Je mist een 1 ergens in je schaalverdelingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
DP weet niet waar fokje op doelt *insert willekeurige smiley*
Nee dat ligt aan mij. Te snel gereageerd waardoor mijn aannames waarover het ging verkeerd waren.quote:
En ik bedoelde mezelf, ik was de draad kwijt, haha..quote:
Regenachtige koude zaterdagavond, hoe moeilijk kan het zijn om een man zo ver te krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:
Ga zo eens even vriendjelief zo ver krijgen dat we nog wat actiefs gaan doen...
Ontspan...je laat je toch niet gek maken omdat je een keertje Chinees eet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef Tink89 het volgende:
Ait
Change of subject dan maar...
Morgen komen schoonpapa en -mama en dus is er iets lekkers in huis. Appeltaart, om precies te zijn. 's Avonds wordt er chinees gegeten, want "dat is zo gezellig en makkelijk"...
Met andere woorden: ik zie er enorm tegenop.
Nog iemand tips... de appeltaart kan ik "gewoon" overslaan, of een heel klein stukje nemen, maar die chinees, daar kom ik niet onderuit. Zijn er ook dingen bij de chinees die ik wel zou kunnen nemen? Tjaptjoy bijvoorbeeld?
Xx
Ik heb een hometrainerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:
Ga zo eens even vriendjelief zo ver krijgen dat we nog wat actiefs gaan doen...
Heeft er iemand ervaring met een hometrainer? Vind een sportschoolabo maar niks, dat is erg duur en als ik dan ook nog de deur uit moet enzo, is het het waarschijnlijk niet waard
Xx
Ik heb m'n redenen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mannen die constant over vrouwen zeuren![]()
![]()
Ik heb vandaag 2 miles en 3 miles gedaan.. Yay me!
Het is algemeen bekend dat mannen vrouwen niet kunnen bijhouden.quote:
Yay you!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb vandaag 2 miles en 3 miles gedaan.. Yay me!
1 uur en 20 minuten cardio....daar doe ik 2,5 dag over om dat te halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Als dat schaamteloos lui is dan ik ben ik een varken die net uit z'n winterslaap is gekomen vandaag
Jaja, varkens houden een winterslaap!![]()
Ja dus? Ik ook ooit hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten cardio....daar doe ik 2,5 dag over om dat te halen.
besteldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha wijnliefhebbers, hebben jullie de iBood van vandaag al bekeken? Het is een wijnvoordeelbon van 40 euro die 10 euro kost. Ik heb hem voor mijn ouders gekocht ivm mijn moeders verjaardag morgen en vaderdag. Ze zijn op vakantie dus ik heb hem ruim op tijd.
Oh ja, die vakantie. Ze zijn in Portugal, Spanje en Frankrijk voor 6 weken dus ze zullen wel een berg wijn mee terugnemen. Nou ja, ze doen het er maar mee hoor
Daar kijk ik ook een beetje tegenop jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ook ooit hoor!
Maar op een gegeven moment heb ik wel gekozen om te werken en dus te groeien. Ik heb altijd gewoon maar gedaan wat lukte en dat was echt niet in 1 keer anderhalf uur cardio.
Ik zit ook in een haal andere positie dan de meeste in dit topic he. Bij mij gaat het echt om de laatste kilootjes. Ik ben anderhalf jaar bezig met afvallen, waarvan het eerste halfjaar actief als in weinig eten, een half jaar sluimerend en nu weer een maand of 2 actief dmv veel sporten omdat weinig eten alleen niet meer helpt. Dus ik ben meer gaan eten en meer gaan sporten
En om sporten effect te laten hebben moet even het gas er op.
Ik weet het ook niet hoor. Hoe dit gaat uitpakken en waar het schip gaat stranden en wat dan? Stel dat ik mijn streefgewicht bereik, moet ik dan altijd 4 keer per week blijven sporten? Dunno. Als dat het geval is denk ik dat ik wel kan zeggen dat ik niet lang op mijn streefgewicht zal blijven
Maar voor nu voel ik me er echt goed bij. Bij mijn lijf, hoe het aan het worden is, maar ook bij het sporten zelf.
En ik heb dus geen enkel last van lichamelijke ongemakken (anders dan overgewicht) dus dat is gewoon mazzel en maakt het makkelijker!
Helaas zal het bij mij 2,5 dag blijven om 1 uur en 20 minuten te halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ook ooit hoor!
Maar op een gegeven moment heb ik wel gekozen om te werken en dus te groeien. Ik heb altijd gewoon maar gedaan wat lukte en dat was echt niet in 1 keer anderhalf uur cardio.
Ik zit ook in een haal andere positie dan de meeste in dit topic he. Bij mij gaat het echt om de laatste kilootjes. Ik ben anderhalf jaar bezig met afvallen, waarvan het eerste halfjaar actief als in weinig eten, een half jaar sluimerend en nu weer een maand of 2 actief dmv veel sporten omdat weinig eten alleen niet meer helpt. Dus ik ben meer gaan eten en meer gaan sporten
En om sporten effect te laten hebben moet even het gas er op.
Ik weet het ook niet hoor. Hoe dit gaat uitpakken en waar het schip gaat stranden en wat dan? Stel dat ik mijn streefgewicht bereik, moet ik dan altijd 4 keer per week blijven sporten? Dunno. Als dat het geval is denk ik dat ik wel kan zeggen dat ik niet lang op mijn streefgewicht zal blijven
Maar voor nu voel ik me er echt goed bij. Bij mijn lijf, hoe het aan het worden is, maar ook bij het sporten zelf.
En ik heb dus geen enkel last van lichamelijke ongemakken (anders dan overgewicht) dus dat is gewoon mazzel en maakt het makkelijker!
Ik ben weer thuisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verveel me mensen. Wie vertelt me een leuk verhaal?
Welke straathoekquote:Op zondag 19 juni 2011 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghihihihihi en nu heb ik een jurkje aan waar ik ongetwijfeld een hoop centjes mee kan verdienen op een slecht verlichte straathoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |