SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
MIjn exquote:
Oh dearquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
En ik ben DJ op hun bruiloft, hoezo hekel aan exen?.
Nu moet ik gelijk hier aan denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
Sinds wanneer ben jij dj?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
Kan ff niet kijken, maar ik zal me netjes gedragenquote:
Sinds elke lamlul het kan, dus ik ookquote:
Dan zal er een partij paupermuziek gedraaid worden daar zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
ik zeg nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
Zal ik uitgaan van wie zwijgt stemt toe.? Dat het gewoon inderdaad HM is?
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zal er een partij paupermuziek gedraaid worden daar zeg.
Hoe leuk ik Johnny Jordaan ook vind, echt muziek kan je 't niet noemen, HWquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappen.
moest dat 2 keer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
100% oprechter, authentieker en echter dan Armin of Tiestoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe leuk ik Johnny Jordaan ook vind, echt muziek kan je 't niet noemen, HW
quote:
Schizo ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappen.
Oh, god, gaan we weer die tunnelvisie kant op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kun je een beetje rustig aan doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
oh , een onvertogen woord en ik ram zijn adamsappel eruit
Zolang jij hapt......quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, god, gaan we weer die tunnelvisie kant op.
Gedraag je of ik tip een modquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
oh , een onvertogen woord en ik ram zijn adamsappel eruit
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
100% oprechter, authentieker en echter dan Armin of Tiesto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |