Hmm.. dat is moeilijk ja. Heb je al enig idee van wat als plan B wilt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed idee.Nu ik gezakt ben, moet ik plan B bedenken voor als ik word uitgeloot volgend jaar.
Ik wil en ga en zal Criminologie studeren vind ik, hoe dan ook.
En nog een jaar verliezen kan ik niet gebruiken.
Dankjewel.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. dat is moeilijk ja. Heb je al enig idee van wat als plan B wilt?
Je hebt nog een jaar om erover na te denken, dus dat komt wel goed.quote:
Normaal gesproken wel daarom ook deze emoticonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk zat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit al in de schuilkelder.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Wakker. Wat een fucking nice avondje hoewel ik gezakt ben (wel met her)
Euj jij ook weer hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Wakker. Wat een fucking nice avondje hoewel ik gezakt ben (wel met her)
quote:
Nederlands 5,0---> 5,4 dan ben ik geslaagd.quote:
Ik had een 5,4quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]![]()
[..]
Nederlands 5,0---> 5,4 dan ben ik geslaagd.
Oh, ik ga even voor de tweede keer ontbijten.![]()
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lekker! Dat ga ik zo ook eventjes doen.
Ik snap dat het lekker is, maar op dat tijdstip...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice!
Vriend van me ging vanochtend (half 10) na het afhalen van de cijferlijst kebab of kapsalon halen.
Inderdaad, wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap dat het lekker is, maar op dat tijdstip...
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap dat het lekker is, maar op dat tijdstip...
Oja, moet ook nog werken vanmiddagquote:
Of je geslaagd bent ofwa?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, moet ook nog werken vanmiddag. Maar moet nog worden gebeld
.
Ik heb dat ook. Op onze school kon je die laten ondertekenen bij de administratie. Sommige mensen hebben nu al ondertekende lijsten nodig bij het inschrijven voor een studie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Trouwens, mn cijferlijst is niet ondertekend maar er staan wel plekjes voor handtekeningen van de directeur enzo. Is dit alleen als je geslaagd bent?
Klopt. Ze houden heus wel rekening met mensen die mee doen aan het tweede tijdvak. Voor welke opleiding heb jij je ingeschreven?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Oja, ik heb ook lotingstudie maar hoe zit dat dan als je gezakt bent. Ze wilden die lijsten voor een bepaalde datum hebben toch?
1. bedrijfskunde (loting) 2. bedrijfseconomiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Ze houden heus wel rekening met mensen die mee doen aan het tweede tijdvak. Voor welke opleiding heb jij je ingeschreven?
Nee, hoe laat ik moet werken. Moet even wat administratie doenquote:
Ze kijken naar het gemiddelde van je hele eindlijst.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
1. bedrijfskunde (loting) 2. bedrijfseconomie
Kijken ze ook wat voor cijfers je had op welke vakken? Zo is economie mijn hoogste van en wiskunde ook. Of kijken ze sowieso alleen naar het gemiddelde van alles?
Ik heb herkansing, moet voor wiskunde een 6.0 halen.quote:
O okee, wauw, vies. Maar ja komt wel goed. Na de wiskunde toets zei ik tegen de meester dat ik dacht dat ik wel een voldoende zou halen(en dat zou dan ook mijn eerste wiskunde toets zijn die voldoende zou zijn dit jaar) en toen begon hij al met lachen. Maar blijkbaar heb ik een 6,0 gehaald dus ja... dan moet jij het ook kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb herkansing, moet voor wiskunde een 6.0 halen.
Ik had toenet met lerares m'n CE gechecked he, heb ik zo'n 10 punten verspeeld aan slordigheidsfouten.
Ook weigerde de 2e corrector me 3 punten te geven en had ook m'n eigen lerares 2 punten vergeten op te tellen....
Al met al zou ik gewoon geslaagd moeten zijn
Gaat ook lukken, alleen weekje minder feest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O okee, wauw, vies. Maar ja komt wel goed. Na de wiskunde toets zei ik tegen de meester dat ik dacht dat ik wel een voldoende zou halen(en dat zou dan ook mijn eerste wiskunde toets zijn die voldoende zou zijn dit jaar) en toen begon hij al met lachen. Maar blijkbaar heb ik een 6,0 gehaald dus ja... dan moet jij het ook kunnen halen.
Dat zeg je elke keer met kater.quote:
Serieus ik dacht dat ik dood ging man maar nu gaat het iets beter maar nog steeds niet echt goedquote:
Ja maar ik ga me proberen in te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanavond ga je weer aan de zuip.
Snuf en inhouden...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik ga me proberen in te houden
Maar ja dat denk ik altijd als ik een kater heb
lekker al het alcohol eruit gezweet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef Joosterd het volgende:
Weer terug van mountainbiken nu ga ik verder de hele dag niets meer doen.
Ik dacht dat ik kapot ging man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
lekker al het alcohol eruit gezweet?
Dat 'inhouden' herken ik. Maar als de avond ervoor echt te veel heb gezopen, is het niet zo moeilijk om me eraan te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ik ga me proberen in te houden
Maar ja dat denk ik altijd als ik een kater heb
Whisky'tjequote:
Onder andere maar het viel mij zwaar tegen en de wind zat ook niet mee..quote:
Waait lekker inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Onder andere maar het viel mij zwaar tegen en de wind zat ook niet mee..
Dat doe ik sowieso welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wel, ik moet vanavond zuipen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef Joosterd het volgende:
Onze school is gister helemaal onder gelopen met water hoorde ik net.![]()
Quote van een meisje die gezakt is: whoehoee, school gister onder water! # god straft meteen.
Ik zit er toch niet meer volgend jaar.quote:
Als je het goed doet wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso welMaar gevolgen krijg ik morgen pas weer onder ogen te zien.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Snuf. het volgende:
Een meisje waar ik even mijn kluisje mee had gedeeld de laatste weken omdat zij haar sleutel was vergeten kwam naar school. Met haar zusje. WAT EEN CHICK
quote:
Snuf is single en dat meisje is jou wat schuldig => PROFIT!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Snuf. het volgende:
Een meisje waar ik even mijn kluisje mee had gedeeld de laatste weken omdat zij haar sleutel was vergeten kwam naar school. Met haar zusje. WAT EEN CHICK
Misschien komt ze vanavond wel naar examenfeestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Snuf is single en dat meisje is jou wat schuldig => PROFIT!!!!!
Hehe nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien komt ze vanavond wel naar examenfeest
Jullie krijgen uitgebreid verslag maar als ik me zo voel als nu dan zal het bij het eerste drankje kotsen wordenquote:
Dan zou ik aan de bier of cola gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jullie krijgen uitgebreid verslag maar als ik me zo voel als nu dan zal het bij het eerste drankje kotsen worden
Achja, nuchter blijven heeft ook weer voordelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jullie krijgen uitgebreid verslag maar als ik me zo voel als nu dan zal het bij het eerste drankje kotsen worden
Ik ga rustig aandoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan zou ik aan de bier of cola gaan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Ik heb geen kaartje meer met 'Gefeliciteerd met je diploma' oid, dus bij gebrek aan beter krijgt die jongen vanavond van mij een kaartje met 'Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van de Baby.'
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog nooit wat gegeven bij een examenfeest.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga geven
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond wel wat ga geven
HAHAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Zeker een kaartje geven, is wel zo netjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Zeker een kaartje geven, is wel zo netjes
[ afbeelding ]
OOk last van gehad vandaag.quote:
Doe maar niet, want dat is echt genaaid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Oke jongens ik heb een kwestie. Een vriendin van me zegt dat dit niet oke is maar ik zeg van wel.
ik heb het 2 dagen geleden uitgemaakt met mijn vriendin, had haar kaartjes voor het examenfeest van vanavond gegeven en ze komt dus ook.
Is het oke om een ander meisje te zoenen? Waarom niet?
Gewoon doen, wat kan jou 't schelen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Oke jongens ik heb een kwestie. Een vriendin van me zegt dat dit niet oke is maar ik zeg van wel.
ik heb het 2 dagen geleden uitgemaakt met mijn vriendin, had haar kaartjes voor het examenfeest van vanavond gegeven en ze komt dus ook.
Zou er alleen niet voor zorgen dat je het recht in d'r gezicht doetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet trouwens niet of er iets gehosseld kan worden maar als zij met een andere jongen zou zoenen zou ik niet carenIk heb het niet voor niets uitgemaakt
Tuurlijk is dat wel oke, kansen pakken man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Twijfelgevalletje inderdaad. Het is wel snel, maar ik zou zeggen dat het wel kan... maar niet als zij het kan zien of zo, dat zou wel gemeen zijn. Grote kans dat zij er nog wel mee zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Pics.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb volgende week een date met een klasgenote.
Jij spookt wel veel uit met je klasgenoten hèquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb volgende week een date met een klasgenote.
Zij is al een keer langs geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij spookt wel veel uit met je klasgenoten hè
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zij is al een keer langs geweesten ook op mijn EXA feestje geweest.
Ik heb er btw pas met 2 iets uitgespookt. Maar 25juni ga ik stappen in Arnhem met wat klasgenoten en blijven we pitten bij een klasgenotequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb er btw pas met 2 iets uitgespookt. Maar 25juni ga ik stappen in Arnhem met wat klasgenoten en blijven we pitten bij een klasgenote
quote:
Ga waarschijnlijk alleen maar naar Londen. En rest een beetje festivals af en keihard chillen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over de examenreis maar niet hebben...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Ga waarschijnlijk alleen maar naar Londen. En rest een beetje festivals af en keihard chillen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over de examenreis maar niet hebben...
Ik heb het er al niet meer over.quote:
Ik ben al naar Albufeira geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Ga waarschijnlijk alleen maar naar Londen. En rest een beetje festivals af en keihard chillen.
Ze is net gaan werken.quote:
Hey Dastan, wat had je voor Latijn?quote:
Nee, het is je gezicht. Sorry.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
Omg.
En tering, heb ik iets van mensen aan ofzoik word al de hele dag raar aangekeken omdat ik gezakt ben
Ik ben niet dood ofzo.
Omdat ze aan verslag moet werken ofzo?quote:
Wil je volgende keer een spoiler gebruiken?quote:
Zeik niet zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wil je volgende keer een spoiler gebruiken?
Oke.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Etsu het volgende:
En Tim, rot op met je pi, we hebben genoeg aan 1 Dastan
Doe je mooi.quote:
Jankbalquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wil je volgende keer een spoiler gebruiken?
Was toch een grapje jordytjeuh.quote:
goede grapquote:
Die gast is meesterlijk.quote:
Ze heeft een ban en ze is aan het werken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:52 schreef Dastan het volgende:
ik geloof dat ze een ban heeft en aan het werk is. Wat dat laatste ertoe doet begrijp ik niet.
quote:
kanquote:
Hoiquote:
inderdaad, hoort in Ronde van Zwitserland topicquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lol verkeerde topic alles
ach jaquote:
wiesdaquote:
Jackass 2.0quote:
Ik weet niet of dat wel iets voor mij is.. Ik hoef niet zo nodig toiletten de lucht in zien springen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Niet? Dan is die nieuwste in 3D wel een aanrader
quote:
Niks mis met zesjescultuurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook een van Natuur & Techniek
En jij dacht te zijn gezaktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook een van Natuur & Techniek
Dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:17 schreef Joosterd het volgende:
Netjes Flits WisB SE 5 en voor CE een 6,8.. hoe moeilijk heeft jullie leraar die toetsen gemaakt
alleen latijn en bio enigzins, je had echter 9 voor informaticaquote:
quote:
Maar dat was gewoon mijn bazenvakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alleen latijn en bio enigzins, je had echter 9 voor informatica
quote:
Netjes hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het profielwerkstuk had ik verkloot.
Meisjes uit jouw klas doen iets voor schoolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Meisjes bij mij uit de klas had een lijst met alleen maar 8en en 9en, dat is degelijk
Maak daar maar zes van. Ik heb daar nu ongelooflijk veel spijt van.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Het is belachelijk hoe weinig hersencapaciteit ik de laatste 5 jaar voor school heb gebruikt
Voor mij 5quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak daar maar zes van. Ik heb daar nu ongelooflijk veel spijt van.
baasquote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heeft hij/zij de examens serieus gemaakt?
Hij ging voor slagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:50 schreef yosander het volgende:
[..]!!
Die zag 't al zekers niet meer zitten?
Ohquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al sip en ik heb geen idee waarom.
Je kunt toch mee partyen? Ik heb wel feestjes maar ik ga er niet heen, omdat ik geen zin heb of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ook wel een beetje, niks te doen, anderen zijn lekker aan het partyen, voel me beetje buitengesloten.
En hierna zullen alle kenissen wel verwateren.
(Geen woordgrap)
Maar waarom voel je je kut dan? Daar moet toch wel een reden voor zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt toch mee partyen? Ik heb wel feestjes maar ik ga er niet heen, omdat ik geen zin heb of zovoel me zo kut
Ik heb geen flauw idee. Ik heb geen bezigheden meer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar waarom voel je je kut dan? Daar moet toch wel een reden voor zijn?
Naja ik weet ook niet echt wat je daar zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik heb geen bezigheden meer..
Hier schijnt de zon al sinds 4 uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb straks ook een feestje.Het regent alleen nog steeds gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |