boem-dikkie UIquote:Op maandag 20 juni 2011 02:18 schreef Ghost_Protocol het volgende:
Hoe zit het met boem-dikkie zijn ui dan?
Ja dat vroeg hij zichzelf ook al afquote:Op maandag 20 juni 2011 02:18 schreef Ghost_Protocol het volgende:
Hoe zit het met boem-dikkie zijn ui dan?
Geen probleem zolang je maar 18 jaar of ouder bentquote:
misschien willen merken niet geassocieerd worden met "hé! dat merk ken ik van dat tietentopic!"quote:
hoezo niet? Ik zou het product gelijk kopen:Dquote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
misschien willen merken niet geassocieerd worden met "hé! dat merk ken ik van dat tietentopic!"
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoezo niet? Ik zou het product gelijk kopen:D
ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoezo niet? Ik zou het product gelijk kopen:D
Is toch enigzins gore en kan als schokkend worden aangezien ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef Moira. het volgende:
En dat ene topic met die pus-puisten die uitgeknepen worden? Met filmpjes van bot-flies enzo.
Mag dat dan ook niet meer?
Dat was zóó entertaining
Ik vind reclame schokkend .. Mag dat aub weg van deze site?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is toch enigzins gore en kan als schokkend worden aangezien ben ik bang.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind reclame schokkend .. Mag dat aub weg van deze site?
Neem een FOK! abbo. Opgelost.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Zoals die reclame van Avanti Sport met die schoenen.. Gewoon afschuwelijk lelijk, moet ervan kotsen..![]()
Als je geen ads wilt moet je een abbo nemen, niets dwingends aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je dwingt me dus om te betalen?![]()
Ik voel me gechanteerd..
Smetvrees, komt vaker voor bij dikke mensen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:22 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind alles vies wat er maar bestaat.
Wat nu Smeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |