Dit ja. Ik kan altijd een half uur naar spullen gaan zoeken danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moeders die je kamer opruimen.
Dan ben je alles kwijt.
Mooi, zeg is dat ze bij me langs komt!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn moeder woont beneden, ik deel de bovenverdieping met mijn broers.
Nee nog niet gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef Water123 het volgende:
Hebben jullie ook een aanvraagformulier ontvangen voor de studenten OV-chipkaart? Er staat dat nadat je het op de post hebt gedaan, je binnen twee weken je kaart ontvangt. Maar weet iemand of je dan ook al mag (gratis) reizen of dat je moet wachten tot 1 september?
Geen probleem kan geregeld worden.quote:
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef Water123 het volgende:
Hebben jullie ook een aanvraagformulier ontvangen voor de studenten OV-chipkaart? Er staat dat nadat je het op de post hebt gedaan, je binnen twee weken je kaart ontvangt. Maar weet iemand of je dan ook al mag (gratis) reizen of dat je moet wachten tot 1 september?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.
Niet? Raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Verkocht aan broertjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie met je grafische rekenmachine? Verkopen? Op de uni/hbo mag je toch geen grafische gebruiken (bij Statistiek dan, de rest weet ik niet)
Bewaren, altijd handig om zo'n ding thuis te hebben. Veel geld kan je er nu toch niet meer voor vangenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie met je grafische rekenmachine? Verkopen? Op de uni/hbo mag je toch geen grafische gebruiken (bij Statistiek dan, de rest weet ik niet)
Dus? Thuis mag dat welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Water123 het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Bewaren, altijd handig om zo'n ding thuis te hebben. Veel geld kan je er nu toch niet meer voor vangen
Boks, ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 3 voldoendes gehaaldgeslaagd = geslaagd
Waarom nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
Paar maand terug hield ik met een twee vrienden ons 18e-verjaardagsfeest in zo'n clubgebouw. Nu wil een vriend van me dat ook afhuren, echter mag er geen geluidsapparatuur meer worden gebruikt nadat wij ons feest er hielden![]()
.
Iets van geluidsoverlast dit dat.quote:
3x raden, stond niet zover van huizen verwijderdquote:
Gewoon rond een uur of 12 stoppen en dan op stap gaan. Kunnen mensen nooit klagen. Doen ze dat wel, moeten ze gewoon hun bek houden en hebben ze pech.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef yosander het volgende:
[..]
3x raden, stond niet zover van huizen verwijderd. Maar vond het geluid van de muziek nog wel meevallen, van de mensen niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |