Je mist een 1 ergens in je schaalverdelingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
DP weet niet waar fokje op doelt *insert willekeurige smiley*
Nee dat ligt aan mij. Te snel gereageerd waardoor mijn aannames waarover het ging verkeerd waren.quote:
En ik bedoelde mezelf, ik was de draad kwijt, haha..quote:
Regenachtige koude zaterdagavond, hoe moeilijk kan het zijn om een man zo ver te krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:
Ga zo eens even vriendjelief zo ver krijgen dat we nog wat actiefs gaan doen...
Ontspan...je laat je toch niet gek maken omdat je een keertje Chinees eet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef Tink89 het volgende:
Ait
Change of subject dan maar...
Morgen komen schoonpapa en -mama en dus is er iets lekkers in huis. Appeltaart, om precies te zijn. 's Avonds wordt er chinees gegeten, want "dat is zo gezellig en makkelijk"...
Met andere woorden: ik zie er enorm tegenop.
Nog iemand tips... de appeltaart kan ik "gewoon" overslaan, of een heel klein stukje nemen, maar die chinees, daar kom ik niet onderuit. Zijn er ook dingen bij de chinees die ik wel zou kunnen nemen? Tjaptjoy bijvoorbeeld?
Xx
Ik heb een hometrainerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:38 schreef Tink89 het volgende:
Ga zo eens even vriendjelief zo ver krijgen dat we nog wat actiefs gaan doen...
Heeft er iemand ervaring met een hometrainer? Vind een sportschoolabo maar niks, dat is erg duur en als ik dan ook nog de deur uit moet enzo, is het het waarschijnlijk niet waard
Xx
Ik heb m'n redenen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mannen die constant over vrouwen zeuren![]()
![]()
Ik heb vandaag 2 miles en 3 miles gedaan.. Yay me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |