Wat is een vechtign?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:25 schreef amenth het volgende:
ja terechte klacht man er zijn wel paar uitzonderingen bij de vechtign doe ik het toch altijd wel rustiger aan tegen de vrouwen ook al willen ze gelijk behandelt worden anders trap je ze gelijk het ziekehuis in...
wies taurus danquote:
kun je gelijk zien als ze renault escape rijden is het zon onderdrukte manquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mymoodfentje vs Taurus topic
Verder helemaal gelijk. Luie wijven zijn het gewoon.
Overigens ook een dikke '' voor de mannen die hier in trappen
Voorbeeldje van het type vrouw TS beschrijft in de OP.quote:
Dit heb ik mannen inderdaad nog nooit tegen elkaar horen zeggen.quote:Echt van die types die hun vriendinnen aanraden het uit te maken met hun vriendje als dat vriendje ook maar 1 ding doet dat hun niet zint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik mannen inderdaad nog nooit tegen elkaar horen zeggen.Duh, maar daar werkt de vrouw maar parttime en doet verder niets en eist vanalles. Nogal logisch he, voor haar 10 anderen en als ze wat ouder wordt en zichzelf niet onderhoudt, waarom zou je dan bij d'r blijven? filkker op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even omdraaien, zou jij bij een man blijven die parttime werkt, een groot deel van jouw salaris uitgeeft en dan vervolgens ook nog eens niets kan en jou alle kleine klusjes laat doen? dacht het niet."If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik mannen inderdaad nog nooit tegen elkaar horen zeggen.Schril contrast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouw: 'Hij heeft nu al 3 avonden vergeten om de wasmachine in te pakken!!!'
Man: 'Die kuthoer heeft 1 van mijn beste vrienden geneukt!'
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
even wat gelezen van dr. Wat een zeikwijfquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voorbeeldje van het type vrouw TS beschrijft in de OP.
Dit ook. Op aanraden van die zogenaamde "feministische" vriendinnen dan he, zulks goed adviesquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schril contrast:
Vrouw: 'Hij heeft nu al 3 avonden vergeten om de wasmachine in te pakken!!!'
Man: 'Die kuthoer heeft 1 van mijn beste vrienden geneukt!'
Ik snap überhaupt niet waarom je iets met zo iemand zou beginnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
even omdraaien, zou jij bij een man blijven die parttime werkt, een groot deel van jouw salaris uitgeeft en dan vervolgens ook nog eens niets kan en jou alle kleine klusjes laat doen? dacht het niet.
touchequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
even omdraaien, zou jij bij een man blijven die parttime werkt, een groot deel van jouw salaris uitgeeft en dan vervolgens ook nog eens niets kan en jou alle kleine klusjes laat doen? dacht het niet.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Duh, maar daar werkt de vrouw maar parttime en doet verder niets en eist vanalles. Nogal logisch he, voor haar 10 anderen en als ze wat ouder wordt en zichzelf niet onderhoudt, waarom zou je dan bij d'r blijven? filkker op!
En voilá hier is precies waar mijn klacht over gaat Kwiwi, Want 75% van de vrouwen in NL werkt parttime en valt onder die categorie. Snap je nu waar wij mannen mee zitten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je iets met zo iemand zou beginnen.
tja, meestal komt de aap pas uit de mouw als de relatie wat verder is dan kalver liefde. En 90% komt het van de kant van de vrouw.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je iets met zo iemand zou beginnen.
Heb je aardig wat moeten/kunnen lezen ja... en zeikwijf... ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
even wat gelezen van dr. Wat een zeikwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |