Oh, bedankt voor de tip. Volgens mij doet mijn moeder dat niet. Is dat omdat ze de lege bak ook bewaken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef ymme het volgende:
Een hond met voerbaknijd, moet je tijdens het eten zeker bij je kind weg houden ja.
En andersom ook. En als de hond zn eten op heeft de bak hoog weg zetten, zodat zowel hond als kind deze niet kan zien.
Dat hoeft niet. Maar kan wel dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de tip. Volgens mij doet mijn moeder dat niet. Is dat omdat ze de lege bak ook bewaken?
k wou al zeggen, lange afstands paprikaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:15 schreef Chan het volgende:
Toevallig vielen mij hier vandaag ook stukken paprika op!
edit: bij Timo dus![]()
Ze nemen het in ieder geval bij ons consultatiebureau helemaal niet nauw met die afspraak bij 2 jaar. Ze hebben de vertraging gewoon ingepland lijkt het wel. Wij zijn met 18 maanden een keer extra langsgeweest om onze zorgen over Ivans gewicht te bespreken. Toen hebben we afgesproken dat we met 2 jaar nog een keer langskomen om te kijken hoe het dan staat met zijn gewicht en lengte. De wijkverpleegkundige gaf aan dat genoteerd zou worden dat wij dan bij precies 2 jaar een oproep krijgen en niet met enige vertraging zoals alle andere kindjes. Maffe situatie. Ze lopen nu structureel achter maar hebben het toch nog even druk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben eigenlijk best een beetje overdonderd over dit rare gesprek. Zo totaal niet klantgericht, ze heeft niet eens gevraagd of er een reden voor is dat ik informeer naar die afspraak of langs wil komen. Niets. Stom!
Ik moest nog aan je denken, inderdaad. Hoe heb je dan die afspraak gemaakt tussendoor? Zouden jullie ook niet met 18 maanden moeten? Eigenlijk is dat toch ook een standaardafspraak? Ik dacht dat de richtlijnen wel landelijk gelijk waren, maar dat is dan toch neit helemaal het geval?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze nemen het in ieder geval bij ons consultatiebureau helemaal niet nauw met die afspraak bij 2 jaar. Ze hebben de vertraging gewoon ingepland lijkt het wel. Wij zijn met 18 maanden een keer extra langsgeweest om onze zorgen over Ivans gewicht te bespreken. Toen hebben we afgesproken dat we met 2 jaar nog een keer langskomen om te kijken hoe het dan staat met zijn gewicht en lengte. De wijkverpleegkundige gaf aan dat genoteerd zou worden dat wij dan bij precies 2 jaar een oproep krijgen en niet met enige vertraging zoals alle andere kindjes. Maffe situatie. Ze lopen nu structureel achter maar hebben het toch nog even druk?
combinatie van te weinig personeel en de mexicaanse griepprik zooi.. dat is iig waarom ons cb zo achter loopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar idd lopen ze structureel achter en hebben het alsnog te druk. Hele vreemde situatie vind ik dat. Als ze nu toch een afspraak voor me had ingepland, was er toch niets aan de hand geweest?
Mja, ik had gewoon het CB gebeld, en dan krijg je denk ik gewoon een telefoniste. Geen prettig mens ook, liet me geen enkele zin uitpraten enzo. De hulplijn voor opvoedvragen vind ik dan ook weer zo wat. Het is niet dat ik echt een hulpvraag heb ofzo, ik wil gewoon graag even meten, wegen, bijpraten, wat dingen bespreken hoe zij erover denken...even een klankbord zeg maar dat ervoor opgeleid is. Ik wil ook even vragen of ze de cursus Peuter in zicht aanbieden en waar en hoe enzo. Ik wil dat ook niet pas over 4 maanden. Het CONSULTATIEbureau is er toch voor, lijkt mequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Wij zouden inderdaad alleen met 14 maanden en bij 2 jaar een afspraak hebben gehad. De extra afspraak met 18 maanden heb ik gemaakt door met de hulplijn te bellen. Ik weet niet meer precies welk nummer het was, maar ik kon er terecht met opvoedvragen. De wijkverpleegkundige die ik sprak zei dat ik langs kon komen en ik had toen een afspraak binnen 2 weken.
dat kan idd ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Asyniur het volgende:
miss, weet je op welke dagen ze afspraken hebben?
HIer is bijv op di ochtend wegen/meten, maar dan werk ik. Ik heb mijn afspraken altijd op donderdag. Dus ik ben gewoon een keer op een donderdag binnengelopen en heb gevraagd of ze Harry even konden wegen en meten. Was geen probleem en toen de wvk mij zag, wilde ze toch nog even weten hoe het ging en zulks...
Kun je anders niet je wvk bellen en met haar iets afspreken?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
Vergeten jullie ook wel eens de geboortedatum van je kind..? Ik kon er laatst niet meer opkomen...
omdat roy niet standaard met maar 1 oog scheelkijkt. maar makkelijk het ene moment scheelkijkt met zijn linkeroog, dan goed kijkt met linkeroog, maar dan scheelkijkt met zijn rechteroog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snap het niet zo goed, Bar. Wat is dan precies de reden om er niks aan doen wanneer ie me twee ogen scheelkijkt?
Ik maak er vaak 2011 van en kom er nog mee weg ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
Vergeten jullie ook wel eens de geboortedatum van je kind..? Ik kon er laatst niet meer opkomen...
Ik vergis me vaak in de maand, dat hij in november geboren is ipv oktoberquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
Dat is misschien omdat je het wil vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet precies wanneer iedereen jarig is, maar hoe oud ik zelf ben vergeet ik steeds
Dat was ook mijn insteek, hoor. Ik zat niet met m'n handen in het haar, maar ik wou gewoon even naar Ivans gewicht en lengte kijken en met iemand van gedachten wisselen over zijn eetpatroon en zijn groei. Nu kan ik gewicht zelf wel globaal bekijken met onze personenweegschaal, maar lengte opmeten gaat bijvoorbeeld al moeilijker. Ze stelde zelf in ieder geval via de telefoon voor om langs te komen omdat dat makkelijker praat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, ik had gewoon het CB gebeld, en dan krijg je denk ik gewoon een telefoniste. Geen prettig mens ook, liet me geen enkele zin uitpraten enzo. De hulplijn voor opvoedvragen vind ik dan ook weer zo wat. Het is niet dat ik echt een hulpvraag heb ofzo, ik wil gewoon graag even meten, wegen, bijpraten, wat dingen bespreken hoe zij erover denken...even een klankbord zeg maar dat ervoor opgeleid is. Ik wil ook even vragen of ze de cursus Peuter in zicht aanbieden en waar en hoe enzo. Ik wil dat ook niet pas over 4 maanden. Het CONSULTATIEbureau is er toch voor, lijkt me
Altijd gooien met speelgoed doet Harry ook. Die speelt even met iets en dan hoor je 'oh' (als in oh-oh) en wordt het door de kamer gesmeten. Hoe meer je ervan zegt, hoe meer hij er mee smijt dus wij negeren het (tenzij hij pogingen doet om het uit de hotelkamerraam te gooienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef _Bar_ het volgende:
En of hij er last van heeft, zou dat niet zo kunnen zeggen. Volgens mij niet. Tenzij het niet durven/kunnen/willen lopen ermee te maken heeft.
Of het altijd maar gooien met speelgoed.
Maar ook dat lijkt me niet zo.
Ik wil altijd 10 juli zeggen bij Floris zn geboortedatum...geeeeeeen idee waarom..quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:03 schreef mignonne het volgende:
Hullo ik haak zo even aan als t mag
ik hoef nooit na te denken over geboortedatum van de oudste, van de jongste heb ik wel even moeten wennen terwijl die datum makkelijker te onthouden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |