Goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
HeloooooefHoe is het met jou dannnn?
Kom schon alter.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:07 schreef humorduck28 het volgende:
Ach jah, Deutsch ist nur einfach for Drenters und Twentsers...![]()
![]()
tjah, je bent er zelf ook eenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Doe ik nu weer wat fout? Niet zo bedoeld..![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:06 schreef rulerofdeath het volgende:
En ring, het waren 2 mooie uren.
goed gedraaid
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
was top ring
dit begint ook lekker
Danku, Als het aan mij ligt over 23 uur weer. Van 0:00 tot 1 uur.quote:
Oke, nu ik de zin teruglees is het anders bedoeld dan ik het typte...quote:
Succesquote:
Hij bestaat gewoon nog mensen!quote:
Ach, Glennis is best leuk om te luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef RingBewoner het volgende:
Even frustatie kwijt
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_Grace__.html?p=3,2
TERECHT!!!!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
nieuwe album moby, nummers draaien, ja of nee? Ik noteer 1 ja.
Ja, maar het moment waarop een besuurder haar bijna aanrijd,,,, dat deed het voor mij. Beetje stoer doen maar vervolgens dreigen met een aangifte. Triest wijf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, Glennis is best leuk om te luisteren.
noteer er nog maar 1quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
dat geef ik jou gelijk...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar het moment waarop een besuurder haar bijna aanrijd,,,, dat deed het voor mij. Beetje stoer doen maar vervolgens dreigen met een aangifte. Triest wijf.
3.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
maar door dan door een vrachtwagen van achter te worden gereden, nee dat vind ik dat minder....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mooi, ik houd ervan om gelijk te krijgen.
beiden. TAL SC heeft een deligatie hierheen gestuurd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:17 schreef Dhaha het volgende:
fijn, hoe gaat het met de radio? beetje luisteraars gehosseld nog?
Telegraaf heeft ook betere berichten:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:14 schreef RingBewoner het volgende:
Even frustatie kwijt
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_Grace__.html?p=3,2
TERECHT!!!!
ik snap je beide zinnen nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beiden. TAL SC heeft een deligatie hierheen gestuurd.
Oh, wacht, ja, ehm, het is nacht, laten we het daar op houdenquote:
ie bunt gewoon dikkequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, wacht, ja, ehm, het is nacht, laten we het daar op houdenik las 'hebben we nog nieuwe djs en luisteraars'...
doot henig anquote:
en zin 2? wie is TAL SC?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, wacht, ja, ehm, het is nacht, laten we het daar op houdenik las 'hebben we nog nieuwe djs en luisteraars'...
Slaap ze, en veel plezierquote:
Dat is een SC, SlowChat, die zich in TAL, Talentenjacht (oid) gevestigd heeft. Deze heeft een delegatie (groep mensen) naar ons kamp (x-raydio) gestuurd.quote:
goedzoquote:
aha bedankt voor de uitleg en wat leuk dat ze die groep mensen gestuurd hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een SC, SlowChat, die zich in TAL, Talentenjacht (oid) gevestigd heeft. Deze heeft een delegatie (groep mensen) naar ons kamp (x-raydio) gestuurd.
Dhaha! Leef jij ook nog?!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef Dhaha het volgende:
[..]
aha bedankt voor de uitleg en wat leuk dat ze die groep mensen gestuurd hebben
En waarom zijn ze hierheen gestuurd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een SC, SlowChat, die zich in TAL, Talentenjacht (oid) gevestigd heeft. Deze heeft een delegatie (groep mensen) naar ons kamp (x-raydio) gestuurd.
Eergister liveshow gehad samen met Knetter hier in de stustuquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
WEBHAWKEN!!? ik nog leven. wat leuk jou weer eens te zien posten
opa heeft ze eick gehosseldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef Dhaha het volgende:
[..]
aha bedankt voor de uitleg en wat leuk dat ze die groep mensen gestuurd hebben
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga zo toch maar niet proberen te draaien, ik ga zo lekker op bed liggen
Slaap lekker..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef gewoonfaye het volgende:
WebHawk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eergister liveshow gehad samen met Knetter hier in de stustu
Jong ik zit je hier net uitgebreid te begroeten, reageer je nu pas!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
WebHawk.![]()
Ik moet echt vaker gaan luisteren.
oke, slaap zuh dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, de angst voor zeikende ouders, ik moet ze even te vriend houden.
Ik ben de afgelopen 80 topics ofzo niet meer bij de iks radio geweest, dus ik heb vast veel gemist...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eergister liveshow gehad samen met Knetter hier in de stustu
hoi jammer dat ik jou lelik vind ik had je graag gehosseldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet gaan pitten merk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jong ik zit je hier net uitgebreid te begroeten, reageer je nu pas!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, de angst voor zeikende ouders, ik moet ze even te vriend houden.
waarom vind je me nou weer lelijk dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hoi jammer dat ik jou lelik vind ik had je graag gehosseld
even goed welterustenz
slaap lekker schatjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wissel nu over op mobiel, mijn data gaat zo naar de klote...
enfin.
Naat, veel plezier met draaien, kom je straks nog op msn?
en de rest, totzo, liefjes
beetje te dik enzo, dik hoofdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waarom vind je me nou weer lelijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |