abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98341551
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98341587
DP is gemeen :6
pi_98341649
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef MalaCocinera het volgende:
DP is gemeen :6
Dp schaamt zich. oO<
pi_98341668
DP weet niet waar fokje op doelt *insert willekeurige smiley*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98341694
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
DP weet niet waar fokje op doelt *insert willekeurige smiley*
Je mist een 1 ergens in je schaalverdeling :+
pi_98341777
:?
pi_98341802
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
:?
0 - 30
100 - 130

O+
pi_98341827
Euhm ja. Ok.
pi_98341873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ja. Ok.
Weet ik ut :X
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:08:39 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98342432
Tink is volledig de draad kwijt...

:p
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_98342504
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:08 schreef Tink89 het volgende:

Nee dat ligt aan mij. Te snel gereageerd waardoor mijn aannames waarover het ging verkeerd waren.

:@

Mannen :(

:@
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:17:41 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98342758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:08 schreef Tink89 het volgende:

Ik dacht dat het over mij had :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:18:37 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98342794
Ait :D

Change of subject dan maar...

Morgen komen schoonpapa en -mama en dus is er iets lekkers in huis. Appeltaart, om precies te zijn. 's Avonds wordt er chinees gegeten, want "dat is zo gezellig en makkelijk"...

Met andere woorden: ik zie er enorm tegenop.

Nog iemand tips... de appeltaart kan ik "gewoon" overslaan, of een heel klein stukje nemen, maar die chinees, daar kom ik niet onderuit. Zijn er ook dingen bij de chinees die ik wel zou kunnen nemen? Tjaptjoy bijvoorbeeld?

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:19:02 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98342810
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik dacht dat het over mij had :')
En ik bedoelde mezelf, ik was de draad kwijt, haha..
pi_98342882
Tinkerbell was dus niet zomaar blond.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:32:57 #16
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98343337
Net een dik halfuur gefietst, en 270 kcal verbrand. Was na m'n bewegings avontuur zo loom in m'n benen dat ik bij het afstappen van m'n fiets viel alá Bridget Jones :')

Gisteren en vanmiddag een beetje lopen snaaien tussendoor. Snoepje hier, crackertje daar. Even weer oppassen :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:38:47 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98343541
Ga zo eens even vriendjelief zo ver krijgen dat we nog wat actiefs gaan doen...

Heeft er iemand ervaring met een hometrainer? Vind een sportschoolabo maar niks, dat is erg duur en als ik dan ook nog de deur uit moet enzo, is het het waarschijnlijk niet waard :(

Xx
pi_98344001
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:

Regenachtige koude zaterdagavond, hoe moeilijk kan het zijn om een man zo ver te krijgen :9
pi_98344159
En bovenop he! Verbrand je veel meer!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:32:23 #20
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98345703
ik had een dik pakket van de h&m binnen, besteld en toen weken op moeten wachten. Anticipatie alom.

Niets past :( alles is te groot..en niet omdat ik opeens geslonken ben maar omdat hun maten opeens een andere verdeling hebben ofzo..
pi_98345795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef Tink89 het volgende:
Ait :D

Change of subject dan maar...

Morgen komen schoonpapa en -mama en dus is er iets lekkers in huis. Appeltaart, om precies te zijn. 's Avonds wordt er chinees gegeten, want "dat is zo gezellig en makkelijk"...

Met andere woorden: ik zie er enorm tegenop.

Nog iemand tips... de appeltaart kan ik "gewoon" overslaan, of een heel klein stukje nemen, maar die chinees, daar kom ik niet onderuit. Zijn er ook dingen bij de chinees die ik wel zou kunnen nemen? Tjaptjoy bijvoorbeeld?

Xx
Ontspan...je laat je toch niet gek maken omdat je een keertje Chinees eet. ;) Neem inderdaad zoiets als Tjaptjoy of een ander gerecht met veel groentes en één keer gewoon van Chinees eten genieten is helemaal niet erg hoor :* de dag daarop ga je gewoon verder waar je gebleven was. *O*

Ik ben overigens weer terug....voor wie het nog niet was opgevallen :+ ..veel getier en gevloek hier toen na het alles aansluiten de muis en de telefoon het niet deden, alles was volgens de gebruiksaanwijzing goed aangesloten :{ :( ...muis maar op een andere aansluiting aangesloten en bij de telefoon was ik toch een draadje vergeten :@ ...krijg je als je ingewikkelde constructies gaat maken met antwoordapparaten ertussen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:35:40 #22
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98345835
Jullie gaan te sneeeeheeeel!

Vrouwen }:|
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:36:04 #23
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98345851
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:

Heeft er iemand ervaring met een hometrainer? Vind een sportschoolabo maar niks, dat is erg duur en als ik dan ook nog de deur uit moet enzo, is het het waarschijnlijk niet waard :(

Xx
Ik heb een hometrainer :) Moet mezelf wel dwingen er elke dag op te gaan nu. Ik gebruik 'm bij vlagen fanatiek, terwijl hij ook maanden achter elkaar staat te verstoffen soms. Ik persoonlijk vind hrt prettiger dan een sportschool, omdat ik nog niet zelfverzekerd genoeg ben om publiekelijk te sporten ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_98345930
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Blistering het volgende:
Jullie gaan te sneeeeheeeel!

Vrouwen }:|
Mannen die constant over vrouwen zeuren :') :6

Ik heb vandaag 2 miles en 3 miles gedaan.. Yay me! *O*
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:38:56 #25
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98345973
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mannen die constant over vrouwen zeuren :') :6

Ik heb vandaag 2 miles en 3 miles gedaan.. Yay me! *O*
Ik heb m'n redenen! :6

En heel goed van je!

En Purdey, als je ziet wat er soms rondloopt op de sportschool dan hoef je je echt niet druk te maken hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')