Als je 12 bent wel ja.quote:
Maar zoveel werd er niet gepost hier toch mbt bloot, en extreem gewelddadig?quote:
in nachtbagger wel degelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar zoveel werd er niet gepost hier toch mbt bloot, en extreem gewelddadig?
Weinig bloot in ONZ, ben je nieuw ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar zoveel werd er niet gepost hier toch mbt bloot, en extreem gewelddadig?
Was sarcastisch Smegjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Weinig bloot in ONZ, ben je nieuw ofzo?
Nakende foto's == no go. Helaas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
En het vrijdagmiddag lesbische tienertopic of dergelijke topics?
Daar gingen mijn 1000 foto's in dat jailbait topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nakende foto's == no go. Helaas.
Hoop ook dat het iets tijdelijks is, we'll keep you informed.
RIP aan de nabestaanden enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daar gingen mijn 1000 foto's in dat jailbait topic
( )( ) Tepelloze tieten voor jouquote:Op zondag 19 juni 2011 13:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik stel voor uit protest om gewoon tieten te blijven posten maar voor de tepels iets painten!
Dan heb je nog een goed paint topic ook!
Ik had er ook een huisje. Dat was aan de Inktvislaan 69. Maar door lawaaierige buren ben ik verhuist naar Pijlstaartbeer 99. Dat huis is vorige week echter in brand opgegaan. Dus nu ben ik weer terug op mijn oude plek.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef antidood1 het volgende:
Dit is de druppel, ik ga verhuizen naar 4chan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |