Even jou min of meer citeren Saine.quote:2 borrels drinken omdat de Valium op is.
quote:
Hai purple sparks zal je even een update geven.quote:
Ik heb ook gemerkt dat het experimenteren niet slim is, dan moet je flink stevig in je schoenen staan. Gelukkig geldt dat voor mij wel. Het is wel zo dat ik nu van de drank af ben en er vertrouwen in heb. En dat was het uitgangspunt. Ik wil niet totaal niks gebruiken, juist af en toe een biertje kunnen drinken en stop te zeggen. Als ik zes biertjes op een dag drink dan zij het zo, dan heb ik mijn doel bereikt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Donia het volgende:
Bonno, ik wil die vraag over waarom ik zou moeten betalen bij de huisarts voorleggen. Iemand die op een alcoholforum zit krijgt Baclofen ook door de huisarts voorgeschreven en hoeft niet te betalen.
Hij is al 8 of 9 maanden van de drank af dankzij Baclofen, slikt 60 mg per dag.
Persoonlijk gezegd vind ik dat je niet moet blijven experimenteren met de doses. Ameisen heeft ook eerst opgehoogd tot hij de drang tot gebruik helemaal kwijt was en is toen langzaam gaan verlagen tot een onderhoudsdosis.
Je moet ook de motivatie hebben om totaal niets meer te gebruiken. Het moet niet alleen van de Baclofen afhangen. Maar ja, je moet het maar kunnen.
Saine, ik zit in zo'n beetje dezelfde situatie als jij, wij moeten zorgen dat we activiteiten ondernemen op tijden van de craving. Dat je niet denkt "de Baclofen doet het werk wel". Je moet ook een knop omzetten.
Ik denk dat hulp van verslavingszorg daarbij nuttig kan zijn, al is het maar voor je motivatie en uitwisseling van gedachtes. Ameisen is als ik me goed herinner ook altijd naar de AA blijven gaan.
Beste saine, rustig maar, komt echt wel goed met jou!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:51 schreef saine het volgende:
He Bonno helemaal top.
Ik kan haast niet wachten tot morgen, want ben erg nerveus. Zal toch het geduld op moeten brengen.
Heb vanmorgen mijn hulpverlener bij tactus gesproken. Zij had er nog nooit van gehoord en was ook niet bereidt de arts van tactus deventer te bellen, daar baal ik van. Nu gaan zij er weken over doen het te bespreken. Er moet gewoon meer ruimte bij de reguliere verslavingszorg komen meer mensen hiermee te helpen.
Hopelijk krijgt mijn vriendin het woensdag wel van deze arts. Vanwege haar borstkanker medicijnen moest hij eerst even nakijken of het daarvoor geen kwaad kon.
Kan me zo boos maken over de"zogenaamde"hulpverlening. Weet dat dat niet helpt, dus probeer rustig te blijven en dan maar zelf veel initiatief te nemen.
Het verlangen te drinken om de spanning weg te nemen wordt zo wel groter. Wat willen die hulpverleners toch.
He top man dat jij zulke mensen treft, vind het nu wel jammer dat je niets voor me mee kon brengen. Begrijp het echter wel
Hmm, ze zijn wel duur. Op de site staat dat ze nog wachten, maar heb ergens gelezen dat het wel wordt voorgeschreven.quote:Nicky
17/05/2011 at 14:46
Ik heb contact gezocht met prof.dr. Reinout Wiers, die me door verwees naar secretariaat@addiction-solution.nl.
Ik wil dit middel ook graag gaan gebruiken, maar mijn verslavingsarts wil er niet aan meewerken.
Tja weer een klantje minder denk ik.
Ze nemen contact met me op en hoop dat ze me verder kunnen helpen.
Nou, dat is toch geen geld? Ik zou me concentreren op die pillen en me geen zorgen maken om die 13 euro per maand. Da's drie flessen wijnquote:Op maandag 27 juni 2011 13:14 schreef Donia het volgende:
Oh, als ik bij mijn zorgverzekeraar 6 stuks Baclofan 10 mg gebruik moet ik op jaarbasis ¤ 157,75 betalen. En dat is dan nog van een goedkoop merk Actavis.
Nou dan doe je dat toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Donia het volgende:
Klopt. Als je Baclofen Mylan 25 mg 3 per dag neemt (je kunt ze breken immers) dan kost het je niks. Rara, hoe kan dat.
Met jouw laatste zin sla je de spijker op zijn kop. Ik ga ook mijn hele leven baclofen slikken, in plaats van 15 flessen bier per dag, 1 nozinan, 1 levomepromazine, 3 oxazepam, 20 euro wiet, 4 ibuprofen, 5 ritalin en een pak zware shag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:18 schreef TimeJumper het volgende:
Girlpowerhartstikke knap van je, dus nogmaals
![]()
![]()
![]()
![]()
En inderdaad als je verslaafd bent, dan lukt het niet om te zeggen ik doe maar 1 biertje.
Ik ben dan niet verslaafd, maar was dit wel aan sigaretten, maar er eentje nemennee Dat zou gelijk weer 1 pakje per dag worden.
Ik denk wat Bonno zegt, dat hij het voor elkaar wil krijgen om alles met mate te doen een beetje hoog gegrepen is.
Zelf denk ik dat dat niet haalbaar is, tenzij je heel je leven misschien Baclofen gaat slikken om dde zin erin te onderdrukken.
Zijn dat al die organisaties die baclofen in de doofpot willen stoppen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Houniet het volgende:
VOOR VERSLAVINGEN ZIE OOK UVT Hulpverlening
Dat kan, daar ben ik niet van op de hoogte. Ik wil alleen het desbetreffende topic wat meer onder de aandacht brengen. Dit geldt niet alleen voor users / lezers maar ook voor andere instanties en organisaties.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:54 schreef Bonno het volgende:
[..]
Zijn dat al die organisaties die baclofen in de doofpot willen stoppen?
Ik heb er al wat gebeld om mijn ervaringen door te geven, maar ze willen geen van allen luisteren
Misschien kan je ook een link naar dit topic in je topic over de verslavingszorg zetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat kan, daar ben ik niet van op de hoogte. Ik wil alleen het desbetreffende topic wat meer onder de aandacht brengen. Dit geldt niet alleen voor users / lezers maar ook voor andere instanties en organisaties.
Kan je dat beter definiëren?quote:Misschien kan je ook een link naar dit topic in je topic over de verslavingszorg zetten.
Dat mag, je kan de desbetreffende OP naar mijn mailen / PMenquote:Verder ben ik bezig met een betere OP, mag ik die aan jou voorleggen als die af is, zodat deze geplaatst kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |