Meisjes uit jouw klas doen iets voor schoolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Meisjes bij mij uit de klas had een lijst met alleen maar 8en en 9en, dat is degelijk
Maak daar maar zes van. Ik heb daar nu ongelooflijk veel spijt van.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Het is belachelijk hoe weinig hersencapaciteit ik de laatste 5 jaar voor school heb gebruikt
Voor mij 5quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak daar maar zes van. Ik heb daar nu ongelooflijk veel spijt van.
baasquote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heeft hij/zij de examens serieus gemaakt?
Hij ging voor slagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:50 schreef yosander het volgende:
[..]!!
Die zag 't al zekers niet meer zitten?
Ohquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al sip en ik heb geen idee waarom.
Je kunt toch mee partyen? Ik heb wel feestjes maar ik ga er niet heen, omdat ik geen zin heb of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ook wel een beetje, niks te doen, anderen zijn lekker aan het partyen, voel me beetje buitengesloten.
En hierna zullen alle kenissen wel verwateren.
(Geen woordgrap)
Maar waarom voel je je kut dan? Daar moet toch wel een reden voor zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt toch mee partyen? Ik heb wel feestjes maar ik ga er niet heen, omdat ik geen zin heb of zovoel me zo kut
Ik heb geen flauw idee. Ik heb geen bezigheden meer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar waarom voel je je kut dan? Daar moet toch wel een reden voor zijn?
Naja ik weet ook niet echt wat je daar zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik heb geen bezigheden meer..
Hier schijnt de zon al sinds 4 uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb straks ook een feestje.Het regent alleen nog steeds gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |