Goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
HeloooooefHoe is het met jou dannnn?
Kom schon alter.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:07 schreef humorduck28 het volgende:
Ach jah, Deutsch ist nur einfach for Drenters und Twentsers...![]()
![]()
tjah, je bent er zelf ook eenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Doe ik nu weer wat fout? Niet zo bedoeld..![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:06 schreef rulerofdeath het volgende:
En ring, het waren 2 mooie uren.
goed gedraaid
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
was top ring
dit begint ook lekker
Danku, Als het aan mij ligt over 23 uur weer. Van 0:00 tot 1 uur.quote:
Oke, nu ik de zin teruglees is het anders bedoeld dan ik het typte...quote:
Succesquote:
Hij bestaat gewoon nog mensen!quote:
Ach, Glennis is best leuk om te luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef RingBewoner het volgende:
Even frustatie kwijt
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_Grace__.html?p=3,2
TERECHT!!!!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
nieuwe album moby, nummers draaien, ja of nee? Ik noteer 1 ja.
Ja, maar het moment waarop een besuurder haar bijna aanrijd,,,, dat deed het voor mij. Beetje stoer doen maar vervolgens dreigen met een aangifte. Triest wijf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, Glennis is best leuk om te luisteren.
noteer er nog maar 1quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
dat geef ik jou gelijk...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar het moment waarop een besuurder haar bijna aanrijd,,,, dat deed het voor mij. Beetje stoer doen maar vervolgens dreigen met een aangifte. Triest wijf.
3.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
maar door dan door een vrachtwagen van achter te worden gereden, nee dat vind ik dat minder....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mooi, ik houd ervan om gelijk te krijgen.
beiden. TAL SC heeft een deligatie hierheen gestuurd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:17 schreef Dhaha het volgende:
fijn, hoe gaat het met de radio? beetje luisteraars gehosseld nog?
Telegraaf heeft ook betere berichten:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef RingBewoner het volgende:
Even frustatie kwijt
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_Grace__.html?p=3,2
TERECHT!!!!
ik snap je beide zinnen nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beiden. TAL SC heeft een deligatie hierheen gestuurd.
Oh, wacht, ja, ehm, het is nacht, laten we het daar op houdenquote:
ie bunt gewoon dikkequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, wacht, ja, ehm, het is nacht, laten we het daar op houdenik las 'hebben we nog nieuwe djs en luisteraars'...
doot henig anquote:
en zin 2? wie is TAL SC?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, wacht, ja, ehm, het is nacht, laten we het daar op houdenik las 'hebben we nog nieuwe djs en luisteraars'...
Slaap ze, en veel plezierquote:
Dat is een SC, SlowChat, die zich in TAL, Talentenjacht (oid) gevestigd heeft. Deze heeft een delegatie (groep mensen) naar ons kamp (x-raydio) gestuurd.quote:
goedzoquote:
aha bedankt voor de uitleg en wat leuk dat ze die groep mensen gestuurd hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een SC, SlowChat, die zich in TAL, Talentenjacht (oid) gevestigd heeft. Deze heeft een delegatie (groep mensen) naar ons kamp (x-raydio) gestuurd.
Dhaha! Leef jij ook nog?!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef Dhaha het volgende:
[..]
aha bedankt voor de uitleg en wat leuk dat ze die groep mensen gestuurd hebben
En waarom zijn ze hierheen gestuurd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een SC, SlowChat, die zich in TAL, Talentenjacht (oid) gevestigd heeft. Deze heeft een delegatie (groep mensen) naar ons kamp (x-raydio) gestuurd.
Eergister liveshow gehad samen met Knetter hier in de stustuquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
WEBHAWKEN!!? ik nog leven. wat leuk jou weer eens te zien posten
opa heeft ze eick gehosseldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef Dhaha het volgende:
[..]
aha bedankt voor de uitleg en wat leuk dat ze die groep mensen gestuurd hebben
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga zo toch maar niet proberen te draaien, ik ga zo lekker op bed liggen
Slaap lekker..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef gewoonfaye het volgende:
WebHawk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eergister liveshow gehad samen met Knetter hier in de stustu
Jong ik zit je hier net uitgebreid te begroeten, reageer je nu pas!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
WebHawk.![]()
Ik moet echt vaker gaan luisteren.
oke, slaap zuh dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, de angst voor zeikende ouders, ik moet ze even te vriend houden.
Ik ben de afgelopen 80 topics ofzo niet meer bij de iks radio geweest, dus ik heb vast veel gemist...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eergister liveshow gehad samen met Knetter hier in de stustu
hoi jammer dat ik jou lelik vind ik had je graag gehosseldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet gaan pitten merk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jong ik zit je hier net uitgebreid te begroeten, reageer je nu pas!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, de angst voor zeikende ouders, ik moet ze even te vriend houden.
waarom vind je me nou weer lelijk dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hoi jammer dat ik jou lelik vind ik had je graag gehosseld
even goed welterustenz
slaap lekker schatjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wissel nu over op mobiel, mijn data gaat zo naar de klote...
enfin.
Naat, veel plezier met draaien, kom je straks nog op msn?
en de rest, totzo, liefjes
beetje te dik enzo, dik hoofdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waarom vind je me nou weer lelijk dan?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:29 schreef Dhaha het volgende:
[..]
beetje te dik enzo, dik hoofd
mening sorry ik wil je niet kwetsen enzo
en toch willen hosselenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:29 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef Dalando het volgende:
Ik heb koelkast al een tijdje niet meer gezien, kan dat kloppen?
Ik slaap er niet minder om hoor, maakt niet uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:29 schreef Dhaha het volgende:
[..]
In kort: Koelkast was het niet eens met de manier waarop er een doorstart kwam na het plotselinge stoppen van onz-radio. Hij heeft zich hier sindsdien niet meer laten zien. Jammer, maar als je het hele verhaal kent begrijpelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef Dalando het volgende:
Ik heb koelkast al een tijdje niet meer gezien, kan dat kloppen?
je snapt het weer eens niet ofzo? ik had haar inderdaad graag gehosseld, indien ze mooi wasquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In kort: Koelkast was het niet eens met de manier waarop er een doorstart kwam na het plotselinge stoppen van onz-radio. Hij heeft zich hier sindsdien niet meer laten zien. Jammer, maar als je het hele verhaal kent begrijpelijk.
fynquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik slaap er niet minder om hoor, maakt niet uit
Om het even recht te buigen:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik slaap er niet minder om hoor, maakt niet uit
Mijn ego wat doe je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je bent ook wel heel erg wanhopig als je mij wilt hosselen
Ik kan alleen niet zo hard meeschreeuwen... Heb je mijn fleecedeken nog? Ik mis emquote:
Van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Om het even recht te buigen:
't is dat je (voor mij) niet helemaal legaal bent want anders
(oh wacht, daar wordt je waarschijnlijk niet veel vrolijker van)
Ja is vanmiddag nog in de was gegaan (per ongeluk met alle andere PP kledingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet zo hard meeschreeuwen... Heb je mijn fleecedeken nog? Ik mis em
Dat ookquote:
jij bent nummero 4 op mijn lijstquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je hebt een lijst van 3? of 2?quote:
Welke lijst?quote:
Maar kijk eens in dat fobo, noem je dat nou "quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
faye is van mij...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat ook
Nee, ik bedoelde Faye. Wees niet bang.
Boost mijn ego ff en zeg dat ik op die lijst sta.quote:
jij stond er al opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Boost mijn ego ff en zeg dat ik op die lijst sta.
Eckte negers hebben dat niet nodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Boost mijn ego ff en zeg dat ik op die lijst sta.
Oh ik kan gerust gaan slapen in sta tenminste bij iemand op de lijst.quote:
Dat weet ik. Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
nou, jij hebt echt wel toffe vriendin hehWees er maar zuinig op
![]()
Leuk koppie toch? Niks om me voor te schamen als ik ermee over straat moetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:33 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Maar kijk eens in dat fobo, noem je dat nou "" ?
Alleen als er hele toffe mensen in de buurt zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
nou, jij hebt echt wel toffe vriendin hehWees er maar zuinig op
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat hoef je mij niet te vertellen.
Ik denk dat heel veel mensen je zullen uitlachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Leuk koppie toch? Niks om me voor te schamen als ik ermee over straat moet
Nou, dat is mij niet overkomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:36 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen je zullen uitlachen.
Trustenquote:
faye wilde om 3u testen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:37 schreef Outpost76 het volgende:
Om 3u gooit Viro Guppie aan. Ik ga slapen.........
Morgen weer werken en ik ben dus al weer veul te laat wakker....![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:39 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Omdat je nooit met haar over straat hebt gelopen.
Slaap ze daarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wij gaan slapen.. trusten schatjes![]()
(carool & knetter)
ik denk heel veel niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik allemaal niet met haar heb uitgespookt...
Handjes vast gehouden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik allemaal wel met haar heb uitgespookt...
[X-Raydio] #143: Shon ieder wilst nach hausse, maar wier blieben hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, mensen, dump hier uw topiclinkje neer van een leuk topic
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[X-Raydio] #143: Shon ieder wilst nach hausse, maar wier blieben hier.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, MIJN MAAGDELIJKHEID, WAT DOE JE!!111!!11!!!11!!1quote:
Oh sta ik bij een vrouw op de lijst, gaat ze dood. Het is wat.quote:
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, MIJN MAAGDELIJKHEID, WAT DOE JE!!111!!11!!!11!!1
Mag ik op je begrafenis komen?
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Monopoly het volgende:
Naatje & Faye, komen jullie ook op de ONZ BBQ bij Myraela ?
Dan moet je je definitie van seks even aanpassen, dan ben je geen maagd meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, MIJN MAAGDELIJKHEID, WAT DOE JE!!111!!11!!!11!!1
Mag ik op je begrafenis komen?
ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Monopoly het volgende:
Surrogaatpappie is jarig en naat wil niet..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:47 schreef Monopoly het volgende:
Mag ik je lichaam gebruiken voor "researchdoeleinden"?quote:
Ik kan over je hoeden!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Surrogaatpappie is jarig en naat wil niet..Ik vrees het ergste
En je gaat ook al niet mee naar de BNN dinges.quote:
Zie 3fm topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
En je gaat ook al niet mee naar de BNN dinges.
Is er eindelijk iemand met wie ik over 3FM en Ekdom kan praten, ontmoet ik hem nooit.
hij staat vast wel open voor een 16+ meeting. Van de pubers van fok (:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand met wie ik over 3FM en Ekdom kan praten, ontmoet ik hem nooit.
En is ook 17 moet ik ook bij zetten.quote:
Als je iemand wilt ontmoeten, met wie je over 3fm en ekdom kan praten, dan moeten we afspreken in beeld en geluid oid... of serious request ofzo... zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
dar ben ik te oud voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hij staat vast wel open voor een 16+ meeting. Van de pubers van fok (:
Als je eerst hier uitgebreid zegt wat je gaat doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mag ik je lichaam gebruiken voor "researchdoeleinden"?
die heb ik al gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hij staat vast wel open voor een 16+ meeting. Van de pubers van fok (:
Okee SR11 zijn we er samen bij, deal?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je iemand wilt ontmoeten, met wie je over 3fm en ekdom kan praten, dan moeten we afspreken in beeld en geluid oid... of serious request ofzo... zeg nooit nooit.
dan heb ik een heel harem bij mequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee SR11 zijn we er samen bij, deal?
Eerst toestemming vragen bij mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee SR11 zijn we er samen bij, deal?
zusjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:49 schreef gewoonfaye het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB EEEN DEJA VU
monoquote:
Geef me je hand. Vertrouw me. En loop even mee. (naar KPD)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je eerst hier uitgebreid zegt wat je gaat doen
Maar jij gaat ook mee toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geef me je hand. Vertrouw me. En loop even mee. (naar KPD)
daar mag ik nog niet komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geef me je hand. Vertrouw me. En loop even mee. (naar KPD)
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij gaat ook mee toch?jahoor, jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
tis vrijdagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:53 schreef ToT het volgende:
Blergh, het is weer eens zo ver: kan niet slapen!
Ja ik heb jou nodig als wingman he, want jij bent hosselaar pur sang.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan heb ik een heel harem bij meDeLuna wilt me daar ook al meeten en faye gaat soberso mee.
ja ook prima.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed, beetje bier drinken enzo
Met jou dan?
Ik heb ook geen idee waar die onzin vandaan komtquote:
rebecca black - fridayquote:
Pfff ik vind het na eentje al best!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja ook prima.
zit al aan m'n 3e kanon. nou dat hakt d'r in moet ik zeggen.
ook eentje?
Nee, hij ligt er dood bij en wacht tot hij gehosseld wordt, werkt heel goed bij sommige meisjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb jou nodig als wingman he, want jij bent hosselaar pur sang.
preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb jou nodig als wingman he, want jij bent hosselaar pur sang.
Ik heb al 16 flesjes opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja ook prima.
zit al aan m'n 3e kanon. nou dat hakt d'r in moet ik zeggen.
ook eentje?
ik 2 jillzquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 16 flesjes opKanon en ik ga als een malle knock-out denk ik
eentje mag je ook ophalen.quote:
Aight!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eentje mag je ook ophalen.
ik heb er nog 2 in het sixpack zitten
heb je die toen bij de wierden-meet niet gehad?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 16 flesjes opKanon en ik ga als een malle knock-out denk ik
Denk eerst eens aan je SuriWeekend collega.quote:
Ik zat aan het Grolsch daar, en toen aan dat ONZ drankje van Patje en Wanderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je die toen bij de wierden-meet niet gehad?
toen had ik een aantal blikken meegenomen
Ik quote mezelf evenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op internet ben ik hosselaar pur sangin de praktijk was de eerste hosselmeet meteen raak
quote:Krijg ik nog een knuffel, of wat?
nee, ik heb hier pijpjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Aight!![]()
Maar blikken dus? Anderhalve liter Kanon op?
Held!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik heb hier pijpjes.
maar tijdens festivals heb ik blikken. en daar drink ik er dan rustig 3 van op
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat aan het Grolsch daar, en toen aan dat ONZ drankje van Patje en WanderToen was ik aardig de weg kwijt!
Ik dacht echt dat je me niet moestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doet dat iets af aan het feit dat wij wat hebben?
Wanneer is de volgende hosselmeet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op internet ben ik hosselaar pur sangin de praktijk was de eerste hosselmeet meteen raak
Slaapze meneer ToTquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:58 schreef ToT het volgende:
Mja ik denk dat ik toch maar weer wat naar het plafond ga liggen staren.
Trussels folks!En hopelijk niet tot over een uur of zo!
helemaal looessooooeeequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Faye, jeweetzelluf wij rollen wij gaan hard, wij gaan lekker
ja we doen het allemaal!
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:58 schreef humorduck28 het volgende:
ik ga morgen barbequeen buiten in de regen had ik begrepen...
komt er niet, want ik heb al iemand heh. Ik kan je natuurlijk de internethossel leren, daar heb ik een topic over gemaakt.quote:
in de skyyyyyyyyyyquote:
in 2009 op graspop heb ik nog onmeunig gelachen.quote:
Leer mij oh machtige Naatje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
komt er niet, want ik heb al iemand heh. Ik kan je natuurlijk de internethossel leren, daar heb ik een topic over gemaakt.
maar zo kreeg die mij nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
komt er niet, want ik heb al iemand heh. Ik kan je natuurlijk de internethossel leren, daar heb ik een topic over gemaakt.
succes en slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:58 schreef ToT het volgende:
Mja ik denk dat ik toch maar weer wat naar het plafond ga liggen staren.
Trussels folks!En hopelijk niet tot over een uur of zo!
Kanon lijkt meer op wijn dan op bier qua smaakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in 2009 op graspop heb ik nog onmeunig gelachen.
toen zat ik daar aan het gangpad blikken kanon te drinken in een stoeltje, en toen liepen er van die stumpers langs die graag bier wouden. en toen ik ze een slok van kanon liet proeven kotsten ze dat zo weer uit en riepen dat dat bocht was. stelletje bierhaters
het breezertopic van afwazig?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaaaaaaaa Monoquote:
KATS VAN DE KAART GEKquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jaaaaaaaa Mono
Helemaal de weg kwijt gek
het is zoet, klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kanon lijkt meer op wijn dan op bier qua smaak
fucking zoet als het is.
katsquote:
Lelystad zit jij toch, zeggen ze daar ook kats ? wtffffquote:
blijkbaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lelystad zit jij toch, zeggen ze daar ook kats ? wtffff
noooooit broederquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lelystad zit jij toch, zeggen ze daar ook kats ? wtffff
Mooi verhaal, daar zou je meer mee moeten doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
Naar eigen ervaring: het hosselprotocol
en daarbij, mono is een baasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
noooooit broeder
ik heb Zwolsche roots in mij zitten!
lelystad is voor bezems en zemmels en andere multicultie figuren
maar wat? Ik kan nu niet meer hosselen, bovendien wil ik dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi verhaal, daar zou je meer mee moeten doen.
Neeeeeeequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi verhaal, daar zou je meer mee moeten doen.
Ik bedoelde qua schrijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar wat? Ik kan nu niet meer hosselen, bovendien wil ik dat ook niet meer.
Als ik Faye hossel, kan je haar daarna weer terug hosselen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar wat? Ik kan nu niet meer hosselen, bovendien wil ik dat ook niet meer.
Zwolle ouwe, daar wonen nog eckte bazenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
noooooit broeder
ik heb Zwolsche roots in mij zitten!
lelystad is voor bezems en zemmels en andere multicultie figuren
Nee, ik vond het gewoon donders lachen met jouquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?
Ik ben een gewone jongen met lichte exhibitionistische trekjes
Ik wil wel een keertje in het oosten komen bieren! Meedoen met de echte Twentenaren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg, mono, wij moeten eens een keer bier gaan drinken.
Myr-meet kan ik helaas niet
jij gaat faye heulemaal niet hosselenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik Faye hossel, kan je haar daarna weer terug hosselen!
eeuwige cirkel van het leven, jeweettoch
en een eenmalige neuk van jouquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik Faye hossel, kan je haar daarna weer terug hosselen!
eeuwige cirkel van het leven, jeweettoch
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Godver. Poog ik net op te scheppen over mn server en wat ik er allemaal niet mee kan, laat ik 'm crashen omdat ik niet oplet bij 't bedienen ervan
ja, dat klopt. en Johan is ook een toffe peer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje in het oosten komen bieren! Meedoen met de echte Twentenaren.
Ik versta ze sowieso wel
Dat doe ik in september wel, gezellig samen in de achtbaan, je weet zelluf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij gaat faye heulemaal niet hosselen
Ik heb nog maar 2 heilige pijpjes thuis liggen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
ik ga straks gewoon bier drinken bij mono zit nu toch in Almere Buiten is vlakbij
das wel beetje jammer jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Godver. Poog ik net op te scheppen over mn server en wat ik er allemaal niet mee kan, laat ik 'm crashen omdat ik niet oplet bij 't bedienen ervan
Maar hij was lammerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat klopt. en Johan is ook een toffe peer.
ik vond jullie wel veel op elkaar lijken
ze kotst over je heen in die achtbaan en dan moet jij zo nederig zijn om het op te ruimen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik in september wel, gezellig samen in de achtbaan, je weet zelluf.
hosselen in lelystad centrum dat moet wel baas zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 heilige pijpjes thuis liggen!
Morgen kan altijd, als je nog een paar meeneemt. Gaan we ff hosselen in de stad hier jeweet
aan het eind van de avond jaquote:
Geef me wat info over de msn dan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Als Mono het zusje van naatje hosselt, dan heeft hij echt skills.
pedo-skills?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:09 schreef gewoonfaye het volgende:
dit beaam ik. Ik mag dan christelijk zijn, maar mijn zusje en moeder zijn ergerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Fuck noooooquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik in september wel, gezellig samen in de achtbaan, je weet zelluf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |