SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ontkennen maar ik heb het uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
StB, die heb ik even gemist geloof ik?
Ja dat is inderdaad niet zo gek als je me maar 1 avond hebt gezien van mijn slechtste kantquote:
Oh nou, dan heeft ontkennen ook geen zin meer hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze ontkennen maar ik heb het uit betrouwbare bron.
Oh en wat een matige kuttitel.
Nee precies. Nu ja, 66% en ongetwijfeld nog een Rival of Heatwave ofzo erbij en het klopt weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh nou, dan heeft ontkennen ook geen zin meer he
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee precies. Nu ja, 66% en ongetwijfeld nog een Rival of Heatwave ofzo erbij en het klopt weer.
Logisch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
Maar pff, die roddels over mij en babs. Je brengt één nacht door met een man en meteen zijn de verhalen de wereld in gebracht
Zo gaan die dingen hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
Maar pff, die roddels over mij en babs. Je brengt één nacht door met een man en meteen zijn de verhalen de wereld in gebracht
Gohquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Dus het was gewoon een orgie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
Maar hij lag helemaal aan de andere kant van de kamer. En er lagen nog meer mensen enzo. Heel onschuldig allemaal.
Dat er meer mensen lagen zegt niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij lag helemaal aan de andere kant van de kamer. En er lagen nog meer mensen enzo. Heel onschuldig allemaal.
quote:
Als je met StB naar het toilet bent geweest, kan ik me voorstellen dat je principes wel wat zijn weggezakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik haal mijn neus op voor roddels. Ik heb overal schijt aan. Ik doe wat ik wil doen, en iedereen die er roddels over verspreidt is gewoon zielig in mijn ogen en ik lach er om
Relatief gezien dan?quote:
trio met Peu en Babs.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Het had erger gekund, peu lag op dezelfde kamer
En Peu heeft niet live verslag gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Daar is niets mee gebeurd. Wij hadden dan wel een live feed van hem gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Peu heeft niet live verslag gedaan.
Dan is er niks gebeurd.
Heel weinigquote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Peu heeft niet live verslag gedaan.
Dan is er niks gebeurd.
+1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar is niets mee gebeurd. Wij hadden dan wel een live feed van hem gehad
MissB is zoenmevrouw?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
Daar is niets mee gebeurd. Wij hadden dan wel een live feed van hem gehad
StB ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je met StB naar het toilet bent geweest, kan ik me voorstellen dat je principes wel wat zijn weggezakt.
[..]
Relatief gezien dan?
Mwhahahaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij niet biseksueel is. Stb was dan pismeneer geweest
Die was ook ergens in de dertig, dat klopt toch? Alles valt gewoon op z'n plaats.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
Die was toch ouder? Of was dat om ons op een dwaalspoor te brengen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Wat heeft missb met StB gedaan?![]()
ik ben ook eens pauze houden hoor
Dampende seks terwijl Peu lag te slapen. De arme drommelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Wat heeft missb met StB gedaan?![]()
ik ben ook eens pauze houden hoor
Iets positiefs mag ook wel na al dat bashen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent wel weer in een center-of-attention bui he?
We houden het in de gaten, zodra missb meld dat ze een paar dagen op reis gaat weten we het zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Die was ook ergens in de dertig, dat klopt toch? Alles valt gewoon op z'n plaats.
2 zelfsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt eerst mentaal de rotte kies getrokken en nu fysiek?.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We houden het in de gaten, zodra missb meld dat ze een paar dagen op reis gaat weten we het zeker.
oke, dit is de overdreven versie dus ik gok opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dampende seks terwijl Peu lag te slapen. De arme drommel
Och, dat bashen was ook gewoon aandacht, dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets positiefs mag ook wel na al dat bashen ja
Oh lieverd, als jij dat graag wilt geloven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oke, dit is de overdreven versie dus ik gok op
seks met babs terwijl peu lag te slapen
Grenzen met Ierland zijn open toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus, er zijn grenzen he.
Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
oke, dit is de overdreven versie dus ik gok op
seks met babs terwijl peu lag te slapen
Neeheeequote:
Dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
speedreadingding gaat niet door, helemaal niet. Kan in september pas weer. Morgen uitslapen
Maar die van MissB wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten wat StB en Peu wensen.
en de film wil ik al helemaal niet zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Peu is toch hartstikke gelukkig en braaf met zijn zoenmevrouwtje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat weet ie toch allangquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Peu probeerde me wel te koppelen aan een 37-jarige vriendin van zoenmevrouw met rammelende eierstokken
Vast niets dan goeds.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij allemaal van jou nu nog weet
Arme jij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Peu probeerde me wel te koppelen aan een 37-jarige vriendin van zoenmevrouw met rammelende eierstokken
Wat behulpzaam van hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou wel willenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi,
Ben jij de nieuwe vriend van Myraela? En waarom ging het eigenlijk uit met MissB?
en hoe was ze?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen maar goede dingen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet niet wat hij allemaal van jou nu nog weet
Oh ja. Ik moest je nog iets vertellen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou wel willen
He wat? Is het uit dan?![]()
quote:
Toch makkelijk dat dat tegenwoordig gewoon via Fok kanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moest je nog iets vertellen...
Hij is ook zo'n schatjequote:
Weet ik veel. Iemand die tegen de veertig loopt en nesteldrang heeft, heeft niet mijn interesse.quote:
He.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe vriend van Myraela?
Jij vuile! Een beetje met stb flikvlooien!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moest je nog iets vertellen...
Over welke/wat hebben we het precies?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef STING het volgende:
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met jouw applicatie?
uhu, maar allemaal beetje hetzelfde op een paar na. Maar gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:16 schreef STING het volgende:
Of ben je appl. beheerder van meerdere applicaties?
Mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhu, maar allemaal beetje hetzelfde op een paar na. Maar gaat lekker![]()
Nu bezig een nieuwe aan t maken en eentje aan t uitbreiden
Goed zo meisje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen vriend. En ik ga ook niet met iemand uit Singles.
Momenteel is alles nog in php.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef STING het volgende:
Mooi
Een nieuwe applicatie aan 't maken?
In welke taal
Ah, een web applicatie dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Momenteel is alles nog in php.
Ben jij al begonnen bij je nieuwe baas?
yup meeste is dat op dit moment. Maar er gaat binnenkort een nieuw pakket gekozen worden voor order entry en later nog planningssoftware. Al zal mbt het laatste weinig eigen beheer zijn. Maar geen idee nogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:20 schreef STING het volgende:
Ah, een web applicatie dus
M'n direct leidinggevende blijft in principe hetzelfde, maar ik word intern ipv extern.
Per 1 juli 'begin' ik
Ik voel me gewoon heerlijk. Heb heerlijk geslapen. Meisje doet het goed. Ik zie er goed uitquote:
Matig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
tofquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon heerlijk. Heb heerlijk geslapen. Meisje doet het goed. Ik zie er goed uitEn mijn huisje is aan kant... Het gaat gewoon onwijs goed
Goed bezig dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Tally het volgende:
Ik voel me gewoon heerlijk. Heb heerlijk geslapen. Meisje doet het goed. Ik zie er goed uitEn mijn huisje is aan kant... Het gaat gewoon onwijs goed
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja nou weten we het welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
O en er staat een heerlijke cake in de ovenHet ruikt hier heerlijk
quote:
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik weet de naam van 't gebak, een Brabantse BroederLekker joh!
Ook alleen te koop in Udenhout of Oisterwijkquote:
Ik las Brabantse Loederquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik weet de naam van 't gebak, een Brabantse BroederLekker joh!
Ohkee. Noted.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook alleen te koop in Udenhout of OisterwijkBij Bakker Besselink of zoiets
Echt heerlijk!
Dat zegt meer over jou dan over mijn typkunstenquote:
Klopt, het was dan ook geen opmerking over je typkunsten, lieve schatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mijn typkunsten
Nee, dat moest er ook nog eens bij komenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, het was dan ook geen opmerking over je typkunsten, lieve schat
Als je wil dat ik nóg later kom arriveer, prima?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En je kan/mag mij niet eens lastigvallen dit weekendquote:
Ik zou het doen, de Broeder is het waardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je wil dat ik nóg later kom arriveer, prima?
Laat maar zitten dan. Komt wel een andere keer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je wil dat ik nóg later kom arriveer, prima?
I'm so impressedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moest er ook nog eens bij komen
Ik neem je wel een keer mee op sight-seeingtoer door het Brabantsche Land.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan. Komt wel een andere keer.
Hoezo niet? Jij zit je toch maar te vervelen als Ez en huppelkind aan het gamen zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je kan/mag mij niet eens lastigvallen dit weekend![]()
Ik betwijfel alleen of we veel gaan zien dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik neem je wel een keer mee op sight-seeingtoer door het Brabantsche Land.
MVS. Klinkt als één of andere nieuwe ziektequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef Ripley het volgende:
Waar in brabant woon je MVS?
Ik heb een boxtel/spoordonk trauma
Net onder de rook van Chemiepak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef Ripley het volgende:
Waar in brabant woon je MVS?
Ik heb een boxtel/spoordonk trauma
Zit dat ook op de komkommer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
MVS. Klinkt als één of andere nieuwe ziekte
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
MVS. Klinkt als één of andere nieuwe ziekte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik betwijfel alleen of we veel gaan zien dan.
Waarom krijg ik hier vuige MI´s bij?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, mijn baas is soms ook zo heerlijk decadent
Omdat jij vuig bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier vuige MI´s bij?
dat is niet leuk genoegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Waarom vertellen mensen niet gewoon wat ze willen zeggen? Dit is echt zo "vraag het me dan!".
ah joh, even schermen met je tieten en zo gebeurd weer die aandachtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is niet leuk genoegKrijg je misschien geen aandacht
Tieten!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah joh, even schermen met je tieten en zo gebeurd weer die aandacht
Dat je eens door moet vergaderenquote:
He samzz is van de tieten, ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:
En ik doe nog zo mijn best keurig over te komenquote:
Ja maar dan zijn ze zo... uhm.. afwezig meteenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier vuige MI´s bij?
Ik wil het niet zeggen. Ik wil alleen even mededelen dat mijn baas soms heerlijk decadenkt is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Waarom vertellen mensen niet gewoon wat ze willen zeggen? Dit is echt zo "vraag het me dan!".
Samzz, je typkunstenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen. Ik wil alleen even mededelen dat mijn baas soms heerlijk decadenkt is.
Freudiaanse typo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen. Ik wil alleen even mededelen dat mijn baas soms heerlijk decadenkt is.
Je kan hem blijkbaar gooien onder de /twitter berichtenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze zo... uhm.. afwezig meteenDie tieten niet.. De kerels!
Ja, sorry hoor. Ook ik maak wel eens een fout, so sue me.quote:
Don't worry, I will.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Ook ik maak wel eens een foute, so sue me.
Welke advocaat raad je mij aan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, sorry hoor. Ook ik maak wel eens een foute, so sue me.
Of is het een filosoof die van dure wijn en kaviaar houdt?quote:
Hypnotiserend he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze zo... uhm.. afwezig meteenDie tieten niet.. De kerels!
En jij zit nog steeds je tijd te verdoen hier?quote:
je moet wat tijdens het betaald krijgen om te zitten hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
En jij zit nog steeds je tijd te verdoen hier?
Je biedt me ook niet veel multiple choice opties hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Ripley het volgende:
zeg sting, doe jij het met samzz of stuur je daar enkel op aan?
De ene tiet of de andere..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Je biedt me ook niet veel multiple choice opties he
welke mis je nog dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Je ontkent het i.i.g. ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef STING het volgende:
Als je je dat gaat afvragen van iedereen die hier wel eens een toespeling maakt, heb je een dagtaakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Ripley het volgende:
zeg sting, doe jij het met samzz of stuur je daar enkel op aan?
*schrikt wakker* Ik zal oplettenquote:
Uh bijv. none of the above of all of the above zijn toch wel antwoorden die je meestal terugziet in een multiple choice vraagquote:
Als de liefdeskledder komt bedoel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Techno het volgende:
[..]
We horen het vanzelf wel als het zover is.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je je dat gaat afvragen van iedereen die hier wel eens een toespeling maakt, heb je een dagtaak
Dat zie ik bij Samzz nog niet zo snel gebeurenquote:
Eerder een berichtje dat er in Enschede een baby te vondeling is gelegd dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zie ik bij Samzz nog niet zo snel gebeuren
Dus ook jij had door dat mijn opmerking over je typkunsten een toespeling was, ben ik zo transparant?quote:
Ik kan het niet op commandoquote:
quote:
mindtricks hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus toch wel
Of toch niet
* S95Sedan is confused
Fijn he, duidelijkheidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus toch wel
Of toch niet
* S95Sedan is confused
die zijn anders erg duidelijk steeds dat ik moet betalenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zou bij de belastingdienst moeten gaan werken.
MAAR! je hebt nu eigen huisje.. Dus.... Krijg je ook terug van de belasting!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn anders erg duidelijk steeds dat ik moet betalen
Even je lijstje aanpassen Wippy!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
als mensen niet gewoon nee zeggen is het over het algemeen gewoon waar
Ja, maar als je iets tegoed hebt van ze is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:30 schreef rival het volgende:
die zijn anders erg duidelijk steeds dat ik moet betalen
Nah ik zorg wel dat ik me niet verveel, desnoods ga ik Purmerend inquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jij zit je toch maar te vervelen als Ez en huppelkind aan het gamen zijn
wat voor try out/game middag?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
vanavond kort biertje, morgen de Try-out van mijn game-middag op het Leidseplein.
kreeg ik dit jaar al na 5 jaar nietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
MAAR! je hebt nu eigen huisje.. Dus.... Krijg je ook terug van de belasting!!
Leuker maak ik het niet, wel makkelijker?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zou bij de belastingdienst moeten gaan werken.
Leuk spelletje voor als je je overdag verveeltquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Nah ik zorg wel dat ik me niet verveel, desnoods ga ik Purmerend in
We gaan morgenmiddag PS3, Xbox360 en Wii spelen in de kroeg, met rockband set, Kinect etc etc... Mensen nemen ook hardware etc meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
wat voor try out/game middag?
[..]
kreeg ik dit jaar al na 5 jaar niets
Owhquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
wat voor try out/game middag?
[..]
kreeg ik dit jaar al na 5 jaar niets
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
't lichaam van m'n oma vond het vanochtend blijkbaar wel genoeg geweest. Zo is m'n ma in 2 maand beide ouders kwijt.
Nou ja, oma heeft haar zin, dus echt heel verdrietig kan ik er niet van worden.
ineens ging dat sire spotje door mijn hoofd...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik zorg wel dat ik me niet verveel, desnoods ga ik Purmerend in
Ik drink altijd gewoon bier in de kroeg. Vanavond al.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We gaan morgenmiddag PS3, Xbox360 en Wii spelen in de kroeg, met rockband set, Kinect etc etc... Mensen nemen ook hardware etc mee.
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
't lichaam van m'n oma vond het vanochtend blijkbaar wel genoeg geweest. Zo is m'n ma in 2 maand beide ouders kwijt.
Ja, wij ook, ik ook vanavond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik drink altijd gewoon bier in de kroeg. Vanavond al.
Je kan ook overal wat achter zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
als mensen niet gewoon nee zeggen is het over het algemeen gewoon waar
Daar heb ik geen kroeg voor nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pff, sterkte man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
Dronken mensen en Singstarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wij ook, ik ook vanavond.
Alleen spelen we er morgenmiddag casual een spelletje bij, net als poolen in de kroeg dus.
ah, met bekenden dus? ik dacht iets van een wedstrijd oid....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We gaan morgenmiddag PS3, Xbox360 en Wii spelen in de kroeg, met rockband set, Kinect etc etc... Mensen nemen ook hardware etc mee.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ineens ging dat sire spotje door mijn hoofd...
ik hoorde zo dat stemmetje zeggen...."hou ramen en deuren gesloten...... "
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
wat saai en inspiratieloosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat vind ik fijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ik vergeef het je
het is open voor iedereen opzich, iedereen die lid is van de FB pagina (800+) heeft een uitnodiging gehad, maar de deur is gewoon open.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
ah, met bekenden dus? ik dacht iets van een wedstrijd oid....
Gecondoleerd, JBquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
Hmmm. Daar zit ik niet tussen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thuis drinken is voor tokkies en werklozen.
En als in de kroeg drinken nu gelijk staat aan thuis?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thuis drinken is voor tokkies en werklozen.
ja, dat zei je er net niet bijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
"met een paar lekkere wijven."
...sure beats posten in Singles.
Ach, het is een experiment, ik zie wel hoe het looptquote:
Ben heus niet van plan om even op de koffie thee te komen bij je hoorquote:
FB pagina?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een experiment, ik zie wel hoe het loopt.
Ik gok dat er nu zo'n 30 man opafkomt, misschien iets meer door het weer. Als het leuk is komt er vast een (uitgebreider) vervolg.
Zou ik ook niet doen, straks moet je klussenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben heus niet van plan om even op de koffie thee te komen bij je hoor
Daar heeft ze geen tijd voorquote:
Lijkt me op zich wel leuk. Hoop voor je dat het een succes wordt..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een experiment, ik zie wel hoe het loopt.
Ik gok dat er nu zo'n 30 man opafkomt, misschien iets meer door het weer. Als het leuk is komt er vast een (uitgebreider) vervolg.
Ja daarom.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, straks moet je klussen
Oh, gameday. Nee, dat klinkt niet als iets wat ik leuk ga vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/event.php?eid=167086100022048
Je kan natuurlijk gewoon in de tuin gaan zitten bier drinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daarom.
Daar heb ik geen zin in natuurlijk
Dan ben je alcoholist.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
En als in de kroeg drinken nu gelijk staat aan thuis?
Dat merk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuker maak ik het niet, wel makkelijker?
Engelse FB omdat je in A'dam woont. Het nieuwe hip-zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb de pagina aan de PR man over gelaten. Het is echt heel casual, dus geen die-hard gamers, gewoon Guitar Hero, Volleybal met de Kinect, party games op de Wii etcquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gameday. Nee, dat klinkt niet als iets wat ik leuk ga vinden
Of niet danquote:
Soms lul jij ook zooo slap he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Engelse FB omdat je in A'dam woont. Het nieuwe hip-zijn..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Failbook.quote:Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijken.
Klinkt nog niet als iets voor mij. De enige spelletjes die ik ooit heb gespeeld zijn Sims en Zootycoon of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb de pagina aan de PR man over gelaten. Het is echt heel casual, dus geen die-hard gamers, gewoon Guitar Hero, Volleybal met de Kinect, party games op de Wii etc.
Ik wil het juist voor iedereen houden, niet voor de nerds die sowieso al de hele dag gamen.
Volgens mij is er te dicht bij zijn tuin een vijver.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon in de tuin gaan zitten bier drinken!
Niet in iedere vijver zitten kikkersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is er te dicht bij zijn tuin een vijver.
Kans is dus klein dat ik relaxed bier ga drinken daar
Als je het niet probeertquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt nog niet als iets voor mij. De enige spelletjes die ik ooit heb gespeeld zijn Sims en Zootycoon of zo
Geloof er niks vanquote:
Zoveel problemen heb ik niet met ze, dus heel dolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of niet danBen je al net zo dol op mij als op de belastingdienst?
Je ziet het gewoon vaak. Kansloze hippies die in het Engels overgaan omdat ze extra tof willen zijn nu de Hyvesbende er ook bij komt.quote:
Sja, ik heb mensen uit Zweden, de UK, VS, Isreal etc op mijn FB, wel zo handig voor zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon vaak. Kansloze hippies die in het Engels overgaan omdat ze extra tof willen zijn nu de Hyvesbende er ook bij komt.
Dit is dan ook gewoon kansloosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb mensen uit Zweden, de UK, VS, Isreal etc op mijn FB, wel zo handig voor ze. Heeft niets met tof doen te maken.
Mijn windows is ook altijd in het Engels, ik snap dat soort dingen niet in de Nederlandse vertaling.
Neuh. Ik ga niet bij Rival op visite.quote:
Da's toch heul wat anders man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Mijn windows is ook altijd in het Engels, ik snap dat soort dingen niet in de Nederlandse vertaling.
Alleen al dat "vind ik leuk" klinkt te debiel voor woordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon kansloos
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |