Gaat ook lukken, alleen weekje minder feest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O okee, wauw, vies. Maar ja komt wel goed. Na de wiskunde toets zei ik tegen de meester dat ik dacht dat ik wel een voldoende zou halen(en dat zou dan ook mijn eerste wiskunde toets zijn die voldoende zou zijn dit jaar) en toen begon hij al met lachen. Maar blijkbaar heb ik een 6,0 gehaald dus ja... dan moet jij het ook kunnen halen.
Dat zeg je elke keer met kater.quote:
Serieus ik dacht dat ik dood ging man maar nu gaat het iets beter maar nog steeds niet echt goedquote:
Ja maar ik ga me proberen in te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanavond ga je weer aan de zuip.
Snuf en inhouden...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik ga me proberen in te houden
Maar ja dat denk ik altijd als ik een kater heb
lekker al het alcohol eruit gezweet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef Joosterd het volgende:
Weer terug van mountainbiken nu ga ik verder de hele dag niets meer doen.
Ik dacht dat ik kapot ging man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
lekker al het alcohol eruit gezweet?
Dat 'inhouden' herken ik. Maar als de avond ervoor echt te veel heb gezopen, is het niet zo moeilijk om me eraan te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik ga me proberen in te houden
Maar ja dat denk ik altijd als ik een kater heb
Whisky'tjequote:
Onder andere maar het viel mij zwaar tegen en de wind zat ook niet mee..quote:
Waait lekker inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Onder andere maar het viel mij zwaar tegen en de wind zat ook niet mee..
Dat doe ik sowieso welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wel, ik moet vanavond zuipen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef Joosterd het volgende:
Onze school is gister helemaal onder gelopen met water hoorde ik net.![]()
Quote van een meisje die gezakt is: whoehoee, school gister onder water! # god straft meteen.
Ik zit er toch niet meer volgend jaar.quote:
Als je het goed doet wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso welMaar gevolgen krijg ik morgen pas weer onder ogen te zien.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Snuf. het volgende:
Een meisje waar ik even mijn kluisje mee had gedeeld de laatste weken omdat zij haar sleutel was vergeten kwam naar school. Met haar zusje. WAT EEN CHICK
quote:
Snuf is single en dat meisje is jou wat schuldig => PROFIT!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Snuf. het volgende:
Een meisje waar ik even mijn kluisje mee had gedeeld de laatste weken omdat zij haar sleutel was vergeten kwam naar school. Met haar zusje. WAT EEN CHICK
Misschien komt ze vanavond wel naar examenfeestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Snuf is single en dat meisje is jou wat schuldig => PROFIT!!!!!
Hehe nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien komt ze vanavond wel naar examenfeest
Jullie krijgen uitgebreid verslag maar als ik me zo voel als nu dan zal het bij het eerste drankje kotsen wordenquote:
Dan zou ik aan de bier of cola gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jullie krijgen uitgebreid verslag maar als ik me zo voel als nu dan zal het bij het eerste drankje kotsen worden
Achja, nuchter blijven heeft ook weer voordelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jullie krijgen uitgebreid verslag maar als ik me zo voel als nu dan zal het bij het eerste drankje kotsen worden
Ik ga rustig aandoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan zou ik aan de bier of cola gaan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog nooit wat gegeven bij een examenfeest.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga geven
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |