Je ziet de ironie niet??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je mij als bron roeper of moderator ziet, is een nieuw 'forum-bril receptuur' wel van toepassing.
Verder is het tekst, geen foto. Of bedoel je dat je fotos bij de teksten wil nu?![]()
Ken ik niet, dat van kadhafi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef Zeeland het volgende:
Goede TT.
Overigens is de afbeelding van jouw ook geen symbool van kadhafi? Volgens mij had die zo'n munument van een hand die een straaljager vangt.
Oh het is allemaal weer zo moeilijk, lees de FAQ anders even, of hoe dat op fok heet.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
• Voor slowchatten / minder serieuze discussies kan je in het POL-Café terecht, het is de bedoeling dat degene die als laatste reageerde het volgende topic opent, dit kan door op het knopje "open nieuw deel" te klikken, deze staat rechts van de Topictitel. Vergeet niet de nummering aan te passen.
• Zorg dat topics een duidelijk politiek onderwerp hebben, en er ruimte tot discussie is.
@2.40 Let vooral niet op de ondertiteling.quote:
Oh ja, sesamstraat, dat herinnert me aan iets, doe maar vast een luier aan, ruk een brancard en zuurstof aan, spalk je rug tegen dubbel slaan, doe handschoenen aan opdat je je dijen niet breekt etc .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef Zeeland het volgende:
Ik ga naar de ZB![]()
Maar niet voordat we hebben gekeken naar:
[ afbeelding ]
Als het je niet bevalt ga je toch elk topic melden in het feedback-topic met als klacht "ze posten plaatjes zonder contextquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
• Voor slowchatten / minder serieuze discussies kan je in het POL-Café terecht, het is de bedoeling dat degene die als laatste reageerde het volgende topic opent, dit kan door op het knopje "open nieuw deel" te klikken, deze staat rechts van de Topictitel. Vergeet niet de nummering aan te passen.
Probeer jij onze speeltuin nou een beetje te kapen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh het is allemaal weer zo moeilijk, lees de FAQ anders even, of hoe dat op fok heet.
Elk forumdeel kent een SC, in POL verwacht ik dan toch wel dat het minimaal politieke relevantie heeft. Anders kunnen bepaalde 'kids' hier zich echt beter thuis voelen in de ONZ sc.
Zo denk ik niet, handel dus ook niet zo. Gelukkig, pfweeeew. Jij bent niet bepaald een dotje van een communiste!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef dotCommunism het volgende:
Als het je niet bevalt ga je toch elk topic melden in het feedback-topic met als klacht "ze posten plaatjes zonder context" of "ze praten niet over politiek
". Laat de mods maar bepalen of ze jou of de rest gelijk geven.
Een betere wereld begint bij jezelf hè.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:15 schreef fokthesystem het volgende:
[ afbeelding ]
Had Bea met haar toespraak dan toch gelijk, te veel internet vervreemd mensen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het bijna tijd voor.
Context is lekker.
Neen, pertinent onwaar, het ligt altijd eerst aan een ander,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:20 schreef dotCommunism het volgende:
Een betere wereld begint bij jezelf hè.
En dat, zo sprekende, heeft als misselijkmakend gevolg hier, bijna dan :quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef Reya het volgende:
Het gedrag van fokthesystem schenkt me, in de woorden van een groot geest, een verlammend gevoel van superioriteit
Er is een soort van "democratische cumulatieve meningen slotsom" dat ook in de POL sc, men gewoon ONZ context, of gewoon zo maar woorden/foto's zonder context mag plaatsenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:19 schreef waht het volgende:
De bovenstaande posts zijn dus echt niet politiek relevant. Wat doen ze in de POL SC?
Nou, daar ben ik het dan helemaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Er is een soort van "democratische cumulatieve meningen slotsom" dat ook in de POL sc, men gewoon ONZ context, of gewoon zo maar woorden/foto's zonder context mag plaatsen
Ik ook niet (wel met jou dus).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef waht het volgende:
Nou, daar ben ik het dan helemaal niet mee eens.
Yep, ik stopte iets te laat om een andere auto te passeren(ingreep van de examinator) en daarna sloeg de auto bij het opgaan van de hoofdweg af, daarna was ik 10 minuten een beetje van mn apropos en vergat ik een keetje te kijken, terwijl de rest van de rit gewoon goed was.quote:
zo snel mogelijk, mn instructeur gaat vanavond nog kijken naar open plekken en ik weet de volgende datum ws nog voor volgende week woensdag.quote:
Dat is goed, niet te lang stilstaan bij vandaag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zo snel mogelijk, mn instructeur gaat vanavond nog kijken naar open plekken en ik weet de volgende datum ws nog voor volgende week woensdag.
Ik zal niet happen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is erg balen.
Rijbewijs is het belangrijkste papiertje om te halen.
als je in bumfuck, verweggistan woont misschien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is erg balen.
Rijbewijs is het belangrijkste papiertje om te halen.
Of als je als liberaal al het spoor wegbezuinigd zodat je wat meer asfalt aan kunt leggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
als je in bumfuck, verweggistan woont misschien.
Het werkt hier al jaren heel aardig. Er zijn flinke politieke discussies maar ook een goede portie gezelligheid en onzin tussendoor. Niks mis mee. Het gaat om de gemeenschappelijke interesse.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh het is allemaal weer zo moeilijk, lees de FAQ anders even, of hoe dat op fok heet.
Elk forumdeel kent een SC, in POL verwacht ik dan toch wel dat het minimaal politieke relevantie heeft. Anders kunnen bepaalde 'kids' hier zich echt beter thuis voelen in de ONZ sc.
Altijd leuk, die armchair modsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het werkt hier al jaren heel aardig. Er zijn flinke politieke discussies maar ook een goede portie gezelligheid en onzin tussendoor. Niks mis mee. Het gaat om de gemeenschappelijke interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |