SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
MIjn exquote:
Oh dearquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
En ik ben DJ op hun bruiloft, hoezo hekel aan exen?.
Nu moet ik gelijk hier aan denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
Sinds wanneer ben jij dj?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
Kan ff niet kijken, maar ik zal me netjes gedragenquote:
Sinds elke lamlul het kan, dus ik ookquote:
Dan zal er een partij paupermuziek gedraaid worden daar zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
ik zeg nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
Zal ik uitgaan van wie zwijgt stemt toe.? Dat het gewoon inderdaad HM is?
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zal er een partij paupermuziek gedraaid worden daar zeg.
Hoe leuk ik Johnny Jordaan ook vind, echt muziek kan je 't niet noemen, HWquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappen.
moest dat 2 keer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
100% oprechter, authentieker en echter dan Armin of Tiestoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe leuk ik Johnny Jordaan ook vind, echt muziek kan je 't niet noemen, HW
quote:
Schizo ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappen.
Oh, god, gaan we weer die tunnelvisie kant op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kun je een beetje rustig aan doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
oh , een onvertogen woord en ik ram zijn adamsappel eruit
Zolang jij hapt......quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, god, gaan we weer die tunnelvisie kant op.
Gedraag je of ik tip een modquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
100% oprechter, authentieker en echter dan Armin of Tiesto.
Ik verheug me eropquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
quote:
Is er een FOK! fotograaf aanwezig voor de reportage? Zijn er kaarten te winnen met een prijsvraag?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
Ik wilde op kluts haar post reageren, maar deed dat dus per ongeluk op de van HWquote:
er zijn een paar FOK!kers aanwezig ja en over een prijsvraag gaan we het nog hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er een FOK! fotograaf aanwezig voor de reportage? Zijn er kaarten te winnen met een prijsvraag?
Moet er niet aan denken eigenlijk om bij een ex naar haar bruiloft te gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu een heel filmscenario in m'n hoofd voor wat betreft exen die op bruiloften van exen komen
Wanneer is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn een paar FOK!kers aanwezig ja en over een prijsvraag gaan we het nog hebben
Ik ben met brox en zijn ex naar de bruiloft van zijn andere ex geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eigenlijk om bij een ex naar haar bruiloft te gaan.
...jij wel en ik niet. Klassejustitie. Het is dat ik ff druk was....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
Oei, en de prijzen bestaan zeker uit notes, bans en meer van dat soort dingen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Re het volgende:
er zijn een paar FOK!kers aanwezig ja en over een prijsvraag gaan we het nog hebben
Lijkt me dus echt helemaal niksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben met brox en zijn ex naar de bruiloft van zijn andere ex geweest
Een prijsvraag is wel leuk. Komen er mensen trollen op je bruiloftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Re het volgende:
[..]
Moet ik even gaan klagen bij Re? Of helpt dat alleen als je zielig bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde op kluts haar post reageren, maar deed dat dus per ongeluk op de van HW
Sensatiezoekster!
Naja, dat ligt aan de ex toch?quote:
Ronald V vast en zeker!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er een FOK! fotograaf aanwezig voor de reportage? Zijn er kaarten te winnen met een prijsvraag?
Geen idee. Probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet ik even gaan klagen bij Re? Of helpt dat alleen als je zielig bent?
Ik was getuige bij mijn ex.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eigenlijk om bij een ex naar haar bruiloft te gaan.
4 augustus, meeste geregeld ja, en die DJ die wierp zichzelf op dus dat was makkelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk?
Pak en jurk geregeld? Of stond de DJ op prio 1?
Dan kan je ook niet meer weigeren nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
4 augustus, meeste geregeld ja, en die DJ die wierp zichzelf op dus dat was makkelijk
ik heb geen ex waar ik nog zo goed mee omga dat ik de moeite zou nemen, maar kwa gevoel zou er niks mis zijn....quote:
heh.. balen/. Anders waren het vast prachtige foto's geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de bruid te oud en te aangekleed is voor hem.
Lekker. Ruim op tijd alles geregeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
4 augustus, meeste geregeld ja, en die DJ die wierp zichzelf op dus dat was makkelijk
verschil moet er zijn hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij wel en ik niet. Klassejustitie. Het is dat ik ff druk was....
Jawel hoorquote:
Jij staart je blind op HM, er zijn vast nog wel meer stilgevallendequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
HM had het opeens heel druk, krea. Heel gek is dat.
Neuh, die vonden het vooral gewoon leuk om hem weer eens te zien geloof ik. Ik heb geen exen waar ik nog goed contact mee heb though.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je geheid van die achterlijke opmerkingen van familie enzo krijgen denk ik.
ze zegt van niet...... ik geloof dat wel eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
HM had het opeens heel druk, krea. Heel gek is dat.
Het kan ook iemand zijn geweest die helemaal niet gepost had en alleen meelas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ze zegt van niet...... ik geloof dat wel eigenlijk
Echt hè!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh van de bakker! Taart! Gek!
Dat een bakker dat doet, taarten bakken.
het is een teken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kom opeens overal vrachtwagens tegen van 't bedrijf van m'n exIk zie ze nooit, maar de laatste weken opeens overal. Vaag is dat.
Of er is helemaal geen melding gekomen en Re las het zelfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kan ook iemand zijn geweest die helemaal niet gepost had en alleen meelas.
De bakker die de drek van de Multivlaai maakt mag zich geen bakker noemen wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh van de bakker! Taart! Gek!
Dat een bakker dat doet, taarten bakken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of er is helemaal geen melding gekomen en Re las het zelf
Ja het kan ook Sinterklaas zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kan ook iemand zijn geweest die helemaal niet gepost had en alleen meelas.
Eensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De bakker die de drek van de Multivlaai maakt mag zich geen bakker noemen wat mij betreft
Vlaaien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De bakker die de drek van de Multivlaai maakt mag zich geen bakker noemen wat mij betreft
+1 Als het daadwerkelijk van Multivlaai is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
woohoo over drie maanden pepernoten met truffelchocolaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja het kan ook Sinterklaas zijn geweest.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlaaien.De Favo goedkoopste traktatie bij iedereen op kantoor lijkt het.
Hij bakt toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een koekebakker ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij bakt toch.![]()
Hij doet het ook nog eens voor zijn vak dus dan is het echt wel een bakker.
Ik trakteer altijd slof van Oonkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlaaien.De Favo traktatie bij iedereen op kantoor lijkt het.
o-m-g ben jij zo'n lokdoosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
woohoo over drie maanden pepernoten met truffelchocola
Ik eet dat niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlaaien.De Favo traktatie bij iedereen op kantoor lijkt het.
Volgens mij is dat gewoon een soort vlaaienfabriek waar die dingen van de lopende band afrollen. Als je in een koekjesfabriek werkt ben je ook geen banketbakker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij bakt toch.![]()
Hij doet het ook nog eens voor zijn vak dus dan is het echt wel een bakker.
Oh, dat is ook leuk jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef clevy het volgende:
gewoon uit eigen oven.. ben appeltaart aan t bakken
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef rival het volgende:
euhm, ben ik de enige die zonder problemen die dingen van de multivlaai wegwerkt?
Een banketbakker is dan ook alweer anders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een soort vlaaienfabriek waar die dingen van de lopende band afrollen. Als je in een koekjesfabriek werkt ben je ook geen banketbakker.
vanmorgen 4kg appels geschild.. 400gr rozijnen in de week..quote:
Oeh dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef clevy het volgende:
en mensen maken dan altijd appeltaartquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef clevy het volgende:
Een spoorpunt, dat is pas lekker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Over de bakker gesproken. Dinsdag echt een heerlijk stuk gebak gehad.
ja schatquote:
Nee je hebt de afgelopen weken al duidelijk genoeg maakt dat je niet gezond eet of leeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef rival het volgende:
euhm, ben ik de enige die zonder problemen die dingen van de multivlaai wegwerkt?
niet alleen.. ga ook nog andere maken straksquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee je hebt de afgelopen weken al duidelijk genoeg maakt dat je niet gezond eet of leeft.
Ik heb laatst een lekker recept gekregen van een taart met perzik en kokos ofzo, zal het eens proberenquote:
Ik eet ze ook wel, maar ik heb liever dat men iets origineels verzint in plaats van altijd maar vlaai.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef rival het volgende:
Iel, rozijnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef clevy het volgende:
[..]
vanmorgen 4kg appels geschild.. 400gr rozijnen in de week..
Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een spoorpunt, dat is pas lekker.
Lunch.
Ze delen een vrouw?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Kluts het volgende:
Een van de vrouwen van mijn collega's heeft sinds kort een cupcakejesbedrijf en nou trakteert iedereen ineens cupcakes.
wordt gecompenseerd door de drank die er bij gaat.. en kaneel.. en citroen.. komt goedquote:
is dat niet lief??quote:
Dat. Die doe ik ook nooit in de appeltaart als ik het zelf maak.quote:
Als ik appeltaart bak, zit er geen rozijn of krent inquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er ook altijd veel minder in dan de bedoeling is
Een ex collega zijn wijf was een broodjeszaak begonnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Kluts het volgende:
Een van de vrouwen van mijn collega's heeft sinds kort een cupcakejesbedrijf en nou trakteert iedereen ineens cupcakes.
Ik vind naar de bakker rijden en me blauw betalen voor goeie appelflappen en worstenbroodjes wel moeite genoegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik eet ze ook wel, maar ik heb liever dat men iets origineels verzint in plaats van altijd maar vlaai.
Ik bak dit jaar zelf iets denk ik. Waarschijnlijk niet te vreten, maar ik doe in elk geval moeite.
Nee, maar ze hebben het ontdekt en het is voor haar reclame natuurlijk.quote:
appelkruimelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik appeltaart bak, zit er geen rozijn of krent in
Laatst boerenappeltaart van de Appie gehad, ook zonder rozijnen of krenten. Lekker
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het ontdekt en het is voor haar reclame natuurlijk.
In de randstad kan je gewoon bellen dan komen ze het brengen. Dat hebben we al vrij lang in de ontwikkelde delen van het land.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind naar de bakker rijden en me blauw betalen voor goeie appelflappen en worstenbroodjes wel moeite genoeg
+1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind naar de bakker rijden en me blauw betalen voor goeie appelflappen en worstenbroodjes wel moeite genoeg
Een ex-collega van mij is een vlaaienwinkel begonnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een ex collega zijn wijf was een broodjeszaak begonnen.
Door het hele kantoor lage folders dat we bij hem konden bestellen dag van te voren nam hij het mee naar de zaak voor de lunch.
Kan er nog net mee door. Maar alleen omdat worstenbroodjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ga het juist halen, in de baas zijn tijd uiteraardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de randstad kan je gewoon bellen dan komen ze het brengen. Dat hebben we al vrij lang in de ontwikkelde delen van het land.
Mits echte Brabantse. Net als dat vlaaien echte Limburgse moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een ex-collega van mij is een vlaaienwinkel begonnenNu komen we nooit meer van die troep af.
[..]
Kan er nog net mee door. Maar alleen omdat worstenbroodjeszijn.
Boheemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
In de randstad kan je gewoon bellen dan komen ze het brengen. Dat hebben we al vrij lang in de ontwikkelde delen van het land.
Ik trakteer niet. Nog beter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga het juist halen, in de baas zijn tijd uiteraard
En dan heb je plastic troep dat uit de vriezer komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook in het oosten des lands is dat al heel lang mogelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit dus inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga het juist halen, in de baas zijn tijd uiteraard
Als je het dan toch over streekgewoontes hebt, balkenbrijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mits echte Brabantse. Net als dat vlaaien echte Limburgse moeten zijn.
Het is een verse bakker. Hoe kom je aan die gekke aannames?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan heb je plastic troep dat uit de vriezer komt.Of het komt een uur te laat omdat er weer complete idioterie heerst op de wegen, zoals gewoonlijk.
Misschien weet jij hoe het gebak heet dat ik bedoel. Het is zeg maar een soort rond brood, in de bovenlaag zitten rozijnen en ertussenin zit spijs met kaneel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mits echte Brabantse. Net als dat vlaaien echte Limburgse moeten zijn.
Ow, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Waar komt dat vandaan dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je het dan toch over streekgewoontes hebt, balkenbrijMaar wel een beetje een armetierige traktatie.
Dat dus. Zeg ik ook altijd als iemand vraagt waarom ik die zoete bende niet moet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
Maar liever hartige dingen als saucijzenbroodjes dan gebak.
Wij hebben de jaarlijks winnende bakker van NL naast de deur. Hoef je ook niet te bellen voor een inferieur product.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt ranzig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Als je het dan toch over streekgewoontes hebt, balkenbrij![]()
Volgens mij iets Veluws/Achterhoeks. In Twente hebben ze het ook vast wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Waar komt dat vandaan dan?
Stolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien weet jij hoe het gebak heet dat ik bedoel. Het is zeg maar een soort rond brood, in de bovenlaag zitten rozijnen en ertussenin zit spijs met kaneel.
Enig idee?
Grapje zeker?quote:
Heel gek in de Randstad inderdaad.quote:En een uur te laat binnen de zelfde stad zou heel gek zijn.
Het ziet er niet uit als een stol en zo smaakt het ook niet... Maar het zou kunnen idd.quote:
Oonkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben de jaarlijks winnende bakker van NL naast de deur. Hoef je ook niet te bellen voor een inferieur product.
Krentewegge? Maar da's weer Twents.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als een stol en zo smaakt het ook niet... Maar het zou kunnen idd.
Je komt te weinig buiten de provincie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Grapje zeker?
[..]
Heel gek in de Randstad inderdaad.
Nee je hebt gelijk het is... puntje tong. Oma maakte het altijdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als een stol en zo smaakt het ook niet... Maar het zou kunnen idd.
Dat is het ook, als je de ingrediënten leestquote:
Nee, krentewegges ken ik welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krentewegge? Maar da's weer Twents.
Dat ik mijn traktaties ga halen wil niet zeggen dat er geen mogelijkheid tot brengen is hè.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je komt te weinig buiten de provincie.
Alleen in Amstelveen kan ik al kiezen uit drie verse bakkers die brengen binnen een straal van 5km
Nee, Oonk. Dat is de bakker die ieder jaar de prijs voor beste bakker wint.quote:
Dat is goed voor je tetten, heb ik net begrepen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ik mijn traktaties ga halen wil niet zeggen dat er geen mogelijkheid tot brengen is hè.
Er zitten hier binnen 10km ook een stuk of 8 bakkers, niet overdreven. En allemaal kleine dorpjes. Dus ze zijn er lekker snel. Maar ik ga graag een frisse neus halen in de baas z'n tijd.
Iedere 3 jaar. Je mag niet elk jaar meedoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Oonk. Dat is de bakker die ieder jaar de prijs voor beste bakker wint.
Oh, dat kan ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedere 3 jaar. Je mag niet elk jaar meedoen.
Ja, maar die zit hier niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Oonk. Dat is de bakker die ieder jaar de prijs voor beste bakker wint.
Weet je het al?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk het is... puntje tong. Oma maakte het altijd
Een tulband!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook.Ik weet wel dat ze winnen als ze meedoen
Niet bij MVS kennelijk, diens tieten worden groter als ze enorm afvalt. Of zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is goed voor je tetten, heb ik net begrepen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet bij MVS kennelijk, diens tieten worden groter als ze enorm afvalt. Of zo.
Nee, dat is 't ook niet. De advocaat die het trakteerde is zo terug, even vragen wat het was.quote:
Omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godver!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is 't ook niet. De advocaat die het trakteerde is zo terug, even vragen wat het was.
Dat dacht ik ook, maar MVS's tettensituatie was verbeterd omdat ze 20 kilo afgevallen was kennelijk.quote:
Lijken, hè. Ik moet ook alles uitleggen hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godver!Helemaal mijn moeder voor gebeld
Ja wees dan duidelijk, mens!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lijken, hè. Ik moet ook alles uitleggen hier.
Ach boeiend, ik heb niets te klagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Dat dacht ik ook, maar MVS's tettensituatie was verbeterd omdat ze 20 kilo afgevallen was kennelijk.
Wees blij dat je 't niet kent, wat een kattengejankquote:
Zucht, okee:quote:
zit op t werk, dus ga ook niet luisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is 'm dan, het 'slechtste liedje ooit'
dan houden we dat maar even zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, geen negatief oordeel over je algemene ontwikkeling, als je het niet kent
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht, okee:
Dikke buik + redelijke tetten = kleine tetten voor het zicht.
Platte buik + dezelfde maat tetten = redelijk grote tetten voor het zicht.
Ja? Snappen we het nu allemaal?
Meestal verkleinen de tetten als je veel afvalt. .of ze worden gewoon lelijk..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht, okee:
Dikke buik + redelijke tetten = kleine tetten voor het zicht.
Platte buik + dezelfde maat tetten = redelijk grote tetten voor het zicht.
Ja? Snappen we het nu allemaal?
Met puttenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal verkleinen de tetten als je veel afvalt. .of ze worden gewoon lelijk..
Dus ze zijn nep?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Als ze stevig zijn niet hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik spaar de Superdieren kaartjes van de AHquote:
Toen ik haar zag waren haar tetten redelijk prominent aanwezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lijken, hè. Ik moet ook alles uitleggen hier.
Danku.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik haar zag waren haar tetten redelijk prominent aanwezig.
Je snapt dat dit niet geloofwaardig is? Jij hebt belangen bij deze uitspraakquote:
Een gevalletje "If she has it, flaunt it."quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goh, gok niet dat je hier uberhaupt anders zou reageren
Oh, google maar niet. En al helemaal niet op je werk. Dat gaan ze niet waarderenquote:
Ik had het ook kunnen negeren he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
Je snapt dat dit niet geloofwaardig is? Jij hebt belangen bij deze uitspraak
gegoogled op werk. Ach ja, hoop dat ze naar de dokter is geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, google maar niet. En al helemaal niet op je werk. Dat gaan ze niet waarderen
Gevalletje oorzaak > gevolg eerder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk dat je weer aan het werk bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter IIquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gegoogled op werk. Ach ja, hoop dat ze naar de dokter is geweest
Man, het is een waar kunstwerkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gegoogled op werk. Ach ja, hoop dat ze naar de dokter is geweest
Hehe, dat is ook niet bepaald iets wat ik snel onthouquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan mij haar oogkleur niet meer herinneren, om eerlijk te zijn
Ik kan dat soort dingen ook nooit herinnerenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook gewoon een tof shirtje aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan wijk ik af van de meerderheid... ik wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Ik kan dat soort dingen ook nooit herinneren
Ik ook, normaal gesproken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan wijk ik af van de meerderheid... ik wel.
Ik ben echt dol op mooie ogen. Maar kleur herinner ik me nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Van echt mooie ogen onthoud ik het wel hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op mooie ogen. Maar kleur herinner ik me nooit
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Freaks altijd +1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook, normaal gesproken.
We zijn freaks.
Ik niet. Ik weet alleen de oogkleur van m'n familie en van mezelf. Verder nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van echt mooie ogen onthoud ik het wel hoor.
Gitzwart haar en heldere blauwe ogenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik onthoud het alleen als ze heel mooi blauw zijn, terwijl hij voor de rest bruin haar heeft.
Nee, dat is bruin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook. Is dat ook niet de meest voorkomende kleur?
Nice right. Vriend van me heeft dat. *Kwijl*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gitzwart haar en heldere blauwe ogen![]()
Mjah ik ken ook iemand die dat heeft. Echt te mooi gewoon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice right. Vriend van me heeft dat. *Kwijl*
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb best wel hele donkere bruine ogen. Helaasch. Blauw is zo mooi.
Dat heb je van je vader.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb best wel hele donkere bruine ogen.
Ik heb niet zo heel veel met blonde mannen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ken ook iemand die dat heeft. Echt te mooi gewoon.
Blond haar met mooie grote bruine ogen vind ik ook mooi
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met blonde mannen.Dus dan maken de ogen me ookal niet meer uit.
Wat heerlijk politiekcorrect.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:41 schreef rival het volgende:
Voor mij is het niet de kleur die een oog mooi maakt, maar wat ie uitstraalt [/mambojambo]
Jij had toch een ogenfotoverzameling?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:41 schreef rival het volgende:
Voor mij is het niet de kleur die een oog mooi maakt, maar wat ie uitstraalt [/mambojambo]
Je snapt dat hij bedoelt dat het gaat om of het zaadvragende ogen zijn of nietquote:
Maar heeft zeker een kern van waarheid. Voor mij iig, bepaalt de kleur maar voor een deel of ik ze mooi vindquote:
Truequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Maar heeft zeker een kern van waarheid. Voor mij iig, bepaalt de kleur maar voor een deel of ik ze mooi vindBruin, blauw, groen, kunnen allemaal lelijk of mooi zijn.
Ik kijk wel eens docu's over seriemoordenaars. Die hebben ook dat soort verzameldrift-neigingen. Niet dat ik er wat mee wl zeggen, maar tochquote:
moet ik wel toegeven dat blauw een streepje voor heeft op een andere kleurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Maar heeft zeker een kern van waarheid. Voor mij iig, bepaalt de kleur maar voor een deel of ik ze mooi vindBruin, blauw, groen, kunnen allemaal lelijk of mooi zijn.
Leer het ze.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef Techno het volgende:
Zeg, snappen oudgedienden PI's nu ook al niet meer?
Nog bedankt voor de TR, of had ik dat al gedaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat hij bedoelt dat het gaat om of het zaadvragende ogen zijn of niet
True, same here.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik wel toegeven dat blauw een streepje voor heeft op een andere kleur
ik verzamel borrelglaasjes!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens docu's over seriemoordenaars. Die hebben ook dat soort verzameldrift-neigingen. Niet dat ik er wat mee wl zeggen, maar toch
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:47 schreef rival het volgende:
ik verzamel borrelglaasjes!
maar das ook alleen omdat ik hoop dat MissB nog eens op bezoek komt
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je aan alleen de glaasjes niet genoeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik wel voor de brunettes met groene ogen.quote:
Het is net uit met Techno, StB en Sedan, dus ik denk dat je deze week wel een kans maakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:47 schreef rival het volgende:
goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je aan alleen de glaasjes niet genoeg.
Ja dat hoor ik net.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ben je zo precies op de glaasjes van je partner?
StB, die heb ik even gemist geloof ik?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
Het is net uit met Techno, StB en Sedan, dus ik denk dat je deze week wel een kans maakt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is net uit met Techno, StB en Sedan, dus ik denk dat je deze week wel een kans maakt.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
StB, die heb ik even gemist geloof ik?
oh, even een lijntje uitgooien danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik wel voor de brunettes met groene ogen.
Je solliciteert.quote:• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zou wel die natte plekken verklaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |