een kleine aanpassing, 2009.2.0 dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij lijkt op DeMart 2009:
[ afbeelding ]
Hij heeft nu weer een gewoon overhempje aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef maril het volgende:
Wie heeft de foto vn Mart van de promo filmpje . Uniek shirt.uniek
Hoe durf je zoiets 'gewoon' te noemen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
Hij heeft nu weer een gewoon overhempje aan.
Dat moet heftig zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Porpoise het volgende:
Ik heb een keer gedroomd dat hij bij mij kwam inbreken
Nou als ik 's avonds ga slapen ben ik nog altijd bang dat hij opeens op de deur klopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
I can imagine. Inmiddels weer een beetje bekomen van de schrik?
Of is dat stiekem een fantasie van je? Hoe dan ook: zorg voor goede sloten op de deuren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Nou als ik 's avonds ga slapen ben ik nog altijd bang dat hij opeens op de deur klopt.
Eigenlijk is het een stiekeme fantasie ja, vandaar geen sloten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of is dat stiekem een fantasie van je? Hoe dan ook: zorg voor goede sloten op de deuren.
Ok. We horen het wel weer van je als er gunstige ontwikkelingen zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:36 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een stiekeme fantasie ja, vandaar geen sloten.
Borisz je hebt niet de promofilmshirt was hilarisch mooi . Poloshirt met bordeauxrood randjes op de mauw en ook in die kleur de Hollandse leeuw.quote:
Ben jij high?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef maril het volgende:
Borisz je hebt niet de promofilmshirt was hilarisch mooi . Poloshirt met bordeauxrood randjes op de mauw en ook in die kleur de Hollandse leeuw.
Heb ik gemist. Lukt ook niet om hem terug te halen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef maril het volgende:
[..]
Borisz je hebt niet de promofilmshirt was hilarisch mooi . Poloshirt met bordeauxrood randjes op de mauw en ook in die kleur de Hollandse leeuw.
Gewoon?? Een DeMart verdomme!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft nu weer een gewoon overhempje aan.
Ik denk dat het vooral om die pasvorm gaat. Onovertroffen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Een fan van zijn blousen/jassen/truien, niet zozeer van hem zelf??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |