Doos tissues.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef Flitskikker het volgende:
Hier nog foto's van de teringzooi op m'n kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbranden die boel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie fap doekjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:52 schreef Joosterd het volgende:
Als ik niet opruim doet mijn moeder het.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:52 schreef Joosterd het volgende:
Moeders die je kamer opruimen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:52 schreef Joosterd het volgende:
Mijn moeder woont beneden, ik deel de bovenverdieping met mijn broers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Waar woont je moeder? Mag ze mijn kamer ook eens komen doen
Dit ja. Ik kan altijd een half uur naar spullen gaan zoeken danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moeders die je kamer opruimen.
Dan ben je alles kwijt.
Mooi, zeg is dat ze bij me langs komt!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn moeder woont beneden, ik deel de bovenverdieping met mijn broers.
Nee nog niet gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef Water123 het volgende:
Hebben jullie ook een aanvraagformulier ontvangen voor de studenten OV-chipkaart? Er staat dat nadat je het op de post hebt gedaan, je binnen twee weken je kaart ontvangt. Maar weet iemand of je dan ook al mag (gratis) reizen of dat je moet wachten tot 1 september?
Geen probleem kan geregeld worden.quote:
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef Water123 het volgende:
Hebben jullie ook een aanvraagformulier ontvangen voor de studenten OV-chipkaart? Er staat dat nadat je het op de post hebt gedaan, je binnen twee weken je kaart ontvangt. Maar weet iemand of je dan ook al mag (gratis) reizen of dat je moet wachten tot 1 september?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.
Niet? Raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wachten tot 1 september. De kaart is sowieso niet geldig in de zomervakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |