Dit ja. Ik kan altijd een half uur naar spullen gaan zoeken danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moeders die je kamer opruimen.
Dan ben je alles kwijt.
Mooi, zeg is dat ze bij me langs komt!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn moeder woont beneden, ik deel de bovenverdieping met mijn broers.
Nee nog niet gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef Water123 het volgende:
Hebben jullie ook een aanvraagformulier ontvangen voor de studenten OV-chipkaart? Er staat dat nadat je het op de post hebt gedaan, je binnen twee weken je kaart ontvangt. Maar weet iemand of je dan ook al mag (gratis) reizen of dat je moet wachten tot 1 september?
Geen probleem kan geregeld worden.quote:
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef Water123 het volgende:
Hebben jullie ook een aanvraagformulier ontvangen voor de studenten OV-chipkaart? Er staat dat nadat je het op de post hebt gedaan, je binnen twee weken je kaart ontvangt. Maar weet iemand of je dan ook al mag (gratis) reizen of dat je moet wachten tot 1 september?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.
Niet? Raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Verkocht aan broertjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie met je grafische rekenmachine? Verkopen? Op de uni/hbo mag je toch geen grafische gebruiken (bij Statistiek dan, de rest weet ik niet)
Bewaren, altijd handig om zo'n ding thuis te hebben. Veel geld kan je er nu toch niet meer voor vangenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie met je grafische rekenmachine? Verkopen? Op de uni/hbo mag je toch geen grafische gebruiken (bij Statistiek dan, de rest weet ik niet)
Dus? Thuis mag dat welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Water123 het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Bewaren, altijd handig om zo'n ding thuis te hebben. Veel geld kan je er nu toch niet meer voor vangen
Boks, ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 3 voldoendes gehaaldgeslaagd = geslaagd
Waarom nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
Paar maand terug hield ik met een twee vrienden ons 18e-verjaardagsfeest in zo'n clubgebouw. Nu wil een vriend van me dat ook afhuren, echter mag er geen geluidsapparatuur meer worden gebruikt nadat wij ons feest er hielden![]()
.
Iets van geluidsoverlast dit dat.quote:
3x raden, stond niet zover van huizen verwijderdquote:
Gewoon rond een uur of 12 stoppen en dan op stap gaan. Kunnen mensen nooit klagen. Doen ze dat wel, moeten ze gewoon hun bek houden en hebben ze pech.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef yosander het volgende:
[..]
3x raden, stond niet zover van huizen verwijderd. Maar vond het geluid van de muziek nog wel meevallen, van de mensen niet
.
Waar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
Paar maand terug hield ik met twee vrienden ons 18e-verjaardagsfeest in zo'n clubgebouw. Nu wil een vriend van me dat ook afhuren, echter mag er geen geluidsapparatuur meer worden gebruikt nadat wij ons feest er hielden![]()
.
Hoezo dat?quote:
Hattem.quote:
Omdat hij afstandelijk doet (vind ik) doordeweeks. Ik zie hem alleen in het weekend, omdat hij studeert.. en hij komt dit weekend ook ineens niet meer.. en doet raar en niet zo aardig. Het zit me de hele dag al dwars en ik word er gek vanquote:
Muziek ging ook wel zachter na middernacht, maar denk dat 't eerder de mensen waren. Die liepen in en uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon rond een uur of 12 stoppen en dan op stap gaan. Kunnen mensen nooit klagen. Doen ze dat wel, moeten ze gewoon hun bek houden en hebben ze pech.
Hoeft niet te betekenen dat 'ie vreemd gaat. Maar kan wel betekenen dat hij de relatie niet meer ziet zitten. Ervaringquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat hij afstandelijk doet (vind ik) doordeweeks. Ik zie hem alleen in het weekend, omdat hij studeert.. en hij komt dit weekend ook ineens niet meer.. en doet raar en niet zo aardig. Het zit me de hele dag al dwars en ik word er gek vanIk heb hem niks misdaan of zo..
Was allang blij dat we onze borg terug hadden, ga dat niet nog een keer doen. Wat een teringbende was datquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HattemGewoon dat feest daar nog een keer houden mét muziek.
Inderdaad. Of dat hij zelf een tijdje niet goed in zijn vel zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeft niet te betekenen dat 'ie vreemd gaat. Maar kan wel betekenen dat hij de relatie niet meer ziet zitten. Ervaring.
Als je tot diep in de nacht doorgaat is het wel logisch dat mensen gaan klagen, vind ik zelf ook ontzettend irritant als ik rond 12 uur ga slapen en bij de buren is er nog een feestje tot 2.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Muziek ging ook wel zachter na middernacht, maar denk dat 't eerder de mensen waren. Die liepen in en uit. En wilden juist een feest tot diep in de nacht hebben, heel leuk uitgaan kun je niet in Zwolle. Zekers niet met <18-jarigen
.
Oh..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat hij afstandelijk doet (vind ik) doordeweeks. Ik zie hem alleen in het weekend, omdat hij studeert.. en hij komt dit weekend ook ineens niet meer.. en doet raar en niet zo aardig. Het zit me de hele dag al dwars en ik word er gek vanIk heb hem niks misdaan of zo..
Mja, er zat wel enige afstand tussen dat gebouw en de huizen, lag namelijk langs een dijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je tot diep in de nacht doorgaat is het wel logisch dat mensen gaan klagen, vind ik zelf ook ontzettend irritant als ik rond 12 uur ga slapen en bij de buren is er nog een feestje tot 2.
Raar dat er in Zwolle weinig te doen is, toch een best grote stad.
Oké, Zwolle is dus kut. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, er zat wel enige afstand tussen dat gebouw en de huizen, lag namelijk langs een dijk.
Ja klopt, maar een paar leuke kroegen en die zijn op zaterdagavond 18+.
Het zit zo. Hij heeft maandag een tentamen, waar hij nog best veel voor moet leren. Maar tot nu toe kwam hij altijd het weekend naar huis, ook al had hij tentamens. Maar nu dus niet. Misschien stresst hij omdat dit zijn laatste tentamens zijn..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeft niet te betekenen dat 'ie vreemd gaat. Maar kan wel betekenen dat hij de relatie niet meer ziet zitten. Ervaring.
Wat dat betreft wel jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, Zwolle is dus kut. Weer wat geleerd vandaag.
Hij zal wel in de stress zitten. Wacht tot hij dat tentamen heeft gehad en ga dan met 'm praten. Dan zal wel blijken of het aan de stress lag, of dat het aan iets anders ligt, of dat hij het niet eens door heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het zit zo. Hij heeft maandag een tentamen, waar hij nog best veel voor moet leren. Maar tot nu toe kwam hij altijd het weekend naar huis, ook al had hij tentamens. Maar nu dus niet. Misschien stresst hij omdat dit zijn laatste tentamens zijn..
En ik vind het heus niet erg hoor als hij daar blijft, maar toen ik vroeg vandaag of hij naar huis zou komen, zei hij dat ook als hij kwam, dat hij dan ergens heen zou gaan. En hij wilde niet zeggen waarheen, terwijl hij dat altijd zegt.. Bovendien hebben we tot nu toe altijd op vrijdagavond afgesproken omdat we elkaar dan de hele week niet hadden gezien. Gisteren was hij ook al niet zo heel blij voor me dat ik was geslaagd enzo.. ik weet niet wat ik ervan moet denken..
Dat is wel flinke oplichterij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel ja. Rest niet
.
Vanavond examenfeest en daarna misschien stad. Gezellig met z'n allen naar de Bommel omdat dat dan 16+ is. Breezers, kakkers, mooiboys. Hutje mutje en ¤2,40 betalen voor een glas slootwater.
Dat moet ik dan maar doen, een ander oplossing is er niet. Ik kan moeilijk daarheen gaan, dan word het alleen maar erger..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zal wel in de stress zitten. Wacht tot hij dat tentamen heeft gehad en ga dan met 'm praten. Dan zal wel blijken of het aan de stress lag, of dat het aan iets anders ligt, of dat hij het niet eens door heeft.
Sowieso relaties.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar doen, een ander oplossing is er niet. Ik kan moeilijk daarheen gaan, dan word het alleen maar erger..
Het is gewoon ***, na 38 maanden relatie dit soort dingen
Komt wel goed..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar doen, een ander oplossing is er niet. Ik kan moeilijk daarheen gaan, dan word het alleen maar erger..
Het is gewoon ***, na 38 maanden relatie dit soort dingen
Ja wtf. Daarom indrinken ftwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel flinke oplichterij.
[ insert random behulpzame opmerking om zo van maagdelijkheid af te komen ]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |