SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
MIjn exquote:
Oh dearquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
En ik ben DJ op hun bruiloft, hoezo hekel aan exen?.
Nu moet ik gelijk hier aan denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
Sinds wanneer ben jij dj?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
Kan ff niet kijken, maar ik zal me netjes gedragenquote:
Sinds elke lamlul het kan, dus ik ookquote:
Dan zal er een partij paupermuziek gedraaid worden daar zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
ik zeg nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
Zal ik uitgaan van wie zwijgt stemt toe.? Dat het gewoon inderdaad HM is?
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zal er een partij paupermuziek gedraaid worden daar zeg.
Hoe leuk ik Johnny Jordaan ook vind, echt muziek kan je 't niet noemen, HWquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappen.
moest dat 2 keer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn ex.
100% oprechter, authentieker en echter dan Armin of Tiestoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe leuk ik Johnny Jordaan ook vind, echt muziek kan je 't niet noemen, HW
quote:
Schizo ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we draaien daadwerkelijk MUZIEK, iets waar ik geen enkele andere DJ op kan betrappen.
Oh, god, gaan we weer die tunnelvisie kant op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kun je een beetje rustig aan doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
oh , een onvertogen woord en ik ram zijn adamsappel eruit
Zolang jij hapt......quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, god, gaan we weer die tunnelvisie kant op.
Gedraag je of ik tip een modquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
100% oprechter, authentieker en echter dan Armin of Tiesto.
Ik verheug me eropquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
quote:
Is er een FOK! fotograaf aanwezig voor de reportage? Zijn er kaarten te winnen met een prijsvraag?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
Ik wilde op kluts haar post reageren, maar deed dat dus per ongeluk op de van HWquote:
er zijn een paar FOK!kers aanwezig ja en over een prijsvraag gaan we het nog hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er een FOK! fotograaf aanwezig voor de reportage? Zijn er kaarten te winnen met een prijsvraag?
Moet er niet aan denken eigenlijk om bij een ex naar haar bruiloft te gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu een heel filmscenario in m'n hoofd voor wat betreft exen die op bruiloften van exen komen
Wanneer is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn een paar FOK!kers aanwezig ja en over een prijsvraag gaan we het nog hebben
Ik ben met brox en zijn ex naar de bruiloft van zijn andere ex geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eigenlijk om bij een ex naar haar bruiloft te gaan.
...jij wel en ik niet. Klassejustitie. Het is dat ik ff druk was....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Re het volgende:
Oei, en de prijzen bestaan zeker uit notes, bans en meer van dat soort dingen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Re het volgende:
er zijn een paar FOK!kers aanwezig ja en over een prijsvraag gaan we het nog hebben
Lijkt me dus echt helemaal niksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben met brox en zijn ex naar de bruiloft van zijn andere ex geweest
Een prijsvraag is wel leuk. Komen er mensen trollen op je bruiloftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Re het volgende:
[..]
Moet ik even gaan klagen bij Re? Of helpt dat alleen als je zielig bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde op kluts haar post reageren, maar deed dat dus per ongeluk op de van HW
Sensatiezoekster!
Naja, dat ligt aan de ex toch?quote:
Ronald V vast en zeker!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er een FOK! fotograaf aanwezig voor de reportage? Zijn er kaarten te winnen met een prijsvraag?
Geen idee. Probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet ik even gaan klagen bij Re? Of helpt dat alleen als je zielig bent?
Ik was getuige bij mijn ex.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eigenlijk om bij een ex naar haar bruiloft te gaan.
4 augustus, meeste geregeld ja, en die DJ die wierp zichzelf op dus dat was makkelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk?
Pak en jurk geregeld? Of stond de DJ op prio 1?
Dan kan je ook niet meer weigeren nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
4 augustus, meeste geregeld ja, en die DJ die wierp zichzelf op dus dat was makkelijk
ik heb geen ex waar ik nog zo goed mee omga dat ik de moeite zou nemen, maar kwa gevoel zou er niks mis zijn....quote:
heh.. balen/. Anders waren het vast prachtige foto's geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de bruid te oud en te aangekleed is voor hem.
Lekker. Ruim op tijd alles geregeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
4 augustus, meeste geregeld ja, en die DJ die wierp zichzelf op dus dat was makkelijk
verschil moet er zijn hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij wel en ik niet. Klassejustitie. Het is dat ik ff druk was....
Jawel hoorquote:
Jij staart je blind op HM, er zijn vast nog wel meer stilgevallendequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
HM had het opeens heel druk, krea. Heel gek is dat.
Neuh, die vonden het vooral gewoon leuk om hem weer eens te zien geloof ik. Ik heb geen exen waar ik nog goed contact mee heb though.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je geheid van die achterlijke opmerkingen van familie enzo krijgen denk ik.
ze zegt van niet...... ik geloof dat wel eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
HM had het opeens heel druk, krea. Heel gek is dat.
Het kan ook iemand zijn geweest die helemaal niet gepost had en alleen meelas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ze zegt van niet...... ik geloof dat wel eigenlijk
Echt hè!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh van de bakker! Taart! Gek!
Dat een bakker dat doet, taarten bakken.
het is een teken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kom opeens overal vrachtwagens tegen van 't bedrijf van m'n exIk zie ze nooit, maar de laatste weken opeens overal. Vaag is dat.
Of er is helemaal geen melding gekomen en Re las het zelfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kan ook iemand zijn geweest die helemaal niet gepost had en alleen meelas.
De bakker die de drek van de Multivlaai maakt mag zich geen bakker noemen wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh van de bakker! Taart! Gek!
Dat een bakker dat doet, taarten bakken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of er is helemaal geen melding gekomen en Re las het zelf
Ja het kan ook Sinterklaas zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kan ook iemand zijn geweest die helemaal niet gepost had en alleen meelas.
Eensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De bakker die de drek van de Multivlaai maakt mag zich geen bakker noemen wat mij betreft
Vlaaien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De bakker die de drek van de Multivlaai maakt mag zich geen bakker noemen wat mij betreft
+1 Als het daadwerkelijk van Multivlaai is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
woohoo over drie maanden pepernoten met truffelchocolaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja het kan ook Sinterklaas zijn geweest.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlaaien.De Favo goedkoopste traktatie bij iedereen op kantoor lijkt het.
Hij bakt toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een koekebakker ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij bakt toch.![]()
Hij doet het ook nog eens voor zijn vak dus dan is het echt wel een bakker.
Ik trakteer altijd slof van Oonkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlaaien.De Favo traktatie bij iedereen op kantoor lijkt het.
o-m-g ben jij zo'n lokdoosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
woohoo over drie maanden pepernoten met truffelchocola
Ik eet dat niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlaaien.De Favo traktatie bij iedereen op kantoor lijkt het.
Volgens mij is dat gewoon een soort vlaaienfabriek waar die dingen van de lopende band afrollen. Als je in een koekjesfabriek werkt ben je ook geen banketbakker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij bakt toch.![]()
Hij doet het ook nog eens voor zijn vak dus dan is het echt wel een bakker.
Oh, dat is ook leuk jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef clevy het volgende:
gewoon uit eigen oven.. ben appeltaart aan t bakken
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef rival het volgende:
euhm, ben ik de enige die zonder problemen die dingen van de multivlaai wegwerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |