Misschien is dat de klacht wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:17 schreef KreKkeR het volgende:
Maar wat is jouw klacht nou?![]()
Snap er helemaal niks van
Ik begon figuurtjes te zien, en weet nu nog niet waar het overgaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:17 schreef Repeating het volgende:
Ik zag alleen maaren nog een
en nog veel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef KreKkeR het volgende:
Oh en waarschijnlijk hoort deze ook in dit topic thuis:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie post deze in OUD?
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hoe krijg je een baby voor de 2e keer aan het huilen?HuilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie post deze in OUD?
Veel plezier.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
quote:
penisbaardquote:
quote:
Als iedereen trollen zou herkennen, zouden er toch helemaal geen trollen bestaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef mymoodfentje het volgende:
Trolls nog steeds niet kunnen herkennendeze mensen
![]()
Reeds is het internet geen nieuw medium meer en hebben de meeste mensen er wel ervaring mee, toch? Of het komt doordat de meesten die het hele trollconcept niet snappen vrouw zijn, weet ik niet.Laagopgeleid misschien? Lageropgeleiden zoals mbo'ers en hbo'ers snappen wel vaker hele duidelijk zaken niet, ze zien het gewoon niet ofzo
. Internet is een serieuze zaak zullen deze mensen wel denken ofzo
. Niet dat iedereen natuurlijk flink de troll uithangt op het internet, maar de meeste toch wel lijkt me
helemaal hier in de klaagbaak. In sommige subfora kan je best serieus zijn. Soberso heb je OUD, wat natuurlijk een heel serieus subforum is
Al die ouders daar kunnen geen grapje hebben
. Al die mensen die het trollconcept niet snappen of herkennen terwijl het toch zo overduidelijk is
. Regelrechte hazen zijn dat, sorry hoor
. Totaal onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die trolls niet herkennen terwijl trolls het zo obvious laten merken
[ afbeelding ]
trollin is a art wil je zeggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Als iedereen trollen zou herkennen, zouden er toch helemaal geen trollen bestaan.
Engels ookquote:
Nee.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Oh, dat stond er. Vind je het gek dat ik 'm niet snap met zulk Engels.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee.
Net zoals op andere plekken, heb je ook op fora een aantal originele mensen, in dit geval mensen die bijv. op echt grappige leuke manier iets proberen uit te lokken. En daarnaast een hoop fantasieloze puberale kneusjes die EN niet in staat zijn een normaal gesprek aan te gaan EN als persoon niet interessant of grappig zijn, en daarom maar gaan lopen klieren: negatieve aandacht is immers ook aandacht.
Ah. Toegegeven, kende ik nog niet.quote:
quote:
David de Kabouter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:21 schreef amenth het volgende:
Waar kmt dat woord vandaan ik denk dan altyd aan dwergen
TS is echt een koning.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |