EIB is het daarmee eensquote:Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ware het niet dat het kabinet niet de intentie heeft om de HRA aan te pakken. Waardeloze, rechtse klotezooi.
Er mag best wat meer vaart achter worden gezet.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel, alleen vereist dat een herziening van de IB en dat is complexe materie. Geef het tijd.
Oke.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er mag best wat meer vaart achter worden gezet.
Het sterkt vooral het vermoeden dat dit kabinet er is voor de toplaag. Goed, maakt mij verder niet. Al die maatregelen raken mij niet. Maar het is natuurlijk wel hilarisch dat bepaalde lieden PVV hebben gestemd om dit soort dingen te voorkomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke.
Desalniettemin blijft dit een uitstekende zet.
Ik zie eigenlijk niet waar Donner ontkent dat de gemiddelde huur rond de 400 ligt.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het is wel duidelijk dat die Donner echt geen idee heeft van de huurprijzen van tegenwoordig. In dit dorp zijn niet eens huizen onder de ¤400,- . Mijn appartement gaat over een paar weken zelfs de ¤400,- grens over.
En hoe zit het dan? Ik ben hier gekomen toen ik nog werk had. Nu heb ik geen werk en dus huurtoeslag, moet ik dan van Donner verhuizen? Waarheen dan? De goedkope woningen worden namelijk stuk voor stuk verkocht door de woningbouw en ik zie er geen nieuwe huurhuizen bijkomen.
Verhuis naar de stad. In Amsterdam zijn de huurprijzen nog ¤ 250,-.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het is wel duidelijk dat die Donner echt geen idee heeft van de huurprijzen van tegenwoordig. In dit dorp zijn niet eens huizen onder de ¤400,- . Mijn appartement gaat over een paar weken zelfs de ¤400,- grens over.
En hoe zit het dan? Ik ben hier gekomen toen ik nog werk had. Nu heb ik geen werk en dus huurtoeslag, moet ik dan van Donner verhuizen? Waarheen dan? De goedkope woningen worden namelijk stuk voor stuk verkocht door de woningbouw en ik zie er geen nieuwe huurhuizen bijkomen.
En dan woon je in een bezemkast. Top.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verhuis naar de stad. In Amsterdam zijn de huurprijzen nog ¤ 250,-.
Welnee, keurige duplex in Slotermeer.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan woon je in een bezemkast. Top.
Ohjee Koos, je demagogie werkt weer eens niet. Wat nu?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, keurige duplex in Slotermeer.
2,5 kamer en een eigen tuintje.
Sure. Laat me de link maar zien. Indien je dit niet kunt lul je uit je nek. Indien dit wel klopt ken ik iemand die daar z.s.m. in wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, keurige duplex in Slotermeer.
2,5 kamer en een eigen tuintje.
Omdat GS wat uit zn duim zuigt?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee Koos, je demagogie werkt weer eens niet. Wat nu?
Ik zie hem er niet tussen staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:52 schreef eriksd het volgende:
http://www.ymere.nl/ymere(...)kon=0&tuin=0&serre=0
Geen dank.
Ik vind 3 jaar in Amsterdam wonen voor een schijntje voor mensen tot 30 toch een aardige oplossing om verder te zoeken. En dan heb ik het geeneens over de ons kent ons huur die vaak net zo laag ligt.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet tussen staan.
Het gaat om iemand die op zoek is naar een woning. Niet naar een tijdelijke studentenhuisvesting.
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar in Amsterdam wonen voor een schijntje voor mensen tot 30 toch een aardige oplossing om verder te zoeken. En dan heb ik het geeneens over de ons kent ons huur die vaak net zo laag ligt.
Tijdelijke verhuur is er ook gewoon voor "normale" situaties. Google maar eens op platanenweg, zit je gewoon in een goed gedeelte in Oost voor een schijntje. Maarja, als je alles hapklaar wil hebben wens ik de vriend van Gulo veel succes.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Niet iedereen is student, erik. De tering.
Niet iedereen studeert. Sommige mensen willen zich gewoon ergens settelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind 3 jaar in Amsterdam wonen voor een schijntje voor mensen tot 30 toch een aardige oplossing om verder te zoeken. En dan heb ik het geeneens over de ons kent ons huur die vaak net zo laag ligt.
Ha-ha! Ga eens naar een van de tig corporaties in Amsterdam en jank dat je bijna moet bevallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Sure. Laat me de link maar zien. Indien je dit niet kunt lul je uit je nek. Indien dit wel klopt ken ik iemand die daar z.s.m. in wel.
Oh, er komen nu wat eisen bij. Tsja, dan houdt het opquote:Op zondag 19 juni 2011 12:57 schreef Gulo het volgende:
[..]
Niet iedereen studeert. Sommige mensen willen zich gewoon ergens settelen.
Lekker om het jaar verhuizen met alle stress van dien. Dit is geen serieus alternatief.
Jezus, dat ik hier überhaupt op in ga.![]()
Well, boo-freakin-hoo. Je kan niet voor ¤ 250,- verwachten dat je daar tot in het eind der tijden kan blijven wonen. Man, dat is nog geen tientje per dag!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:57 schreef Gulo het volgende:
[..]
Niet iedereen studeert. Sommige mensen willen zich gewoon ergens settelen.
Lekker om het jaar verhuizen met alle stress van dien. Dit is geen serieus alternatief.
Jezus, dat ik hier überhaupt op in ga.![]()
Haha, nee, erik, wij bieden geen alternatief, want het past niet bij de verwende sociale huurder met een budget van 250 euroquote:Op zondag 19 juni 2011 13:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, er komen nu wat eisen bij. Tsja, dan houdt het op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |