeten
  maandag 20 juni 2011 @ 13:06:36 #118
244933 trovey
Nachtoele
pi_98407749
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Dankjewel, Trovey.
Dat traplopen herken ik ook wel, zeker trap af, dan verlies ik echt m'n evenwicht. Trap op struikel ik ook nog wel eens.

Tijdens het lopen in het bos is het ook een ramp, met steentjes, takjes, dingetjes. Als ik daarop ga staan klap ik bijna weer om.

Ik voel me eigenlijk sowieso oud. :X
Alles rustig aan doen is het belangrijkste ;) ...denk goed na voordat je met iets begint zodat de mogelijkheid van vallen tot een minimum beperkt gaat worden. Is erg lastig, zeker als je nog jong bent maar zorg er wel voor dat je het doet om vallen en zo nog meer problemen krijgen te voorkomen. Bij mij is het aankomen ook echt een probleem geworden nadat mijn kwalen begonnen, de RSI, de artrose, die enkel en de hartproblemen (ja, ik heb een heel lijstje :') ) hebben er voor gezorgd dat de bweging hier ook beperkt werd omdat het eenvoudig weg niet meer kon en ook als je dan oplet met je voeding gaat met mis omdat je simpelweg niet zo weinig kunt eten zonder gebrek te krijgen aan bepaalde voedingsmiddelen. Zoals je wel gelezen hebt is ook nu mijn bewegingsvrijheid nog steeds beperkt zodat ik de rest van mijn leven wel op een soort beperkt dieet zal moeten zitten in combinatie met bewegen in de mate waarin ik dat kan (ddarom ben ik uiteindelijk ook richting dietiste gegaan). Ik zou echt een goede fysio gaan zoeken en daar onder behandeling gaan. Ik ben mijn fysio eeuwig dankbaar dat hij me al die jaren terug weer redelijk in beweging heeft kunnen krijgen..in ieder geval genoeg in beweging om de gewichtsproblemen proberen onder controle te krijgen. Zoiets als een stagiair die wat ander probeert is dan ook een ramp, na een maand loop ik dan rond als een oud vrouwtje van 90. :')

Ik ga nu weer eens even mijn enkels testen...de oude computerkast moet naar de stort en ik moet de planken (het ding ligt helemaal uit elkaar) een trap afkrijgen richting auto.......wish me luck. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 20 juni 2011 @ 13:14:57 #119
217702 Lonaa
Honger!
pi_98408050
Muks, wat vervelend, een goede orthopeed zit ik wel over na te denken. Ik ken een hele goede, maar die doet alleen honden en katten. :P
Mijn voet zet ik weg met mijn tenen naar buiten zeg maar, dus ik loop zijdelings. Als ik mijn voet gewoon 'recht' neerzet, zoals het hoort, doet dat zeer.

Harakuja: Dat weet ik, maar ik vind het een rotvent. Ben aan het kijken naar een andere huisarts.

Trovey, succes met je kast. ;) Het is inderdaad zo dat problemen aan je lijf maken dat je niet meer kan bewegen, aankomt, maar vooral jezelf in de weg zit.
Met dat post lopen ben ik 30 kg afgevallen in nog geen half jaar. Dat moest ik opgeven, mijn motorrijbewijs had ik bijna binnen (alleen nog praktijk, de rest al gehaald. Net als alle spullen en een motor) en binnen 1 jaar zat er weer bijna 30 kg aan. Het is ontzettend frustrerend.

Oh, en als klap op de vuurpijl belde mijn vader net, ze zijn terug uit het ziekenhuis, mijn moeder heeft "iets" in haar hoofd wat er niet hoort. Waarschijnlijk goedaardig, maar het groeit wel heel snel. :'(
pi_98409315
Loona wat eng ! Sterkte
  maandag 20 juni 2011 @ 13:54:55 #121
217702 Lonaa
Honger!
pi_98409687
Dank.

Vorig jaar werd mijn moeder blind aan haar linkeroog "zomaar", ze konden niks vinden op de MRI, prednison heeft niet gewerkt en uiteindelijk werd ze helemaal blind aan dat oog. 2 maand geleden begon haar rechter oog "raar"te doen, en kreeg ze veel hoofdpijn.
Nu is er een nieuwe MRI gemaakt, waarop er een tumor zichtbaar is. Deze is goedaardig. Vorig jaar was het dus nog niet zichtbaar, dus het groeit snel.
Over 2 maanden moet er opnieuw een MRI gemaakt worden. Opereren is een mogelijkheid, maar ingewikkeld, aangezien het midden in het hoofd zit.

Bah, ik vind het zo sneu voor d'r. De afgelopen 8 jaar is er bij haar fybromialgie geconstateerd, heeft men gedacht aan kanker (was niet zo), gedacht aan MS (was niet zo) is er ME geconstateerd, is ze voor 50% doof en blind, heeft ze een nierafwijking en nu dus dit.

Ik geloof dat ik mijn dag niet heb vandaag. :'(
Het heeft 1 voordeel. Ik voel me zo klote dat m'n maag op slot zit, dus eten zal niet gebeuren vandaag.
Of misschien juist wel, dan wordt het een vreetbui. :'(
pi_98410151
Ach meis toch wat vervelend! Veel sterkte!
  maandag 20 juni 2011 @ 14:34:39 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98411569
Sterkte!

Even heel ander onderwerp, maar ik wilde vanavond gaan zwemmen en nu wilt er niemand mee... nou ben ik echt te lam om in mijn eentje een uurtje baantjes te gaan trekken :( Bah!
  maandag 20 juni 2011 @ 14:46:18 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98412171
Jezus, Swets :D
pi_98424780
-edit: opzouten

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 20-06-2011 19:42:13 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 19:45:24 #126
244933 trovey
Nachtoele
pi_98426642
Sterkte met je moeder Lonaa :* , het is vandaag je dag niet...en dat is zachtjes uitgedrukt. ;(
Optimist tot in de kist
  maandag 20 juni 2011 @ 20:37:08 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_98429460
ZetaOs; ik wil geen post meer van jou hier zien.

Lonaa; is het niet handiger je eigen topic te openen? dan staat alles netjes bij elkaar :*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 20 juni 2011 @ 20:47:18 #128
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98430078
ik eet luxe vanavond :D biefstuk met Artichok :D

ik heb vandaag een stuk appeltaart afgeslagen van mijn collega, en zei zei : "ik vind het knap, en ben trots op je". :D heel wat beter als het geijkte ah tooeee, een stukje kan toch wel?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:07:52 #129
217702 Lonaa
Honger!
pi_98431312
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:37 schreef Mirjam het volgende:
ZetaOs; ik wil geen post meer van jou hier zien.

Lonaa; is het niet handiger je eigen topic te openen? dan staat alles netjes bij elkaar :*
Neuh, ik moest t gewoon even kwijt, sorry. :@
  maandag 20 juni 2011 @ 22:20:33 #130
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98436519
puddingbenen van de callanetics, 1e volbrachte uur.. eens zien of dat echt gaat werken.
pi_98436937
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er goed uit hoor

respect
  maandag 20 juni 2011 @ 22:40:39 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98438037
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef RandomMoron het volgende:
puddingbenen van de callanetics, 1e volbrachte uur.. eens zien of dat echt gaat werken.
Ik heb hem ook gedaan daarstraks. :D
  maandag 20 juni 2011 @ 22:41:49 #133
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98438114
't doet een beetje zeer :P

ik zoek een goede piratenbaai voor cardio callanetics en callanetics evolution, maar kan echt niets vinden, morgen maar weer een nieuwe poging wagen.

Ik vind trouwens die pelvic ronddraai dingen echt heel raar om te doen :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:48:32 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98438592
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef RandomMoron het volgende:
't doet een beetje zeer :P

ik zoek een goede piratenbaai voor cardio callanetics en callanetics evolution, maar kan echt niets vinden, morgen maar weer een nieuwe poging wagen.

Ik vind trouwens die pelvic ronddraai dingen echt heel raar om te doen :P
Die scoop, mijn dijen zeg! :o Ik heb een dikke pens, dus het ziet er hier idioot uit ipv sensueel. :@ :D _O-
  maandag 20 juni 2011 @ 22:50:11 #135
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98438713
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die scoop, mijn dijen zeg! :o Ik heb een dikke pens, dus het ziet er hier idioot uit ipv sensueel. :@ :D _O-
Zijn daar youtubjes van????? :P _O- _O-
Live life to the Ender :D
  maandag 20 juni 2011 @ 22:51:38 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98438792
Van mij? Of van die scoop? 8-)
  maandag 20 juni 2011 @ 22:52:02 #137
3142 m@x
pi_98438825
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh god, dat wordt dus de gordijnen dicht als ik me er morgen aan ga wagen :D
  maandag 20 juni 2011 @ 22:53:21 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98438919
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=cA_6wUpaejw

Hier zie je een stukje aan het begin.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:53:49 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98438945
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef m@x het volgende:

[..]

Oh god, dat wordt dus de gordijnen dicht als ik me er morgen aan ga wagen :D
Uhuh? Ik had hier ook alles dicht! _O-
  maandag 20 juni 2011 @ 22:55:53 #140
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98439070
ja :P ik voel me idd niet aantrekkelijk ofzo..
ik vond hem niet heel moeilijk. Ik ging dood bij de oefening dat je half op je heup moet zitten, je ene been naar voren, de ander gestrekt opzij en dan optillen maar..dat hele been kwam niet van de grond af :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:58:35 #141
244933 trovey
Nachtoele
pi_98439232
Gewoon niet aan beginnen dus. :+ Ik hou het wel bij de miles en de andere dingen die ik doe. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 20 juni 2011 @ 22:59:19 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98439270
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:55 schreef RandomMoron het volgende:
ja :P ik voel me idd niet aantrekkelijk ofzo..
ik vond hem niet heel moeilijk. Ik ging dood bij de oefening dat je half op je heup moet zitten, je ene been naar voren, de ander gestrekt opzij en dan optillen maar..dat hele been kwam niet van de grond af :P
*herkenbaar
Mijn been sleepte hier een beetje halflam over de grond. :')
Maar dat komt vast goed na een keer of ehm... 10? :+
  maandag 20 juni 2011 @ 23:05:22 #143
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98439597
ah joh, Trovey..gedeelde smart..

ik gebruikte een antieke stoel voor de thigh crunch, maar die begon gevaarlijk te kraken halverwege de 100 tellen :P morgen maar iets anders vinden
  maandag 20 juni 2011 @ 23:10:02 #144
244933 trovey
Nachtoele
pi_98439852
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:05 schreef RandomMoron het volgende:
ah joh, Trovey..gedeelde smart..

ik gebruikte een antieke stoel voor de thigh crunch, maar die begon gevaarlijk te kraken halverwege de 100 tellen :P morgen maar iets anders vinden
Ik heb al eens een poging gedaan in de jaren 80 met dat gedoe :P ....en daar wil ik het graag bij laten. Ik val met niets in de herhaling :{w ...nou ja niets. >:)
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:02:57 #145
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98449430
haha, stiekem geef ik je groot gelijk, maar nu moet ik van mezelf 10 dagen lang callanetics doen en net zoveel vooruitgang boeken als op die foto's van de website :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:24:41 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98449657
RandomMoron, wat ik alleen nog niet uit heb kunnen vinden is of je dit elke dag doet of dat er, zoals met bijv. krachttraining, een dag tussen moet zitten. Weet jij dat?
pi_98449768
Goedemorgen kippies, geen miles vandaag wel 5 vissticks met currysaus :Y)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:38:47 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98449845
Goeiemorgen!

Hier een prima ontbijtje, nu naar de winkel om de boodschappen voor de hele week te doen :)

Xx!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:10:06 #149
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98451856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
RandomMoron, wat ik alleen nog niet uit heb kunnen vinden is of je dit elke dag doet of dat er, zoals met bijv. krachttraining, een dag tussen moet zitten. Weet jij dat?
Op de callanetics website staat dat elke dag prima kan, maar 1 of 2 dagen rust per week gewenst is
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:30:36 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98452553
Hmmz, dus maandag, dinsdag, woensdag en dan vrijdag en zaterdag ofzo :)

Dat breekt zo lekker de week.

Overigens gaan we vanavond alsnog zwemmen :D Joehoe! En samen met vriendjelief ben ik aan het kijken naar een tweedehands hometrainer/spinningfiets...

Xx
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:33:31 #151
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98452656
ik heb net de Lotte Berk dvd's gekocht op ebay :P schijnt ongeveer callanetics te zijn, was cheap, te lui om de baai der piraten te proberen.
pi_98453270
Het gaat hier redelijk.

Iemand tips om het hongerige gevoel te stillen?
Eerder had ik daaraan toegegeven.

Het is ook niet dat ik te weinig eet. 3/4 boterhammen, fruit en avondeten.
Water, thee, limonade. droge crackers tussendoor.
pi_98453353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef ymme het volgende:
Het gaat hier redelijk.

Rauwe wortels zoveel je wilt. Zit nauwelijks energie in. c_/
pi_98453509
Is er geen pilletje die de honger stilt :D

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: 1 appel
L: salade, radijsjes, gekookte ei en een cracker met smeerkaas
T: LU crackers, 1/2 banaan
D: Hamburger, wokgroente met rijst.

Min. 1,5 L water.
Thee.
3 glazen aanmaaklimonade
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:06:19 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_98453899
Goeiemorgen!

Weer slecht geslapen, weer weinig energie. Toch proberen zoveel mogelijk te doen.

Lijstje voor vandaag:
Ontbijt: 2 bruine boterhammen
Lunch: 2 of 3 stuks fruit
Avondeten: Stamppot andijvie met weinig aardappels, veel andijvie. Wat spekjes en zo'n vieze zoute, vette rookworst van de HEMA.

Wil vandaag eens voldoende drinken, dus ik ga voor de 1,5 liter water.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:09:27 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98454038
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef ymme het volgende:
Het gaat hier redelijk.

Is deze eetwijze nieuw voor je? Want dan moet je lichaam er natuurlijk nog aan wennen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:11:26 #157
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98454120
Fuck, ik heb weer veel te veel zitten vreten afgelopen weekend en gisteren...
Ik ga me niet wegen want ik denk dat ik meer zal wegen dan vorige keer :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:11:28 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98454123
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!

Weer slecht geslapen, weer weinig energie. Toch proberen zoveel mogelijk te doen.

Lijstje voor vandaag:
Avondeten: Stamppot andijvie met weinig aardappels, veel andijvie. Wat spekjes en zo'n vieze zoute, vette rookworst van de HEMA.

En tussendoor? Je moet je stofwisseling wel gang houden... ik zou die stuks fruit verdelen en er tussendoor ook 1 nemen :)

Over de rookworst zeg ik niks... O-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:12:59 #159
217702 Lonaa
Honger!
pi_98454184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En tussendoor? Je moet je stofwisseling wel gang houden... ik zou die stuks fruit verdelen en er tussendoor ook 1 nemen :)

Over de rookworst zeg ik niks... O-)
Rookworst van de HEMA O+
Heel af en toe eet ik ze, bij de stamppot, zo godelijk.

Tussendoor eten valt me echt zwaar. Mijn ontbijt was (pas) een uur geleden, en om dan nu alweer wat te eten, of om 12 uur weer brood. Pfff.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:18:27 #160
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98454369
Ah oke, dan was je ontbijt ook wel erg laat :)

Ik moet van mezelf minimaal elke drie uur iets binnenkrijgen...

Dus:

Ontbijt met 4 volkorenboterhammen en een glas aanlenglimonade
Tussendoor: Een halve banaan
Dan lunch: Tosti's, maar zonder saus en extra vet, dus dan is er weinig mis mee.
Vanmiddag tussendoor mag ik een plak cake, want we hebben bezoek.
Vanavond eten we pasta met rode saus van italiaanse wokgroente en rundergehakt... :)
Tussendoor dan een danoontje of een snack-a-jack ofzo

Xx
pi_98454782
Zo ik wist niet dat radijsjes zo lekker waren :D
(alleen een beetje pittig).

Dit is echt de eerste keer dat ik die dingen eet.
pi_98454821
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb net de Lotte Berk dvd's gekocht op ebay :P schijnt ongeveer callanetics te zijn, was cheap, te lui om de baai der piraten te proberen.
Lotte Berk method _O_ , wordt veel gebruikt om dansers te trainen. Als je pilates niets vindt is er een kans dat je dit ook niets vindt :P
pi_98455152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:28 schreef ymme het volgende:
Zo ik wist niet dat radijsjes zo lekker waren :D
(alleen een beetje pittig).

Dit is echt de eerste keer dat ik die dingen eet.
Probeer meiknollen. Ongeveer een radijs wat smaak aangaat maar minder pittig.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:39:15 #164
217702 Lonaa
Honger!
pi_98455170
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:18 schreef Tink89 het volgende:
Ah oke, dan was je ontbijt ook wel erg laat :)

Ik moet van mezelf minimaal elke drie uur iets binnenkrijgen...

Dus:

Ontbijt met 4 volkorenboterhammen en een glas aanlenglimonade
Tussendoor: Een halve banaan
Dan lunch: Tosti's, maar zonder saus en extra vet, dus dan is er weinig mis mee.
Vanmiddag tussendoor mag ik een plak cake, want we hebben bezoek.
Vanavond eten we pasta met rode saus van italiaanse wokgroente en rundergehakt... :)
Tussendoor dan een danoontje of een snack-a-jack ofzo

Xx
Normaal eet ik wat eerder hoor, maar ik was laat uit bed, om 9 uur, hondjes moesten er eerst uit, dus toen was t ineens 10 uur.

Maar meestal na mijn ontbijt heb ik een tijd lang geen honger/trek.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:40:56 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98455240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef RandomMoron het volgende:
Ik ging ook meteen zitten kijken.
Maar wat ik zo even op korte stukjes op youtube zag gaat me dat nog even te snel.
Eerst maar eens een paar uur callanetics doen, dan mag ik verder kijken. ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:51:38 #166
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98457844
Woei, was dit topic kwijt geraakt. Al een tijdje niet meer actief bewogen :@ . Helemaal de tijd niet voor i.v.m. tentamens. Volgende week vakantie dus dan weer druk aan de slag *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:58:19 #167
244933 trovey
Nachtoele
pi_98458125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!

Lijstje voor vandaag:

Vieze vette rookworst van de Hema :o ...die dingen zijn goddelijk _O_ ....beste uitvinding ooit. :9~ Ik eet ze alleen zelden omdat het calorieenbommen zijn. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:00:14 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_98458202
Haha, ja ik WEET het. Hier ook zelden, maar er ligt er nog 1 in de vriezert te wachten.

Heb trouwens als lunch net 2 boterhammen gehad.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:00:57 #169
244933 trovey
Nachtoele
pi_98458235
Wat tussendoor te eten? Die snoeptomaatjes :9 ook van de Aldi en Lidl (daar zijn ze tenminste betaalbaar :') )...OK, zijn geen Hema rookworsten maar een goede tweede. :+ Ik eet zo een bakje leeg van die tomaatjes, ze zijn verrassend zoet van smaak.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:09:42 #170
217702 Lonaa
Honger!
pi_98458625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:00 schreef trovey het volgende:
Wat tussendoor te eten? Die snoeptomaatjes :9 ook van de Aldi en Lidl (daar zijn ze tenminste betaalbaar :') )...OK, zijn geen Hema rookworsten maar een goede tweede. :+ Ik eet zo een bakje leeg van die tomaatjes, ze zijn verrassend zoet van smaak.
Tomaat vind ik echt smerig.
Ik doe straks een appel en een pruim
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:20:12 #171
244933 trovey
Nachtoele
pi_98459080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tomaat vind ik echt smerig.
Ik doe straks een appel en een pruim
o|O :Y) die snoeptomaatjes zijn niet te vergelijken met een normale tomaat...die lust ik ook niet zo uit het vuistje. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:21:58 #172
244933 trovey
Nachtoele
pi_98459158
Ik heb trouwens die wilde perziken gevonden bij de Turkse winkel...alleen heten ze daar bergperzik. :')...erg lekker. :9 Trouwens ook nog Turkse peertjes gevonden maar niet niet gegeten dus geen idee hoe die smaken maar daar kom ik vandaag wel achter. :P
Optimist tot in de kist
pi_98459386
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef Blistering het volgende:
Woei, was dit topic kwijt geraakt. Al een tijdje niet meer actief bewogen :@ . Helemaal de tijd niet voor i.v.m. tentamens. Volgende week vakantie dus dan weer druk aan de slag *O*
Luie donder!

Mala zich schukdig maakt aan ongeveer hetzelfde :@
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:35:29 #174
3142 m@x
pi_98459652
*O* -10,1 *O*
pi_98469597
Goed gedaan max!! Ga zo door !
pi_98472322
Hee allemaal!

Ik heb sinds eind vorige week dit topic 'ontdekt', en vind die miles echt super om te doen. Heb nu voornamelijk de 2 miles gedaan, omdat ik meer niet echt kan vinden en echt een noob met downloaden ben. :+

Maar nu wilde ik dus zo'n dvd kopen om aan de 5 miles te komen, maar weet iemand waar ik het beste de dvd kan bestellen? Op bol.com had ik wel een boek gezien met dvd maar kan niet precies vinden hoeveel miles dat zijn enzo.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:38:30 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98473250
Geen idee, ben niet zo van de miles...

Wel van het zwemmen :D Over een kwartiertje dus ervandoor voor een uurtje calorieën verbranden :D

En er komt een hometrainer!

Xx
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:48:32 #178
217702 Lonaa
Honger!
pi_98476294
Ha! Mijn halve rookworst was goddelijk! Heb er ontzettend van genoten. Zeker omdat ik hem voorlopig niet meer eten ga.

En ik zit bijna op 1,5 liter drinken!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2011 @ 20:05:24 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98477175
Anderhalve liter heb ik voor 11 uur gedronken. Minstens.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:08:10 #180
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98477346
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef m@x het volgende:
*O* -10,1 *O*
wOOtwOOt!
go Max, go Mahax!

ik heb lekker Curry gekregen, dat had vriendjelief voor me gemaakt :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:21:49 #181
3142 m@x
pi_98478037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef Lonaa het volgende:
Ha! Mijn halve rookworst was goddelijk! Heb er ontzettend van genoten. Zeker omdat ik hem voorlopig niet meer eten ga.

En ik zit bijna op 1,5 liter drinken!
Een halve rookworst :o Die kan ik net zo goed gelijk op mijn kont plakken
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:25:20 #182
217702 Lonaa
Honger!
pi_98478220
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef m@x het volgende:

[..]

Een halve rookworst :o Die kan ik net zo goed gelijk op mijn kont plakken
Nah, dat valt bij mij wel mee, hoor. :)
En die anderhalve liter, is voor mij echt heel veel.
pi_98482232
Wie heeft de magische motiverende woorden om me uit een vreetperiode te halen?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLES verdwijnt in mijn gezicht op het moment :r
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:27:49 #184
3142 m@x
pi_98482311
STOP MET ETEN! ~O>
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:27:57 #185
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98482320
ik heb nog ergens in de kast baby rookworsten. Van die een persoons-portie rookworsten. En die liggen nog precies waar ik ze van de winter gelaten heb :) misschien ook maar eens eentje oppeuzelen van de week.

Ik heb gister appeltaart afgewezen, vandaag een broodje kruidenboter en de tony chocolonely ligt me ook aan te staren maar is nog steeds dicht ( voor vriendje gekocht...)

Volharden is ook een kunst...

nu leren voor mijn theorie-examen morgen :p misschien is dat wel handig
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:32:40 #186
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98482681
Vandaag redelijk gegeten, en de hele dag rondgesjokt in de dierentuin. Ben kapot, heb ook maar niet meer gefietst. Met de lunch 2 mueslibollen gegeten, en wat snoep tomaatjes. Zag allemaal mensen voorbij lopen met dienbladen met borden/bekertjes patat en ijs, maar niks gekocht!
Me so proud *)
pi_98483126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft de magische motiverende woorden om me uit een vreetperiode te halen?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLES verdwijnt in mijn gezicht op het moment :r
Helaas, ik zit nu aan een mini flesje wijn, een zakje chips en een zakje chorizo.

Gelukkig heb ik van alles de mini variant :')
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2011 @ 21:43:27 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98483395
Ik zou op jullie dieet echt NOOIT afvallen! Damn, kan me de tijd niet heugen dat ik meer dan een kwart magere rookworst op heb bij het diner of meer dan 2 bruine boterhammen als lunch.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:58:01 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98484366
M@x, war goehoed! *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:26:54 #190
3142 m@x
pi_98486330
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou op jullie dieet echt NOOIT afvallen! Damn, kan me de tijd niet heugen dat ik meer dan een kwart magere rookworst op heb bij het diner of meer dan 2 bruine boterhammen als lunch.
Dat dus. Ik ben echt geen dieetnazi, maar ik zou door de rookworst, kipnuggets en loempia's echt in no time van mijn gezonde(re) eetpatroon af gaan wijken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:27:15 #191
3142 m@x
pi_98486352
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
M@x, war goehoed! *O*
*vind ik leuk* :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:27:38 #192
217702 Lonaa
Honger!
pi_98486385
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat dus. Ik ben echt geen dieetnazi, maar ik zou door de rookworst, kipnuggets en loempia's echt in no time van mijn gezonde(re) eetpatroon af gaan wijken.
Ik vind dat af en toe iets lekkers best mag, als je er maar van geniet.
Het is niet dat ik die rookworst iedere dag eet ofzo.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:58:57 #193
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98488258
ik heb nou niet het idee dat Lonaa standaard rookworsten eet voor ontbijt, lunch en diner. Ze had vrij duidelijk gemaakt dat dit een eenmalig iets was ofzo..

ik heb callanetics vanavond overgeslagen. PMS, theorie-examen en spierpijn van gisteren als excuus :) morgenmiddag is Callan Pinckney weer aan de beurt :P
pi_98489061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef m@x het volgende:

[..]

Ach, ik zit 10 kilo boven mijn streefgewicht (dat is 62 kilo) zolang het er maar langzaam en zeker afgaat ben ik happy :Y
pi_98489210
quote:
Stiekem is dit de-dikke-dames-van-fok-slowchat. Wist je dat niet O+
pi_98490167
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb nou niet het idee dat Lonaa standaard rookworsten eet voor ontbijt, lunch en diner. Ze had vrij duidelijk gemaakt dat dit een eenmalig iets was ofzo..

ik heb callanetics vanavond overgeslagen. PMS, theorie-examen en spierpijn van gisteren als excuus :) morgenmiddag is Callan Pinckney weer aan de beurt :P
Welke van de vele callentics doe jij op dit moment? Ik heb zelf ook een beetje rondgekeken om het te gaan doen :). Zit nog te twijfelen tussen pilates en callantics. Pilates heb ik toevallig al een aantal DVD's van (inclusief rubber band). Wil dat graag combineren met de miles, zodat ik wat afwisseling heb.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:56:26 #197
244933 trovey
Nachtoele
pi_98491570
quote:
Ik zou het, eerlijk gezegd, niet zo lang volhouden op jouw dieet. ;) Ik moet langzaam afvallen en daarom hoeft het bij mij niet zo superstreng...alles met mate en in kleine porties. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 22 juni 2011 @ 06:39:59 #198
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98497027
10 years younger in 10 days, of kort gezegd 10/10.
ik wil graag nog cardiocallanetics en callanetics evolution, maar die kan ik nog niet zo goed vinden :)
pi_98497038
Buh. Vandaag opnieuw proberen frustratie, irritatie en iedereen om me heen haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaten niet om te zetten in de gedachte "KOEKJES!!!!".
pi_98497057
Dit topic werkt toch niet echt motiverend meer voor mij. Ik zie alleen nog maar eten langskomen.
Kunnen we niet naar CUL ?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98497138
Seasushi wat wil jij dan ? Zo straks als in Slank ? Ik vind dit juist prettig, iedereen kan kwijt wat ie wil en wil je iets niet lezen dan sla je het gewoon over toch ?
En het is toch zo dat er iets als vrijheid is ? Vind juist dat mensen hier heerlijk posten dus ik zou zeggen : Ga zo door !

(ff hier de tussenstand : -29,8 kg, nog net geen 30)
pi_98497170
Tis mijn frustratie..... Ik sport, mile mijzelf ongans en er is sinds februari 5 kilo af ( ik geef toe de afgelopen week 4 kg, maar na een zeer streng southbeach dieet.)
Zie ik hier allerlei etenswaren als worsten chippies wijn enz enz langsvliegen. Dan beginnen de koekies in de kast wel heul hard te roepen.

@Muks, ik denk dat ik de knipoogsmiley erbij had moeten zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 juni 2011 @ 08:22:40 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98497603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zou het, eerlijk gezegd, niet zo lang volhouden op jouw dieet. ;) Ik moet langzaam afvallen en daarom hoeft het bij mij niet zo superstreng...alles met mate en in kleine porties. :P
Ow dat kan ik me goed voorstellen hoor. 1000 Kcal is ook echt niet veel :). Ik heb gewoon nauwelijks hongergevoel (en geen verzadigingsgevoel, das dan weer de andere kant van de medaille ;))
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:33:09 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98497753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 07:27 schreef seasushi het volgende:
Tis mijn frustratie..... Ik sport, mile mijzelf ongans en er is sinds februari 5 kilo af ( ik geef toe de afgelopen week 4 kg, maar na een zeer streng southbeach dieet.)
Zie ik hier allerlei etenswaren als worsten chippies wijn enz enz langsvliegen. Dan beginnen de koekies in de kast wel heul hard te roepen.

Misschien probeer je het eens met een combinatie van voor jou "normaal" eten en South Beach. South Beach is op de lange termijn niet zo heel goed vol te houden (vind ik). Nog voor de Hellers bestonden ben ik in een paar maanden 12-15 kg (weet het niet precies meer) afgevallen met een menu waarop ik 2 maaltijden vooral groente en eiwitten at en 1 maaltijd brood met salade. Daarmee had ik nog genoeg ruimte voor tussendoortjes, zoals af en toe een ijsje, fruit, een kaasstengel etc. Nu, een paar jaar later is het er nog steeds af, al moet ik wel oppassen dat ik genoeg blijf bewegen en niet iedere avond een bakje cashews leeg eet.
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:42:41 #205
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98497889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef ymme het volgende:
Is er geen pilletje die de honger stilt :D

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: 1 appel
L: salade, radijsjes, gekookte ei en een cracker met smeerkaas
T: LU crackers, 1/2 banaan
D: Hamburger, wokgroente met rijst.

Min. 1,5 L water.
Thee.
3 glazen aanmaaklimonade
Als je zo weinig eet op een dag dan val je toch makkelijk elke week af?
Ik let ook wel op mijn eten maar 1x in de week patat sla ik vrijwel nooit over en ik ben zeker niet dik. Misschien lekker om eens Spa Fruit Light te drinken i.p.v. aanmaaklimonade ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:02:48 #206
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98499360
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Luie donder!

Mala zich schukdig maakt aan ongeveer hetzelfde :@
Hahaha, ach ja. Gelukkig val ik zelfs zonder te sporten nog een kilo af, dus ik klaag niet.
pi_98501043
Kippies de 3 miles zitten erop, nu 5 vissticks :Y)
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:20:42 #208
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98501502
Om 11 uur 's morgens?

Ieeeeuuwwww :r

3 miles dan wel weer goed :*
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:29:58 #209
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98501826
zo,
ik heb mijn theorie gehaald :P nu over drie weken rijlessen beginnen :)
( ik had me stiekem ook erg hard geschaamd als ik het niet gehaald had..wat een vragen, men men men, en achteraf zeiden alle lieve kindjes dat ze het zo moeilijk vonden :P )

ik heb het braaf gevierd door make-up te kopen, fruitjes te halen en soya yoghurt en ik zit nu te snacken van een klein handje macademia nootjes een glaasje cola light.

Netjes he :D

dat maakt mijn daglijstje in totaal :

o 6.00 : bruine boterham, beurre en gestampte muisjes (kon niets anders eten zo vroeg :P )
t 08.45 : smoothie banaan aardbei
t 11.00 : macademia nootjes met cola light
l : een broodje met geitenkaas en tomaat
t : twee kiwi's
d : Sushi bij Oni in Den Haag!!
pi_98502002
Gefeliciteerd Random *O*

@Blistering, snackje kan ik altijd eten. Als ik dat nou met zuivel en fruit had :') Dan was mijn proffesional helemaal happy :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:37:06 #211
3142 m@x
pi_98502061
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ach, ik zit 10 kilo boven mijn streefgewicht (dat is 62 kilo) zolang het er maar langzaam en zeker afgaat ben ik happy :Y
Kijk, op dit moment zit ik nog lang niet :D

Mijn opmerking was niet bedoeld als kritiek, meer om aan te geven dat die aanpak bij mij niet zou werken. Ik eet heus wel lekker, maar dat lekkere probeer ik dus in mijn maaltijden te verwerken. Ik hou heel erg van gezonde dingen, maar heb jarenlang naar de makkelijke en snel klaar dingen gegrepen. Dat probeer ik nu dus niet te doen. Liever wat langer in de keuken en extra lekker, maar wel gezond, eten dan een snelle vette hap.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:39:11 #212
3142 m@x
pi_98502141
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2011 07:20 schreef Muks het volgende:
Seasushi wat wil jij dan ? Zo straks als in Slank ? Ik vind dit juist prettig, iedereen kan kwijt wat ie wil en wil je iets niet lezen dan sla je het gewoon over toch ?
En het is toch zo dat er iets als vrijheid is ? Vind juist dat mensen hier heerlijk posten dus ik zou zeggen : Ga zo door !

(ff hier de tussenstand : -29,8 kg, nog net geen 30)
Bijna 30 kilo :o Wat goed zeg!
pi_98502151
m@x ik haat koken en afwas :'( Ik hou wel van lekker eten :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:49:48 #214
244933 trovey
Nachtoele
pi_98502454
ik ben in ieder geval een gram kwijt sinds gisteravond :+ namelijk een teek op mijn enkel. }:| 2 x te maken gehad met die rotbeesten en daarvan 1x mezelf...nu dus de tweede keer. :') Verwijderd en ontsmet, nu wel een rood plekje maar dat kan ook komen door het verwijderen, even afwachten of dat zo blijft want dan is het roetz naar de dokter toe...90% van die teken is tegenwoordig besmet met Lyme heb ik laatst gelezen...fijn. :(
Optimist tot in de kist
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:51:10 #215
244933 trovey
Nachtoele
pi_98502502
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef MalaCocinera het volgende:
Kippies de 3 miles zitten erop, nu 5 vissticks :Y)
Hoe krijg je ze weg...om 11.00 uur 's morgens of wanneer dan ook...ik haat vis. :r
Optimist tot in de kist
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:53:05 #216
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98502581
hm, teken zijn stom. Ik ben een teken en muggen-magneet :P
ik heb op de een of andere manier altijd wel weer een teek als ik door het bos banjer, en met regelmaat meer.

En met muggen is t helemaal dikke pret, helemaal als die muggenbeten opzwollen tot buitenissige proporties.

Ik hoop dat er niets met de teek of jou aan de hand blijkt te zijn, of nee..ik hoop dat de teek dood is, niet ziek was en jij dus ook niet.
pi_98502611
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
pi_98502667
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Gebakken ardappeltjes met uitgebakken spekjes, uitjes en goede mayo:9
pi_98502733
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Gebakken ardappeltjes met uitgebakken spekjes, uitjes en goede mayo:9
Waar kan ik me melden :Y)
pi_98502782
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Waar kan ik me melden :Y)
Bij mijn onderbuurtjes zo te ruiken -O-
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:29:30 #221
3142 m@x
pi_98503797
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:39 schreef MalaCocinera het volgende:
m@x ik haat koken en afwas :'( Ik hou wel van lekker eten :P
Vaatwasser *)
pi_98504202
Ik heb zojuist samen met mijn zoontje heerlijk geluncht:
2 bruine boterhammen met filet american en een klein bakje Smacs (van die ontbijtdingen waar eigenlijk melk doorheen moet, maar ik vind zo heel lekker).

Vanochtend heb ik 2 ontbijtkoekjes met boter op.

Gaat goed zo!
pi_98504628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef m@x het volgende:

[..]

Vaatwasser *)
Mijn keukentje is daar te klein voor :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:48:13 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98506779
Pfft... gisteravond eventjes niks gepost, moest even slapen :)

Maar: gisteravond een bord pasta met rode saus, veel paprika en sla en wat mager rundergehakt.
Toen een uur gezwommen *en doorgezwommen, ergerde me dood aan bejaarden daar, ga je vanzelf harder van* en daarna een bakje Turkse yoghurt op.
Vanmorgen 3 zachte broodjes met kipgrillworst, gebraden gehakt en cervelaat en een groot glas Jus.
Tussendoor in de stad een decafe ijskoffie van halfvolle melk, zonder slagroom en topping.
Nu 2 homemade tosti's van in totaal dus 4 volkorenboterhammen, 2 plakjes kaas en 2 plakken ananas... met een groot glas water :D

Owjah, ook nog op en neer naar de markt en de stad gefietst en fanatiek gewinkeld...

Misschien dieettechnisch niet ideaal, maar mijn doel deze week was beweging en dat gaat vooralsnog prima :D

Xx!
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:49:38 #225
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98506847
zo, heb afgelopen voorjaar ( 't is nu toch officieel zomer? :P) een excursie naar Frankrijk gemaakt met mijn opleiding, en nu mag ik dat opeens declareren voor centjes :D daar ga ik dus mijn duikbrevet van betalen in Maleisie :D

nog een extra stimulans om af te vallen, want die pakjes zitten erg strak en zijn erg oncharmant :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:50:29 #226
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98506878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Pfft... gisteravond eventjes niks gepost, moest even slapen :)

Maar: gisteravond een bord pasta met rode saus, veel paprika en sla en wat mager rundergehakt.
Toen een uur gezwommen *en doorgezwommen, ergerde me dood aan bejaarden daar, ga je vanzelf harder van* en daarna een bakje Turkse yoghurt op.
Vanmorgen 3 zachte broodjes met kipgrillworst, gebraden gehakt en cervelaat en een groot glas Jus.
Tussendoor in de stad een decafe ijskoffie van halfvolle melk, zonder slagroom en topping.
Nu 2 homemade tosti's van in totaal dus 4 volkorenboterhammen, 2 plakjes kaas en 2 plakken ananas... met een groot glas water :D

Owjah, ook nog op en neer naar de markt en de stad gefietst en fanatiek gewinkeld...

Misschien dieettechnisch niet ideaal, maar mijn doel deze week was beweging en dat gaat vooralsnog prima :D

Xx!
ik snap niet hoe je daar harder van gaat :S in ons zwembad kun je over de hoofden van bejaarden lopen. Daarom ben ik gestopt met baantjes trekken, ik had meer het idee dat het een tweede bejaardensoos was ofzo
pi_98506950
Ik heb nu als tussendoor in de stad een muffin en een cappucino :9
pi_98506984
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Die muffin is niet erg dieettechnisch goed! ~O>
pi_98507361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef ymme het volgende:

[..]

Die muffin is niet erg dieettechnisch goed! ~O>
Kom je nu langs om mij met de pollepel te slaan :9
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:13:52 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98507834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

ik snap niet hoe je daar harder van gaat :S in ons zwembad kun je over de hoofden van bejaarden lopen. Daarom ben ik gestopt met baantjes trekken, ik had meer het idee dat het een tweede bejaardensoos was ofzo
Nou, als ik me erger, moet ik die frustratie kwijt... dus ga ik harder. Die oude taarten *sorry* gingen na ieder baantje met z'n allen uitgebreid 5 minuten staan kletsen in het ondiepe deel van het bad. Nou waren er wat banen voor "de snelle zwemmers" en daar val ik wel onder, maar ik klets tijdens het zwemmen (tijdens, niet tussen de banen door) toch wel graag met vriendjelief en dat kan/mag in die snelle baan niet.

Normaal zwemmen wij 's morgens vroeg, maar nu kwam 's avonds beter uit. We hebben in ieder geval besloten niet meer 's avonds te gaan.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:20:14 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98508132
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Een muffin hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Wortelmuffin met weinig suiker :Y)
pi_98508554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een muffin hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Wortelmuffin met weinig suiker :Y)
Dit is zo een lekker slecht dingetje })

Je weet wel, vol met stoute suikers, stoute vetten enzo. Maar goed het aantal calorieen dat ik vandaag binnen krijg is 1900 :Y) , dus ik ben happy.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:45:19 #233
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98509155
Een pond 'aangekomen' sinds gisteren. Nu heb ik wel gisteravond wat Chinees gegeten, en daar hou je altijd wel vocht van vast. Ook nog ongesteld, dus vocht keer 2. Maarbenhelemaalnietbooshoor :P
pi_98509365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Purdey het volgende:
Een pond 'aangekomen' sinds gisteren. Nu heb ik wel gisteravond wat Chinees gegeten, en daar hou je altijd wel vocht van vast. Ook nog ongesteld, dus vocht keer 2. Maarbenhelemaalnietbooshoor :P
*Knuffie geeft *;
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:55:33 #235
244933 trovey
Nachtoele
pi_98509528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 07:27 schreef seasushi het volgende:

Gewoon terugroepen dat ze in de kast moeten blijven zitten :Y) ....gelukkig ben ik in de omstandigheden dat ik dat soort dingen helemaal uit mijn huis kan bannen en als ik wel bezoek heb....jammer dan voor het bezoek. :6 :+ Bij een kennis waar ik regelmatig kom hebben we beide besloten om dingen als koekjes niet te nemen bij de thee/koffie dus dat is makkelijk...alleen mokken thee zonder suiker en mijn broer houdt rekening met mijn dieet als ik daar ben dus daar kan ik me ook niet klemvreten aan koek. Nu alleen nog mijn buurman, waar ik regelmatig de computer moet redden, overtuigen dat ik toch nog echt verder moet afvallen ondanks het idee dat hij heeft dat ik nu helemaal perfect ben.......kan hij makkelijk zeggen als wandelende kledinghanger die vloeibare slagroom door zijn slagroomvla moet doen om op gewicht te blijven. }:| :')
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef RandomMoron het volgende:
hm, teken zijn stom. Ik ben een teken en muggen-magneet :P
ik heb op de een of andere manier altijd wel weer een teek als ik door het bos banjer, en met regelmaat meer.

En met muggen is t helemaal dikke pret, helemaal als die muggenbeten opzwollen tot buitenissige proporties.

Ik hoop dat er niets met de teek of jou aan de hand blijkt te zijn, of nee..ik hoop dat de teek dood is, niet ziek was en jij dus ook niet.
. :')

Ik heb de beet wel even doorgegeven aan de huisartsassistente, die heeft voor de zekerheid maar even een aantekening gemaakt op mijn kaart zodat, als ik met rare verschijnselen daar kom, die beet niet over het hoofd wordt gezien ook al is het lang geleden. De teek heeft gisteren overigens een wildwateravontuur beleefd in de wc. })

Net er 8 km fietsen opzitten en nu zit ik aan een klein potje rabarbercompote (wel als lunch ;) )....ineens verschrikkelijk veel behoefte aan :') en in ieder geval beter dan een reep chocolade. :Y)
Optimist tot in de kist
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:00:13 #236
244933 trovey
Nachtoele
pi_98509721
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Purdey het volgende:
Vocht ;) ...is straks zo weer weg :* ....ik ben op dat soort momenten makkelijk 2-3 kilo zwaarder. :')
Optimist tot in de kist
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:14:51 #237
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98510349
*Knuffelt Mala terug :*

Ik weet dat het vocht is, hoop dat de hele feeststoet snel weer voorbij trekt. Krijg alleen maar trek in troostvoedsel hiervan ;)

Net m'n haar 15 cm laten kortwieken, nu maar niet hopen dat het een impulsieve 'Ik ben ongesteld en m'n haar moet er nú af' bui is :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:16:55 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98510451
Ik word niet ongesteld (Mirena), maar merk wel dat dat vocht mij elke maand ook weer boze buien bezorgt op de weegschaal... Het gaat er vanzelf weer af, in ieder geval genoeg blijven drinken :)

Zo, nu ga ik Marktplaats afstruinen voor een cheap-ass hometrainer :W
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:10:24 #239
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98515276
Hoi, ik ben Roze_spekkie, en ben moddervet >:) :'(
159 cm groot en 110 kilo zwaar :o

Ik zit vol goede plannen, één daarvan is om hier mee te lezen en te schrijven.
Gisteren ben ik begonnen met fietsen op een nieuwe hometrainer, en ik heb een account aangemaakt bij het voedingscentrum om m'n eetlijstjes in te voeren.

Ik ben niet nieuw op het forum, maar heb voor deze gelegenheid wel even een kloon aangemaakt.
Niet dat ik denk dat jullie me kennen, maar het schrijft iets makkelijker verwacht ik.

Ik heb ook een ticker, is dit goed voor de openingspost?
http://swlf.lilyslim.com/bqrIp2.png
De Maat is nu wel erg Vol
pi_98515332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Roze_spekkie het volgende:

Gisteren ben ik begonnen met fietsen op een nieuwe hometrainer, en ik heb een account aangemaakt bij het voedingscentrum om m'n eetlijstjes in te voeren.

Ik ben niet nieuw op het forum, maar heb voor deze gelegenheid wel even een kloon aangemaakt.
Niet dat ik denk dat jullie me kennen, maar het schrijft iets makkelijker verwacht ik.

Hai hai! Welkom :)
pi_98515683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Roze_spekkie het volgende:

Welkom spekkie!
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:22:35 #242
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98515740
Bedankt :)

Lijstje van vandaag:

Ontbijt:
1 maisboterham met pure hagelslag en halvarine
1 rozijnenboterham met halvarine

Lunch:
2 grote koppen kippesoep met klein stukje kipfilet, handje vermicelli en veel groente.

tussendoor:
2 creamcrackers met halvarine

avondeten:
Roergebakken kipfilét met veel groente
2 opscheplepels notenrijst
2 eetlepels kerriesaus.

Misschien vanavond nog een bakje yoghurt en/of een appel.
pi_98516930
Succes roze spekkie !! Je dagemoenu ziet er goed uit ! Ik mis alleen fruit ?
Denk je aan het drinken ? afval stoffen moeten er ook uit ;)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 juni 2011 @ 18:17:49 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98517672
Voor de liefhebbers mijn normale dagdieet

Ontbijt:
2 volkoren cracottes met 20+ smeerkaas

Lunch:
2 volkoren boterhamen met rosbief of fricandeau of iets anders magers
Bord met sla, komkommer, paprika, ongeveer 50 gram tonijn (niet op olie basis) en een halve eetlepel dressing

Diner:
2 opscheplepels groenten, 1 klein aardappeltje, klein stukje (125 ~ 150 gram) vlees (tartaar, kipfilet, ongepaneerde varkensschnitzel, etc).
Of roergebakken groenten met woksaus, 125 gram kipfilet, 125 gram zilvervliesrijst
Of roergebakken groenten, pastasaus, 125 gram extra mager rundgehakt, 125 gram volkorenmacaroni

Toe:
Schaaltje met een kwart banaan, kwart appel, kwart kiwi en wat druiven/aardbeien/kersen/datwatbeschikbaaris en 100 gram magere yoghurt

Avond snaaiwerk:
2 tot 4 tarwebiscuits bij de koffie (afhankelijk van de discipline)
2 tuc biscuits
Kop cup a soup (meestal kip)

Daarbij minimaal 2.5 liter drinken (meestal wat meer), ik gebruik geen halvarine of boter. Ik veroorloof me in het weekend soms een paar handjes chips. Soms als ik erg veel gefietst op gesport heb een extra banaan en eens in de maand ofzo een keer een bak B&J :9

Ik fiets ergens tussen 50 en 150 km per week en ben sinds kort begonnen met hardlopen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:25:25 #245
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98517967
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Muks het volgende:
Ja fruit! Ik neem vanavond sowieso dan die appel nog maar even, en zal m'n drinken ook meenemen in volgende lijstjes.
Ik heb vanmiddag een pot groene thee met zoetjes gemaakt, en laat die koud worden in de koelkast, voor vanavond. Ik heb nooit kunnen wennen aan thee die niet gezoet is.

Swetsennegger, jouw daglijst ziet er goed uit! Je bent van "big" weer naar slank gegaan als ik het goed heb? Ik zag je laatst ergens een foto posten waarvan ik dacht dat die van omstreeks je trouwen was, maar was nieuw begreep ik ;)

Zo'n grote salade met tonijn (of makreel) vind ik ook vreselijk lekker :9
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:28:05 #246
244933 trovey
Nachtoele
pi_98518079
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de liefhebbers mijn normale dagdieet

Ontbijt:
2 volkoren cracottes met 20+ smeerkaas

Lunch:
2 volkoren boterhamen met rosbief of fricandeau of iets anders magers
Bord met sla, komkommer, paprika, ongeveer 50 gram tonijn (niet op olie basis) en een halve eetlepel dressing

Diner:
2 opscheplepels groenten, 1 klein aardappeltje, klein stukje (125 ~ 150 gram) vlees (tartaar, kipfilet, ongepaneerde varkensschnitzel, etc).
Of roergebakken groenten met woksaus, 125 gram kipfilet, 125 gram zilvervliesrijst
Of roergebakken groenten, pastasaus, 125 gram extra mager rundgehakt, 125 gram volkorenmacaroni

Toe:
Schaaltje met een kwart banaan, kwart appel, kwart kiwi en wat druiven/aardbeien/kersen/datwatbeschikbaaris en 100 gram magere yoghurt

Avond snaaiwerk:
2 tot 4 tarwebiscuits bij de koffie (afhankelijk van de discipline)
2 tuc biscuits
Kop cup a soup (meestal kip)

Daarbij minimaal 2.5 liter drinken (meestal wat meer), ik gebruik geen halvarine of boter. Ik veroorloof me in het weekend soms een paar handjes chips. Soms als ik erg veel gefietst op gesport heb een extra banaan en eens in de maand ofzo een keer een bak B&J :9

Ik fiets ergens tussen 50 en 150 km per week en ben sinds kort begonnen met hardlopen.
Dat lijkt behoorlijk op mijn dagmenu m.u.v. het avondwerk, dat mag ik twee keer per week hebben (wat betreft die koekjes of tuc dan niet beide :+ )

Welkom Roze Spekkie :W
Optimist tot in de kist
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 juni 2011 @ 18:52:08 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98519125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ja fruit! Ik neem vanavond sowieso dan die appel nog maar even, en zal m'n drinken ook meenemen in volgende lijstjes.
Ik heb vanmiddag een pot groene thee met zoetjes gemaakt, en laat die koud worden in de koelkast, voor vanavond. Ik heb nooit kunnen wennen aan thee die niet gezoet is.

Swetsennegger, jouw daglijst ziet er goed uit! Je bent van "big" weer naar slank gegaan als ik het goed heb? Ik zag je laatst ergens een foto posten waarvan ik dacht dat die van omstreeks je trouwen was, maar was nieuw begreep ik ;)

Zo'n grote salade met tonijn (of makreel) vind ik ook vreselijk lekker :9
Ja die was nieuw. Misschien kan ik nog een before before erbij plakken :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:17:08 #248
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98520426
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja die was nieuw. Misschien kan ik nog een before before erbij plakken :P
Ja, doen!!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 juni 2011 @ 19:53:32 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98522375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ja, doen!!!
Mjah dan blijf ik bezig, want in 2000 ben ik ook al 37 kilo afgevallen :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:18:09 #250
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98523798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah dan blijf ik bezig, want in 2000 ben ik ook al 37 kilo afgevallen :P
Oh ja, een echte jojoër. Of Jojo-er.

Mijn geschiedenis:
1979: "Lief dagboek, ik weeg 32 kilo en moet naar de 29. Samen met mama aan het broodddieet!"

Toen volgden een aantal jaren van me vreselijk dik voelen, maar het achteraf gezien eigenlijk niet zijn :'( ik had een prachtig puberlijf, maar dat wist ík niet!

1988: "oh jee, als ik maar geen 75 kilo wordt!"
1992: "zo lang ik niet boven de 80 kom vind ik het best!
1997: relatie uit, en ineens ben ik weer 70.
1997: Nieuwe vriend en hoppa, 71,72,73......... 85!

Toen zwanger, kindjes, restjes en kontjes banaan opeten en ...... 110!

En de maat is vol, kortademig en een vreselijk slechte conditie.
Het enige leuke is dat ik een prachtig decolleté heb *)
pi_98526454
Welkom Roze Spekkie!

Hier weer slechte dag. Ik wist het al qua werkplanning, maar ik heb niet echt mn best gedaan het te corrigeren ivm te veel gedoe :r

Ontbijt: 2 volkoren boterhammen, yoghurt, appel
Tussendoor: 2 x een appel
Lunch: 2 pistoletjes met vet beleg, harinkje
Tussendoor: meloen, appel
D: worst/kaas :')

Veel te weinig gedronken.

Faaldag dus.
pi_98527283
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welkom Roze Spekkie!

Hier weer slechte dag. Ik wist het al qua werkplanning, maar ik heb niet echt mn best gedaan het te corrigeren ivm te veel gedoe :r

Ontbijt: 2 volkoren boterhammen, yoghurt, appel
Tussendoor: 2 x een appel
Lunch: 2 pistoletjes met vet beleg, harinkje
Tussendoor: meloen, appel
D: worst/kaas :')

Veel te weinig gedronken.

Faaldag dus.
Gezonde vetten , netjes zuivel, prima hoeveelheid fruit. ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:22:23 #253
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98531793
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef seasushi het volgende:

[..]

Gezonde vetten , netjes zuivel, prima hoeveelheid fruit. ;)
Het leek mij ook niet zo heel verkeerd, maar weten natuurlijk niet wat er op die pistoletjes zat he :P

Jij ook bedankt voor je welkom DancingPhoebe!
pi_98532256
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Het leek mij ook niet zo heel verkeerd, maar weten natuurlijk niet wat er op die pistoletjes zat he :P

en het gebrek aan een diner?
pi_98532546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat.
pi_98532592
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat.
Fieeeeeebs *;
pi_98532605
Fokje, lekker vetkwabje!
pi_98532690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fokje, lekker vetkwabje!
Hoho, ik ben inmiddels in het groen wat bmi betreft :7
pi_98534199
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Hoho, ik ben inmiddels in het groen wat bmi betreft :7
Was je daarom zo lang weg? Was je op fat camp?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 juni 2011 @ 08:22:40 #260
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98542797
Vanmorgen m'n streefgewicht behaald *O* 90KG. -47KG in nu bijna 38 weken.
pi_98542826
*O*!!!!!

Gefeliciteerd! Welverdiend!
pi_98542910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Details , details... ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:05:28 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98543293
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:22 schreef Roze_spekkie het volgende:
Bedankt :)

Lijstje van vandaag:

Ontbijt:
1 maisboterham met pure hagelslag en halvarine
1 rozijnenboterham met halvarine

Lunch:
2 grote koppen kippesoep met klein stukje kipfilet, handje vermicelli en veel groente.

tussendoor:
2 creamcrackers met halvarine

avondeten:
Roergebakken kipfilét met veel groente
2 opscheplepels notenrijst
2 eetlepels kerriesaus.

Misschien vanavond nog een bakje yoghurt en/of een appel.
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Muks het volgende:
Meen je dat nou? Ziet er goed uit?
Boterham met hagelslag?
Rozijnenboterham?
Creamcrackers?

Dat zijn allemaal nou niet de magerste keuzes die je kan maken.
Het idee is aardig, maar er zijn betere alternatieven dan die cream-crackers.

Oh, en Welkom idd, dat wel, maar ik ben geen regular hier, of iig geen regular poster, dus dat voelt een beetje stom. :@ ;)
Succes Spekkie!
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:07:31 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98543328
Boterham met aardbeien, boterham met walnotenkaas en boterham met kip-grillworst. Nu nog even snel een glas water en dan ben ik ervandoor...

Die creamcrackers zijn toch die goedkope vierkante crackertjes? Ik had ook nooit het idee dat die slecht voor je waren :s

Verder kan pure hagelslag (echte pure) weinig kwaad. Die rozijnenboterham zou ik wel laten zitten.

De hometrainer gaat er trouwens echt komen :D als onze linkerachterband vervangen is, want de auto kan zo niet gebruikt worden :( morgenvroeg dus als een echte vrouw een reservewiel gaan kopen en dan maar krikken :p

Xx! En welkom spekkie!
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:10:23 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98543377
Waar denk je dat de 'cream' voor staat? ;)
Dat ze droog en knapperig zijn maakt ze nog niet meteen gezond he?
Dan kan je beter idd volkoren cracottes oid nemen zoals Swets hierboven noemt.

En nee... Pure hagelslag is niet enorm slecht, maar als je toch af wilt vallen... Dan eet je toch magere dingen op brood en helemaal geen zoet beleg? :?

Ik bedoel het helemaal niet rot ofzo verder, maar ik snapte Muks d'r opmerking 'ziet er goed uit' niet zo heel goed. Genoeg ruimte voor verbetering als iemand echt af wil vallen zeg maar.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:17:12 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98543483
Point taken over die cream crackers :)

En ik eet nooit zoet beleg, maar dat is omdat ik het niet lekker vind. Als die pure hagelslag een vervanging is voor pindakaas, vind ik dat een vooruitgang... en in een heel pak pure hagelslag zitten 430 kcal (van de AH), dat is per 500 gram. Dat is minder dan in kipfilet (555 per 500 gram) en ik kan met een pak hagelslag net zoveel boterhammen beleggen als met 5 pakjes kipfilet :)

Nu ben ik ervandoor :D snap dat je het niet rot bedoelde!

Xx
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:57:37 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98544313
Is dat echt zo? Then I stand corrected! ;) Weer wat geleerd.
In mijn ogen is hagelslag gewoon een no-go als je gaat afvallen en zou ik juist eerder voor pindakaas kiezen! :o :@ :D
pi_98544462
Bovendien als ik zo naar het lijstje kijk van Spekkie dan komt ze volgens mij niet boven de 2000 kcal. Dus dat is dan verder netjes. Ik ben van de school als je minder eet dan je verbruikt val je vanzelf af (nu weet ik dat het niet voor iedereen, ivm .gezondheidsklachten enzo).

Maar goed ik ga nu 2 miles doen en daarna vissticks :9~
pi_98544503
*O* -2,5 kilo *O*
In één week.

Gaat doe goede kant. Nog even en ik zit dadelijk onder de 100... Wat zou dat fijn zijn. 2 cijfertjes ipv 3. :)
pi_98544541
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Bovendien als ik zo naar het lijstje kijk van Spekkie dan komt ze volgens mij niet boven de 2000 kcal. Dus dat is dan verder netjes. Ik ben van de school als je minder eet dan je verbruikt val je vanzelf af (nu weet ik dat het niet voor iedereen, ivm .gezondheidsklachten enzo).

Maar je wilt toch ook wel dat het een beetje gezond is?
Je kan ook 3 kleine ongezonde maaltijden eten per dag en onder die 2000kcal blijven, maar dat wil je niet neem ik aan
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 juni 2011 @ 10:23:17 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98544862
*op appel knaagt...

Ik ben niet echt een emo-eter, maar stress heeft helaas wel zijn weerslag hier -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98545598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef ymme het volgende:
*O* -2,5 kilo *O*
In één week.

Gaat doe goede kant. Nog even en ik zit dadelijk onder de 100... Wat zou dat fijn zijn. 2 cijfertjes ipv 3. :)
@ ymme netjes lekker begin is dat *O*

@ Sjeen je hebt tenminste geen zak chips opengetrokken :P

@ Sarabi, zo ongezond vind ik het lijstje niet. Bovendien ben ik nog altijd van mening volwassenen zelf moeten bepalen hoe ze willen afvallen :Y
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:02:37 #273
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98545917
Zo, alle vocht is weer als sneeuw voor de weegschaal verdwenen. 8 ons afgevallen sinds gisteren. Dadelijk een ananas schoonmaken, lekker voor bij de lunch O+
pi_98546518
De stress heeft hier ook z'n weerslag. :X
Ik heb gister wel die zak chips open getrokken. En nu lijk ik een onverzadigbare honger te hebben.
Vanochtend 2 boterhammen gehad, en nog een halve. Wel donker.

Nu nog steeds? alweer? honger. Ga zo wel aan het fruit.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:38:42 #275
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98547052
ik heb gisteravond echt superlekker gegeten, maar het rijst en het zout had wel een neerslag op de weegschaal. +1 kilo. Bah, hoop dat dat snel weer weg is.

Maar het was wel echt lekker :D het voordeel van zo'n set menu als in de restaurantweek en die iens dinnerweetikwatdagen is dat je dingen eet die je normaal nooit zou bestellen maar opeens wel bevallen.

En nu ga ik als de wiedeweerga de sollicitatiebrief schrijven waar ik al dagen tegen aan hik. Maar de loonschaal is zo ontzettend hoog dat ik van mezelf wel moet reageren ook al kom ik niet echt in aanmerking :P
pi_98547926
Ik heb ook zo'n trek :X ligt het aan het weer ofzo? :D
Heb net 2 boterhammen op en ik zou er zo nog 4 op kunnen ...

Maar ik doe het niet, ga zo wel even wat doen en dan aan het fruit

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2011 12:01:32 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:19:04 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98548515
Jum, yoghurt met aardbeien en chocolade (puur) cruesli...

Vanmorgen op naailes de lange vingers aan me voorbij laten gaan, alleen thee gehad :D

Xx!
pi_98548963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook zo'n trek :X ligt het aan het weer ofzo? :D
Heb net 2 boterhammen op en ik zou er zo nog 4 op kunnen ...

Maar ik doe het niet, ga zo wel even wat doen en dan aan het fruit
Het is inderdaad het weer!

* extra bammetje met salami pakt
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:34:48 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_98549114
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Tink89 het volgende:
Point taken over die cream crackers :)

En ik eet nooit zoet beleg, maar dat is omdat ik het niet lekker vind. Als die pure hagelslag een vervanging is voor pindakaas, vind ik dat een vooruitgang... en in een heel pak pure hagelslag zitten 430 kcal (van de AH), dat is per 500 gram. Dat is minder dan in kipfilet (555 per 500 gram) en ik kan met een pak hagelslag net zoveel boterhammen beleggen als met 5 pakjes kipfilet :)

Nu ben ik ervandoor :D snap dat je het niet rot bedoelde!

Xx
Ik zou het pak hagelslag nog maar eens goed bekijken.. Pure chocoladehagelslag zit doorgaans tussen de 400 en 450 kCal per 100 gram (en niet per 500 gram).
Gerookte kipfilet (vleeswaar) is ca 150/175 kCal per 100 gram.
Per snee is het ongeveer 67 kCal voor de hagelslag en 24 voor de kipfilet.

Toch wel wat andere waardes...
bron
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_98549140
Hagelslag (puur) en pindakaas zijn beide goed te doen, vooral pindakaas omdat het een lage GI heeft. Das beter voor je lijf dan producten met een hoge GI.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:01:52 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98550138
Pindakaas heeft inderdaad een lage GI, maar er zit wel enorm veel vet in, dus ik betwijfel toch wel of het een echt verstandige keuze is...

Xx!
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:44:47 #282
244933 trovey
Nachtoele
pi_98552003
Alles met mate dames...niet meteen een berg pindakaas op je boterham metselen maar een dun laagje en met hagelslag is ook niets mis mits je geen berg hagelslag hebt met daaronder ook nog ergens een boterham. :+ Ik mag gewoon een beetje hagelslag op mijn beschuitjes 's morgens...met toestemming van de dietiste. :7
Optimist tot in de kist
pi_98552177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef trovey het volgende:
Alles met mate dames...niet meteen een berg pindakaas op je boterham metselen maar een dun laagje en met hagelslag is ook niets mis mits je geen berg hagelslag hebt met daaronder ook nog ergens een boterham. :+ Ik mag gewoon een beetje hagelslag op mijn beschuitjes 's morgens...met toestemming van de dietiste. :7
Dat doe ik dan ook, want beschuitjes met hageslag :9 _O_
Dat is dan ook zo'n beetje het enige zoete wat ik eet op een dag....
niks mis mee denk ik dan
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:52:09 #284
244933 trovey
Nachtoele
pi_98552286
Twee beschuitjes met hagelslag 's morgens als ontbijt :9~ en dan nog wat fruit verder op de dag...meer zoet krijg ik ook niet dus ik geniet van mijn schuitjes. O+
Optimist tot in de kist
pi_98559131
OOk gewoon lekker doen trovey !
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:28:24 #286
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98562177
Swets, gefeliciteerd!! Echt heel knap!
Ik zou echt heel graag willen dat ik even een kwartiertje kon voelen hoe m'n lijf is -40 kilo, voor de motivatie zeg maar.

Wat de creamcrackers betreft, dat klopt helemaal hoor. Ik weet dat er betere alternatieven zijn.
Maar ik zat inderdaad ruim onder de 2000 kc, en dat was mijn streven.
Ik heb ruim 20 minuten extra gefietst op de hometrainer dat was ook 200 kc.

Vandaag:

Ontbijt: Magere yoghurt met volkoren flakes en zoetstof
tussendoor: niets
Lunch: 3 bruine boterhammen, 1 met klein likje pindakaas, 1 met achterham en eentje met jam.
tussendoor: 1 banaan
Diner: Spinazie, aardappels, catelaans worstje en beker optimel of magere yoghurt.

Gedronken: over de hele dag op m'n werk 6 thee, en thuis 2 koffie tot nu toe.
Volgens de eetmeter zit ik nu op ruim 1300 1600 kc.
Worstje was er nog niet bij ik vond het al zo weinig kc :)
pi_98562279
Spekkie mag ik vragen wat jouw streefgewicht is? Ziet er netjes uit spekkie, gevarieerd ook :Y

[ Bericht 56% gewijzigd door MalaCocinera op 23-06-2011 17:36:14 (had de edit niet gezien) ]
pi_98563227
Swets !! top ! _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:17:00 #289
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98563990
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Spekkie mag ik vragen wat jouw streefgewicht is? Ziet er netjes uit spekkie, gevarieerd ook :Y
Tuurlijk mag je dat vragen!
Gezond gewicht zou voor mij 55 a 60 kilo zijn, maar dat is misschien niet realistisch.
Ik ben al heel blij als ik weer 90 ben. Ik zal altijd wel stevig blijven, maar zoals ik nu ben heb ik er gewoon last van.
En als ik foto's zie van mezelf met 90 kilo, daar kan ik mee leven. Ik had als kind al geen platte buik, en heb ook alles rond wat maar rond kan, dat zie ik niet meer veranderen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:18:39 #290
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98564069
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef ymme het volgende:
*O* -2,5 kilo *O*
In één week.

Wat goed!!!! *O*

100 is echt zo'n mijlpaal he.
pi_98564966
nu anderhalve week south beach.. Het valt me niks tegen. zowel de resultaten als het eten, maar die zoetkick na het avondeten...... |:( Heb nu al een liter water op, een bak koffie en een lowcarb pindarotsje :D, maar ik loop tegen de muren op :(
pi_98565428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef seasushi het volgende:
nu anderhalve week south beach.. Het valt me niks tegen. zowel de resultaten als het eten, maar die zoetkick na het avondeten...... |:( Heb nu al een liter water op, een bak koffie en een lowcarb pindarotsje :D, maar ik loop tegen de muren op :(
Zoet fruit is geen optie met zo een dieet?
pi_98566152
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zoet fruit is geen optie met zo een dieet?
Nee. Uit puur gif Leslie maar uit de kast getrokken en die moet het zo ontgelden. :9
pi_98567333
Heb net ff mijn Pilates oefeningen gedaan, en kwam erachter dat als ik ''the hundred'' doe met mijn benen in ''table top position'' ik opeens tussen mijn dijbenen door kan kijken :o
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:37:13 #295
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98567620
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Les 1: dingen die over zijn, gooi je gewoon weg, geef je aan iemand mee of laat je beschimmelen totdat je ze echt niet meer wilt eten. Heb net de appeltaart meegegeven aan m'n schoonouders, het boeit me niet wat ze ermee doen, maar ik weiger hem op te eten en kom zo niet in de verleiding :)

2: Wat is een triangel?

3: En die yoghurt is goed :) en je hebt je fruit binnen door die appel... *is being supportive*

Owjah: 4: STOP!

Ik heb ook nog een tip ;(
Leg verleidelijke zaken in de auto van iemand waarvan je weet dat die de hele dag weg zal blijven.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:37:49 #296
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98567657
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb net ff mijn Pilates oefeningen gedaan, en kwam erachter dat als ik ''the hundred'' doe met mijn benen in ''table top position'' ik opeens tussen mijn dijbenen door kan kijken :o
_O_ Wauw..........
pi_98567853
Maar goed ik ga nu eens aan het bier en de azijnchips :9
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:11:48 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98569437
Eindelijk maar eens een nieuwe broek gekocht. Man, dan zie je echt ineens dat een te grote broek gewoon ook echt voor geen meter staat :')
pi_98569713
BAM 700 caloos
pi_98569814
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
BAM 700 caloos
Ik heb er wel meer met mijn bier, chips en bierworstjes :9
pi_98574505
Eetlijst:

O: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: yoghurt, appel
L: 2 pistoletjes met vet beleg
T: yoghurt appel
T: voorbelegd wasading bleek 160 caloos te zijn :')
D: gepaneerde witvis, worteltjes, klein aardappeltje, glaasje wijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')