ik heb het zo even snel doorgekeken, maar mis zo snel niets.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
Nah mensen geen reacties over de playlist en muziek die men evt mist?![]()
![]()
![]()
Weet nog niet wat het precies inhoudt eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Maar hebben jullie weer zin in zo'n "Vind de overeenkomsten"-spelletje?
Is cool, hey groeten he!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, en deze lul die gaat eens werken tot een uur of 9 morgenochtend
Ik draai 2 of 3 nummers die een onderling verband hebben, en die moeten jullie dan raden!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet nog niet wat het precies inhoudt eigenlijk.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter gaat los
gesprekspartner erg blij mee
succesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Top! Hij is nu een stuk sneller omdat ik een hoop discographiėn er uit heb geknikkert. Nu nog een boel losse nommers en cd's toevoegen en dan moet alles weer goed zijn. Dit is all1 even genoeg voor vannacht vrees ik want ik ben al een hele dag aan t kloten om guppie uberhoubt weer online te krijgen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het zo even snel doorgekeken, maar mis zo snel niets.
jup, al van 2 kanten gekregenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt wel een ander ip adres nodig dan gister om te draaien he.
Werkse man!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
pffquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Hij is nu een stuk sneller omdat ik een hoop discographiėn er uit heb geknikkert. Nu nog een boel losse nommers en cd's toevoegen en dan moet alles weer goed zijn. Dit is all1 even genoeg voor vannacht vrees ik want ik ben al een hele dag aan t kloten om guppie uberhoubt weer online te krijgen...
Nog niet. Viro is een end op weg. Maar hij is ziek en ik hoop dat t t m allemaal lukt van t weekend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff
maar zit guppie nu ook tussen de dj's of is dat nog steeds niet mogelijk?
ik had het wel zelf uitgegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh er bestaan nog wel eerlijke mensen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)000-euro-wasbak.html
wat zou jij hebben gedaan?
ik zou het ook ingeleverd hebben denk ik, zou me anders schuldig voelen
Je moet inderdaad ook geen discografiėn toevoegen, want dat zijn heel veel nummers. Je kan beter de albums opzoeken op wikipedia en dan kijken welke nummers de beste zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Hij is nu een stuk sneller omdat ik een hoop discographiėn er uit heb geknikkert. Nu nog een boel losse nommers en cd's toevoegen en dan moet alles weer goed zijn. Dit is all1 even genoeg voor vannacht vrees ik want ik ben al een hele dag aan t kloten om guppie uberhoubt weer online te krijgen...
beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
beetje late reactie
[..]
ik had het wel zelf uitgegeven
oke.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet. Viro is een end op weg. Maar hij is ziek en ik hoop dat t t m allemaal lukt van t weekend.
Tja omdat ik daar geen verstand van heb had ik dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad ook geen discografiėn toevoegen, want dat zijn heel veel nummers. Je kan beter de albums opzoeken op wikipedia en dan kijken welke nummers de beste zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |