"Vitas" ?? Mart is dan ook geen voetbalfan/kenner.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:50 schreef Absurditeit het volgende:
Je hoort hem de laatste jaren nooit meer over 'zijn cluppie' Vitesse.
Hij woont in Arnhem. Heb hem nog nooit iets positiefs over Vitesse horen zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"Vitas" ?? Mart is dan ook geen voetbalfan/kenner.
Mart woont in Haarlem hoor..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij woont in Arnhem. Heb hem nog nooit iets positiefs over Vitesse horen zeggen.
Wist ik niet. Daht dat ie nog in Arnhem woondequote:
Ik weet zelfs ongeveer waar hij woontquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Daht dat ie nog in Arnhem woonde
HIj heeft er zin in.quote:
Dat is algemeen 'bekend' en ik heb meerdere artikelen gelezen waarin hij dat bevestigt. Uit een Vitesse-krantje:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef rubje het volgende:
Wie komt erbij dat Mart Smeets een Vitesse aanhanger is???[ afbeelding ]
Ooit verklapte hij op tv dat hij een feyenoordaanhanger is,iets dat niemand achter hem zou hebben gezocht.[ afbeelding ]
Mart is de uitvinder van "Vitas".quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef rubje het volgende:
Wie komt erbij dat Mart Smeets een Vitesse aanhanger is???[ afbeelding ]
Ooit verklapte hij op tv dat hij een feyenoordaanhanger is,iets dat niemand achter hem zou hebben gezocht.[ afbeelding ]
Hij zegt als enige Nederlander "Vitas" net zoals "Senk Joe" , nog maar eens luisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij woont in Arnhem. Heb hem nog nooit iets positiefs over Vitesse horen zeggen.
Mart is verhuist naar Amsterdam toen hij 5 of 6 jaar was, inmiddels woont hij in Haarlem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Daht dat ie nog in Arnhem woonde
Dat iemand van de NOS in R'dam-Zuid 'Jood' wordt genoemd komt wel vaker voor. Misschien zei hij toen voor de gein of om het te dramatiseren dat hij Feyenoord-'aanhanger' is, maar volgens mij klopt daar niets van. Ik weet iig niet beter dan dat hij Vitesse-fan is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:19 schreef rubje het volgende:
@Absurditeit, raar dit want op tv vertelde hij in een praatprogramma hoe hij in de Kuip ooit als een 'Jood' op het voorpleindoor een onbekende vrouw werd toegesproken en hij toen zei dat hij al jaren een feyenoordaanhanger was.
Rol die grijze aap aub terug de zee in.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157626945471061/
Die homo reist waarsch. 1e klas.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef borisz het volgende:
Normaal kan je Mart Smeets tegen komen in de trein.
een veilige keuze wederom van martquote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Van twee jaar geleden
[ afbeelding ]
Het erge is dat ik dat ook al herken als ik 'm ziequote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van twee jaar geleden.
[ afbeelding ]
Hij is zunig, maar volgens mij is het nieuw, dezelfde maar wel nieuw anders is hij wel erg mooi gestreken.quote:
Volgens mij net iets anders. Bij het onderste shirt is het logo blauw en van de bovenste 2 rood.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van twee jaar geleden.
[ afbeelding ]
zn vrouw schijnt heel goed te kunnen strijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is zunig, maar volgens mij is het nieuw, dezelfde maar wel nieuw anders is hij wel erg mooi gestreken.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:35 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Donkerblauw staat hem goed. Poepkleurige jasjes moet hij echt niet aantrekken.
Kloon dan dit topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:59 schreef FrankRicard het volgende:
Ik kan het niet lezen, omdat ik aids aan mijn ogen krijg van die hoofdletters, maar deze site hoort op zich wel in dit topic.
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/
Niet leuk ook. De tekst erbijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:59 schreef FrankRicard het volgende:
Ik kan het niet lezen, omdat ik aids aan mijn ogen krijg van die hoofdletters, maar deze site hoort op zich wel in dit topic.
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/
Of: "ja God ik zit in jouw stoel"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:43 schreef Absurditeit het volgende:
[ afbeelding ]
Dus God zou van meer belang zijn dan ik?
Hij lijkt op DeMart 2009:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt een typische DeMart.
Iets zegt me dat dit niet de 2011 collectie is.
een kleine aanpassing, 2009.2.0 dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij lijkt op DeMart 2009:
[ afbeelding ]
Hij heeft nu weer een gewoon overhempje aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef maril het volgende:
Wie heeft de foto vn Mart van de promo filmpje . Uniek shirt.uniek
Hoe durf je zoiets 'gewoon' te noemen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
Hij heeft nu weer een gewoon overhempje aan.
Dat moet heftig zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Porpoise het volgende:
Ik heb een keer gedroomd dat hij bij mij kwam inbreken
Nou als ik 's avonds ga slapen ben ik nog altijd bang dat hij opeens op de deur klopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
I can imagine. Inmiddels weer een beetje bekomen van de schrik?
Of is dat stiekem een fantasie van je? Hoe dan ook: zorg voor goede sloten op de deuren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Nou als ik 's avonds ga slapen ben ik nog altijd bang dat hij opeens op de deur klopt.
Eigenlijk is het een stiekeme fantasie ja, vandaar geen sloten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of is dat stiekem een fantasie van je? Hoe dan ook: zorg voor goede sloten op de deuren.
Ok. We horen het wel weer van je als er gunstige ontwikkelingen zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:36 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een stiekeme fantasie ja, vandaar geen sloten.
Borisz je hebt niet de promofilmshirt was hilarisch mooi . Poloshirt met bordeauxrood randjes op de mauw en ook in die kleur de Hollandse leeuw.quote:
Ben jij high?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef maril het volgende:
Borisz je hebt niet de promofilmshirt was hilarisch mooi . Poloshirt met bordeauxrood randjes op de mauw en ook in die kleur de Hollandse leeuw.
Heb ik gemist. Lukt ook niet om hem terug te halen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef maril het volgende:
[..]
Borisz je hebt niet de promofilmshirt was hilarisch mooi . Poloshirt met bordeauxrood randjes op de mauw en ook in die kleur de Hollandse leeuw.
Gewoon?? Een DeMart verdomme!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft nu weer een gewoon overhempje aan.
Ik denk dat het vooral om die pasvorm gaat. Onovertroffen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Een fan van zijn blousen/jassen/truien, niet zozeer van hem zelf??
Deze heeft een bepaalde ronding.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Absurditeit het volgende:
En weer zo'n te heet gewassen washand in z'n borstzakje.
Vreselijke sitequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
Het drollencolbertje zoals WTFdraagtMart het noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |