Huh, waar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan dat "on topic" geneuzel weg??
Dank alvast
Het zou verboden moeten wordenquote:
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Done, er stond wel meer geneuzel in dat niet meer van deze tijd is.
Niks mis mee toch??quote:
Ik wel, maar daar ging het me niet omquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch??![]()
Hoewel ik er grif aan meedoe (en ik het er niet mee oneens ben) snap ik die totale omslag naar haarloos plosteling nog steeds niet
Ik snap er ook geen ruk van eilk, vind schaamhaar(mits een beetje bijgehouden) zelf een stuk geiler staan dan twee rauwe kipfiletjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel ik er grif aan meedoe (en ik het er niet mee oneens ben) snap ik die totale omslag naar haarloos plosteling nog steeds niet
Misschien is het simpelweg "liever geen haar in de bek"??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen ruk van eilk, vind schaamhaar(mits een beetje bijgehouden) zelf een stuk geiler staan dan twee rauwe kipfiletjes.
Reya: "Ach, werd het werk van Ilja Leonard Pfeijffer maar in dergelijk onleesbaar subschrift gedrukt."quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Reya: "Ach, werd het werk van Ilja Leonard Pfeijffer maar in dergelijk onleesbaar subschrift gedrukt."
Dat zal het vast wel zijn, maar het brengt wel veel problemen met zich mee als je moet beffen en de vrouw in kwestie die dag even geen tijd had om bij te scheren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien is het simpelweg "liever geen haar in de bek"??![]()
AU!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zal het vast wel zijn, maar het brengt wel veel problemen met zich mee als je moet beffen en de vrouw in kwestie die dag even geen tijd had om bij te scheren.
Een tekstschrijver, het enige dat nog aan mijn leven ontbrak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Reya: "Ach, werd het werk van Ilja Leonard Pfeijffer maar in dergelijk onleesbaar subschrift gedrukt."
Ik ben ook nog van de X.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is de Y-generatie hier in de meerderheid en zijn wij als Generatie X in de minderheid Whisk
Neequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is de Y-generatie hier in de meerderheid en zijn wij als Generatie X in de minderheid Whisk
Geen. Er zijn al users van boven de 70.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof, bij welke leeftijd wordt je geacht niet meer te posten op Fok!![]()
Je kan dat beter aan yvonne of een van de opas die op de andere fora rondhangen vragen dan aan remlof.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof, bij welke leeftijd wordt je geacht niet meer te posten op Fok!![]()
Zou u nu wel in dergelijke termen over yvonne spreken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen. Er zijn al users van boven de 70.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen. Er zijn al users van boven de 70.
Veel plezier met je Nieuwzuur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga even pasta eten en Nieuwsuur kijken, tozzo
Yvonne vind ik niet aardig. Gewoon omdat ik dat vind .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan dat beter aan yvonne of een van de opas die op de andere fora rondhangen vragen dan aan remlof.
Ik welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yvonne vind ik niet aardig. Gewoon omdat ik dat vind .
Ach, ze heeft tenminste geen diploma's.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yvonne vind ik niet aardig. Gewoon omdat ik dat vind .
Foto's genoeg van haar hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Yvonne stel ik mij voor als een dame met een knotje in haar blonde haar en achter een dikke bril.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Die Yvonne. En ik maar denken dat ze alleen achter de schermen optrad.
Ik dacht dat ze een verpleegster was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ach, ze heeft tenminste geen diploma's.
Y rules.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Geen idee wat ze is/doet.. Maar ik ken alleen maar goede verhalen over haar.. En richting mij was ze ook altijd voorkomendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een verpleegster was.
Tja. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat ze is/doet.. Maar ik ken alleen maar goede verhalen over haar.. En richting was ze ook altijd voorkomend
Tenzij ik je leeftijd helemaal mis heb, hoor je sowieso niet bij Generatie Xquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:16 schreef Nautilus. het volgende:
Wij behoren niet zozeer tot de generatie X, als wel tot de X-factor generatie.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef dotCommunism het volgende:
Ik behoor tot de Peter Pan generatie.
Die is mooi jaquote:
Gewoon Y dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Generation_Y#Peter_Pan_Generation
Samenvatting: "ik ben een jaar of 20"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn leeftijd laat zich benaderen als 2x-3=y, waarbij voor y de leeftijd van remlof in aanmerking genomen mag worden. Maar u heeft gelijk als u zegt dat ik niet tot de X-factor generatie behoor. De eerste versie van die pooiershow werd uitgezonden toen ik in de tweede klas van de middelbare school zat, dus ik ben redelijk onbeschadigd.
Ik gok Andries en Thijs.quote:
quote:
Marja van Bijsterveldt, Lilian Helder, Clairy Polak, Marga van Praagquote:
*RIL*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Marja van Bijsterveldt, Lilian Helder, Clairy Polak, Marga van Praag
als er vrouwen bij de EO aan tafel komen moeten ze natuurlijk iets evangelisch te melden hebben, of nergens op slaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Marja van Bijsterveldt, Lilian Helder, Clairy Polak, Marga van Praag
Lilian Helderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als er vrouwen bij de EO aan tafel komen moeten ze natuurlijk iets evangelisch te melden hebben, of nergens op slaan.
Lilian Helder en Clairy Polak vallen best mee. Ik erger mij altijd aan Andries, vreselijke presentator.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL*
Maar om mezelf te ergeren zet ik waarsch op de achtergrond wel op
Fixedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lilian Helder en Clairy Polak vallent best mee. Ik erger mij altijd aan Andries, vreselijke presentator.
quote:
Volgens mijn moeder is andries in het eggie best wel een toffe peer, ik ken hem alleen van de TV.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lilian Helder en Clairy Polak vallen best mee. Ik erger mij altijd aan Andries, vreselijke presentator.
Helder valt niet mee, ik dacht aan Ploumen.
Dat zeiden mijn ouders over Balkenende (al hadden ze gelukkig niet op hem of het CDA gestemd)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is andries in het eggie best wel een toffe peer, ik ken hem alleen van de TV.
Er is ook niets mis met Hindquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik vond Hind destijds een lekker ding, terwijl alle jongens uit mijn klas van Hillary Duff droomden, dus Idols! liet mij niet helemaal onberoerd.
Ik vond madonna indertijd ook een lekker ding, maar daar valt tegenwoordig weinig meer van terug te zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik vond Hind destijds een lekker ding, terwijl alle jongens uit mijn klas van Hillary Duff droomden, dus Idols! liet mij niet helemaal onberoerd.
Behalve dan de mannen waar ze op valt (viel)quote:
Nu ze ouder is, en into Kabbalah zie je vaker haar echte snoetjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond madonna indertijd ook een lekker ding, maar daar valt tegenwoordig weinig meer van terug te zien.
Bij haar is er meer dan een voorhuid afgerukt iig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu ze ouder is, en into Kabbalah zie je vaker haar echte snoetje![]()
Beetje katachtig
Enjoy esdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ha, mijn oude Ipod doet het weer. 110gb aan foute classics terug!
Kan ik mooi Froger luisteren zo.
Fijne avond nog verder!
Ik ben iets van 200 gig aan oude hiphop aan het downloadenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ha, mijn oude Ipod doet het weer. 110gb aan foute classics terug!
Kan ik mooi Froger luisteren zo.
Fijne avond nog verder!
Sorry, maar dat vind ik echt baggerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben iets van 200 gig aan oude hiphop aan het downloaden
Je bent een marathonsessie van 2 jaar aan het plannen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben iets van 200 gig aan oude hiphop aan het downloaden
Ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt bagger
Maakt niet uit denk ik, is gewoon niet my piece of cakequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb het dan ook niet over de dingen die je de laatste 20 jaar op de radio voorgeschoteld kreeg.
Lady Gaga dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
Een zwarte kraai met tieten, maar zonder sex-appeal.
Gagaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
En toen was Lindsay Lohan ineens een sekssymbool, daarna, (als ik het me goed herinner) Fergie van The Black Eyed Peas. Ik bedoel: dat waren rationele keuzes, daar zat een gedachte achter. Maar nu! Wie staat er nu op de voorkant van Hitkrant? Katy Perry, vermoed ik. Een zwarte kraai met tieten, maar zonder sex-appeal.
Vroegah?? Nu is ze 63 ofzo??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:45 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was vroeger wel mooi, volgens mij.
En je bedoelt niet "mooi", maar "geil"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:45 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was vroeger wel mooi, volgens mij.
Great Minds Think Alikequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
En ik maar denken dat dat GMTA iets met Grand Theft Auto te maken had.
Nee, het centrale, "we weten niks beters te doen in het weekend"-forumquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
Is dit het centrale proletenforum, overigens?
Waarom dequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef Nautilus. het volgende:
Moet jij geen pleitnota's schrijven, ofzo?
So?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
omdat dit de langdradige versie is.
Ik ben oud jochiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:55 schreef Nautilus. het volgende:
Nou en! Als je als jurist geen lange werkdagen maakt, dan werk je bij een shitkantoor.
je luistert liever naar idioten dan naar muziek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet zo stoppen met muziek, ander hoor ik die idioten niet meer
Nee... Ja,.. Nee..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je luistert liever naar idioten dan naar muziek?
Jong van geestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan als een brugklasmeisje?
geen probleem, ik kijk dat soort dingen meestal wanneer ik andere dingen zat ben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee... Ja,.. Nee..
Nou ja, die muziek kan altijd nog
Hij is mooi he??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij nog steeds het beste nummer van The Seventh One
Ze maakt ook lange dagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:55 schreef Nautilus. het volgende:
Nou en! Als je als jurist geen lange werkdagen maakt, dan werk je bij een shitkantoor.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
Ik hoop dit gitaarspel ooit nog eens onder de knie te krijgen.
Helder is troebel met een diploma van InHolland opzak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helder is totaal de weg kwijt.. Dat ze afgestudeerd is
Daar ben je minstens tien jaar te jong voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef Nautilus. het volgende:
Dan is dit het juiste moment om mijn voorliefde voor Ben Liebrand-mixes te openbaren.
Tsja, maar mr. wordt je niet op InHolland...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Helder is troebel met een diploma van InHolland opzak.
Wie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:11 schreef Zeeland het volgende:
Remlof, je hebt nog niet uitgesproken dat Helder een domme trut is. Dat moet wel hoor.
PVV-ex-advocate die niet helemaal Helder in haar hoofd isquote:
Lilian Helder (PVV).quote:
Ik luister graag naar z'n radioshow op Veronica.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ben je minstens tien jaar te jong voor
zodra ze het 'echt' verneukt staat er met chocolade letters 'Helder toch troebel' in de grootste krant van nederland.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PVV-ex-advocate die niet helemaal Helder in haar hoofd is
Behalve de Mos, want die verdient er centen mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die voor de PVV in het parlement gaan zitten of ze verdedigen zijn per definitie dom.
Richard de Mosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve de Mos, want die verdient er centen mee.
Ken jouw politieke voorkeur niet, maar ik heb geen hoge pet op van PVV en aanhang (danwel in de Kamer(s), danwel elders)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve de Mos, want die verdient er centen mee.
True, maar hij verdient meer dan dat hij anders met zn staat van dienst zou verdienen, dus hij heeft het iig slim bekeken.quote:
Hij zou ook wel gek zijn, dikke achteruitgang in inkomstenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef Nautilus. het volgende:
Juristen zijn ook niet altijd de helderste lichten. Mark Rutte wilde Moszkowicz als Minister van Justitie, maar die verkoos een plek in de luwte (bij RTL Boulevard dus).
Disney is kut.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:18 schreef dotCommunism het volgende:
Disney - voor al uw kinderindoctrinatie![]()
[ afbeelding ]
Iedereen die zo nu en dan naar kamerdebatten kijkt en zich ook een beetje verdiept in de stukken zelf zou geen hoge pet van de PVV op moeten hebben, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken jouw politieke voorkeur niet, maar ik heb geen hoge pet op van PVV en aanhang (danwel in de Kamer(s), danwel elders)
En wat doe je nu al terug dan? Moest je nog rijden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben naar een feest geweest omdat iemand geslaagd was
Daar zag ik Karl Marx in huis staan, het kapitaal. Dus moest ik wel even discussiëren, daarna ging ik met een klasgenote over dierproeven discussiëren
Wat een avond
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen die zo nu en dan naar kamerdebatten kijkt en zich ook een beetje verdiept in de stukken zelf zou geen hoge pet van de PVV op moeten hebben, naar mijn mening.
Of het is een reden om de uitspraak van het Wildersproces zo lang mogelijk uit te stellen door te wraken ed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef Nautilus. het volgende:
Ik las ergens dat Moszko over het boekjaar 2010 een fiscaal verlies had gemaakt. Zijn civiele praktijk draait erg slecht, ofzo, dat was de verklaring. Mijn verklaring is: hij doet bijna alles in het zwart.
Laat me net beginnen over het proces..Mijn onderwerp voor de afstudeerscriptie was of hij veroordeeld kon worden voor het ten laste gelegdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of het is een reden om de uitspraak van het Wildersproces zo lang mogelijk uit te stellen door te wraken ed.
Die zaak doet hij pro deo, net als Jan-Hein Kuijpers Holleeder voor nop verdedigde. Dat heeft niets met zijn creatieve manier van boekhouden te maken. Iedere andere advocaat had al lang de FIOD op de stoep gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of het is een reden om de uitspraak van het Wildersproces zo lang mogelijk uit te stellen door te wraken ed.
Het feestje was al afgelopenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat doe je nu al terug dan? Moest je nog rijden?
maar zodra hij gelijk krijgt tellen die extra 1-2 jaar wel mee in de vergoeding die de staat moet betalen voor zn evt 'onkosten' toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Die zaak doet hij pro deo, net als Jan-Hein Kuijpers Holleeder voor nop verdedigde. Dat heeft niets met zijn creatieve manier van boekhouden te maken. Iedere andere advocaat had al lang de FIOD op de stoep gehad.
Ik help je welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:27 schreef Zeeland het volgende:
Ik luister al 3 dagen non-stop naar de Staat is dat gezond?
Sjezus, viert generatie Y haar examenfeesten zo truttig? Zelfs op mijn examenfeest kwam de politie nog langs om drie uur 's nachtsquote:
Is zeker wel te pruimen.quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus, viert generatie Y haar examenfeesten zo truttig? Zelfs op mijn examenfeest kwam de politie nog langs om drie uur 's nachts
Maar dat is omdat je autistisch bent, toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
BlijkbaarIk ga ook nooit langer dan 23:00 naar een feest.
Sowieso ga ik nooit uit![]()
Ik heb wel ervaring met Y examen feesten, voornamelijk omdat we ze met een man of 5 afgingen op gratis drank, om een uur later voldaan weggetrapt te worden omdat er iemand doorkreeg dat niemand ons eilk kende.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus, viert generatie Y haar examenfeesten zo truttig? Zelfs op mijn examenfeest kwam de politie nog langs om drie uur 's nachts
Mwah, het is gewoon niet echt iets voor mij. Te druk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is omdat je autistisch bent, toch?
Racoonquote:
Je lijkt mlg wel. Die noemt ook iedereen autistisch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is omdat je autistisch bent, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je lijkt mlg wel. Die noemt ook iedereen autistisch.Ik meende dat ie het hier eerder had gemeld, ik zeg het niet zomaar uit het niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je 18 bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
BlijkbaarIk ga ook nooit langer dan 23:00 naar een feest.
Sowieso ga ik nooit uit![]()
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik meende dat ie het hier eerder had gemeld, ik zeg het niet zomaar uit het niets.
Ja, dat is ook zo. Ik vraag me echt af of dat helpt, dat overal labeltjes opplakken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt
Maar je weet hoe snel labeltjes strooien tegenwoordig gaat. Vroeger was je gewoon wat rustiger, meer ingetogen en tegenwoordig ben je dan ook al autist.
Ik ben zelf een heel licht geval, ik vraag me zelfs af of ik het opnieuw zou hebben als ik gediagnosticeerd werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ik vraag me echt af of dat helpt, dat overal labeltjes opplakken.
quote:
Neequote:
Inderdaad. Dan is het zuipen en kotsen. Deels omdat het leuk is, deels omdat er groepsdruk is en deels om je quarterlife-crisis te vergeten. En dan verlang je pas terug naar je rustige dagen achter de computer.quote:
quote:
Nee, dan liever Toto.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
Ik moest wel, voor mij het beste Toto nummer ooit
Ik moest lachenquote:
quote:
Dat trek ik nog netquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hoorde ik vanmiddag nog. Old skool hiphop
Dat doet me altijd denken aan modezaken, maar het is goede muziek.quote:
Truste afwezige FAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
Effe scheren en de grefotalkshow kijken, tot straks
Succes en laat je niet bekerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
Effe scheren en de grefotalkshow kijken, tot straks
Erg die grifo's. Hoe is dat bij jullie in Hoes?quote:
of is naar grefo shows aan het kijken, jammer dat de enige vermakelijke(helpdesk live) van de buis afgehaald is.quote:
Maar, maar, wat moeten we nu dan?:???quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of is naar grefo shows aan het kijken, jammer dat de enige vermakelijke(helpdesk live) van de buis afgehaald is.
"Lachen met Wilders" op WNL oid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, wat moeten we nu dan?:???
Nog niet, maar ik ga nu wel.quote:
Niet zo ergquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Erg die grifo's. Hoe is dat bij jullie in Hoes?
Ik zou meer kunnen posten in jouw genre, maar dan ben ik weer zo iemand die liever voor verbreding dan verdieping kiest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
De drie dingetjes die ik gepost heb kan ik hebben in jouw genre
En dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou meer kunnen posten in jouw genre, maar dan ben ik weer zo iemand die liever voor verbreding dan verdieping kiest.
Verhagen etcquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Slaat meer op de verhouding CDA-PVV eilk.
Als de meerderheid van de achterban het beleid steunt, kun je het moeilijk op (het groepje rond) Verhagen afschuiven toch?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de meerderheid van de achterban het beleid steunt, kun je het moeilijk op (het groepje rond) Verhagen afschuiven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |