quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog nooit wat gegeven bij een examenfeest.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga geven
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga geven
HAHAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Zeker een kaartje geven, is wel zo netjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Zeker een kaartje geven, is wel zo netjes
[ afbeelding ]
OOk last van gehad vandaag.quote:
Doe maar niet, want dat is echt genaaid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Oke jongens ik heb een kwestie. Een vriendin van me zegt dat dit niet oke is maar ik zeg van wel.
ik heb het 2 dagen geleden uitgemaakt met mijn vriendin, had haar kaartjes voor het examenfeest van vanavond gegeven en ze komt dus ook.
Is het oke om een ander meisje te zoenen? Waarom niet?
Gewoon doen, wat kan jou 't schelen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Oke jongens ik heb een kwestie. Een vriendin van me zegt dat dit niet oke is maar ik zeg van wel.
ik heb het 2 dagen geleden uitgemaakt met mijn vriendin, had haar kaartjes voor het examenfeest van vanavond gegeven en ze komt dus ook.
Zou er alleen niet voor zorgen dat je het recht in d'r gezicht doetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet trouwens niet of er iets gehosseld kan worden maar als zij met een andere jongen zou zoenen zou ik niet carenIk heb het niet voor niets uitgemaakt
Tuurlijk is dat wel oke, kansen pakken man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Twijfelgevalletje inderdaad. Het is wel snel, maar ik zou zeggen dat het wel kan... maar niet als zij het kan zien of zo, dat zou wel gemeen zijn. Grote kans dat zij er nog wel mee zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |