Hmm.. dat is moeilijk ja. Heb je al enig idee van wat als plan B wilt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed idee.Nu ik gezakt ben, moet ik plan B bedenken voor als ik word uitgeloot volgend jaar.
Ik wil en ga en zal Criminologie studeren vind ik, hoe dan ook.
En nog een jaar verliezen kan ik niet gebruiken.
Dankjewel.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. dat is moeilijk ja. Heb je al enig idee van wat als plan B wilt?
Je hebt nog een jaar om erover na te denken, dus dat komt wel goed.quote:
Normaal gesproken wel daarom ook deze emoticonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk zat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit al in de schuilkelder.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Wakker. Wat een fucking nice avondje hoewel ik gezakt ben (wel met her)
Euj jij ook weer hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Wakker. Wat een fucking nice avondje hoewel ik gezakt ben (wel met her)
quote:
Nederlands 5,0---> 5,4 dan ben ik geslaagd.quote:
Ik had een 5,4quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]![]()
[..]
Nederlands 5,0---> 5,4 dan ben ik geslaagd.
Oh, ik ga even voor de tweede keer ontbijten.![]()
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lekker! Dat ga ik zo ook eventjes doen.
Ik snap dat het lekker is, maar op dat tijdstip...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice!
Vriend van me ging vanochtend (half 10) na het afhalen van de cijferlijst kebab of kapsalon halen.
Inderdaad, wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap dat het lekker is, maar op dat tijdstip...
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap dat het lekker is, maar op dat tijdstip...
Oja, moet ook nog werken vanmiddagquote:
Of je geslaagd bent ofwa?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, moet ook nog werken vanmiddag. Maar moet nog worden gebeld
.
Ik heb dat ook. Op onze school kon je die laten ondertekenen bij de administratie. Sommige mensen hebben nu al ondertekende lijsten nodig bij het inschrijven voor een studie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Trouwens, mn cijferlijst is niet ondertekend maar er staan wel plekjes voor handtekeningen van de directeur enzo. Is dit alleen als je geslaagd bent?
Klopt. Ze houden heus wel rekening met mensen die mee doen aan het tweede tijdvak. Voor welke opleiding heb jij je ingeschreven?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Oja, ik heb ook lotingstudie maar hoe zit dat dan als je gezakt bent. Ze wilden die lijsten voor een bepaalde datum hebben toch?
1. bedrijfskunde (loting) 2. bedrijfseconomiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Ze houden heus wel rekening met mensen die mee doen aan het tweede tijdvak. Voor welke opleiding heb jij je ingeschreven?
Nee, hoe laat ik moet werken. Moet even wat administratie doenquote:
Ze kijken naar het gemiddelde van je hele eindlijst.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
1. bedrijfskunde (loting) 2. bedrijfseconomie
Kijken ze ook wat voor cijfers je had op welke vakken? Zo is economie mijn hoogste van en wiskunde ook. Of kijken ze sowieso alleen naar het gemiddelde van alles?
Ik heb herkansing, moet voor wiskunde een 6.0 halen.quote:
O okee, wauw, vies. Maar ja komt wel goed. Na de wiskunde toets zei ik tegen de meester dat ik dacht dat ik wel een voldoende zou halen(en dat zou dan ook mijn eerste wiskunde toets zijn die voldoende zou zijn dit jaar) en toen begon hij al met lachen. Maar blijkbaar heb ik een 6,0 gehaald dus ja... dan moet jij het ook kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb herkansing, moet voor wiskunde een 6.0 halen.
Ik had toenet met lerares m'n CE gechecked he, heb ik zo'n 10 punten verspeeld aan slordigheidsfouten.
Ook weigerde de 2e corrector me 3 punten te geven en had ook m'n eigen lerares 2 punten vergeten op te tellen....
Al met al zou ik gewoon geslaagd moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |