Die twee tekens ter linker- en rechterzijde van het jaartal hebben mij altijd gefascineerd.quote:
Pijl en boog en het teken van Aesclepius toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:45 schreef waht het volgende:
[..]
Die twee tekens ter linker- en rechterzijde van het jaartal hebben mij altijd gefascineerd.
Mij heeft het altijd tot het diepst van mijn wezen geirriteerd dat de 25 niet in het midden staat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:45 schreef waht het volgende:
[..]
Die twee tekens ter linker- en rechterzijde van het jaartal hebben mij altijd gefascineerd.
Een gespannen boog en een druiventros. Ze staan ergens voor, maar ik weet niet meer waarvoor. Moet ik eens opzoeken in mijn muntenboekje. Ik verzamelde vroeger Wilhelmina-stuivers!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:45 schreef waht het volgende:
[..]
Vond ik wel modernistisch.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mij heeft het altijd tot het diepst van mijn wezen geirriteerd dat de 25 niet in het midden staat.
Kneus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een gespannen boog en een druiventros. Ze staan ergens voor, maar ik weet niet meer waarvoor. Moet ik eens opzoeken in mijn muntenboekje. Ik verzamelde vroeger Wilhelmina-stuivers!
Hehe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:52 schreef Nautilus. het volgende:
Niks kneus. Ik vertelde mij vader bijvoorbeeld dat ik guldens spaarde op jaartal. Dat was een mooi excuus om hem geld af te troggelen.
Ik had ook een muntenverzameling die voornamelijk bestond uit valuta die z'n waarde had verloren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:52 schreef Nautilus. het volgende:
Niks kneus. Ik vertelde mij vader bijvoorbeeld dat ik guldens spaarde op jaartal. Dat was een mooi excuus om hem geld af te troggelen.
Omdat het kan.quote:
Ben ik weer eens te ver gegaan? Heb ik iets verkeerds gedaan?quote:
Welnee, jij gaat nooit te verquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben ik weer eens te ver gegaan? Heb ik iets verkeerds gedaan?
Je geeft jezelf teveel eer als je denkt dat de TT enkel door/voor jou is. Grijp je kans bij het volgende deel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:00 schreef JoaC het volgende:
FaalTT, we hebben geen kwartjes meer met de Euro
Ja, je bent te ver gegaan. De conducteur waarschuwde je nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik ben al vaker als 'drammer' neergezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.
Je ziet jezelf als een dubbeltje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ik ben al vaker als 'drammer' neergezet.
De euro bied dus genoeg kansen als mensen zich aandringen om hogerop te komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds de euro hebben we alleen nog maar drammende dubbeltjes.
Geweld! Mag niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Nautilus. het volgende:
Het schijnt dat verenigingsstudenten uit Leiden vroeger vanuit hun open rijtuigen gloeiend hete stuivers naar het plebs smeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |