SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ontkennen maar ik heb het uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
StB, die heb ik even gemist geloof ik?
Ja dat is inderdaad niet zo gek als je me maar 1 avond hebt gezien van mijn slechtste kantquote:
Oh nou, dan heeft ontkennen ook geen zin meer hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze ontkennen maar ik heb het uit betrouwbare bron.
Oh en wat een matige kuttitel.
Nee precies. Nu ja, 66% en ongetwijfeld nog een Rival of Heatwave ofzo erbij en het klopt weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh nou, dan heeft ontkennen ook geen zin meer he
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee precies. Nu ja, 66% en ongetwijfeld nog een Rival of Heatwave ofzo erbij en het klopt weer.
Logisch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
Maar pff, die roddels over mij en babs. Je brengt één nacht door met een man en meteen zijn de verhalen de wereld in gebracht
Zo gaan die dingen hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
Maar pff, die roddels over mij en babs. Je brengt één nacht door met een man en meteen zijn de verhalen de wereld in gebracht
Gohquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Dus het was gewoon een orgie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
Maar hij lag helemaal aan de andere kant van de kamer. En er lagen nog meer mensen enzo. Heel onschuldig allemaal.
Dat er meer mensen lagen zegt niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij lag helemaal aan de andere kant van de kamer. En er lagen nog meer mensen enzo. Heel onschuldig allemaal.
quote:
Als je met StB naar het toilet bent geweest, kan ik me voorstellen dat je principes wel wat zijn weggezakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik haal mijn neus op voor roddels. Ik heb overal schijt aan. Ik doe wat ik wil doen, en iedereen die er roddels over verspreidt is gewoon zielig in mijn ogen en ik lach er om
Relatief gezien dan?quote:
trio met Peu en Babs.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Het had erger gekund, peu lag op dezelfde kamer
En Peu heeft niet live verslag gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Daar is niets mee gebeurd. Wij hadden dan wel een live feed van hem gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Peu heeft niet live verslag gedaan.
Dan is er niks gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |