Huh, waar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan dat "on topic" geneuzel weg??
Dank alvast
Het zou verboden moeten wordenquote:
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Done, er stond wel meer geneuzel in dat niet meer van deze tijd is.
Niks mis mee toch??quote:
Ik wel, maar daar ging het me niet omquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch??![]()
Hoewel ik er grif aan meedoe (en ik het er niet mee oneens ben) snap ik die totale omslag naar haarloos plosteling nog steeds niet
Ik snap er ook geen ruk van eilk, vind schaamhaar(mits een beetje bijgehouden) zelf een stuk geiler staan dan twee rauwe kipfiletjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel ik er grif aan meedoe (en ik het er niet mee oneens ben) snap ik die totale omslag naar haarloos plosteling nog steeds niet
Misschien is het simpelweg "liever geen haar in de bek"??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen ruk van eilk, vind schaamhaar(mits een beetje bijgehouden) zelf een stuk geiler staan dan twee rauwe kipfiletjes.
Reya: "Ach, werd het werk van Ilja Leonard Pfeijffer maar in dergelijk onleesbaar subschrift gedrukt."quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Reya: "Ach, werd het werk van Ilja Leonard Pfeijffer maar in dergelijk onleesbaar subschrift gedrukt."
Dat zal het vast wel zijn, maar het brengt wel veel problemen met zich mee als je moet beffen en de vrouw in kwestie die dag even geen tijd had om bij te scheren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien is het simpelweg "liever geen haar in de bek"??![]()
AU!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zal het vast wel zijn, maar het brengt wel veel problemen met zich mee als je moet beffen en de vrouw in kwestie die dag even geen tijd had om bij te scheren.
Een tekstschrijver, het enige dat nog aan mijn leven ontbrak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Reya: "Ach, werd het werk van Ilja Leonard Pfeijffer maar in dergelijk onleesbaar subschrift gedrukt."
Ik ben ook nog van de X.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is de Y-generatie hier in de meerderheid en zijn wij als Generatie X in de minderheid Whisk
Neequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is de Y-generatie hier in de meerderheid en zijn wij als Generatie X in de minderheid Whisk
Geen. Er zijn al users van boven de 70.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof, bij welke leeftijd wordt je geacht niet meer te posten op Fok!![]()
Je kan dat beter aan yvonne of een van de opas die op de andere fora rondhangen vragen dan aan remlof.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof, bij welke leeftijd wordt je geacht niet meer te posten op Fok!![]()
Zou u nu wel in dergelijke termen over yvonne spreken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen. Er zijn al users van boven de 70.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen. Er zijn al users van boven de 70.
Veel plezier met je Nieuwzuur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga even pasta eten en Nieuwsuur kijken, tozzo
Yvonne vind ik niet aardig. Gewoon omdat ik dat vind .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan dat beter aan yvonne of een van de opas die op de andere fora rondhangen vragen dan aan remlof.
Ik welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yvonne vind ik niet aardig. Gewoon omdat ik dat vind .
Ach, ze heeft tenminste geen diploma's.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yvonne vind ik niet aardig. Gewoon omdat ik dat vind .
Foto's genoeg van haar hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Yvonne stel ik mij voor als een dame met een knotje in haar blonde haar en achter een dikke bril.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Die Yvonne. En ik maar denken dat ze alleen achter de schermen optrad.
Ik dacht dat ze een verpleegster was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ach, ze heeft tenminste geen diploma's.
Y rules.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Geen idee wat ze is/doet.. Maar ik ken alleen maar goede verhalen over haar.. En richting mij was ze ook altijd voorkomendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een verpleegster was.
Tja. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat ze is/doet.. Maar ik ken alleen maar goede verhalen over haar.. En richting was ze ook altijd voorkomend
Tenzij ik je leeftijd helemaal mis heb, hoor je sowieso niet bij Generatie Xquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:16 schreef Nautilus. het volgende:
Wij behoren niet zozeer tot de generatie X, als wel tot de X-factor generatie.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef dotCommunism het volgende:
Ik behoor tot de Peter Pan generatie.
Die is mooi jaquote:
Gewoon Y dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Generation_Y#Peter_Pan_Generation
Samenvatting: "ik ben een jaar of 20"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn leeftijd laat zich benaderen als 2x-3=y, waarbij voor y de leeftijd van remlof in aanmerking genomen mag worden. Maar u heeft gelijk als u zegt dat ik niet tot de X-factor generatie behoor. De eerste versie van die pooiershow werd uitgezonden toen ik in de tweede klas van de middelbare school zat, dus ik ben redelijk onbeschadigd.
Ik gok Andries en Thijs.quote:
quote:
Marja van Bijsterveldt, Lilian Helder, Clairy Polak, Marga van Praagquote:
*RIL*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Marja van Bijsterveldt, Lilian Helder, Clairy Polak, Marga van Praag
als er vrouwen bij de EO aan tafel komen moeten ze natuurlijk iets evangelisch te melden hebben, of nergens op slaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Marja van Bijsterveldt, Lilian Helder, Clairy Polak, Marga van Praag
Lilian Helderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als er vrouwen bij de EO aan tafel komen moeten ze natuurlijk iets evangelisch te melden hebben, of nergens op slaan.
Lilian Helder en Clairy Polak vallen best mee. Ik erger mij altijd aan Andries, vreselijke presentator.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL*
Maar om mezelf te ergeren zet ik waarsch op de achtergrond wel op
Fixedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lilian Helder en Clairy Polak vallent best mee. Ik erger mij altijd aan Andries, vreselijke presentator.
quote:
Volgens mijn moeder is andries in het eggie best wel een toffe peer, ik ken hem alleen van de TV.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lilian Helder en Clairy Polak vallen best mee. Ik erger mij altijd aan Andries, vreselijke presentator.
Helder valt niet mee, ik dacht aan Ploumen.
Dat zeiden mijn ouders over Balkenende (al hadden ze gelukkig niet op hem of het CDA gestemd)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is andries in het eggie best wel een toffe peer, ik ken hem alleen van de TV.
Er is ook niets mis met Hindquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik vond Hind destijds een lekker ding, terwijl alle jongens uit mijn klas van Hillary Duff droomden, dus Idols! liet mij niet helemaal onberoerd.
Ik vond madonna indertijd ook een lekker ding, maar daar valt tegenwoordig weinig meer van terug te zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik vond Hind destijds een lekker ding, terwijl alle jongens uit mijn klas van Hillary Duff droomden, dus Idols! liet mij niet helemaal onberoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |