"Vitas" ?? Mart is dan ook geen voetbalfan/kenner.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:50 schreef Absurditeit het volgende:
Je hoort hem de laatste jaren nooit meer over 'zijn cluppie' Vitesse.
Hij woont in Arnhem. Heb hem nog nooit iets positiefs over Vitesse horen zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"Vitas" ?? Mart is dan ook geen voetbalfan/kenner.
Mart woont in Haarlem hoor..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij woont in Arnhem. Heb hem nog nooit iets positiefs over Vitesse horen zeggen.
Wist ik niet. Daht dat ie nog in Arnhem woondequote:
Ik weet zelfs ongeveer waar hij woontquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Daht dat ie nog in Arnhem woonde
HIj heeft er zin in.quote:
Dat is algemeen 'bekend' en ik heb meerdere artikelen gelezen waarin hij dat bevestigt. Uit een Vitesse-krantje:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef rubje het volgende:
Wie komt erbij dat Mart Smeets een Vitesse aanhanger is???[ afbeelding ]
Ooit verklapte hij op tv dat hij een feyenoordaanhanger is,iets dat niemand achter hem zou hebben gezocht.[ afbeelding ]
Mart is de uitvinder van "Vitas".quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef rubje het volgende:
Wie komt erbij dat Mart Smeets een Vitesse aanhanger is???[ afbeelding ]
Ooit verklapte hij op tv dat hij een feyenoordaanhanger is,iets dat niemand achter hem zou hebben gezocht.[ afbeelding ]
Hij zegt als enige Nederlander "Vitas" net zoals "Senk Joe" , nog maar eens luisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij woont in Arnhem. Heb hem nog nooit iets positiefs over Vitesse horen zeggen.
Mart is verhuist naar Amsterdam toen hij 5 of 6 jaar was, inmiddels woont hij in Haarlem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Daht dat ie nog in Arnhem woonde
Dat iemand van de NOS in R'dam-Zuid 'Jood' wordt genoemd komt wel vaker voor. Misschien zei hij toen voor de gein of om het te dramatiseren dat hij Feyenoord-'aanhanger' is, maar volgens mij klopt daar niets van. Ik weet iig niet beter dan dat hij Vitesse-fan is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:19 schreef rubje het volgende:
@Absurditeit, raar dit want op tv vertelde hij in een praatprogramma hoe hij in de Kuip ooit als een 'Jood' op het voorpleindoor een onbekende vrouw werd toegesproken en hij toen zei dat hij al jaren een feyenoordaanhanger was.
Rol die grijze aap aub terug de zee in.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157626945471061/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |